15 Ιουν 2009

Μακαριώτατε, δεν είναι οι Έλληνες εναντίον της ανεξιθρησκείας, αλλά εναντίον της εγκληματικότητας

Ένα ασυγχώρητον λάθος του Αρχιεπισκόπου Αθηνών κ. Ιερωνύμου

Από την εφημερίδα «ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΤΥΠΟΣ», αρ. φύλλ. 1786, 5 Ιουνίου 2009

Ο Αρχιεπίσκοπος Αθηνών κ. Ιερώνυμος προέβη εις εν ασυγχώρητον λάθος. Εξέδωσεν ανακοίνωσιν, δια της οποίας εμμέσως, πλην σαφώς, καταδικάζει τας αντιδράσεις των Ελλήνων Ορθοδόξων εναντίον Μουσουλμάνων λαθρομεταναστών.
Ο Αρχιεπίσκοπος εις την ανακοίνωσίν του, υπό ημερομηνίαν 27 Μαΐου, τονίζει τα ακόλουθα:
«Αποτελεί αυτονόητο και απαράγραπτο δικαίωμα κάθε άνθρωπου να απευθύνεται ελεύθερα στον Θεό του. Να Τον τιμά και να Τον λατρεύει σε χώρους πού Του πρέπουν, χωρίς προσκόμματα.
Το ευρύτερο δικαίωμα της θρησκευτικής ελευθερίας είναι δικαίωμα θεμελιώδες σε κάθε ευνομούμενη και δημοκρατική Πολιτεία, όπως η ελληνική, και πρέπει να χαίρει πάντα αναγνώρισης και απόλυτου σεβασμού, όπως άλλωστε και το Σύνταγμά μας σαφώς επιτάσσει. Όμως κάθε εκδήλωση βίας στο όνομα της οποιασδήποτε θρησκείας, απ' όπου κι αν προέρχεται, είναι απόλυτα καταδικαστέα, γιατί πρωτίστως προσβάλλει βαθύτατα τον ίδιο τον πυρήνα της θρησκείας.
Και μετατρέπει πιστούς ανθρώπους σε αθύρματα πάσης φύσεως φονταμενταλιστών και καιροσκόπων, πού ουδόλως σέβονται την ελευθερία του προσώπου.
Η ειρηνική συνύπαρξη ανθρώπων με διαφορετικά πιστεύω, στο πλαίσιο πάντα των νόμων της Πολιτείας, αποτελεί άλλωστε βασική προϋπόθεση της κοινωνικής συνοχής και εκφράζει απόλυτα την μακραίωνη πολιτιστική και πνευματική μας παράδοση».
Το λάθος του Αρχιεπισκόπου είναι ότι μέσω της ανακοινώσεως του διαβλέπει «φονταμενταλιστάς» Ορθοδόξους, οι όποιοι δυσανασχετούν και αντιδρούν εις την δημιουργίαν λατρευτικών χώρων δια την εξυπηρέτησιν των Μουσουλμάνων.
Ευρίσκεται, δυστυχώς, εν προκειμένω έκτος τόπου και χρόνου. Διότι οι Μουσουλμάνοι δια τας ανάγκας των έχουν περί τους 150 χώρους λατρείας εις τας Αθήνας και ένα πολύ μεγάλον «ιδιωτικόν», τζαμί εις το Μοσχάτο.
Ουδείς έχει αντιδράσει έως σήμερον δια τους παρανόμους (συμφώνως με τον Νόμον) λατρευτικούς χώρους των Μουσουλμάνων. Ουδείς ηρνήθη την φιλοξενίαν, φαγητόν, συμπαράστασιν, θεραπείαν. Ουδείς επαναστάτησεν εναντίον του Ελληνικού Κράτους, το όποιον παρέχει δωρεάν ιατροφαρμακευτικήν περίθαλψιν εις παρανόμους μετανάστας.
Ουδείς εκ των Ορθοδόξων έπαυσε να ρίπτη τον οβολόν του εις το φιλόπτωχον της Εκκλησίας, το όποιον ανακουφίζει και λαθρομετανάστας. Ουδείς επανεστάτησε δια τα συσσίτια της Εκκλησίας, τα προερχόμενα αποκλειστικώς από τον οβολόν των Ορθοδόξων Χριστιανών, προς τους λαθρομετανάστας.
Όλοι επαναστάτησαν, διότι εν τμήμα λαθρομεταναστών κάμνει κατάχρησιν της φιλοξενίας και της αγάπης των Ελλήνων, οι οποίοι, εις την πλειοψηφίαν των, είναι Ορθόδοξοι.
Επανεστάτησαν οι κάτοικοι διαφόρων περιοχών ευρισκομένων πέριξ του κέντρου των Αθηνών, διότι το τμήμα αυτό των «αδέσποτων» λαθρομεταναστών ευρίσκεται:
1ον)Όπισθεν της πορνείας, η οποία γνωρίζει ημέρας δόξης εις τας οδούς των Αθηνών.
2ον)Όπισθεν της διακινήσεως σκληρών και μαλακών ναρκωτικών, τα οποία πωλούν είτε τυλιγμένα εις σελίδας βιβλίων είτε εις σπιρτόκουτα (κοκαΐνη).
3ον)Όπισθεν της αιχμαλώσεως και της εκμεταλλεύσεως άλλων λαθρομεταναστών.
4ον)Όπισθεν της ομοφυλοφιλίας, η οποία είναι ιδιαιτέρως δια δεδομένη μεταξύ των Αφγανών άλλα και Βορειοαφρικανών.
5ον)Όπισθεν κλοπών αυτοκινήτων και καταστημάτων.
Έκτος αυτών έχουν καταλάβει δημόσια η εγκαταλελειμμένα κτήρια ή την δημοτικήν αγοράν της Κυψέλης. Κάμνουν επιθέσεις κατά ομάδας εις Αστυνομικούς, οι όποιοι επιχειρούν ελέγχους, ως μαρτυρούν τα ρεπορτάζ εφημερίδων και ΜΜΕ, τα οποία προέρχονται από το επίσημον Αστυνομικόν Δελτίον.
Ολόκληροι περιοχαί κατέχονται υπό παρανόμων λαθρομεταναστών (πέριξ του κέντρου των Αθηνών) με έντονον την εγκληματικήν διάθεσιν. Αι περιοχαί αύται έχουν μετατροπή, ως και τα καταληφθέντα κτίρια, εις «δημόσια αποχωρητήρια» και έχουν καταστή αδιάβατοι από τους νομοταγείς και φορολογουμένους πολίτας, ιδιαιτέρως κατά τας βραδυνας ώρας.
Η αντίδρασις, κατά συνέπειαν, των νομοταγών Ελλήνων Ορθοδόξων πολιτών οφείλεται εις πολύ διαφορετικούς λόγους από αυτούς τους οποίους αναφέρει ο ευρισκόμενος, λίαν επιεικώς, εκτός τόπου και χρόνου, Αρχιεπίσκοπος Αθηνών.
Τούτο προκύπτει και από την ανακοίνωσιν του Συνδέσμου Ελλήνων Μουσουλμάνων η «Φιλότητα», η οποία κατά το παρελθόν έχει διεξαγάγει εράνους υπέρ των Μουσουλμάνων και έχει συμπαρασταθή εις πολιτικούς πρόσφυγας και λαθρομετανάστας.
Ο σύνδεσμος αυτός ωμίλησε δια προβοκάτορας, οι οποίοι ωμίλησαν δια καταστροφήν του Κορανίου υπό Αστυνομικού, ενώ η Επιτροπή Μουσουλμάνων, η οποία συνεκροτήθη, δεν ηδυνήθη, ως ισχυρίζεται ο Πρόεδρος της «Φιλότητος» να απόδειξη τον ισχυρισμόν των λαθρομεταναστών.
Ο σύνδεσμος αυτός καλεί όλους τους λαθρομετανάστας κλέπτας, πρωταγωνιστάς εις βανδαλισμούς, λεηλασίας και καταστροφάς περιουσιών, να εγκαταλείψουν αμέσως αυτόν τον τόπον.
Ομιλεί, επίσης, δια κατευθυνόμενους καθοδηγητάς (προφανώς υπό μεγάλων Αραβικών Πρεσβειών) των επεισοδίων εις το κέντρον των Αθηνών.
Όταν ο κατ' εξοχήν Σύνδεσμος Ελλήνων Μουσουλμάνων προβαίνει εις τας προαναφέραμενας διαπιστώσεις, με ποίον δικαίωμα ο Αρχιεπίσκοπος Αθηνών «ανακαλύπτει» Ορθοδόξους Έλληνας, οι όποιοι στρέφονται εναντίον της Πίστεως αλλοθρήσκων;
Με ποίον δικαίωμα διαστρέφει την αλήθειαν, όταν πέριξ του κέντρου των Αθηνών δεν δρουν μόνον κυκλώματα παρανομών και κακοποιών λαθρομεταναστών, αλλά και οι «θεολόγοι» του Μωαμεθανισμού, οι οποίοι άλλοι υποστηρίζουν το σκληρόν «θεολογικόν» δόγμα της Σαουδικής Αραβίας, άλλοι είναι Σουνίται και άλλοι Σιΐται.
Όλοι μεταφέρουν τον σκληρόν θεολογικόν ανταγωνισμόν των εις τας περιοχάς πέριξ του κέντρου των Αθηνών.
Συνεπώς αι κινητοποιήσεις των λαθρομεταναστών έχουν και άλλην παράμετρον, με εθνικάς επιπτώσεις. Μη λησμονούμεν ότι η Αθήνα, εξ αιτίας της λαθρομεταναστεύσεως εκ των Αφρικανικών χωρών έχει μετατροπή εις την οπισθίαν πύλην της Μέσης Ανατολής. Τούτο σημαίνει ότι, εάν το θελήσουν ξένα κέντρα αποφάσεως, ευκόλως η Αθήνα δύναται να γίνη Βηρυτός, Ρουάντα κ.λπ..
Ο Αρχιεπίσκοπος οφείλει να είναι προσεκτικώτερος. Ο Χριστός ήτο ο πρώτος πρόσφυγας. Αυτό το γνωρίζουν οι Έλληνες Ορθόδοξοι και δι' αυτό προσφέρουν αγάπην και φιλοξενίαν εις τους κατατρεγμένους, τους προερχομένους εκ διαφόρων χωρών.
Η φιλοξενία, η αγάπη και η ανοχή δεν είναι δυνατόν να οδηγή εις την κατάχρησιν και εις την πρόκλησιν εκ μέρους των φιλοξενουμένων, των οποίων την ταυτότητα, την κατάστασιν της υγείας και το ποινικόν Μητρώον δεν γνωρίζουν αι κρατικαί αρχαί (Δια τους Έλληνας, οι όποιοι μετηνάστευσαν, αι αρχαί των χωρών, αι οποίαι τους υπεδέχθησαν, γνώριζαν τα πάντα. Άλλωστε ήτο νόμιμος μετανάστευσις).
Η Εκκλησία μας διδάσκει τους Ορθοδόξους με «μαθήματα» όχι μόνον από την Καινήν Διαθήκην άλλα και από την Πάλαιαν. Η Παλαιά Διαθήκη, εάν την μεταφέρωμεν εις την διοίκησιν ενός Κράτους, περιλαμβάνει νόμους, δια των οποίων τιμωρούνται οι παραβάται αμαρτωλοί.
Εις την Ορθόδοξον Ελλάδα αγνοείται η Παλαιά Διαθήκη υπό των πολιτικών και δεν έχει εφαρμογήν υπό της Εκκλησίας. Δι΄ αυτό εις την Ελλάδα έχει καταρρεύσει το θεσμικόν και νομικόν πλαίσιον, με αποτέλεσμα να κάμνη έκαστος ό,τι επιθυμεί.
Ο Αρχιεπίσκοπος αντί να στρέφεται εναντίον των Ορθοδόξων, των οποίων αι περιοχαί κατέχονται υπό παρανόμων και κακοποιών λαθρομεταναστών, θα ήτο προτιμότερον να συμμαχήση μετά του ΣΥΡΙΖΑ και με χρήματα ιδικά του και των στελεχών του ΣΥΡΙΖΑ να κάμνη ένα μεγάλο Πολιτιστικόν Κέντρον (όχι στρατόπεδον) και να αναλάβουν τα έξοδα λειτουργίας και φιλοξενίας.
Και εάν το «πείραμα» επιτυχή, τότε όλοι οι Ορθόδοξοι να συμμετάσχωμεν δια την δημιουργίαν πολλών παρομοίων κέντρων. Άλλα δεν είδομεν ποιμαντικήν του Αρχιεπισκόπου δια τοιαύτα ζητήματα
, παρά το γεγονός ότι μετέβη πέριξ των σκοτεινών και μη σοκακιών του κέντρου της Αθήνας και έζησε μερικώς αυτό, το οποίον ζουν οι κάτοικοι του Αγίου Παντελεήμονος, της πλατείας Βικτωρίας, της Κυψέλης κ.λπ. Διατί;
Πηγή: «Ζωηφόρος»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου