18 Δεκ 2021

Επιστολή Σεβ. Μητρ. Κυθήρων Σεραφείμ προς την Ιεράν Σύνοδον της Εκκλησίας της Ελλάδος 10-12-2021

 

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΣΕΒ.ΜΗΤΡ.ΚΥΘΗΡΩΝ ΣΕΡΑΦΕΙΜ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΙΕΡΑΝ ΣΥΝΟΔΟΝ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ 10-12-2021

18 σχόλια:

  1. Γλώσσα προδρομική και χρυσοστομική είναι η γλώσσα του σεπτού ιεράρχη των Κυθήρων, ο οποίος στους δύστηνους καιρούς μας, με τις κατά καιρούς επιτυχείς και εμπνευσμένες παρεμβάσεις του, διασώζει το κύρος και την αξιοπρέπεια του αρχιερατικού αξιώματος.
    Δυστυχώς, οι νυν διοικούντες την Εκκλησία της Ελλάδος, αποφεύγουν να χρησιμοποιήσουν τέτοιου είδους γλώσσα αλλά λαλούν "μελιστάλακτα" ρήματα,ανώδυνα και ακίνδυνα για τον Καίσαρα και το ποικίλο κατεστημένο της συμφοράς και της παρακμής που λυμαίνεται το δημόσιο βίο.
    Ο πρωθυπουργός της χώρας, ολετήρας ολκής, και καραμπινάτος νεοταξίτης, αντί να γίνει δέκτης σφοδρής κριτικής και δριμυτάτου ελέγχου από τη μεριά των ποιμένων, όχι μόνο για την τεράστια ευθύνη που υπέχει από την πλευρά του, ως ο κύριος, δηλονότι, ένοχος δημιουργίας του νέου εθνικού και κοινωνικού διχασμού με αιτία το θέμα του εμβολιασμού των πολιτών καθώς και για την ελλειψη σεβασμού προς εκλεκτούς ιεράρχες και κληρικούς που προσήχθησαν ενώπιον αστυνομικών και δικαστικών αρχών το περασμένο έτος αλλά και για την ανεπίτρεπτη στάση της κυβέρνησής του σε κολοσσιαία θέματα όπως αυτο των λεγόμενων ΛΟΑΤΚΙ, του μαθήματος της λεγόμενης "σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης" αλλά και του μαθήματος των Θρησκευτικών, έγινε δεκτός με αβρότητες στο Συνοδικό Μέγαρο.
    Για να περάσουν, προφανώς, στον ευκολόπιστο λαό την εντύπωση ότι όλα βαίνουν καλώς στις σχέσεις Εκκλησίας και νεοταξίτικης κυβέρνησης.
    Ευτυχώς, που η εμπνευσμένη παρέμβαση του εκλεκτού ιεράρχη έθεσε τον δάκτυλον επί τον τύπον των ήλων.
    Ευτυχώς που τέτοια ιεραρχικά αναστήματα ανυψώνουν το υποστάν καθίζηση ιεραρχικό κύρος.
    Λ.Ν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αργολίδος, Πειραιώς, Αθηνών, Μαγνησίας, Ηλείας, Δράμας, Ναυπάκτου, Μεσσηνίας, άγιοι αρχιερείς και θεολογικώς καταρτισμένοι λογικοί επίσκοποι, και πολλοί άλλοι... κληρικοί και πλήρωμα της Εκκλησίας, εμβολιαζόμεθα . Τους επισκόπους που τάσσονται υπέρ των εμβολίων και των άλλων μέτρων τους αγνοεί ο Κυθήρων ισχυριζόμενος μάλιστα ότι ... δεν μεταδίδεται η πανδημία εντός ναών... Ποιος διχάζει τον λαόν!!! Ο δε σχολιαστής Λ.Ν. δεν εστιάζει στο θέμα της φονικής πανδημίας και των εμβολίων στα οποία αποσκοπούσε η επίσκεψις του εκλεγμένου, ας μην το ξεχνούμε, Πρωθυπουργού, στην Δ.Ι.Σ. της Εκκλησίας ώστε να μη γίνονται εστίες μεταδόσεως οι εκκλησιές μας εξ αιτίας των αθεολόγητων αρνητών μασκών και εμβολίων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΟΤΑΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΙΑ ΑΜΑΡΤΙΑ ΠΙΑΝΕΙ Ο ΚΟΡΟΝΟΪΟΣ! ΟΧΙ ΜΝΗΜΟΣΥΝΑ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ ΠΡΑΓΜΑ ΠΟΥ ΑΠΑΓΟΡΕΥΟΥΝ ΟΙ ΚΟΛΛΥΒΑΔΕΣ ΠΑΤΕΡΕΣ, ΜΝΗΜΟΣΥΝΑ ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εστίες μεταδόσεως οι Εκκλησίες,οι Λιτανείες,ο Επιτάφιος,οι Καμπάνες κλπ.Συγχωρεσέ μας Θεέ μου.Μήπως θέλετε για σιγουριά να πηγαίνουμε στο Τζαμί;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Δεν νομίζω ότι η θεολογική κατάρτιση και η λογικότητα αποτελούν αποκλειστικό προνόμιο μονάχα των επισκόπων που αναφέρατε, δεύτερε ανώνυμε. Υπάρχουν και άλλοι επίσκοποι,κληρικοί και λαικοί, θεολογικώς καταρτισμένοι και λογικότατοι, που σκέπτονται και δρουν διαφορετικά, στην προκειμένη περίπτωση, εν σχέσει με τους πρώτους.
    Θα περίμενε κανείς ότι οι υφ υμών χαρακτηρισθέντες ως "θεολογικώς καταρτισμένοι λογικοί επίσκοποι" θα προφύλασσαν το συντάκτη επισήμου συνοδικού ανακοινωθέντος της περυσινής ΔΙΣ από τη διάπραξη κολοσσιαίου θεολογικού ατοπήματος, καταφανώς δηλονότι αιρετικής διατυπώσεως, επί τη βάσει της οποίας " «Ἐνώπιον τῆς ἀγωνίας τοῦ ἀνθρώπου νά διατηρήσει τό ὕψιστο ἐπί γῆς ἀγαθό τῆς ζωῆς καί τῆς ὑγείας, ταπεινώθηκε (σ.σ. η διοίκηση της Εκκλησίας) καί συμπορεύθηκε μέ τόν πόνο καί τήν ἀγωνία τοῦ ἀνθρώπου». Δηλαδή η ΔΙΣ πάντη α-θεολογήτως θεωρεί τη ζωή και την υγεία ως το ύψιστο επί γης αγαθό (sic).
    Αναφορικώς προς τα συγκεκριμένα εμβόλια, οι ενστάσεις του σεπτού ιεράρχη των Κυθήρων, εξ όσων έχω αναγνώσει σχετικώς, έγκεινται στο γεγονός ότι για την παρασκευή τους έχουν χρησιμοποιηθεί κυτταρικές σειρές αμβλωθέντων ανθρωπίνων εμβρύων, πράγμα πασίγνωστο στους επιστημονικούς κύκλους και όχι μόνο. Επομένως άξιος τιμής και επαίνου και ουδόλως μομφής και ψόγου, θα έπρεπε να τυγχάνει, εν προκειμένω, ο ρηθείς επίσκοπος, στον οποίο κάκιστα ένιοι δημοσιογραφικοί, ως επί το πλείστον, κύκλοι προσέδωσαν τον άδικο χαρακτηρισμό του "αντιεμβολιαστή". Ο μητροπολίτης κάθε άλλο παρά είναι εχθρός των εμβολίων και του εμβολιασμού γενικώς αλλά εξέφρασε ενστάσεις επί της ηθικής διαστάσεως του εμβολιασμού με τα συγκεκριμένα εμβόλια. Θυμίζει η εν λόγω άδικη κριτική την ευκολία με την οποία στιγματίζονταν τις πρώτες μετεμφυλιακές δεκαετίες κάποιοι ως "κομμουνιστές" (κατά τα άλλα εθνικόφρονες και αντικομμουνιστές και με ένοπλη αντικομμουνιστική δράση...) επειδή αντιτάχθηκαν για άσχετους με τον κομμουνισμό λόγους στις τότε κυβερνήσεις...
    Τι δε να πεις κανείς και για το διαδικτυακό κανιβαλισμό και εμπαθέστατο λιθοβολισμό σεπτών αρχιερέων ακόμη και τη στιγμή που αυτοί νοσηλεύονται διασωληνωμένοι σε κρίσιμη κατάσταση;
    Δεν ευθύνονται για το εκφυλιστικό αυτό φαινόμενο, εκτός από την ανεκδιήγητη κυβέρνηση του εκθειάσαντος τη Σιμόν Βέιλ και συγκυβερνώντος με τα σημιτικά κατάλοιπα νυν πρωθυπουργού, κύριο ένοχο της δημιουργίας και συντηρήσεως του διχασμού του ελληνικού λαού και τα εξωνημένα και κανιβαλικά ΜΜΕ και κάποιοι μητροπολίτες, γνωστοί και μη εξαιρετέοι, με τις εμπρηστικές τους δηλώσεις και τις διχαστικές πρακτικές τους;
    Αναρωτηθήκαμε ποτέ πού θα οδηγήσει ο αρξάμενος και συνεχιζόμενος και επιτεινόμενος διχασμός;
    Δεν έχουμε διόλου διδαχθεί από την εθνική μας Ιστορία; Τέτοια τυφλότητα πια;
    Και κάτι ακόμη: θα περίμενε κανείς την ίδια ευαισθησία που δείχνουν από κοινού διοικούσα Εκκλησία και κυβέρνηση αλλά και ΜΜΕ και ιατρικοί σύλλογοι και ακαδημαική κοινότητα να την έδειχναν και για τα εκατοντάδες χιλιάδες ανυπεράσπιστα ανθρώπινα έμβρυα που δολοφονούνται κάθε χρόνο στην "πολιτισμένη " χώρα μας...
    Λ.Ν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Λευιτικόν 13: 45 Καὶ ὁ λεπρὸς ἐν ᾧ ἐστιν ἡ ἁφή, τὰ ἱμάτια αὐτοῦ ἔστω παραλελυμένα καὶ ἡ κεφαλὴ αὐτοῦ ἀκάλυπτος, καὶ περὶ τὸ στόμα αὐτοῦ περιβαλέσθω, καὶ ἀκάθαρτος κεκλήσεται· 46 πάσας τὰς ἡμέρας, ὅσας ἐὰν ᾖ ἐπ᾿ αὐτὸν ἡ ἁφή, ἀκάθαρτος ὢν ἀκάθαρτος ἔσται, κεχωρισμένος καθήσεται, ἔξω τῆς παρεμβολῆς αὐτοῦ ἔσται ἡ διατριβή.

    Αυτά λέγει η Γραφή και ο ἀναγιγνώσκων νοεῖτω .....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ο εκλεγμένος δεν χρειαζόταν να πάει στη σύνοδο 9:02. Γιατί η σύνοδος έχει ήδη πάρει θέση επανειλημμένα. Μήπως υπήρχε κάποια επικοινωνιακή σκοπιμότητα από κάτω; Λέμε τώρα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. μερικοι εχουν χασει το νοημα της Εκκλησιας. ας διαβασουν τουλαχιστον τι εκαναν οι πατερες σε περιπτωσεις νοσηρες και μεταδοτικες. ανοιγαν τις εκκλησιες ή τις κλεινανε; τι εκανε ο μεγας Βασιλειος στη βασιλειαδα; τι εκαναν οι χριστιανοι στους αρρωστους αλλα και στους νεκρους ειδωλολατρες που τους εγκατελειπαν στους δρομου βλεπε διονυσιος αλεξανδρειας. εχουμε γινει χριστιανοι του .. δοξα τω Θεω οταν ειμαστε υγιεις, αλλα οταν ειμαστε αρρωστοι δεν Τον δοξαζουμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Προς κ.Χρήστο Σαλταούρα:
    Διονυσίου Ἀλεξανδρείας (Εὐσεβίου. Ἐκκλ. Ἱστορία VII, 22) Μετὰ ταῦτα λοιμικῆς τὸν πόλεμον διαλαβούσης νόσου τῆς τε ἑορτῆς πλη­σιαζούσης, αὖθις διὰ γραφῆς τοῖς ἀδελφοῖς ὁμιλεῖ, τὰ τῆς συμφορᾶς ἐπισημαι­νόμενος πάθη διὰ τούτων·

    «τοῖς μὲν ἄλλοις ἀνθρώποις οὐκ ἂν δόξειεν καιρὸς ἑορτῆς εἶναι τὰ παρόντα, οὐδὲ ἔστιν αὐτοῖς οὔτε οὗτος οὔτε τις ἕτερος, οὐχ ὅπως τῶν ἐπιλύπων, ἀλλ᾿ οὐδ᾿ εἴ τις περιχαρής, ὃν οἰηθεῖεν μάλιστα. νῦν μέν γε θρῆνοι πάντα, καὶ πενθοῦσιν πάντες, καὶ περιηχοῦσιν οἰμωγαὶ τὴν πόλιν διὰ τὸ πλῆθος τῶν τεθνη­κότων καὶ τῶν ἀποθνῃσκόντων ὁσημέραι· ὡς γὰρ ἐπὶ τῶν πρωτοτόκων τῶν Αἰ­γυπτίων γέγραπται, οὕτως καὶ νῦν ἐγενήθη κραυγὴ μεγάλη· οὐ γὰρ ἔστιν οἰκία, ἐν ᾗ οὐκ ἔστιν ἐν αὐτῇ τεθνηκώς, καὶ ὄφελόν γε εἷς. πολλὰ μὲν γὰρ καὶ δεινὰ καὶ τὰ πρὸ τούτου συμβεβηκότα· πρῶτον μὲν ἡμᾶς ἤλασαν, καὶ μόνοι πρὸς ἁπάντων διω­κόμενοι καὶ θανατούμενοι ἑωρτάσαμεν καὶ τότε, καὶ πᾶς ὁ τῆς καθ᾿ ἕκαστον θλίψεως τόπος πανηγυ­ρικὸν ἡμῖν γέγονε χωρίον, ἀγρὸς ἐρημία ναῦς παν­­δο­χεῖον δε­σμωτήριον, φαιδροτάτην δὲ πασῶν ἤγαγον ἑορτὴν οἱ τέλειοι μάρτυρες, εὐω­χηθέντες ἐν οὐρανῷ· μετὰ δὲ ταῦτα πόλεμος καὶ λιμὸς ἐπέλαβεν, ἃ τοῖς ἔθνεσι συνδιηνέγκαμεν, μόνοι μὲν ὑποστάντες ὅσα ἡμῖν ἐλυμήναντο, παραπολαύσαντες δὲ καὶ ὧν ἀλλήλους εἰργάσαντό τε καὶ πεπόνθασιν, καὶ τῇ Χριστοῦ πάλιν ἐνηυ­φράν­θημεν εἰρήνῃ, ἣν μόνοις ἡμῖν δέδωκεν· βραχυτάτης δὲ ἡμῶν τε καὶ αὐτῶν τυχόντων ἀναπνοῆς, ἐπικατέσκηψεν ἡ νόσος αὕτη, πρᾶγμα φόβου τε παντὸς φοβερώτερον ἐκείνοις καὶ συμφορᾶς ἧστινος οὖν σχετλιώτερον καὶ ὡς ἴδιός τις αὐτῶν ἀπήγγειλεν συγγραφεύς, πρᾶγμα μόνον δὴ τῶν πάντων ἐλπίδος κρεῖσσον γενόμενον, ἡμῖν δὲ οὐ τοιοῦτο μέν, γυμνάσιον δὲ καὶ δοκίμιον οὐδενὸς τῶν ἄλλων ἔλαττον. ἀπέσχετο μὲν γὰρ οὐδὲ ἡμῶν, πολλὴ δὲ ἐξῆλθεν εἰς τὰ ἔθνη».
    τούτοις ἑξῆς ἐπιφέρει λέγων·
    «οἱ γοῦν πλεῖστοι τῶν ἀδελφῶν ἡμῶν δι᾿ ὑπερβάλλουσαν ἀγάπην καὶ φιλα­δελφίαν ἀφειδοῦν­τες ἑαυτῶν καὶ ἀλλήλων ἐχόμενοι, ἐπισκοποῦντες ἀφυλάκτως τοὺς νοσοῦντας, λιπαρῶς ὑπηρετούμενοι, θεραπεύοντες ἐν Χριστῷ, συναπηλ­λάτ­τοντο ἐκείνοις ἀσμενέστατα, τοῦ παρ᾿ ἑτέρων ἀναπιμπλάμενοι πάθους καὶ τὴν νόσον ἐφ᾿ ἑαυτοὺς ἕλκοντες ἀπὸ τῶν πλησίον καὶ ἑκόντες ἀναμασσόμενοι τὰς ἀλγηδόνας. καὶ πολλοὶ νοσοκομήσαντες καὶ ῥώσαντες ἑτέρους, ἐτελεύτησαν αὐ­τοί, τὸν ἐκείνων θάνατον εἰς ἑαυτοὺς μεταστησάμενοι καὶ τὸ δημῶδες ῥῆμα, μόνης ἀεὶ δοκοῦν φιλοφροσύνης ἔχεσθαι, ἔργῳ δὴ τότε πληροῦντες, ἀπιόντες αὐτῶν περίψημα. οἱ γοῦν ἄριστοι τῶν παρ᾿ ἡμῖν ἀδελφῶν τοῦτον τὸν τρόπον ἐξεχώρησαν τοῦ βίου, πρεσβύτεροί τέ τινες καὶ διάκονοι καὶ τῶν ἀπὸ τοῦ λαοῦ, λίαν ἐπαινούμενοι, ὡς καὶ τοῦ θανάτου τοῦτο τὸ εἶδος, διὰ πολλὴν εὐσέβειαν καὶ πίστιν ἰσχυρὰν γινόμενον, μηδὲν ἀποδεῖν μαρτυρίου δοκεῖν. καὶ τὰ σώματα δὲ τῶν ἁγίων ὑπτίαις χερσὶ καὶ κόλποις ὑπολαμβάνοντες καθαιροῦντές τε ὀφθαλμοὺς καὶ στόματα συγκλείοντες ὠμοφοροῦντές τε καὶ διατιθέντες, προσκολλώμενοι, συμπλε­κόμε­νοι, λουτροῖς τε καὶ περιστολαῖς κατακοσμοῦντες, μετὰ μικρὸν ἐτύγχανον τῶν ἴσων, ἀεὶ τῶν ὑπολειπο­μένων ἐφεπομένων τοῖς πρὸ αὐτῶν. τὰ δέ γε ἔθνη πᾶν τοὐναντίον· καὶ νοσεῖν ἀρχομένους ἀπωθοῦντο καὶ ἀπέφευγον τοὺς φιλτάτους κἀν ταῖς ὁδοῖς ἐρρίπτουν ἡμιθνῆτας καὶ νεκροὺς ἀτάφους ἀπεσκυβαλίζοντο, τὴν τοῦ θανάτου διάδοσιν καὶ κοινωνίαν ἐκτρεπόμενοι, ἣν οὐκ ἦν καὶ πολλὰ μηχανωμένοις ἐκκλῖναι ῥᾴδιον».
    Μετὰ δὲ καὶ ταύτην τὴν ἐπιστολήν, εἰρηνευσάντων τῶν κατὰ τὴν πόλιν, τοῖς κατ᾿ Αἴγυπτον ἀδελφοῖς ἑορταστικὴν αὖθις ἐπιστέλλει γραφήν, καὶ ἐπὶ ταύτῃ πάλιν ἄλλας διατυποῦται· φέρεται δέ τις αὐτοῦ καὶ περὶ σαββάτου καὶ ἄλλη περὶ γυμνασίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΕΡΩΤΗΜΑ προς τον αγαπητό κύριο Λυκούργο Νάνη:

    Κύριε Νάνη ποία είναι η άποψή σας για τα εμβόλια που αφορούν τις ασθένειες Ηπατίτιδα Α, Ερυθρά, Ανεμοβλογιά, Έρπης Ζωστήρ, Λύσσα, Ιλαρά, Πολιομυελίτιδα, Παρωτίτιδα ;;;; Να τα κάνουν οι Χριστιανοί ή όχι ; Διότι βλέπω ότι περιορίζουμε το θέμα μόνο στα εμβόλια του Κορονοϊού....

    ΣΑΛΤΑΟΥΡΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. αν ειναι οντως εμβολια, με απενεργοποιημενο ιο, αλλα και χωρις κυτταρικες σειρες εκτρωμενων εμβολιων να τα κανουμε. και υπαρχουν τετοια εμβολια για τον κορονοιο αλλα δεν τα φερνουν στην Ελλάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. και κατι ακομα, η λεπρα στη Π. Διαθηκη θεωρουνταν ψυχοσωματικη αρρωστια. και τελος παντων πως φερθηκε ο Κυριος μας στους λεπρους; τους απεφευγε ή τους γιατρευε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Aγαπητέ κε Σαλταούρα, τυγχάνει αυτονόητο ότι κάθε συνειδητός,πιστός ορθόδοξος χριστιανός δεν δύναται, κατ αρχήν, να αντιτίθεται στις επιστημονικές προόδους στον τομέα της θεραπευτικής (εμβόλια,φάρμακα,χειρουργικές επεμβάσεις, διαδερμικές θεραπευτικές πρακτικές, ορμονοθεραπείες, κυτταρικές και γονιδιακές θεραπείες, μεταμοσχεύσεις ιστών και οργάνων κ.ά.).
    Σε εκείνες, όμως, τις περιπτώσεις στις οποίες εγείρονται τεκμηριωμένως θεολογικά και ηθικά διλήμματα και ζητήματα, εννοείται ότι δεν δύναται να τα προσπεράσει ελαφρά τη καρδία αλλά οφείλει να τα θέσει υπό τη βάσανο της αγιογραφικής, πατερικής και κανονικής παρακαταθήκης και να πράξει επί τη βάσει των όσων επιτάσσει η συνείδησή του σχετικώς.
    Να πράξει κατά συνείδηση αφού πρώτα αρκούντως βασανίσει το όλο θέμα. Υπάρχουν διάφορες πτυχές επί ενός τέτοιου ζητήματος, οι οποίες θα πρέπει να λαμβάνονται υπ όψιν.
    Δυστυχώς, στη δαιμονική, ωφελιμιστική και χρησιμοθηρική εποχή μας, φθάσαμε στο σημείο να ποινικοποιούνται οι θεολογικού και ηθικού τύπου ενστάσεις, επιφυλάξεις και αντιρρήσεις, όχι μόνο από πολιτικούς, δημοσιογράφους, "επιστημονικούς" κύκλους και από τη λεγόμενη κοινή γνώμη που διαμορφώνεται από τη συστημική προπαγάνδα αλλά και από κάποιους εκκλησιαστικούς και θεολογικούς παράγοντες...
    Λ.Ν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Γιὰ τὰ παλαιότερα ἐμβόλια, ποὺ κάποιος ἀδελφὸς ἀναφέρει, ἂς ἀπαντήσει ὁ εἰδικώτερος στὰ ἐμβόλια St. Plotkin, καὶ ὁ καθένας ἂς ἀναλογισθεῖ τὶς εὐθύνες του καὶ ἂς κάνει τὶς ἐπιλογές του. Καλὰ Χριστούγεννα!
    Δεῖτε ἀπόσπασμα ἀπὸ ἔνορκη κατάθεσή του. Τί ἄλλο νὰ ἀποκαλύψει γιὰ νὰ συγκλονισθοῦμε;
    https://www.youtube.com/watch?v=XONxYzgXDDM
    (γιὰ τοὺς ἐνδιαφερομένους ὑπάρχουν καὶ ἄλlα ἀποσπάσματα καὶ νομίζω καὶ ὅλη ἡ κατάθεsή του).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ο κύριος Σαλταουρας αναπαραγει τα αστεία επειχηρειματα του ιερομον. π Χριστοδούλου. Συμφωνεί με τα υγειονομικα μέτρα του αθεου Καίσαρα εντός των ναών;Η μήπως δεν είναι άθεος ο Καίσαρας και του ομιλεί ο.. Θεός; κΜε καλεί ο Θεός μας για να ενωθώ μαζί του και με τον αδελφό μου και εγώ θα πάω με φόβο; Με προφυλασειστηνΘ. Κοινωνία και δεν κολλάω ενώ πριν με αφήνει ακάλυπτο;Και ποιος είπε ότι όποιος είναι αρρωστος πρέπει να πηγαίνει στην Εκκλησία; Έλεος ποια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ξέχασες καιτόν Δωδώνης ανώνυμε 18 Δεκεμ. 9.02...Α και τα μπρατσακια έξω..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Πού είσαι Καντιώτη;
    Πανελλήνιος και παν-κομματικός Εξορκισμός χρειάζεται.
    Εύγε στον Κυθήρων, τον καλό και θεάρεστο Ποιμένα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή