25 Οκτ 2009

Νικόλαος Π. Βασιλειάδης, Παπικό πρωτείο, φρικτή Εκκλησιολογική Αίρεση

Πρωτείο-1

πηγή: Ι.Μ.Παντοκράτορος Μελισσοχωρίου

3 σχόλια:

  1. Πολύ ωραία η ανάρτηση σας αλλά έχω την εξής απορία: Στις διάφορες συναντήσεις που γίνονται (όπως αυτή στη Κύπρο) αναζητείται ο τρόπος αποδοχής του Πρωτείου του Πάπα από τους Ορθοδόξους που αποτελεί συνάμα και τη προϋπόθεση ενσωμάτωσης στον Παπισμό καθώς και το τρόπο που δρα η Ουνία στις μέρες μας.
    Αν και επιφανείς κληρικοί, μοναχοί και λαϊκοί υπογράψαμε την ομολογία της πίστεως κατά του Οικουμενισμού, η Εκκλησία της Ελλάδος συνεχίζει να συμμετέχει και στους Οικουμενιστικούς Διαλόγους και στο Παγκόσμιο Συμβούλιο των Εκκλησιών. Οι Ιεράρχες μας διαβεβαιώνουν ότι μάχονται υπέρ της Ορθοδοξίας - και σίγουρα τα δογματικά θέματα τα γνωρίζουν πολύ καλά- αλλά παρόλα αυτά συνεχίζονται οι συμπροσευχές και συλλειτουργίες με τους αιρετικούς ή και τους αλλοθρήσκους. Και οι Διάλογοι ένωσης με τον Παπισμό συνεχίζονται δίχως να έχουν βάση αφού οι Παπικοί είναι και παραμένουν στις αιρέσεις τους αλλά και οι εκπρόσωποι των Ορθοδόξων που συμμετέχουν στους Διαλόγους είναι φανεροί υπέρμαχοι του Οικουμενισμού όπως ο Περγάμου Ζηζιούλας που είναι δεξί χέρι του Πάπα αλλά και ο Μεσσηνίας Χρυσόστομος!
    Από την άλλη πλευρά, οι Παπικοί στέλνουν τους καλύτερους Οικουμενιστές όπως ο κ Κάσπερ. Εκείνο που τους απασχολεί στους Διαλόγους αυτούς δεν είναι η εύρεση της Αληθείας αλλά η εύρεση της φόρμουλας επισημοποίησης ενώσεως της Ορθοδοξίας με τις αιρέσεις και τις άλλες θρησκείες με τρόπο που να γίνει αποδεχτός. Εκείνο που αποζητούν είναι η αναγνώριση του Πρωτείου του Πάπα και με ανάλογο τρόπο η αναγνώριση Πρωτείων και στους Επισκόπους ώστε όχι όποιος είναι εκτός Αληθείας αλλά όποιος διαφωνεί μαζί τους να θεωρείται ότι είναι εκτός Εκκλησίας.
    Ποιοι είναι οι άνωθεν που προγραμματίζουν αυτούς τους Διαλόγους και ορίζουν αυτούς που συμμετέχουν να μην εκφράζουν την Ορθόδοξη Ομολογία;
    Αφού οι Ιεροί Κανόνες ορίζουν καθαίρεση στη περίπτωση συμπροσευχής/ συλλειτουργίας με αιρετικούς, τότε γιατί δεν καθαιρούνται όσοι παραβιάζουν τους Ιερούς Κανόνες, όπως ο Πατριάρχης κ Βαρθολομαίος;
    Όταν ομολογούμε την Ορθοδοξία αλλά συνάμα στη πράξη συμφωνούμε με τους Οικουμενιστές με το να έχουμε κοινωνία μαζί τους και να τους μνημονεύουμε δεν παρουσιάζουμε υποκριτική στάση;
    Δεν είναι υψίστης σημασίας η παραβίαση των δογμάτων που διασφαλίζουν ότι η Εκκλησία παραμένει Σώμα Χριστού και δεν καταντά Συναγωγή του Σατανά;
    Δεν είναι υψίστης σημασίας η Θεία Λειτουργία και το Μυστήριο της Θείας Ευχαριστίας για να έχουμε εκκλησιαστική επικοινωνία με τους αιρετικούς από τη στιγμή που οι τελετές τους δεν έχουν Χάρη εξαιτίας των αιρέσεων τους;
    Δεν είναι υψίστης σημασίας η αποφυγή κοινής λατρείας με αλλοθρήσκους από τη στιγμή που εκείνοι θυσιάζουν στους δαίμονες και όχι στον αληθινό Θεό και εμείς δεν μπορούμε να γινόμαστε κοινωνοί του Θεού και των δαιμόνων.

    Με πόνο και θλίψη,
    Ένας πιστός

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το βιβλιαράκι αυτό πρέπει να διατίθεται δωρεάν από τους ναούς και να το παίρνουν οι πιστοί αντί της Φωνής του Κυρίου. Που την κατάντησαν "άφωνη φωνή" οι ... άντε να μην το πούμε και γίνουμε "ταλιμπάν".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Επειδή βλέπω ότι ο σχολιογράφος 25 Οκτώβριος 2009 10:04 μμ, χρησιμοποιεί, την υπογραφή που χρησιμοποιούσα και χρησιμοποιώ επι αρκετό καιρό: "Ένας πιστός", διευκρινίζω ότι δεν ταυτίζεται με εμένα.

    Οι επισημάνσεις του είναι πάντως αξιοπρόσεκτες!

    Ένας πιστός

    ΑπάντησηΔιαγραφή