Αγαπητοί αδελφοί γινόμαστε στις μέρες μας μάρτυρες μιας μαζικής κατρακύλας σε όλους τους τομείς της ζωής. Στην παιδεία, στα ήθη, στα εθνικά θέματα, στην πολιτική. Το χειρότερο όλων όμως είναι αυτό που συμβαίνει στην Εκκλησία. Πλήρης ξεπεσμός, ξήλωμα, καινοτομίες, εκκοσμίκευση, διάλυση των πάντων από «προοδευτικά» τρωκτικά που σα να περίμεναν την ώρα τους ορμούν με μανία να καταστρέψουν τα πάντα.
Μετά την πληροφορία ότι
αναμένεται απόφαση για άρση της αργίας που ετέθη στον αντάρτη π. Αλέξανδρο
Καριώτογλου για την ενέργειά του να βάλει κορίτσια παπαδοπαίδια στην Θεία
Λειτουργία, παρουσιάστηκαν και άλλες τέτοιες περιπτώσεις για να καταδείξουν την
σύγχυση που επικρατεί και την συστηματική υπονόμευση της εκκλησιαστικής τάξης
που λαμβάνει χώρα μπροστά τα μάτια μας και κάτω από την μύτη μας.
Στο
βάιμπερ εμφανίστηκε φωτογραφία με γυναίκες να κρατούν Εξαπτέρυγα με την σημείωση
ότι το γεγονός αυτό έλαβε χώρα στον Ιερό Ναό Ευαγγελισμού της Θεοτόκου και
Αγίας Φωτεινής Υμηττού.
Από την Κρήτη βγήκανε δημοσιεύματα ότι η Εκκλησία εκεί είναι πιο ευρηματική
στο θέμα αυτό, βρίσκοντας τρόπο να αποφύγει τον σάλο που δημιουργήθηκε στην
Εκκλησία της Ελλάδας! Δημοσίευμα στο neakriti.gr με τον τίτλο: Κρήτη: Με την άδεια της Μητρόπολης, κορίτσια «παπαδάκια»
και στα Χανιά! – «Είναι παλαιά παράδοση οι γυναίκες να διακονούν» (vid, pics) έγραψε
ότι «Παρά το γεγονός ότι η Εκκλησία της Ελλάδας τιμώρησε τον πατέρα
Αλέξανδρο Καριώτογλου θέτοντάς τον σε αργία, η Μητρόπολη Κυδωνίας και
Αποκορώνου έδωσε τη συναίνεσή της ώστε να συμμετέχουν στη Θεία Λειτουργία,
μεταξύ άλλων, και κορίτσια του Πειραματικού Γυμνασίου.»
Μπράβο. Συγχαρητήρια. Ώστε το μυστικό είναι να δώσει την έγκριση ο
μητροπολίτης. Τότε, τα πάντα επιτρέπονται! Ο δε αόριστος τίτλος…«Είναι παλαιά παράδοση οι γυναίκες να διακονούν»,
παραπλανά τους αναγνώστες διότι οι γυναίκες διακόνισσες δεν διακονούσαν μέσα
στο Ιερό όπως οι διάκοι αλλά υπήρχαν για εκείνες τις «άβολες» περιπτώσεις όπως
την βάπτιση ενηλίκων γυναικών.
Το δημοσίευμα συνεχίζει… «Ειδικότερα, αίσθηση
έχει προκαλέσει στο πανελλήνιο το τελευταίο χρονικό διάστημα η
απόφαση της Αρχιεπισκοπής Αθηνών να θέσει σε αργία τον πρωτοπρεσβύτερο
Αλέξανδρο Καριώτογλου, επειδή σε λειτουργία που τέλεσε στον Άγιο Νικόλαο
Ραγκαβά στην Πλάκα έθεσε δύο κορίτσια στην “υπηρεσία” της Εκκλησίας.»
Και
βέβαια εδώ έχουμε άλλη μία ψευδέστατη αποτύπωση της πραγματικότητας. Διότι αν
κάτι έχει προκαλέσει αίσθηση αυτό είναι οι συνεχείς προκλητικές ενέργειες του
π. Αλέξανδρου Καριώτογλου και η αδράνεια της Αρχιεπισκοπής να επαναφέρει την
τάξη μέσα στην Εκκλησία. Η έστω και καθυστερημένη απάντηση της Αρχιεπισκοπής να
θέσει σε αργία τον εν λόγω ιερέα ΑΝΕΠΑΥΣΕ το ποίμνιο, δεν του προκάλεσε
«αίσθηση», όπως λέει το δημοσίευμα. «Αίσθηση» προκαλούνε συνήθως τα πράγματα τα
οποία είναι ασυνήθιστα, δεν έχουν ξαναγίνει. Είναι προφανής η λάθος τοποθέτηση
της λέξης για να αποδώσει λάθος εντυπώσεις και να αλλοιώσει την πραγματικότητα.
Και για να βάλουμε τα πράγματα στην θέση τους, ΑΙΣΘΗΣΗ, προκάλεσε η κωλοτούμπα
της Αρχιεπισκοπής λίγο αργότερα, προφανώς κατόπιν πιέσεων από εκκοσμικευμένους
κύκλους που θέλουν να κόψουν και να ράψουν την Εκκλησία στα μέτρα τους.
Το δημοσίευμα συνεχίζει γράφοντας ότι ο «εκπρόσωπος
της νεότερης γενιάς των θεολόγων» που εφαρμόζει διάφορες
καινοτομίες όπως την τέλεση της Θείας Λειτουργίας στην δημοτική γλώσσα, βρήκε
πολλούς υποστηρικτές και συμμάχους στην κοινωνία της Κρήτης, εκκλησιαστικούς
και εκπαιδευτικούς. Εννοεί δηλαδή όλους εκείνους που δεν θέλουν να έχουν σχέση
με την Παράδοση της Εκκλησίας και που αμφισβητούν την ορθότητα των
αγιοπνευματικών αποφάσεων των Οικουμενικών Συνόδων και την συμφωνία των
Θεοφόρων Αγίων Πατέρων. Εννοεί δηλαδή τους οικουμενιστές, οι οποίοι στο
οικουμενιστικό άνδρο της ημιαυτόνομης Εκκλησίας της Κρήτης αλωνίζουν
ανεξέλεγκτα πλανώντας το ποίμνιο και μολύνοντας την Πίστη. Διερωτάται κανείς,
τί πάει να πει «εκπρόσωπος της νεότερης γενιάς των θεολόγων»;;
Είναι αυτό κάποιος «θεσμός» στην Εκκλησία που δύναται να εισάγει καινοτομίες;
Αν κάθε «νεότερη γενιά θεολόγων» έφερνε και την παλαβομάρα της
στην Εκκλησία δεν θα είχε μείνει τίποτα όρθιο. Είναι εξοργιστική η προχειρότητα
με την οποίαν παρουσιάζονται αυτά τα πολύ σοβαρά θέματα, με την χρήση
κοινότυπων φράσεων που δεν έχουν θέση στην Εκκλησία για την δημιουργία
λανθασμένων εντυπώσεων.
Η τοπική Εκκλησία στα Χανιά «έδειξε τον δρόμο»
συνεχίζει το δημοσίευμα, με τον Μητροπολίτη Κυδωνίας και Αποκορώνου Δαμασκηνό «να έχει δώσει προ μηνών την έγκρισή του στον πρωτοπρεσβύτερο
Ευτύχη Πετράκη για τέλεση Θείων Λειτουργιών για μια ολόκληρη εβδομάδα,
με μαθητές και μαθήτριες του Πειραματικού Γυμνασίου να ντύνονται παπαδάκια.
[…]….και μάλιστα χωρίς διαφοροποίηση με βάση το φύλο..»
Να τους
πούμε συγχαρητήρια και πάλι… Αφού κατάφεραν και πάταξαν αυτό το τρομερό τέρας
της διαφοροποίησης με βάση το φύλο!!, τους ευχόμαστε να προχωρήσουνε σύντομα
και στο …άφυλο!!
Σε άλλο δημοσίευμα μας
δόθηκε η ευκαιρία να καταλάβουμε τί ακριβώς έκαναν σε αυτήν την «Πειραματική
Θεία Λειτουργία», όπως βλασφήμως την ονόμασαν, όπου ο Πρωτοπρεσβύτερος π. Ευτύχης Πετράκης. μιλώντας
στο Zarpa Radio 89,6 είπε:
«Τα τελευταία χρόνια ο εκκλησιασμός των σχολείων έχει ατονήσει. Ξέρετε πως τα παιδιά μας, στα σχολεία μέσα με την μη
παρουσία θεολόγων ή με τη μη παρουσία κληρικών, απέχει από τα σπίτια, τους
παππούδες και γονείς των παιδιών. Έχουν απομακρυνθεί από τα
μυστήρια της εκκλησίας μας και κατ’ επέκταση και από τη
λειτουργία. Προτιμήσαμε λοιπόν, αντί να κάνουμε έναν μαζικό εκκλησιασμό
του Πειραματικού Γυμνασίου, να τελέσουμε μία θεία λειτουργία κάθε μέρα
τμηματικά, με λιγοστά παιδιά, στο μέσο του ναού και όχι στην Αγία τράπεζα, στο
ιερό. Για να μπορούν τα παιδιά να συμμετέχουν, να δουν τι
γίνεται, τι λέει ο ιερέας, τι κινήσεις κάνει κατά τη τέλεση της
θείας λειτουργίας. Μάλιστα σταματούσαμε σε κάποια σημεία και ερμηνεύαμε
στα παιδιά τα λεγόμενα, τις ευχές του καθαγιασμού της μετάδοσης, το πώς
κοινωνεί ο ιερέας, το πώς κοινωνούν οι άνθρωποι και το πώς κοινωνούσαν
παλαιότερα οι άνθρωποι».
Τους παρεξηγήσαμε τους ανθρώπους. Μα για να φέρουν τα παιδιά κοντά στην
Εκκλησία το σκέφτηκαν, όχι για κάποιον άλλον λόγο! Και τί έκαναν; Τελούσαν από
«μία θεία λειτουργία» κάθε μέρα στη μέση του Ναού, όπως περίπου κάνουν οι παπικοί, «για να μπορούν τα παιδιά να συμμετέχουν να δουν τί γίνεται»,
εξήγησε ο π. Ευτύχης. Δηλαδή, μαζί με την εξοικείωση των παιδιών στην
αιρετική παπικού τύπου λειτουργία, έχουμε και υιοθέτηση του δυτικού ορθολογισμού, ότι για να καταλάβεις, να δεις και να συμμετέχεις στην Θεία Λειτουργία,
αυτό που χρειάζεται είναι κάποιος άλλος να σου εξηγήσει!! Ήταν
δε σημαντικό για τα παιδιά να μάθουν πώς κοινωνούσαν παλαιότερα οι άνθρωποι για
να εξοικειωθούν με την ιδέα ότι και ο τρόπος λήψης της Θείας Κοινωνίας μπορεί
να αλλάξει!
Αλλά και για τον διακεκομμένο εδώ και αιώνες θεσμό των διακονισσών ο π.
Ευτύχης είπε: «στην πρώτη εκκλησία, υπήρχε ο θεσμός των
διακονισσών το οποίο ήταν χειροτονία. Φορούσαν άμφια. Κατά το διάβα του
χρόνου και τον καιρό αυτό ατόνησε σε σημαντικό σημείο ώστε να θεωρηθεί ο ρόλος
της γυναίκας μέσα στην εκκλησία υποδεέστερος του ανδρός. Εμείς δεν το δεχόμαστε
αυτό. Άλλωστε όπως έχει πει ο Απόστολος Παύλος ‘δεν υπάρχει
διαχωρισμός μεταξύ ανθρώπων, ανδρών και γυναικών. Είμαστε όλοι ίσοι
απέναντι στον Θεό‘.»
Δεν ήτανε χειροτονία. Χειροθεσία ήτανε για συγκεκριμένα διακονήματα. Η
αναφορά στα «άμφια» που κάνει ο ιερέας είναι παραπλανητική για να ανοίξει μικρή
χαραμάδα στην ιερωσύνη. Στην ευχή προς τις διακόνισσες παραλείπεται το
απόσπασμα που λέγεται στους άνδρες, για την προαγωγή τους σε ιερέα, πρεσβύτερο
κλπ. Η αξία του ανδρός και της γυναικός δεν αποτιμάται από το τι κάνουν ή δεν
κάνουν στην Εκκλησία ούτε μπορεί να γίνει αντιληπτή από τους φέροντες κοσμικό
πνεύμα. Ο Χριστός είναι αυτός που δίνει αξία στα πάντα μέσα στην Εκκλησία,
δεν είναι το διακόνημα που επιτελείται. Ο ιερεύς δανείζει τα χέρια,
η γυναίκα φτιάχνει το πρόσφορο, ο Κύριος κάνει τα υπόλοιπα. Φαίνεται όμως ότι
αυτό είναι δύσκολο για τον π. Ευτύχη να καταλάβει, σε σημείο που να καταντάει
βλάσφημος. Ο φεμινισμός και οι ισότητες δεν έχουνε καμμία θέση στην Εκκλησία. Ο
π. Ευτύχης όμως λέει «εμείς δεν το δεχόμαστε αυτό»,
να θεωρείται δηλαδή (στην φαντασία τους) ο ρόλος της γυναίκας μέσα στην
Εκκλησία υποδεέστερος ! Και ρωτάει κανείς, ποιοί είναι αυτοί που δεν
δέχονται την τάξη της Εκκλησίας; Έτσι εκφράζονται τα μέλη παραθρησκευτικής σέκτας, όχι ιερείς Τοπικής
Εκκλησίας.
Αυτοί έχουνε αποθρασυνθεί. Φραγκεύουνε τα παιδιά μας μπροστά στα μάτια μας
και χρησιμοποιούνε τα πιο απλοϊκά και βλακώδη «επιχειρήματα»,
κοινότυπες φράσεις που δεν έχουν καμμία βαρύτητα στην Εκκλησία. Και
το κάνουν αυτό διότι γνωρίζουν ότι απευθύνονται σε ακατήχητους:
«Άλλωστε, στα γυναικεία μοναστήρια, στο ιερό και τη διακονία του
ιερέα στο μυστήριο της θείας λειτουργίας το κάνουν οι μοναχές, οι οποίες δεν είναι
χειροτονημένες. Δεν έχουν βαθμό ιεροσύνης. Έχουν αφιερωθεί σε μία μοναχική ζωή.
Είναι όμως άνθρωποι.»!!!
Οταν απουσιαζει η πνευματικη ζωη της Εκκλησιας.δηλαδη οι ποιμενες δεν ζουν πνευματικη ζωη.τοτε για να φερουν το ποιμνιο μεσα στην Εκκλησια αφου στερουνται ενεργειας κ καρπους του Πνευματος εφευρισκουν τροπους κατα το δη λεγομενον η πενια τεχνας κατεργαζεται.Μπορουν καλλιστα να βοηθησουν τας γυναικας κ τα κοριτσια με πολλες διακονιες μεσα στην εκκλησια.Οπως κ ο Κυριος.Υπηρχε ο θεσμος των διακονισσων κ καλος ητο αλλα ειχε κ καποιες προυποθεσεις ηλικιας τροπου ζωης κ λ π .Αν θελουμε να επανελθουμε στην Αποστολικη εποχη κ να διαγραψουμε ολη την ιστορια τοτε κατι δεν παει καλα.Υπαρχει συνοδος ας τεθει το θεμα κ οπου υπαρχει λειψανδρια στην διακονια των ναων ας αποφασισει τι μπορουν να κανουν τα κοριτσια κ αι γυναικες κατα την λατρεια σαν ψαλτριες κ με ευχη για διακονια.
ΑπάντησηΔιαγραφή