Γρεβενά 14 Μαῒου 2009
Προς
Τόν ἐξοχώτατο Ὑπουργό
Ἐθνικῆς Παιδείας καί Θρησκευμάτων
Ἀθήνα
Ἐξοχώτατε κύριε Ὑπουργέ,
Μέ δηλώσεις σας στόν «Ἐλεύθερο Τύπο» (Σάββατο 9/5/2009) προαναγγείλατε τήν εἰσαγωγή τοῦ μαθήματος τῆς Σεξουαλικῆς Ἀγωγῆς στό Δημοτικό. Γονεῖς καί ἐκπαιδευτικοί, πού μέ πόνο ψυχῆς παρακολουθοῦμε τήν πορεία τῆς παιδείας μας, σᾶς παρακαλοῦμε νά προσέξετε τίς παρακάτω ἐπισημάνσεις μας:
1. Ἔχουμε τήν ἐντύπωση ὅτι ἡ διαπαιδαγώγηση γύρω ἀπό τό θέμα αὐτό εἶναι ἀναπόσπαστα συνδεδεμένη μέ τό γενικότερο πρόβλημα τῆς ἀγωγῆς.
2. Ἀσφαλῶς στό ἐν λόγῳ μάθημα πρέπει νά ὑπάρχει τόσο ἡ ἐπιστημονική γνώση τῆς βιολογικῆς πλευρᾶς τοῦ θέματος, ὅσο καί ἡ ἠθική ἀξιολόγησή του, μέ βάση τήν παράδοσή μας. Τό πρῶτο μέρος χωρίς τό δεύτερο εἶναι ἀνάπηρο.
3. Κάθε παιδί ἀποτελεῖ ξεχωριστή προσωπικότητα· ἀναπτύσσεται καί ὡριμάζει μέ τό δικό του ρυθμό. Ὑπάρχει κίνδυνος μιλώντας γιά ὅλα σέ ὅλους μαζί, νά δημιουργήσουμε σύγχυση καί μεγαλύτερα προβλήματα. Ἔγραφε γιά τό θέμα αὐτό ὁ Ε.Π. Παπανοῦτσος: «Δέν εἶναι εὔκολο πρᾶγμα νά μιλήσεις στά παιδιά γιά τό σέξ, χωρίς τόν κίνδυνο νά τά φοβίσεις, νά τά γεμίσεις μέ ἀηδία, ἤ τό χειρότερο, νά τά ὁδηγήσεις σέ ἐκτραχηλισμούς». Πιστεύουμε ὅτι χρειάζεται ἐξατομικευμένη προσέγγιση στό θέμα αὐτό.
4. Ποιός θά διδάξει τό μάθημα; Δέν πρόκειται γιά μία ἁπλῆ ἀναμετάδοση βιολογικῶν γνώσεων· εἶναι ταυτόχρονα ἠθικό, ψυχικό καί πνευματικό μάθημα. Δέν μποροῦμε νά ἀνεχθοῦμε ἄλλα λάθη εἰς βάρος τῶν παιδιῶν μας. Πάντως ὁ ρόλος τῶν γονιῶν στή σεξουαλική ἀγωγή εἶναι ἀναντικατάστατος.
5. Ἡ διδασκαλία τοῦ μαθήματος σέ ὅσες χῶρες τό εἰσήγαγαν δημιούργησε προβλήματα, παρά ἔλυσε· ἀπέτυχε παταγωδῶς στίς Η.Π.Α., Δυτ. Γερμανία, Αὐστραλία, Σουηδία, Γαλλία, Ἀγγλία. Μήπως ζηλώσαμε τήν ἀσύδοτη καί λάγνα συμπεριφορά τῶν Βρετανῶν, ὅταν ἔρχονται γιά διακοπές στήν Ἑλλάδα, καί θέλουμε νά τούς ἀνταγωνιστοῦμε;
6. Γιατί δέν ἐφαρμόζετε πρῶτα πιλοτικά τά νέα σας προγράμματα - ἀφοῦ προηγουμένως ζητήσετε καί τήν ἄποψη τῶν γονιῶν - γιά νά διαπιστώσετε τήν ἐπάρκεια τῶν ἐγχειριδίων, καθώς καί τήν ἀνταπόκριση καί πρόοδο τῶν μαθητῶν; Γιατί τόση σπουδή; Ἄν τά νέα βιβλία, πού κυκλοφόρησαν τό 2006, τά δοκιμάζατε πρῶτα πιλοτικά, καλύτερη θά ἦταν ἡ εἰκόνα τοῦ σχολείου σήμερα.
7. Περιμέναμε νά ἐπιλύσετε τά προβλήματα πού δημιουργήθηκαν ἀπό τά ἀνούσια βιβλία, τήν κατάργηση τῆς ἐξολομολόγησης καί τούς ἀδέξιους χειρισμούς ἀπέναντι στό μάθημα τῶν Θρησκευτικῶν. Καί ἀντί γι’ αὐτό, ἐσεῖς ἀνοίγετε νέα μέτωπα. Λυπούμαστε εἰλικρινά!
Ἐκ μέρους 150 γονέων καί ἐκπαιδευτικῶν πού ὑπογράφουν
Ἀντωνία Θωμᾶ - Ζιώγα (Τ.Υ.)
Ἁγίου Γεωργίου 128
51100 Γρεβενά
Τηλ.:2462028631
Κοινοποιεῖται σέ ἁρμόδιους φορεῖς
Διαμαρτύρομαι καιεγώ μαζί σας καιεύχομαι να μην τους περάσει!
ΑπάντησηΔιαγραφήΧρυσή
μητέρα τριών παιδιών.
Αγαπητοί μου γονείς,είμαι μαζί σας,αλλά ποιός δεν καταλαβαίνει ότι εκτελούνται διαταγές γιά τήν περαιτέρω καταστροφή τής νεολαίας καί τής οικογενείας;
ΑπάντησηΔιαγραφήΤά παιδιά μας,καί τά μάτια μας 14!
Είναι καλύτερα να μιλούμε για ΓΕΝΕΤΗΣΙΟΣ ΑΓΩΓΗ,Που ως θεμέλειό της έχει το ''μυστήριο''της γεννήσεως,δηλ. της ηδονής-οδύνης,(της
ΑπάντησηΔιαγραφήαπόλαυσης αλλά και της θλίψης,της γλύκας αλλά και της πίκρας.......)
ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ/ΠΤΟΛΕΜΑΙΔΑ
24-01-10 Α'ΚΑΙ Β'ΕΥΡΕΣΙΣ ΚΕΦΑΛΗΣ ΤΙΜΙΟΥ ΠΡΟΔΡΟΜΟΥ