Ο δυτικός πολίτης και η μπούρκα του
Απόστολος
Αποστόλου, Δρ. Φιλοσοφίας
Έβγαλαν
φιρμάνι οι επιστημονικές δικτατορίες. Φοράτε
μάσκες. Μια απόφαση που σε βάζει σε σκέψεις αν ελήφθη κάτω από
πυρετικό παραλογισμό ή κάτω από εντολή της παγκοσμιοιημένης Υπερτάξης. Η
παραλογία κτυπάει κόκκινο, η δολοφονία
της λογικής συντελείται στα μάτια μας. Σκαλίζοντας τα μέσα πληροφόρησης
λίγους μήνες πριν και βλέπουμε στις 28 Μαρτίου, είχαμε 95 νέα κρούσματα
κορονοϊού, δεν μιλάμε για νεκρούς και διασωληνωμένους που υπήρχαν και το
λοκντάουν σε εφαρμογή, η μάσκα στα σούπερ μάρκετ ήταν προαιρετική.
Στις 18
Ιουλίου είχαμε 19 νέα κρούσματα εκ των οποίων τα 3 εισαγόμενα κανείς
νεκρός, αλλά η μάσκα στα σούπερ μάρκετ γίνεται υποχρεωτική. Λίγες
μέρες πριν είχε αρθεί το μέτρο να φορούν οι πολίτες μάσκες στα
πολυκαταστήματα.
Που αρχίζει το
παράλογο, και που τελειώνει η φάρσα; Όλα
μυρίζουν καταστολή, φίμωση, στέρηση ελευθερίας. Αυτοματικά σου έρχεται
στο νου η εναγώνια κραυγή του Τόμας Σαζ, όταν έλεγε: «Η ανθρώπινη ελευθερία
κινδυνεύει από τη διαβολική συμμαχία της κρατικής εξουσίας και των γιατρών».
Αλλάξαμε την τελευταία λέξη που έλεγε ψυχιάτρων.
Οι διαταγές
των ιατρογνωμόνων που επέβαλαν μάσκες σε πρώτη φάση στα σούπερ μάρκετ και
σε δεύτερη θέλουν κατά δήλωση τους να την επιβάλουν παντού δεν
υπόκεινται ούτε καν σε κάποιες γλίσχρες βεβαιότητες, είναι βυθισμένες στον
ανέκκλητο μηδενισμό της ανθρώπινης ελευθερίας , στην απόσυρση της λογικής,
στην έσχατη ανοησία, στην ανεκδοτολογία. Κατ΄ εντολή της Υπερτάξης το ιερατείο
των ιατρογνωμώνων κτίζει ένα νέο σωφρονιστικό στρατόπεδο. Τα παραμύθια
περί μάσκας είναι αστήριχτα, δεν υπάρχει καμία επιστημονική μελέτη
εγνωσμένου κύρους που να υποστηρίζει ότι οι υγιείς πρέπει να φορούν μάσκα.
Οργανώνουν την ολική πειθάρχηση με πρόστιμα και σιδερώνουν την κοινωνία με
κατασκευασμένα αυτονόητα που δεν χρειάζονται ανάλυση.
Και ως
ανεκλάλητοι γράφουν στα παλιά τους τα παπούτσια τι λέει η επιστημολογία (αν
ποτέ ασχολήθηκαν με την επιστημολογία Πόπερ, Κάρναπ, Φεγεράμπντ, Κούν) ούτε
επαγωγικές, ούτε απαγωγικές, ούτε παραγωγικές, μεθόδους χρησιμοποιούν για να
επιβεβαιώσουν κάποια συμπεράσματα τους. Οι προτάσεις τους είναι
αυθαίρετες, ασύμμετρες, διάτρητες από λογικά επιχειρήματα, αθεμελίωτες,
διαψεύσιμες και όχι επαληθεύσιμες, κοντολογίς αντιεπιστημονικές, που
εμπίπτουν μόνο σε κώδικες αστυνομικής συμμορφώσεως.
Σαφώς
και δεν μπορούν οι προτάσεις τους να συναχθούν λογικά και αυτό γιατί
δεν θεμελιώνονται ούτε εμπειρικά αλλά ούτε και παρατηρησιακά εκ του γεγονότος
και μόνο ότι ο χρόνος του ιού, δηλαδή της εξάπλωσης του, δεν έχει διατρέξει το
περιθώριο προσαρμογής του στο περιβάλλον. Έτσι το κριτήριο οριοθέτησης των
προτάσεων τους έχει ενικό περιεχόμενο δηλαδή το χωροχρονικό πλαίσιο του
εάν και εφόσον, δηλαδή της ανερμάτιστης υπόθεσης.
Συνεπώς από
επιστημονική άποψη οι ιατρογνώμονες είναι έκθετοι και από
πολιτικό-κοινωνική άποψη δεδομένου ότι προτείνουν μέτρα είναι επικίνδυνοι.
Οι δε
προτάσεις τους περί μάσκας που κατατίθενται τώρα και όχι στο φουλ της
επιδημίας έχουν να κάνουν με το γεγονός ότι τότε δεν υπήρχε γραμμή
παραγωγής στην χώρα, ενώ σήμερα η γραμμή παραγωγής καλύπτει το 60 με 70%.
Εύκολα θα αναρωτηθεί κάποιος είναι επιστημονική άποψη αυτή; Ή καλύπτει εμπορικά
συμφέροντα;
Αν ο 17ος
αιώνας υπήρξε ο αιώνας του έλλογου οργάνου, ο 18ος ήταν ο αιώνας της έλλογης
κοινωνίας, ο 19ος αιώνας κορυφώθηκε ως ο αιώνας του έλλογου κόσμου, και ο 20ος
αιώνας δομήθηκε ως ο αιώνας της έλλογης σύμβασης, βλέπουμε ότι ο 21ος
δρομολογείται σχεδόν στην έναρξη του ως ο αιώνας το τρόμου και της φενάκης. Το
πέρασμα από τη λογική bon sens στο non sens δηλαδή στο παράλογο
φαίνεται να καλπάζει με ρυθμούς υπερηχητικούς.
Ο
βλακικός (νωθρός) δυτικός πολίτης έχει ρευστοποιήσει το σκέπτεσθαι σε βαθμό που
πλέον εκείνο να έχει αναχθεί σε ανακλαστικό στοιχείο αυτοματοποιημένης
κατεύθυνσης, έτσι
ώστε ο δυτικός πολίτης να μην αυτοπροσδιορίζεται, αλλά να βρίσκεται σε περιβάλλοντα
καθοδηγούμενα. Ο Χάξλεϋ μας είχε πει ότι η κοινωνία υποτάσσεται στους
μηχανισμούς του συστήματος μέσα από μια «τεχνική της θέλησης» που εξασκεί
το σύστημα πάνω στον άνθρωπο. Υποδουλωνόμαστε με αφέλεια στο
πρόσκαιρο και στο κατ’ επίφαση επιστημονικό πείραμα της Υπερτάξης και ως
οικοδίαιτοι ενός περιβάλλοντος ψεύτικης προστασίας συναινούμε στα
κελεύσματα των αφεντικών.
Οικουρείτε
λοιπόν δυτικοί πολίτες και φορέστε την μπούρκα σας, – δηλαδή τη μάσκα σας
– γιατί απαγή (μαλακό) σε θέλει το
σύστημα και όχι μαινόλη (μαχόμενο). Επειδή όμως η δύναμη ζωής κυριεύει
εξουσίες και επιστημονικές ψευδοπροφητείες, ας καταλάβουν οι κυβερνήσεις
(και η ελληνική ακόμη περισσότερο που υιοθετεί κάθε νεοταξική εντολή με
ευκολία) ότι θα γκρεμιστούν σε χρόνο ρεκόρ όσο επιβάλουν την παράνοια της
νέας ανθρωπολογίας που φυλακίζει ψυχές και σώματα. Η μηχανή τρέλας της
σωφρονιστικής αποικίας δεν θα περάσει.
Ας
σταματήσουμε για λίγες μέρες τις επισκέψεις στα σούπερ μάρκετ και ας
προσέξουμε πόσο πιστοί στις εντολές τους παραμένουν και ίδιοι οι τρομολάχνοι. Φορούν
μάσκες στις καθημερινές συναλλαγές τους; Να τρομοκρατήσουμε τους
τρομοκράτες μ’ όλα τα δημοκρατικά μέσα που έχουμε. Το σίγουρο είναι
ότι και οι πολιτικοί και οι ειδικοί του τρόμου είναι ρόλοι της αναπαράστασης
ενός σάπιου συστήματος.
Ο Λένιν είχε πει ότι επανάσταση χωρίς αίμα δεν είναι επανάσταση! Ποιός από μας είναι έτοιμος να χύσει το αίμα του;
ΑπάντησηΔιαγραφήΚάθε άλλο παρά υφίσταται ομοφωνία εντός των κόλπων της διεθνούς, αλλά και της εγχώριας επιστημονικής κοινότητας, αναφορικά με την ωφέλεια της χρήσεως της μάσκας, ως μέσου προστασίας και αναχαιτίσεως,της εξαπλώσεως και διασποράς του φονικού ιού.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕπιστήμονες κύρους, υποστηρίζουν, κατά τρόπο τεκμηριωμένο, κατά τη γνώμη μου, τη βάσιμη άποψη ότι η χρήση της υφασμάτινης μάσκας, εμπερικλείει το σοβαρό κίνδυνο της νοσήσεως από λοιμώξεις του αναπνευστικού συστήματος (βλέπε ενδεικτικώς https://www.ethnos.gr/ygeia/103785_kathigitis-pneymonologias-13-fores-pio-pithano-na-nosisoyme-me-yfasmatini-maska).
Προξενεί, λοιπόν, εύλογα ερωτηματικά και εγείρει βάσιμους, αρνητικούς προβληματισμούς, η υιοθέτηση της πρακτικής της υποχρεωτικής χρήσεως της μάσκας, αρχικά στα σούπερ-μάρκετ με την προοπτική αυτή να επεκταθεί και σε όλους τους κλειστούς αλλά και σε ανοιχτούς χώρους, στους οποίους συνωστίζονται συνάνθρωποί μας.
Αρνητικό, επίσης, προβληματισμό, δημιουργεί και η υπό του λοιμωξιολόγου κ. Σύψα δήλωση περί του "συμβολικού μέτρου" της χρήσεως της μασκας(όρα σχετικώς https://www.tanea.gr/2020/07/20/greece/sypsas-sto-mega-ean-xreiastei-tha-lifthei-opoiodipote-perioristiko-metro/).
Δεν υφίσταται, όμως, μονάχα η ιατρική διάσταση και πτυχή του όλου θέματος αλλά υφίστανται και εκείνες, τις οποίες επίσης θίγει και ανατέμνει ο συντάκτης του άρθρου (ψυχολογικές, κοινωνικές, οικονομικές, ατομικών δικαιωμάτων και συνταγματικών ελευθεριών), και οι οποίες, δυστυχώς, παραθεωρούνται, σκανδαλωδώς θα μπορούσε να ισχυρισθεί κανείς.
Δυστυχώς, το δυτικό, ατομοκεντρικό μοντέλο ζωής, που έχει απολυτοποιήσει την υγεία του σώματος, του υποδεεστέρου, ποιοτικώς και αξιολογικώς, εν σχέσει προς την ανθρώπινη ψυχή, συστατικού του δισυνθέτου ανθρωπίνου όντος, θυσιάζει το πνεύμα στο βωμό της ύλης, βιάζοντας, κατ αυτόν τον τρόπο, την ανθρώπινη ελευθερία.
Λ. Ν.
Πες, πες, πες στο τέλος θα το πιστέψουν και οι ίδιοι και θα κυκλοφορούν σαν ζόμπι!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφή