21 Μαΐ 2010

Διαμαρτυρία βουλευτών για θέματα παιδείας

-«Με ιδιαίτερο προβληματισμό, αλλά δίχως να εκπλαγούμε, πληροφορηθήκαμε ότι στις 19 Μαΐου το θέμα το οποίο ζητήθηκε να αναπτύξουν οι μαθητές στις Εισαγωγικές εξετάσεις για το μάθημα της Νεοελληνικής Λογοτεχνίας ήταν το κείμενο κάποιου Γιώργου Ιωάννου με τίτλο ‘Στου Κεμάλ το σπίτι'….»

Στην γωνία έχουν στριμώξει οι δυο βουλευτές του ΛΑ.Ο.Σ την υπουργό Παιδείας Άννα Διαμαντοπούλου. Συγκεκριμένα, με πλήθος γραπτών ερωτήσεων την εγκαλούν για τα «έργα και τις ημέρες» του υπουργείου της το οποίο αποτελεί μια ανοιχτή απειλή αφελληνισμού της ελληνικής κοινωνίας μέσω της στρατολόγησης της νεολαίας. Αναφορικά με την είδηση που πρώτος ο «ΕΚ» δημοσίευσε εχθές, σχετικά με το θέμα των πανελληνίων εξετάσεων στην Νεοελληνική Λογοτεχνία, που ήταν το κείμενο του άσημου και ξεχασμένου συγγραφέα Γιώργου Ιωάννου, με τίτλο «Στου Κεμάλ το σπίτι», οι Α. Πλεύρης και Α. Γεωργιάδης αναφέρουν χαρακτηριστικά στην ερώτηση τους: «Με ιδιαίτερο προβληματισμό, αλλά δίχως να εκπλαγούμε, πληροφορηθήκαμε ότι στις 19 Μαΐου το θέμα το οποίο ζητήθηκε να αναπτύξουν οι μαθητές στις Εισαγωγικές εξετάσεις για το μάθημα της Νεοελληνικής Λογοτεχνίας ήταν το κείμενο κάποιου Γιώργου Ιωάννου με τίτλο ‘Στου Κεμάλ το σπίτι', και πραγματεύεται τις επισκέψεις μίας τουρκάλας που είχε εγκαταλείψει την Θεσσαλονίκη με την ανταλλαγή των πληθυσμών, στο σπίτι που κατοικούσε, δίπλα ακριβώς σε αυτό που γεννήθηκε ο Κεμάλ, που σήμερα φιλοξενεί το τουρκικό προξενείο. Το πλέον θλιβερό είναι πως την ημέρα κατά την οποία οι Έλληνες μαθητές κλήθηκαν να αναπτύξουν αυτό το θέμα, τιμάται διεθνώς η Μνήμη της Γενοκτονίας των Ελλήνων του Πόντου, τους οποίους εξόντωσαν οι ορδές του Μουσταφά Κεμάλ».

Οι δύο βουλευτές ερωτούν την υπουργό:

α) Ποιος επέλεξε το συγκεκριμένο θέμα εξετάσεων, και με ποιο κριτήριο;

β) Με ποιο κριτήριο ένα τέτοιο κείμενο βρίσκεται στην διδακτική ύλη του σχολείου, και σε τι εξυπηρετεί στην μόρφωση των Ελλήνων μαθητών;

γ) Η επιλογή του συγκεκριμένου θέματος έγινε στο πλαίσιο του ιδεολογήματος της «ελληνοτουρκικής φιλίας» το οποίο προωθείτε στην ελληνική εκπαίδευση;

δ) Θεωρείτε πως τιμά την Ελληνική Παιδεία η επιλογή ενός τέτοιου θέματος ανήμερα μιας θλιβερής ημέρας για τον Ελληνισμό;»

Επιπλέον με άλλες ερωτήσεις τους αναφέρονται στην κατάργηση του Εκκλησιαστικού Λυκείου Τήνου, στην αλλαγή των σχολικών βιβλίων κατά τις επιταγές της «ελληνοτουρκικής φιλίας», στην παύση πληρωμών των Ελλήνων δασκάλων του εξωτερικού και γιατί δεν τιμήθηκε στα σχολεία η ημέρα Μνήμης της Ποντιακής Γενοκτονίας.

elkosmos

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου