7 Φεβ 2021

‘Αραγε θα αναλογιστεί η Ιεραρχία το κακό που συνέβη στον πιστό λαό;

Στην εφημερίδα “Δημοκρατία” του Σαββάτου διαβάσαμε τα εξής όσον αφορά τα αποτέλεσμα της γρίππης του κορωνοϊού στην Εκκλησία.

ΚΑΘΕ ΜΗΤΡΟΠΟΛΗ και η Ιερά Σύνοδος έχουν αρχίσει να μετρούν τις πληγές που θα αφήσει στο πέρασμά του ο κορωνοϊός.

Ο ΚΟΣΜΟΣ ΕΦΥΓΕ και είναι άγνωστο αν και πότε θα επιστρέψει. Έφυγαν «διά νόμου» και πρέπει να υπάρξει ένας εμπνευσμένος πια λόγος για να επιστρέψουν. Ιδιαίτερα οι νέοι. ΤΟ ΕΛΛΕΙΜΜΑ της επίσημης Εκκλησίας να αρθρώσει έναν ενιαίο και σύγχρονο λόγο μπροστά στα προβλήματα της εποχής και στις κρίσεις που εμφανίζονται. Ιδιαίτερα η έλλειψη κοινής συνισταμένης και η πολυφωνία αποκάλυψαν τη γύμνια της διοικούσας Εκκλησίας να βοηθήσει τον απλό παπά να διαχειριστεί το μεγάλο αυτό πρόβλημα. Ο σύγχρονος ιερέας δεν έχει ούτε βοήθειες ούτε τα εργαλεία που απαιτούνται για να επικοινωνήσει με τη διοικούσα Εκκλησία, τον μητροπολίτη του και την Ιερά Σύνοδο.

‘Αραγε θα αναλογιστεί η Ιεραρχία το κακό που συνέβη στον πιστό λαό; Στέρησαν από τους πιστούς την λατρεία, τη συμμετοχή στο μυστήριο της Θ. Ευχαριστίας. ‘Όταν γιατροί, νοσηλευτές, αστυνομικοί,  άνθρωποι που δουλεύουν στα καταστήματα τροφίμων δίνουν τον αγώνα τους να βοηθήσουν τον συνάνθρωπο, οι Ιερείς έκλεισαν τις Εκκλησίες. Ποια εικόνα δίδεται στο πιστό λαό όταν δεν μπορεί να βρει τον Ιερέα της ενορίας του για να εξομολογηθεί, να λειτουργηθεί, να κοινωνήσει; Γιατί άραγε να επιστρέψει στην Εκκλησία όταν Αρχιερείς του είπαν να κάνει το σπίτι του “κατ οίκον” Εκκλησία; 

Ορθόδοξος Τύπος

10 σχόλια:

  1. Γιατί;; Γιατί αγαπάει πάνω από όλα το Χριστό και πάνω από όλα πάει στην εκκλησία για τον Χριστό. Πάει γιατί ζεστενεται η ψυχούλα του εκεί. Δεν πάει για κανέναν άλλο λόγο. Και αν μερικοί μας έδιωξαν, εμείς θα ξαναπάμε γιατί μας λείπει ο Χριστός μας.
    Αφήστε λοιπόν τους " μοντέρνους"μασκοφόρους παπάδες να κάνουν ότι θέλουν. Οδηγός μας είναι το Ευαγγέλιο, η παράδοση, οι Θεοφοροι πατέρες και μέσα στην εκκλησία του Χριστού οοοοοοοοολοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ποια "Εκκλησία" κε Γιώργο; Τη "μασκοφορούσα", συναινούσα με τον μισόΘεο Καίσαρα; Την "αναλογία ανά τ.μ" και "9 πιστοί" "Εκκλησία"; Ήδη βιώνουμε διωγμό 1 έτους με μπροστάρηδες τους "επισκόπους", ο οποίος συνεχίζεται ολοένα και πιο λυσσαλέος και θα συνεχίζεται αυξανόμενος. Πού ζείτε εδώ και ένα χρόνο; Καλή φώτιση & μετάνοια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχετε δίκιο σε όλα, δεν αντιλέγω. Αλλά ας προσέχουμε γιατί στην εκκλησία δεν πάμε για τους επισκόπους. Αυτό ήθελα να τονίσω. Εμείς να πηγαίνουμε. Σας ευχαριστώ.

      Διαγραφή
  3. Αφήστε τα εισαγωγικά ανών. 2:55μ.μ.
    Η Εκκλησία εξακολουθεί να είναι Εκκλησία χωρίς εισαγωγικά και οι επίσκοποι εξακολουθούν να είναι επίσκοποι χωρίς εισαγωγικά, δηλαδή έχουν θεία Χάρη και υπάρχουν Μυστήρια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πρόκειται αυτή την στιγμή για συμμετοχή σου με αυτούς-τους ανιερούς επισκόπους και ιερείς-στο έργο της απο-κήρυξης του Χριστού ως σωτήρα, δια των ιερών μέσων της εκκλησίας Του.
      Στο ναό Του πλέον με την μάσκα, τα μολυσμένα αντίδωρα, τις αποστάσεις, συμμετέχετε στην παγκόσμια διαφήμιση της ανυπαρξίας της άκτιστης θείας χάρης,του μέσου δηλαδή που γνωρίζεται ο Θεός και άρα συμμετέχετε σε <> προβολής της ανυπαρξίας του Θεού "σας" ,εκτός της κήρυξης που έργω πραγματοποιείτε(για να δανειστώ κάτι που είπε ο ανώνυμος ποιο κάτω) περί της μη καταφυγής προς τον Θεό σε καιρό πειρασμού, αντιπράττετε δηλαδή και στην παιδαγωγική του Υψίστου διά της παραχώρησης των πειρασμών.
      Αυτός καλεί,.... εσύ πας με τη μάσκα και "τσιρίζεις" μαζί με τον επίσκοπό "φεύγετε να σωθείτε, δεν υπάρχει τίποτα εδω".
      Οπότε αν σε όλο αυτό υπάρχει η χάρης(αφού έχει καταφέρει να την γλιτώσει από την μόλυνση του ναού με τη βοήθεια των απολυμάνσεών σας) και την πάρεις από το χέρι του ανίερου,υβριστή επισκόπου, εύχομαι αντιστρόφως από ότι πιστεύεις εσύ και ο επίσκοπος για αυτήν,να ισχύει όντως και να σε βοηθήσει πάρα να σε μολύνει.
      Το πως βέβαια την επιδιώκεις ταυτόχρονα αμφισβητώντας την συμμετέχοντας και σε θεατρικό κατά αυτής, είναι άλλο προσωπικό και ψυχιατρικής φύσεως θέμα, βρείτε το μόνοι σας.

      Διαγραφή
  4. Άραγε θα αναλογιστεί η Ιεραρχία αλλά και κάθε χριστιανός αυτό που συνέβη μέσα στο χρόνο αυτό;
    Έγινε έργω αμφισβήτηση του κοινωνικού ρόλου της Εκκλησίας που η ίδια ισχυρίζεται ότι έχει.
    Της είπε η πολιτεία και η κοινωνια μαζί : δεν σε χρειαζόμαστε, μπορούμε και χωρίς εσένα.

    Για να δοθεί η δέουσα απάντηση σε αυτή την de facto αμφισβητηση, χρειάζεται μεγάλο πνευματικό ανάστημα, που ας προσευχόμαστε όλοι, να το χαρίσει ο Θεός στο λαό Του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Η μισόΘεη Πολιτεία αμφισβήτησε και με ένα "τιτίβισμα" κατήργησε την Εκκλησία όπως τη γνωρίζαμε, με αποκορύφωμα την ολομέτωπη επίθεση στη Θεία Ευχαριστία.
    Η Εκκλησία, όπως φυσικά την εκφράζει μόνο η ΔΙΣ (και όχι η σύνολη Ιεραρχία, αλλά και το σύνολο του πληρώματος του Θεού) έκανε πως δεν άκουσε και συμβιβάστηκε με το ψευδοεπιχείρημα της "ταπεινώσεως & υπακοής"· το αποτέλεσμα του επονείδιστου αυτού συμβιβασμού; Το βλέπουμε και το βιώνουμε καθημερινώς.
    Υπάρχει κάποιος που να αυταπατάται πως η κατάσταση θα επιστρέψει στα προηγούμενα;
    Ο Κύριος ημών Ιησούς Χριστός να μας ελεήσει για την αμετανοησία μας και να μας φυλάξει από τα ζοφερά μελλούμενα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ήδη η διοικούσα Εκκλησία (δηλ. ΔΙΣ, όχι βέβαια το σύνολο της Ιεραρχίας και το πλήρωμα του πιστού λαού του Θεού που βρίσκονται εξόριστοι) "ρύθμισε" το πώς θα εορτασθεί η Κυριακή της Ορθοδοξίας.
    Γιατί από τόσο νωρίς; Ο λόγος είναι προφανής: για να "βοηθηθεί" -με ταπείνωση & υπακοή φυσικά- ο μισόΘεος Καίσαρας για το Άγιο Πάσχα, κατά το οποίο ήδη τα λαλίστατα παπαγαλάκια του προβλέπουν "έξαρση" της πανδημίας και το ότι θα πρέπει να το ξεχάσουμε (ξανά). Υπάρχει κάποιος που να πιστεύει ότι θα αναρωτηθεί η Ιεραρχία (τουλάχιστον η Διοικούσα, γιατί υπάρχουν δόξα τω Θεώ και εξαιρέσεις) αυτό που αναγράφεται στον τίτλο του άρθρου;
    Κύριε Ιησού Χριστέ ελέησον ημάς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Εφόσον οι ιεροί κανόνες απαγορεύουν το κλείσιμο των ναών ενώ οι νόμοι της πολιτείας το είχαν θεσπίσει, οι παπάδες που εφάρμοσαν τον νόμο της πολιτείας είναι πρωτίστως δημόσιοι υπάλληλοι και δευτερευόντως θρησκευτικοι λειτουργοί. Προέχει η ιδιότητα του δημοσίου υπαλλήλου

    ΑπάντησηΔιαγραφή