5 Μαρ 2017

Ο εορτασμός της Κυριακής της Ορθοδοξίας 2017 στον Ιερό Ναό αγίου Αντωνίου Θεσσαλονίκης

Αποτέλεσμα εικόνας για θεοδωροσ ζησησ
Ο   εορτασμός   της   Κυριακής   της   Ορθοδοξίας  2017  στον  Ιερό   Ναό   αγίου   Αντωνίου   Θεσσαλονίκης
  Λωρίτου   Ελένη         
Mία      στιγμή   κορυφαία   και   επίσημη  ήταν    ο   εφετινός   εορτασμός   την  Κυριακής    της      Ορθοδοξίας   κάτω   από   τους   θόλους    του   αρχαιοπρεπούς   ναού  του   αγίου   Αντωνίου    της   Θεσσαλονίκης   σε   λίγη   απόσταση   από   τα   Ίερά   λείψανα   του   αγίου   Γρηγορίου    Παλαμά   και  του   μυροβλύτου   αγίου  Δημητρίου.    Μία  στιγμή       μυστικής   συνάντησης    της   ιστορίας   με   το   παρόν   της   εκκλησίας  ,  μία   στιγμή    μεγαλειώδους   εξακοντίσεως  του  παρόντος   στο   παρελθόν   και   το  μέλλον   του   εκκλησιαστικού   βίου .

Η φλέβα   της   ομολογίας  πού  διέτρεξε  τους  αιώνες  της  εκκλησιαστικής   ιστορίας   αρδεύει   και  το  σημερινό   εκκλησιαστικό  τοπίο   Οι  υπόγειες   ρίζες   της   παραδόσεως    μαζί   με   τους  χυμούς   της   άνοιξης   εν   όψει   αναποδογυρίζουν     τις  ταφόπλακες  της  φρικτής   αιρέσεως,   της   βλασφημίας    του   Θεού    και   ανασταίνονται     ενώπιόν  μας   ο  μέγας   Φώτιος   ,ο   άγιος   Ιωάννης  ο  Δαμασκηνός   ,  ο  άγιος   Γρηγόριος    ο   Παλαμάς   ,ο   άγιος   Μάρκος   ο   Ευγενικός  ……  
Το   Συνοδικό   της   7ης   οικουμενικής   Συνοδου   αναβιούται   και   επικαιροποιείται   στην   σημερινή  εκκλησιαστικη    πραγματικότητα   Οἱ Προφῆται ὡς εἶδον, οἱ Ἀπόστολοι ὡς ἐδίδαξαν, ἡ Ἐκκλησία ὡς παρέλαβεν, οἱ Διδάσκαλοι ὡς ἐδογμάτισαν, ἡ Οἰκουμένη ὡς συμπεφώνηκεν, ἡ χάρις ὡς ἔλαμψεν, ἡ ἀλήθεια ὡς ἀποδέδεικται, τὸ ψεῦδος ὡς ἀπελήλαται, ἡ σοφία ὡς ἐπαρρησιάσατο, ὁ Χριστὸς ὡς ἑβράβευσεν……..  Οὕτω φρονοῦμεν, οὕτω λαλοῦμεν, οὕτω κηρύσσομεν Χριστόν τὸν ἀληθινὸν Θεὸν ἡμῶν.
  Οι    Ιεροί   Κανόνες   της   εκκλησίας   δεν   είναι   μουσειακά     απολιθώματα   ,αλλά  ενεργά    οχήματα      άμυνας   απέναντι   στην   ιταμότητα   της   αιρετικής     προσβολής.
  Ο   προεστώς   της   λειτουργικής   συνάξεως   π.  Θεόδωρος  Ζήσης    ανακοινώνει   την  εφαρμογή   και   ενεργοποίηση  του   15ου   Κανόνος   της   Α/Β    Συνόδου   ως  ένα   έσχατο  μέσο   διαμαρτυρίας   για   τον  κατακλυσμό   της  εσχάτης  αιρέσεως   που   βιώνουμε   Η σιωπή   είναι   ανέντιμη  όταν   προδίδεται   η   πίστη   γι’  αυτό   το   εκκλησίασμα   επιδοκιμάζει   Άξιος   !  Άξιος  !   Αξιος  !  Αισθήματα   χαράς   ,συγκινήσεως  ,  ψυχικής    ανατάσεως   ,αγαλλίασης   , εσωτερικής   πληροφόρησης   ότι    μετέχουμε.   μιας   κορυφαίας   και  μεγαλειώδους   εκκλησιαστικής   πράξεως   μας   κατακλύζουν   Έχουμε   τον  ρεαλισμό  να  γνωρίζουμε     ότι     ο   πανηγυρισμός   δεν   θα   διαρκέσει   για   πολύ,   γι’αυτό   δεν   αναβάλλουμε    την   πνευματική   μας  συμμετοχή   όσο   γίνεται   εντονότερα   στο   κορυφαίο  εκκλησιαστικό  γεγονός.  
 Το  γνωρίζουμε  ότι   κανείς   δεν  θα   καλέσει   τον  π.  Θεόδωρο  να   τον  συγχαρεί   για   το   ομολογιακό   του   φρόνημα   Γνωρίζουμε   ότι  αντίθετα είναι  αρχή  διωγμών   ,  κυνηγητών   ,  εφαρμογής   χυδαίων   πρακτικών.   Η   αναίδεια  και   η  αήθεια   είναι  οι   πιστές  συνεργάτιδες   του   ψεύδους !  Το  μέσον   επιβολής   της  αιρέσεως   αείποτε   και  σήμερα   είναι   ο  διωγμός  !  Στο  μέτρο   του  δυνατού  θα  πρέπει  κανείς  να   είναι  προετοιμασμένος     να   μιμηθεί   τον   Μέγα   Βασίλειο   στον  τρόπο   που   αντιμετώπισε   τις     απειλές   του    αυτοκράτορα   Ουάλη   Αλλοίμονο   αν   δεν   είχαν   συμβεί   και   οι  διωγμοί   ! Τι  θα   κάναμε  χωρίς  αυτούς  !   Θα   είχε  στερηθεί   η   ανθρωπότητα      τά   πιο  υπέροχα  και  ευγενέστερα   παραδείγματα    ήθους   ,  γενναίου   φρονήματος  ,  ψυχικού  μεγαλείου   ,ηρωϊσμού   Καλείται    και   η   εποχή   μας ,  η   εκκλησιαστική     συγκυρία   που    βιώνουμε   βαθειάς    πνευματικής   κρίσεως   να   παρουσιάσει   στο  προσκήνιο      της  ιστορίας   όχι  μόνο   την   ποταπότητά   της ,  αλλά   και  παραδείγματα   άξια  να   παρατεθούν   ισότιμα    με   τά   ιστορικά   παραδείγματα    ομολογίας   ,  θυσίας   ,   παρρησίας   απέναντι   στα  ρασοφόρα    όργανα   του  αιώνος   τούτου    Ευχόμαστε   στον  σεβαστό   και   αγαπητό  μας   πνευματικό   πατέρα   π.   Θεόδωρο   Ζήση   να   έχει   δύναμη   στον  προκείμενο  αγώνα   , υπομονή   ,  καρτερία   ,  παρρησία   και   ο   Θεός   να    του   χαρίζει   υγεία   και   μακροημέρευση    για   να   φέρει  εις   πέρας   τον   αγώνα   του   και   να   λάβει   τον   αμαράντινο  στέφανο    της   ομολογίας    της   πίστεως   του   Χριστού     Είναι    ανάγκη   να   έλθουν   τά   σκάνδαλα    ,αλλά   αλλοιμονο   σε   αυτούς   που  τά  εισάγουν    Επαναλαμβάνουμε   το   Άξιος   !  Άξιο!
Άξιος   !  για   τον   π.    Θεόδωρο   και   για   όλους   τους  άλλους   πατέρες   και  μοναχούς   εντός   ή  εκτός   της  Ελλάδος  αγιορείτες   ή  μη    που   ήδη   έχουν  κάνει   χρήση  της   Ιεροκανονικώς   κατοχυρωμένης   αποτειχίσεως  ,  καθιστούν   με   την   υποστήριξή   τους   την   αποτείχιση  ΄΄ συντεταγμένη΄΄   και   πολυπληθή    και ευελπιστούμε   ότι   θα   την   ακολουθήσουν  και  άλλοι   κληρικοί  και  μοναχοί   ως  ένα   μέσο   εσχάτης   διαμαρτυρίας !  Αὕτη ἡ πίστις τῶν Ἀποστόλων, αὕτη ἡ πίστις τῶν Πατέρων, αὕτη ἡ πίστις τῶν Ὀρθοδόξων, αὕτη ἡ πίστις τὴν Οἰκουμένην ἐστήριξεν.   

121 σχόλια:

  1. ΑΞΙΟΣ ΣΗΜΕΡΑ ΚΥΡΙΑΗ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ ΑΠΕΔΕΙΞΕ ΜΕ ΕΡΓΑ ΤΗΝ ΑΠΟΜΑΚΡΙΝΣΗ ΤΟΥ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ Ο ΑΓΩΝΙΣΤΗΣ ΠΑΤΗΡ ΘΕΩΔΩΡΟΣ ΖΙΣΗΣ ΧΩΡΤΑΣΑΜΕ ΜΠΟΥΧΤΙΣΑΜΕ ΑΠΟ ΛΟΓΙΑ ΕΡΓΑ ΘΕΛΟΥΜΕ ΛΑΜΠΡΗΝΘΗΚΕ Η ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ ΜΑΣ ΣΗΜΕΡΑ ΚΑΤΕΣΧΥΝΘΗ ΟΙ ΕΠΑΡΑΤΟΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΣ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΟΜΩΣ ΑΝ ΘΑ ΤΟ ΑΝΤΕΞΕΙ ΑΥΤΟ Ο ΑΝΘΙΜΟΣ ΚΑΛΟΝ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΤΟΝ ΠΑΝΕ ΚΑΠΟΥ ΣΕ ΑΛΛΟ ΜΕΡΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟΥ ΕΡΘΕΙ ΣΥΓΚΟΠΗ ΧΑΙΡΕ ΠΟΛΙΣ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΚΑΙ ΑΓΙΟΥ ΓΡΗΓΟΡΙΟΥ ΤΟΥ ΠΑΛΑΜΑ ΜΑΚΑΡΙΑ ΕΙΣΕ ΑΞΙΑ ΠΟΛΩΝ ΕΠΑΙΝΩΝ ΟΤΙ ΑΝΕΔΕΙΞΕΣ ΤΕΚΝΑ ΛΑΜΠΡΑ ΔΥΟ ΣΕ ΚΑΘΕ ΠΟΛΗ ΑΜΑ ΗΤΑΝΕ ΘΑΝ ΗΤΑΝΕ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΑΛΛΑ ΔΟΥΛΕΥΟΥΜΕ ΣΤΟΝ ΜΑΜΩΝΑ ΓΙΑΥΤΟ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΑΠΑΓΚΙΣΤΡΩΘΟΥΜΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΝΑ ΠΡΟΒΑΛΕΙ ΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΣΑΝ ΕΙΔΙΣΗ ΤΤΗ ΔΙΑΚΟΠΗ ΤΟΥ ΠΑΤΡΟΣ ΘΕΩΔΩΡΟΥ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΑΤΡΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΥ ΜΑΝΩΛΗ ΑΣ ΧΑΣΟΥΜΕ ΚΑΙ

    ΚΑΤΙ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΑΣ ΜΑΣΤΙΧΟΙΣΕΙ ΛΙΓΟ Ο ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΣ ΚΑΙΡΟΣ ΕΙΝΑΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ημερα χαρας και αγαλιασεως σημερα,ημερα αναστασεως για την ορθοδοξια,για τη δοξα της Εκκλησιας του Χριστου από την θανατηφορα ,ψυχοκτονο παναιρεσι του οικουμενισμού,
    υπηρξε η ημερα της Ορθοδοξιας,αγαλεται ο Ουρανος και η γη, δυο φωνες δυνατες αξιων
    Ιερεων του πατρος Θεοδορου Ζηση και του πατρος Νικολαου Μανωλη πριν μια εβδομαδα,που εφηρμωσαν την ευλογημενη διακοπη μνημόσυνου του Μητροπολιτου Ανθιμου και ολων των οικουμενιστων.
    Δυο φωνες,που δωσανε ελπιδα στο πιστο ποιμνιο,που σερνεται από αναξιους οικουμενιστας ποιμενας εντος και πολύ περισσοτερο εκτος Ελλαδος,στη διασπορα στα σκοτεινα λειμερια του οικουμενισμού.
    Ειθε να βρεθουν εντος της Ελλαδος και στη διασπορα και αλλοι τέτοιοι αξιοι ποιμενες
    σαν τον πατερα Θεοδορο Ζηση και τον πατερα Νικολαο Μανωλη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Άξιος Άξιος, Άξιος ο π.Θεοδωρος.ας ευχηθούμε να γίνει αρχή νίκης κατά της παναιρεσεως του οικουμενισμού,μαζι με τον Άξιο π.Νικολαο ας γίνουν φωτεινό παράδειγμα πιστεως για όλους.εξαιρετο το άρθρο της κ.Λωριτου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μπράβο για το σχόλιο σας 5:42 ειδικά για τα τις τελευταίες 5 σειρές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Περίμενε να μιλήσει ακριβώς τη μέρα της Κυριακής της Ορθοδοξίας! Τυχαίο δε νομίζω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Οι δυο άξιοι, ομολογητές ιερείς της αγιοτόκου Θεσσσαλονίκης , γνήσιοι συνεχιστές του Αγίου Γρηγορίου του Παλαμά ο ένας, ο π. Θεόδωρος Ζήσης, κορυφή της ακαδημαικής θεολογίας και ο άλλος, ο π. Νικόλας Μανώλης ο απλός, προερχόμενος από τα σπλάχνα του ευσεβούς λαού, άνοιξαν το δρόμο για την καταπολέμηση της παναίρεσης του Οικουμενισμού. Ζούμε ιστορικές στιγμές. Η Εκκλησία σώζεται στο πρόσωπο των ολίγων και αποδιώκονται οι πάσης φύσεως αιρετικοί και άθεοι που κατά τον Αγ. Γρηγόριο Παλαμά, είναι οι κατ' αυτού άθεοι, οι αιρετικοί αλλά και οι μη πολεμούντες την αίρεση. Τους συμπαραστεκόμαστε, τους ακολουθούμε και συμμετέχουμε στον Άγιο Αγώνα τους ! Εξαιρετικό το άρθρο της κ. Λωρίτου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τραγικό λάθος του π. Θεοδώρου. Ευχόμαστε να μείνει ως εκεί και να μην διολισθήσει στο σχίσμα. Δεν κερδίζονται έτσι οι μάχες κατά του οικουμενισμού

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. «Μείζων πασῶν ἀρετῶν ἡ διάκρισις»

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλά πηγαίνει μέχρι τώρα και είμαστε βέβαιοι ότι θα προσέξει και δεν θα φθάσει στο κατάντημα και στις πλάνες του π. Τρικαμηνά για υποχρεωτική αποτείχιση και άλλα πολλά....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Σύμφωνοι Ανώνυμε 6 Μαρτίου 2017 - 1:24 μ.μ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Η αποτείχιση του π. Θεοδώρου Ζήση , π. Νικολάου Μανώλη και των λοιπών αγιορειτών και μή δέν θα πρέπει να γίνεται αφορμή για να χλευάζεται ο σεβαστός και αγωνιστής π. Ευθύμιος Τρικαμηνάς Καλούνται κάποιοι άνθρωποι να σχοινοβατήσουν Εμείς ως λαίκοί αυτό που μπορούμε να κάνουμε είναι να τους κρατήσουμε το δίχτυ μέ αγάπη και κατανόηση στο ανθρώπινο λάθος ,αβλεψία , διαφορετική οπτική ,αντίληψη , ανθρώπινο χαρακτήρα , αστάθμητους και άδηλους παράγοντες ....Είναι προτιμότερο να βλέπουμε τις αρετές της ομολογίας καί όχι να κατατρυχόμεθα σέ μικρολογίες .....Ευχόμεθα να αποφευχθούν τά λάθη και εγγύηση γι'αυτό αποτελεί η παρουσία στό χώρο της αποτείχισης φωτισμένων μοναχών , κληρικών και ακαδημαϊκών δασκάλων --προς το παρόν ενός.... Η αγάπη θα πρέπει να μικραίνει τις διαφορές και να πλαταίνει την αλληλοπεριχώρηση όλων όσων ομολογούν την ορθόδοξο πίστη πόσο μάλλον του σεβαστού π. Ευθύμιου Τρικαμηνά που τον στολίζουν αρετές και σήκωσε τον βαρύ σταυρό της ομολογίας καθώς και της χαριτωμένης εν Κυρίω συνάξεώς του

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Τι εννοεις πλανες?
    Νομιζω πως ο π.θεοδωρος ζησης προσχωρησε πλεον στη σταση που ο π. ευθυμιος τηρει εδω και χρονια.Δεν υπαρχουν πλεον διαφορες αφου και οι δυο ακολουθουν την ορθοδοξη οδο .Το ζητουμενο ειναι αν αυτη η νεα προσπαθεια τελεσφορησει και δεν αποτυπωθει στη συνειδηση του χριστεπωνυμου πληρωματος ως δηθεν γραφικη κτλ(οπως επιχειρησαν οι οικουμενιστες επισκοποι στη περιπτωση του π.ευθυμιου)
    Ολοι οι ιερεις που αποτειχιζονται χαιρουν και της εκτιμησης μας μα πανω απο ολα της χαρης του Θεου.Εμεις οι λαικοι ας ευχηθουμε καλη δυναμη στον αγωνα τους και καλο θα ειναι να αποφευγουμε να αποδιδουμε χαρακτηρισμους σε προσωπα που και μαχες εδωσαν και δινουν για την ορθοδοξια,γιατι πιθανον να υποκρυπτει τη δικη μας εμπαθεια,ή υποδηλώνει ενοχη για την αποφαση της αποτειχισης ,της οποια προφανως θα ακολουθησει μιας μορφης διωγμος.μακαρι να αντεξουμε στα δυσκολα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Προς Λωρίτου Ελένη
    δεν είναι χλευασμός στον άλλον όταν του μιλάς για τα λάθη και τις πλάνες του. Αν δεν τις βλέπεις είναι ΔΙΚΟ ΣΟΥ πρόβλημα και δεν μπορείς να λες στον άλλον ότι χλευάζει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Προς 6:28 μ.μ.
    Ο π. Θεόδωρος Ζήσης δεν έγραψε ούτε είπε αυτά τα λάθη που έχει κατα καιρούς πει ο π. Τρικαμηνάς. Ούτε διέκοψε την εκκλησιαστική επικοινωνία με τους άλλους αντιοικουμενιστές. Ούτε...
    Ούτε...
    Ούτε...
    Δεν θέλω να μακρυγορήσω παραπάνω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. "Ολοι οι ιερεις που αποτειχιζονται χαιρουν και της εκτιμησης μας μα πανω απο ολα της χαρης του Θεου."
    Κάνεις λάθος. Όποιος υπερβαίνει τα μέτρα στην αποτείχιση και βγάζει δικές του δοξασίες ξένες με την εκκλ. Παράδοση πώς έχει τη χάρη του Θεού;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Αγαπητέ 1:24 κοίτα τη δική σου πλάνη άνθρωπε και άσε τον π. Ευθύμιο Τρικαμηνα στην ησυχία του. Δε βαρέθηκες να του επιτίθεσαι συνεχώς και αδιακρίτως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Πλανεμένος είσαι εσύ 1:24, 7:54
    Ο οικουμενισμός δεν είναι μία ορθόδοξη άποψη είναι μία αίρεση.
    Βαρεθηκαμε να διαβάζουμε τις πλάνες ορισμένων περί υποχρεωτικής μνημόνευσης αιρετικών αν αυτοί είναι επίσκοποι.
    Ασε τον αγωνιστή και ομολογητη π. Ευθύμιο Τρικαμηνα στην ησυχία του. Δεν είσαι ο κατάλληλος να κάνει υποδείξεις σε ομολογητές ιερείς περί πλάνης. Κοίτα να ξεφύγεις εσύ από τις πλάνες σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Εσύ που θέλεις να μνημονεύεις τους αιρετικούς βολεύεσαι λέγοντας πως η αποτείχιση δεν είναι υποχρεωτική. Οσον αφορά τον πάτερ Ευθύμιο Τρικαμηνά αγωνηζόταν όταν εσύ κοιμόσουν και τώρα που άνοιξες τα μάτια σου τον κατακρίνεις και τον ελέγχεις. Προβατόσχημοι λύκοι ψάχνουν το επόμενο θύμα.ΠΡΟΣΕΞΕ!.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Πλανεμένε Ανώνυμε 1:42 π.μ.
    δεν είσαι κατάλληλος εσύ να μας πλασάρεις τις πλάνες του π. Τρικαμηνά για την υποχρεωτική αποτείχιση. Κοίταξε να ξεφύγεις εσύ απο τις πλάνες σου και άφησε τις συκοφαντίες ότι είναι πλάνεμένοι όσοι δεν συμφωνούν με τις δικές σου πλάνες.
    Λύτρωσε τον εαυτό σου απο τις πλάνες και την συκοφαντία, χύσε ένα κουβά δάκρυα μετανοίας και μετά άλλα να μας κουνήσεις το δάκτυλο.

    Τρικαλ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Είναι πλάνη να νομίζουν ότι η αποτείχιση δεν είναι υποχρεωτική.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. κα Λωρίτου δεν κοιτάζεις προς την σωστή πλευρά. Κοίταξε καλύτερα να δεις σε ποια κατεύθυνση είναι αυτοί αυτοί που χλευάζουν τους αντιοικουμενιστές που δεν ακολουθούν τον Τρικαμηνά και την υποχρεωτική αποτείχιση και πώς τους αποκαλούν. Αυτά που έγραψες να τα γράψεις για αυτούς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Προς πλανεμένο 1:32 π.μ., 1:42 π.μ.
    δεν βαρέθηκες να συκοφαντείς αυτούς που δεν δέχονται τις πλάνες σου και του Τρικαμηνά τις απόψεις;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Προς 11:11 π.μ.
    προβατόσχημοι λύκοι υπάρχουν στη φαντασία σου κακόμοιρε συκοφάντη. Είσαι θύμα της άρρωστης καχυποψίας σου που έχεις σε όσους κρίνουν τα είδωλα σου. Τον αντιοικουμενισμό δεν τον μονοπωλούν οι αποτειχισμένοι να ξέρεις. Και ο κ. Τσελεγγίδης και ο π. Μεταλληνός και τόσοι τόσοι άλλοι ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΤΗΚΑΝείναι το ίδιο και καλύτεροι αντιοικουμενιστές απο αρκετούς αποτειχισμένους.
    Αλλά είσαι τόσο μικρόνοας που βλέπει μόνο προβατόσχημους λύκους!

    Εχέφρων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Είναι πλάνη να νομίζουν ότι η αποτείχιση είναι υποχρεωτική.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Ανώνυμε 11:11 π.μ. γιατί σου αρέσουν τα κουραφέξαλα; Πού τον ξέρεις τον ανώνυμο για να ξέρεις ότι θα κοιμόταν σύμφωνα με τη φαντασία σου αν δεν υπήρχε ο π. Ευθύμιος Τρικαμηνάς;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Ανώνυμε 11:11 π.μ. για πες μας. Αυτοί οι αντιοικουμενιστές ιερείς και θεολόγοι και μοναχοί που δεν έχουν αποτειχιστεί και δεν πιστεύουν ότι η αποτείχιση είναι υποχρεωτική τί είναι; Είναι και αυτοί προβατόσχημοι λύκοι όπως τους φαντάζεται η φουσκωμένη φαντασία σου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Ανώνυμε 1:42 π.μ. εσύ να αφήσεις στην ησυχία τους όσους δεν δέχονται τις απόψεις του π. Ευθύμιου Τρικαμηνά και του κάθε Τρικαμηνά. Αυτοί μπορούν να γράφουν ότι θέλουν για τους αντιοικουμενιστές που δεν έχουν αποτειχιστεί και εμείς πρέπει να σιωπούμε; Πας καλά;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Ανώνυμε 1:32 π.μ. δεν βαρέθηκες εσύ να επίτιθεσαι συκοφαντικά σε όσους δεν συμφωνούν με την υποχρεωτική αποτείχιση;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Σου αρέσει 11:11 π.μ. να βλέπεις βολεμένους αυτούς που δεν αποτειχίζονται και ότι το κάνουν από βόλεψη. Θα το ήθελες πολύ αλλά δεν είναι έτσι όπως θα το ήθελες. Υπάρχουν μεγάλα ονόματα στον αντιοικουμενιστικό αγώνα που δεν αποτειχίστηκαν και δεν το κάνουν απο τη βόλεψη τους. Μην είσαι τόσο μικρόμυαλος.

    Στερεοελλαδίτης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Ποίοι αποκάλεσαν "δούρειο ίππο" τον αγωνιστή κ. Διονύσιο Μακρή;
    Σε αυτούς να μιλήσετε κα Ελένη Λωρίτου αυτά που γράψατε στο σχόλιο σας "για αλληλοπεριχώρηση όλων όσων ομολογούν την ορθόδοξο πίστη". Εντάξει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Ποιοί μίλησαν με βρισιές για τα αντιοικουμενιστικά ιστολόγια που δεν δημοσίευσαν από σεβαστή επιλογή τους τις αποτειχίσεις; Αυτοί ας αφήσουν ήσυχους όσους Αντιοικουμενιστές δεν αποτειχίζονται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Προς απαντηση πολλων απο τα παραπανω σχολια παραθετω τα εξης
    1 οσοι αποκαλουν πλανεμενο τον π. ευθυμιο ας το κανουν επωνυμως και με στοιχεια.διαφορετικα θα ειναι συκοφαντες.αδιανοητο δε το γεγονος οτι μερικοι ενω-ορθως-επικροτουν το π.θεοδωρο ,παραλληλα επιτιθενται στον τρικαμηνα.!!?
    2 ανοησιες οσα λεγονται περι υποχρεωτικοτητας ή μη..αν δεν ηταν υποχρεωτική τοτε ο π θεοδωρος και οι συν αυτω δε θα την εκαναν ποτε.αρα αποδεικνυεται πως ειναι υποχρεωτικη.στοιχειωδης λογικη χρειαζεται,μαλλον ομως δεν εχουμε ολοι καλη προαιρεση..
    3 εδω να εφιστησω τη προσοχη σας.ειπωθηκε πως υπαρχουν αντιοικουμενιστες που δεν αποτειχιστηκαν και μαλιστα ειναι πιο αξιοι του π.ευθυμιου κ του καθε αποτειχισμενου εν γενει.
    να γελασω ή να συγκρατηθω?? αντι-οικουμενιστης εισαι οταν πολεμας τον οικουμενισμου=αιρεση.πως πολεμας την αιρεση? συμφωνα με τους ιερους κανονες το οπλο ειναι η αποτειχιση. αν δεν εισαι αποτειχισμενος δεν εχει νοημα να διατυμπανιζεις οτι εισαι αντιοικουμενιστης.να το αποδειξουν και στη πραξη αν τους βαστα-οχι οτι τους μεμφομαι για το εργο τους -και στο κατω κατω δε με ενδιαφερει ποιος ειναι αντιοικουμενιστης.εγω ξερω πως οι επισκοποι και οσοι συναινουν σε αυτο,δεν ειναι σιγουρα ορθοδοξοι.μου φτανει αυτο....οταν το σπιτι σου ομως καιγεται τρεχεις να σβησεις τη φωτια.δε πιανεις ψιλη κουβεντουλα......καλλιο αργα παρα ποτε στην περιπτωση τ π θεοδωρου
    4 εδω ο κοσμους καιγεται βαρκουλες αρμενιζουν...καλα ορισμενοι ας περιμενουν να ερθει το 'πληρωμα του χρονου΄' για να αποτειχιστουν.ας αναλογιστουν ομως 2 πραγματα.οπως ειπε ο π.θεοδωρος αν μας παρει ο θεος αποψε ειμαστε σιγουροι πως δε θα χουμε βαρος το οτι δεν αποτειχιστηκαμε ενω γνωριζαμε και τους ιερους κανονες και βλεπαμε τι γινεται?και αυτο το συνονθυλευμα που συναπαρτιζει τη σημερινη 'εκκλησια' εγω δε προκειται να το υπερασπιστω.το αφηνω σε οσους εχουν συμφεροντα απο τις σχεσεις με τους επισκοπους και οσους βαυκαλιζονται οτι ειναι αγωνιστες,που μνημονευουν ομως αιρετικους επισκοπους.τραβατε με και ας κλαιω δηλαδη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Εχεις αραδιασει όλες τις πλάνες του οικουμενισμού,
    Δε γράφω την ώρα των σχολίων σου γιατί προφανώς όλη μέρα ποσταριζες .
    Πιστεύεις στην υποχρεωτική μνημόνευση επισκοπου ακόμα και αν κηρυττει αίρεση.
    Καταργείς τον κανόνα 15.
    Πιστεύεις στην επισκοποκεντρικη εκκλησία.
    Με λίγα λόγια γράφεις ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΟΙ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ.

    ΕΙΣΑΙ ΑΙΡΕΤΙΚΟΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΗΣ ΣΕ ΔΙΑΤΕΤΑΓΜΕΝΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ.

    Κοίτα να μετανοήσεις για τη ψυχή σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Αστείο το σχόλιο του 12:52 φιλοαποτειχισμένου ή αποτειχισμένου!
    Είναι τόσο αστείο που δεν χρειάζεται καμμιά απάντηση. Τί σχέση έχει ο π. Θεόδωρος με τον Τρικαμηνά;;;; καμμία!!!!
    Ο π. Θεόδωρος δεν είπε τις πλάνες που έχει πει κατα καιρούς ο π. Τρικαμηνάς για την υποχρεωτική αποτείχιση. Ο π. Θεόδωρος αναγνωρίζει την σημασία και των άλλων αντιοικουμενιστών που δεν έχουν αποτειχιστεί. Και τόσα άλλα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Ανώνυμε 12,52 πμ το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι να κλάψεις για τις αμαρτίες σου και να αφήσεις τις αρλούμπες που γράφεις συνέχεια γι' αυτούς που δεν αποτειχίζονται. Άντε μπράβο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Σωστά μίλησε ο Εχέφρων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Να υπογράφεις ως οικουμενιστης για να τελειώνουμε.

    Και προσπάθησε να γράφεις τα σχόλια σου σε ένα σχολιο γιατί γράφεις το ίδιο πράγμα σε όλα, απλά οι αγαπημένοι σου υποτιμιτικοι και υβριστικοι χαρακτηρισμοί αλλάζουν (ο καθένας ότι έχει μέσα του αυτό βγάζει προς τα έξω ο επηρμενος βγάζει έπαρση , ο υβριστής βγάζει ύβρεις , ο πλανεμένος βγαζει πλάνες).
    Απορώ γιατί οι ακτίνες αναρτουν τα σχόλια σου που απλά βρίζεις και τρολαρεις τη συζήτηση με χαρακτηρισμούς.

    Δεν είσαι εσύ ο κατάλληλος να μιλήσεις για τον π. Μεταλληνό ούτε για τον Τσελεγγιδη.
    Αυτοί που αναφέρεις το τελευταίο που θέλουν είναι να χρησιμοποιηθεί το όνομα τους από ανθρώπους που συστηματικά βάλουν κατά τη κανόνα 15 και προωθούν τον οικουμενισμο. Κανείς από αυτούς που αναφέρεις δεν έχει γράψει κατά της δικαιολογημένης χρήσης του κανόνα 15 . Άσε λοιπόν τις οικουμενιστικες πλάνες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Ὁ 15ος Κανὼν τῆς Πρωτοδευτέρας Συνόδου εἶναι δυνητικὸς καὶ οὐχὶ ὑποχρεωτικός, δίδει τὸ δικαίωμα διακοπῆς μνημοσύνου, δὲν ὑποχρεώνει νὰ γίνει αὐτό. Δὲν ὑπάρχει κίνδυνος νὰ μολυνθῶμεν, οὔτε μνημονεύοντος τοῦ πατριάρχου ἀφοῦ ἀκόμη δὲν καταδικάσθηκε, οὔτε πολὺ περισσότερον δεχόμενοι εἰς κοινωνίαν τοὺς μνημονεύοντας αὐτὸν καὶ τοὺς ἂλλους οἰκουμενιστάς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Προς απάντηση του αποτειχισμένου ανώνυμου 8 Μαρτίου 2017 - 12:52 π.μ.
    1 Δεν πας καλά ανθρωπέ μου. Ο π. Ε. Τρικαμηνάς και οι αποτειχισμένοι ανώνυμοι και επώνυμοι μπορούν να κατηγορούν όσους δεν αποτειχίστηκαν και με κακούς χαρακτηρισμούς, ενώ όσοι δεν αποτειχίστηκαν δεν μπορούν να κρίνουν τις απόψεις του Τρικαμηνά! Δεν πας καλά. Συκοφάντης είσαι εσύ που προσπαθείς να μας επιβάλεις με το στανιό τις πλανεμένες απόψεις του Τρικαμηνά για την υποχρεωτική αποτείχιση.

    2 Ανοησίες είναι αυτά που γράφεις εσύ. Δεν έχεις καταλάβει τον π. Θεόδωρο που δεν μοιάζει με τον π. Τρικαμηνά στην αποτείχιση και σε όσα γράφει.

    3 Εδώ καλύτερα να γελάσεις για χάλια σου ή μάλλον να κλάψεις, παρά για τους αντιοικουμενιστές που είναι καλύτεροι από πολλούς που αποτειχίστηκαν. Άφησε την ψιλή κουβεντούλα και προσπάθησε να μην υποτιμάς του αντιοικουμενιστές που δεν αποτειχίστηκαν....

    4 Η αποτείχιση είναι προαιρετική και όχι υποχρεωτική. Έχει γραφτεί πολλές φορές αλλά έχεις τα αυτιά σου βουλωμένα από εγωισμό και πείσμα γαϊδουρινό. Η Εκκλησία έχει θ.χάρη και δεν είναι εντός εισαγωγικών εκκλησία όπως βλάσφημα λες. Οι βλασφημίες σου απορρίπτονται στην χωματερή και κοίταξε να μετανοήσεις με κλάμματα ----εδώ πρέπει να κλάψεις!!!!!!!!!----, γιατί με τις βλασφημίες δεν παίζουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Eχέφρων όνομα και πράγμα.Εύγε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Απίστευτο το θράσος του πονηρού πλανεμένου ανώνυμου 7:55 π.μ. ! Δεν φτάνει που συκοφαντεί όσους εκφράζουν την άποψη τους, ότι τρολάρουν, αλλά ζητάει και από το μπλογκ Ακτίνες να μην βάζουνς τις απόψεις όσων δεν συμφωνούν με τις πλανεμένες απόψεις του συκοφάντη αποτειχισμένου που έχει τρελλαθεί να συκοφαντεί ως τρολ, ή οικουμενιστές τους ΑΝΤΙΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ ανώνυμους που δεν έχουν αποτειχιστεί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Πολύ σωστός ο 10:27 π.μ. Δεν υπάρχει κίνδυνος μόλυνσης αν μνημονεύουμε αιρετικό.
    Μπράβο! Αλλά που να το ακούσει αυτό ο πονηρός πλανεμένος που γράφει συνέχεια συκοφαντίες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Ανώνυμε 7:55 π.μ. εσύ δεν είσαι ο κατάλληλος για να μιλήσεις για αντιοικουμενισμό. Είσαι τόσο πλανεμένος και τόσο τα βλέπεις τα πράγματα ανάποδα και πονηρά που δεν είσαι κατάλληλος για να μιλήσεις για τους αντιοικουμενιστές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Οι ακτίνες θα έπρεπε να μην αναρτήσουν το σχόλιο του πλανεμένου 7:55 π.μ. που συκοφαντεί ως οικουμενιστές τους αντιοικουμενιστές που δεν αποτειχίστηκαν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. ειμαι ο 12.52π.μ...!!
    προς 6:29 π.μ. αλιμονο αν ολοι οι ιερεις εχεις τις ιδιες ακριβως αποψεις και τον ιδιο τροπο που εκφραζονται.μαλλον εσυ δε καταλαβαινεις πως στην ουσια υπηρετουν αμφοτεροι τον ιδιο σκοπο μη μνημονευοντας το ονομα του επισκοπου.εγω διαφορα δε βλεπω,το αφηνω στην παρατηρητικοτητα του καθενος σας..

    προς 5:17 μ.μ.. εμενα αφηστε με να πιστευω πως οσοι αποτειχιζονται ειτε πανε στον π.ευθυμιο ειτε στον π.θεοδωρο ανηκουν στη ιδια κατηγορια.απορω γιατι βαλθηκατε εναντιων του π.ευθυμιου.ή μαλλον συμφωνω μαζι σας!ο π.ευθυμιος φταιει που εγινε η συνοδος της κρητης,φταιει που περασε το συμφωνο συμβιωσης,φταιει για τις αιρετικες δοξασιες του πατριαρχη,φταιει που οι επισκοποι εχουν απασφαλισει και παιζουν την κολοκυθια οπως ειπε σωστα ο π.μανωλης(αναφορικα με τα μουσικα οργανα εντος ναων)

    προς 7:35 π.μ...θρηνω για τις αμαρτιες μου αλλα φιμωτρο δε θα μου βαλετε.φωνη βοωντος εν τη ερημω.οχι η δικη μου..η φωνη των τοσων πατερων που ορθωνουν το αναστημα τους στο εκκλησιακο κατεστημενο.δε κατηγορω οσους δεν αποτειχιζονται.συμμεριζομαι τον φοβο και την αγωνια τους.οπως επισης θαυμαζω και τον σεβασμιωτατο πειραιως.για τον οποιο ειμαι απολυτα πεπεισμενος πως ειναι περηφανος για τους πατερες που αποτειχιζονται αλλα με βαση τα δικα του κριτηρια δε προχωρα(εχει εκατονταδες χιλιαδες ποιμνιο,και ασκη εστω μια επιρροη στη συνοδο και τη πολιτεια τα οποια ισως χασει αν αποτειχιστει)ας αφησουμε στην ησυχια του τον πειραιως και ας αναλαβει ο καθενας την προσωπικη του ευθυνη.

    προς 10:27 π.μ. αγαπητε εγω δεν ειπα πως μολυνεσαι που κοινωνας.επιτρεψτε μου ομως εμενα να μη θελω να συμμεταχω σε αυτο το τσιρκο.δεν ειμαι βασιλικοτερος του βασιλεως αλλα ελεος ελεος ελεος αμα πουμε πως ειναι πλανεμενοι οι αποτειχισμενοι και ορθοδοξοι οι οικουμενιστες.εκτος και αν αυτο πιστευετε ,δικαιωμα σας

    προς 1:24 μ.μ.ασε εμενα να εκφραζομαι με το επιπεδο που με εκφραζει και οχι τη σταθμη τη δικη σου..οκ συμφωνω μαζι σου!!ας λιθοβολισουμε τους αποτειχισμενους που μιλανε,ας σβησουμε απο τα πρακτικα τα λογια των αγιων που μιλησαν εναντιων του παπισμου(μας αρεσει δε μας αρεσει ετσι εγινε.αυτη ειναι η πατερικη παραδοση.αν δε τη θελουμε δεκτο.να λεμε ομως τη σκαφη σκαφη).δεν επιβαλλω τις αποψεις μου σε κανεναν απαντω ομως με το δημοκρατικο δικαιωμα που μου επιφυλασσει το ιστολογιο.θα αφησω γενικα την κουβεντα σας τη χαριζω.μακαρι να σασταν τοσο ετοιμοι να απαντησετε και σε αλλες αναρτησεις του ιστολογιου,για να καταγραφοταν η αποψη για τη συμπεριφορα των οπως αρεσκεσται γενναιων,ορθοδοξων,αγωνιστων,τους διαδοχους των αποστολων, οι οποιοι καταντησαν την εκκλησια αντι για χριστοκεντρικη,επισκοποκεντρικη...τελος,αναφερεις πως βλασφημω.εδω θα πρεπε να να μου αναζητηθουν ποινικες ευθυνες..μα οχι ,ξεχασα!! η βλασφημια δεν ειναι αδικημα πλεον!!χαχα μην αρχισουμε ποιος ευθυνεται και γιαυτο.

    προς ολους...δεν εχει αναγκη κανεις αποτειχισμενος ιερεας τη δικη μου υποστηριξη.ουτε ειπα πως τα μυστηρια δεν ειναι εγκυρα.ας επιλεξει ομως ο καθενας με ποιους θελει να στρατευθει,και σε ποιους εμπιστευεται την αποστολικη διακονια..να τους χαιρεστε τους επισκοπους σας.μακαρι ομως να χετε την αληθεια και να σωθειτε εσεις που ειστε πολυπληθεις και οχι οσοι αποτειχιζονται που αποτελουν μειοψηφια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Φίλε 1:24 μονίμως τις ίδιες εκφράσεις χρησιμοποιείς.
    Εσύ "πόσο καλά πας" άνθρωπε που μονίμως κάθε τρεις και λίγο κανείς επίθεση στον ομολογητη π. Ευθύμιο ;;;;; Κοίτα εσύ να ξεφύγεις από τις πλάνες του οικουμενισμού και ασε τους ομολογητές στον αγώνα τους. Που τους επιτίθεσαι και από πάνω. Σε κάνα οικουμενιστη μεταπατερικο δεν αναφέρεσαι εκεί στερεύει η κριτική σου.

    Μονίμως επιτίθεσαι αμεσα στον π. Ευθυμίο και έμμεσα σε όσους παύουν την μνημόνευση επισκόπων τους με φράσεις όπως "να προσέξουν μη καταντήσουν" . ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΠΩΣ ΤΟ ΑΝΑΓΝΩΣΤΙΚΟ ΚΟΙΝΟ ΤΡΩΕΙ ΚΟΥΤΟΧΟΡΤΟ;;;;;;
    ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΜΦΑΝΗΣ Ο ΦΙΛΟΟΙΟΚΥΜΕΝΙΣΤΙΚΟΣ ΣΟΥ ΛΟΓΟΣ;;;;;


    ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ Ο ΚΑΤΆΛΛΗΛΟΣ ΟΥΤΕ ΝΑ ΠΕΙ ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΟΝ Π. ΘΕΟΔΩΡΟ,
    ΟΥΤΕ ΝΑ ΤΟΝ ΣΥΜΒΟΥΛΕΨΕΙ " να προσέξει μην καταντήσει" ΟΠΩΣ ΜΕ ΘΡΑΣΣΟΣ ΚΑΝΕΙΣ.

    Μετάνοια χρειάζεσαι εσύ και όλοι όσοι επιτίθενται σε οσους με θάρρος ομολογούν.
    Το κείμενο αποτειχισης του π. Θεοδότου το διάβασες;;;;;
    Εκεί είδες πλάνη;;;;;; Αν δεν είδες πες και ένα μπράβο στον ομολογητη π. Θεόδωρο και ασε τις εκφράσεις του τύπου "να προσέξει μην καταντήσει" .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Προς 7:55 π.μ.
    Να υπογράφεις ως συκοφάντης να τελειώνουμε. Αρκετά με τις άρρωστες συκοφαντίες σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Ανώνυμε 3:55 μ.μ., 3:48 μ.μ. σύνεχεια τα ίδια γράφεις. Έχεις γίνει κουραστικός με τις φαντασίες του μυαλού σου και με τις συνεχείς συκοφαντίες σου.

    ΕΣΥ ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ Ο ΚΑΤΆΛΛΗΛΟΣ ΝΑ ΜΙΛΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟΝ Π. ΘΕΟΔΩΡΟ !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Ανώνυμε αποτειχισμένε 3:48 μ.μ. έχεις σύγχυση και δεν ξέρεις τί γράφεις. Όλα αυτά που γράφεις είναι κουραφέξαλα. Πρώτα συκοφαντείς και βρίζεις όσους δεν συμφωνούν με τις πλάνες για υποχρεωτική αποτείχιση και τώρα που τα βρήκες σκούρα, άρχισες και κλαίγεσαι.

    Για να σε λυπηθούμε πρέπει να ζητήσεις συγγνώμη πρώτα που πηγαίνεις στα ιστολόγια και βρίζεις σαν πονηρούς και οικουμενιστές αυτούς που δεν συμφωνούν με τις πλάνες για υποχρεωτική αποτείχιση και τις θεωρίες του Τρικαμηνά.

    Για τον π. Θεόδωρο μην κάνεις πώς κλαίγεσαι. Εσύ αναστάτωσες όλη τη συζήτηση και παρεξήγησες τον ανώνυμο που έδωσε μια συμβουλή με σεβασμό στον π. Θεόδωρο να μην γίνει σαν τον Τρικαμηνά. Εσύ έφθασες την συζήτηση εκεί που την έφθασες. Αν σεβόσουν τους ανώνυμους που συμφωνούν με τις πλάνες για υποχρεωτική αποτείχιση και δεν τους συκοφαντούσες ως οικουμενιστές τότε η συζήτηση θα ήταν σε διαφορετική εξέλιξη. Όσο συκοφαντείς τόσο και θα δέχεσαι τα πυρά που σου ταιριάζουν για τα πλανεμένα σχόλια και τις συκοφαντίες σου.

    Τον π. Θεόδωρο μην τον πιάνεις στο στόμα σου δεν είσαι ο κατάλληλος. Ο π. Θεόδωρος ποτέ δεν συκοφάντησε και δεν επιτίθετηκε σε όσους δεν αποτειχίζονται. Άφησε ήσυχους τους σχολιαστές να λένε την άποψη τους για τις πλάνες για υποχρεωτική αποτείχιση. Μην προκαλείς άλλο ενώ φταίς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Και μην ξεχνάμε

    Δεν υπάρχει κίνδυνος μόλυνσης αν μνημονεύουμε αιρετικό που δεν έχει καθαιρεθεί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Παρακαλώ μια διόρθωση στο 6:43μμ

    Αν σεβόσουν τους ανώνυμους που δεν συμφωνούν με τις πλάνες

    ξέχασα το δεν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Ανώνυμε 3:55 μ.μ. νομίζεις πώς το αναγνωστικό κοινό συμφωνεί με εσένα και τις πλάνες σου;;;

    Είσα γελασμένος αν νομίζεις κάτι τέτοιο ή παραπλανάς εν γνώσει σου! ΤΟ ΑΝΑΓΝΩΣΤΙΚΟ ΚΟΙΝΟ ΔΕΝ ΤΡΩΕΙ ΚΟΥΤΟΧΟΡΤΟ!!!!!!!!!!!

    Τον Τρικαμηνά και τις απόψεις περι υποχρεωτικής αποτείχισης τον ακολουθούν ΛΙΓΟΙ. Οι περισσότεροι αντιοικουμενιστές δεν δέχονται τις πλανεμένες απόψεις περι υποχρεωτικής αποτείχισης.

    Μην προσπαθείς να αλλάξεις ανάποδα την αλήθεια.
    Άδικος ο κόπος σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Δεν απάντησε ο ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ αποτειχισμένος ανώνυμος στα ερωτήματα.
    ΈΚΑΝΕ ΠΩΣ ΔΕΝ ΤΑ ΕΙΔΕ και συνεχίζει τις ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΕΣ ΤΟΥ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Στο ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΚΟ σχόλιο του 7:55 π.μ. λέει ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΚΑ ο ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ ότι οι ανώνυμοι που μίλησαν για την πλάνη της υποχρεωτικής αποτείχισης και επαίνεσαν τους αντιοικουμενιστές που δεν αποτειχίστικαν, προωθούν τον οικουμενισμό!!!!!!!!!!!

    Τόσο γρήγορα ΣΥΚΟΦΑΝΤΕΙ!!!!!!!!!!!!!!
    ΑΠΟΡΩ πώς οι Ακτίνες αναρτούν τέτοια ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΚΑ σχόλια!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Ανώνυμε πλανεμένε αποτειχισμένε 2:33 π.μ. είσαι ΚΑΙ ΨΕΥΤΗΣ!

    Δεν έχουν φιλοοικουμενιστικό λόγο ΟΙ ΑΝΤΙΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ που δεν δέχονται την πλάνη της υποχρεωτικής αποτείχισης!
    Δεν καταργούν τον 15ο Κανόνα!
    Δεν δέχονται την επισκοποκεντρική εκκλησία!
    Δεν λένε αυτά που θέλουν να ακούσουν οι οικουμενιστές!

    ΑΦΗΣΕ ΤΙΣ ΨΕΥΤΙΕΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΕΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΟΝΗΡΙΕΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Ανώνυμε 3:55 μ.μ. εσύ ζεις με τις φαντασίες του μυαλού σου. Φαντάζεσαι ότι θέλεις ότι σου κατέβει στην άδεια κεφάλα σου και μετά βλέπεις όλο οικουμενιστές και όλο ανθρώπους που δήθεν δεν κρίνουν την αιρετική μεταπατερική μπούρδα.
    Αυτά είναι στη φαντασία σου.

    Δεν δεχόμαστε και τον οικουμενισμό-μεταπατερική μπούρδα και τις ακρότητες της υποχρεωτικής αποτείχισης.




    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Ανώνυμε 3:48 μ.μ. ελεύθερος είσαι να πιστεύεις ότι θέλεις και να αποτειχίζεσαι. Αν όχι εσύ, άλλοι επώνυμοι και ανώνυμοι αποτειχισμένοι κακοχαρακτηρίζουν όσους δεν αποτειχίζονται.
    Σε αυτά απαντούμε και θα απαντούμε. Δεν θα τους περάσει!
    Δεν μονοπωλούν αυτοί τον αντιοικουμενισμό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. «Θα ήθελα ακόμη να ειπώ ότι υπάρχει και μία τρίτη μερίδα μέσα εις την Εκκλησίαν μας. Είναι εκείνοι οι αδελφοί, που παραμένουν μεν πιστά τέκνα Αυτής, δεν έ­χουν όμως συμφωνίαν πνευματικήν αναμεταξύ τους. Α­σχολούνται με την κριτικήν ο ένας του άλλου και όχι δια το γενικώτερον καλόν του αγώνος. Παρακολουθεί δε ο ένας τον άλλον (περισσότερον από τον έαυτόν του) εις το τι θα ειπή η τι θα γράψη, δια να τον κτυπήση κατό­πιν αλύπητα. Ενώ ο ιδιος αν έλεγε η έγραφε το ίδιο πράγμα, θα το υπεστήριζε και με πολλές μάλιστα μαρτυ­ρίες της Αγίας Γραφής και των Πατέρων. Το κακό που γίνεται είναι μεγάλο, διότι άφ' ενός μεν αδικεί τον πλη­σίον του, αφ' ετέρου δε και τον γκρεμίζει μπροστά στα μάτια των άλλων πιστών. Πολλές φορές σπέρνει και την απιστία στις ψυχές των αδυνάτων, διότι τους σκανδαλί­ζει». (Άγιος Παΐσιος o Αγιορείτης)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Ρε δε ντρέπεσαι λίγο που γράφεις πολλαπλά ποσταρισμαστα για να κάνεις ντόρο;;;
    Αυτό που σου γράφουν είναι συγκεκριμένο. Ποια η πλάνη του π. Θεοδώρου τι είδες και του γράφεις "πρόσεξε μη καταντήσεις" ;;;;;;;;;

    Ο ρόλος σου είναι προφανής. Συκοφαντίες, ύβρεις , ειρωνίες προς την αντίθετη άποψη. Σου είναι αδύνατον να πεις την άποψή σου χωρίς ύβρεις ;;; Σε καθε συζήτηση δυναμίτιζεις το κλίμα. Απορώ γιατί οι ακτίνες σου το επιτρέπουν. Ακόμα κι ένας ανίδεος εύκολα αντιλαμβάνεται το στιλ σου.

    Κανείς πως συμβουλεύεις τον π. Θεόδωρο Ζήση .
    Άσε μας από κει με τις πονηριες...
    Ουτε τον εαυτό σου δε μπορείς να κοροϊδέψεις για αυτό γράφεις πολλαπλά ποστ βρίζοντας και συκοφαντώντας;;;;

    Στόχος σου είναι να μειώσεις και να κυλιδωσεις όσους αποτειχιζονται.

    Εχεις βρει εύκολο θύμα τον π. Ευθύμιο και επιτίθεσαι συνεχώς σε αυτόν για να επιτεθείς μετα σε κάθε ιερέα που κάνει ιερή αποτειχιση και για να βρίσεις την αποτειχιση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Κοίτα να υπογράφεις ως οικουμενιστης και μετά να απαντάς στον εαυτό ότι καλά απάντησε ο οικουμενιστης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Μπαράζ πολλαπλών ύβρεων άνευ επιχειρημάτων.
    Τα χει παίξει ο άνθρωπος;;;;;
    Ο στόχος του πάντα ίδιος, μη τυχών και επαινέσουμε κάνα παπά που αποφάσισε να μη μνημονευει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Αγαπητέ διάβασε τον κανόνα 15. Οσο και να γράψεις όσο και να ειρωνευτείς το αποτέλεσμα δεν αλλάζει. Ο κανόνας 15 είναι σαφής , ναι μεν δεν μιλά για υποχρεωτική αποτειχιση αλλά ξεκαθαρίζει ότι ο ιερέας που δεν μνημονεύει αιρετικο επισκοπο είναι ΑΞΙΟΣ.
    ΣΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ ΔΕ ΜΝΗΜΟΝΕΥΟΥΜΕ ΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ.
    ΟΙ ΑΙΡΕΤΙΚΟΙ ΜΝΗΜΟΝΕΥΟΝΤΑΙ ΑΠΌ ΤΟΥΣ ΟΜΟΊΟΥΣ ΤΟΥΣ. Γι αυτό και στις ορθόδοξες συνόδους καταδικάζαν τους αιρετικούς ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΑΠΟΚΑΛΟΎΣΑΝ ΕΚΚΛΗΣΙΕΣ.

    ΑΝ Η ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗ ΕΓΙΝΕ ΜΕ ΟΡΘΟΔΟΞΑ ΚΡΙΤΙΡΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΞΗ ΑΓΙΑ.

    Χωροπηδα όσο θες, χτυπήσου όσο θες γράψε ότι θες, τον ιερέα που με ορθόδοξα ΚΡΙΤΙΡΙΑ κάνει αποτειχιση τον τιμάμε για το θάρρος, την διάκριση και την ομολογία του. Έτσι λέει ο κανόνας 15.

    Παλιότερα όσοι αντιδρούσαν στη συναξη του Ιούνη τους αποκαλούσαν κάποιοι ως παλαιοημερολογίτες. Αφού αυτή ταμπέλα δε πέρασε Τώρα όσους επαινούν τους ιερείς που ορθόδοξα κάνουν αποτειχιση τους κατηγορούν για πλάνες και τους προειδοποιούν να μη πέσουν σε πλανες. Κούνια που τους κουνάγε...
    Οι ταμπελιτσες δε θα περάσουν .

    Η πλάνη της εποχής είναι ο οικουμενισμός και πρέπει να γίνει σύνοδος που θα καταδικαζει αυτόν και τους εκφραστές του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. Συνεχίζει ο ανώνυμος πλανεμένος αποτειχισμένος να συκοφαντεί και να βλέπει φαντάσματα και οικουμενιστές στους Αντιοικουμενιστές που δεν δέχονται την πλάνη της υποχρεωτικής αποτείχισης.


    Όσο και αν συκοφαντεί, όσο και αν χτυπιέται μέρα και νύχτα , η πλάνη της υποχρεωτικής αποτείχισης δεν θα περάσει !!

    Ο συκοφάντης αποτειχισμένος θα αποτύχει !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Δεν απάντησε ο ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ αποτειχισμένος ανώνυμος στα ερωτήματα που του θέσανε οι σχολιαστές.
    ΈΚΑΝΕ ΠΩΣ ΔΕΝ ΤΑ ΕΙΔΕ και συνεχίζει τις ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΕΣ ΤΟΥ!!!!

    Το μόνο που ξέρει είναι να επαναλαμβάνει τη συκοφαντία για οικουμενισμό και οικουμενιστές, στους Αντιοικουμενιστές που δεν έχουν φθάσει στο κατάντημα της πλάνης και του σαλεμένου μυαλού του!!

    Γράφει συνεχώς τις ίδιες συκοφαντίες χωρίς ντροπή!!!!!
    Αξιολύπητος πλανεμένος!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. Ο πλανεμένος αποτειχισμένος έγραψε τα σχόλια από τις 11:44μμ χθες μέχρι και τις 1:50 τα ξημερώματα!!
    Νομίζει ότι αν γράψει μπαράζ σχολίων θα αυξήσει τους οπαδούς της πλάνης της υποχρεωτικής αποτείχισης;; Τόσο του κόβει;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. Απορώ γιατί οι Ακτίνες επιτρέπουν στον αποτειχισμένο συκοφάντη των αντιοικουμενιστών που δεν αποτειχίζονται να δημοσιεύουν τις συκοφαντίες του!!!!!
    Απορώ γιατί τον αφήνουν να λέει τόσο εύκολα τις συκοφαντίες του και τα φαντάσματα του πλανεμένου μυαλού του!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. Την πλάνη της υποχρεωτικής αποτείχισης την ακολουθούν ΛΙΓΟΙ. Οι περισσότεροι αντιοικουμενιστές δεν δέχονται τις πλανεμένες απόψεις περι υποχρεωτικής αποτείχισης.

    Μην προσπαθείς να αλλάξεις ανάποδα την αλήθεια πλανεμένε συκοφάντη των Αντιοικουμενιστών που σε τσιγαρίζουν. Θα συνεχίσουν να τσιγαρίζουν τις πλάνες σου και τις συκοφαντίες σου!!

    Όσο και να χοροπηδάς άδικος ο κόπος σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. Ανώνυμε ΣΥΚΟΦΑΝΤΗ αποτειχισμένε στο σχόλιο σου 3:55 μ.μ. προσπαθείς να πετάξεις συκοφαντίες με νέα τερτίπια.

    Σου απαντώ :
    Οι μεταπατερικοί είναι αιρετικοί και δεν δημιουργούν πρόβλημα εδώ στο αντιοικουμενιστικό μπλογκ Ακτίνες που ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΘΗΚΕ σαν οικουμενιστικό επειδή δεν αναρτά σχόλια ή άρθρα που δεν θέλει .

    Και δεν ξέρεις αν έχουν αναφερθεί και αν αναφέρονται στους μεταπατερικούς αυτούς που συκοφαντείς. Αλλά ξέχασα η ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΑ είναι για εσένα καραμέλλα σε όσους δεν δέχονται τις πλάνες σου. Εσύ πότε αναφέρθηκες;;;;;;;;
    ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΠΩΣ ΤΟ ΑΝΑΓΝΩΣΤΙΚΟ ΚΟΙΝΟ ΤΡΩΕΙ ΚΟΥΤΟΧΟΡΤΟ;;;;;;

    Στον π. Θεόδωρο λέμε μπράβο. Αλλά μην προσπαθείς πονηρά να τον κάνεις σαν τον π. Τρικαμηνά. Ο π. Θεόδωρος και όσα έχει και πει και γράψει μέχρι τώρα δεν μοιάζει στον π. Τρικαμηνά καθόλου.

    ΑΦΗΣΕ ΤΟ ΘΡΑΣΟΣ ΣΟΥ ΚΑΙ ΤΙΣ ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑΝΟΗΣΕ!
    ΤΙ ΨΥΧΗ ΘΑ ΠΑΡΑΔΩΣΕΙΣ ΣΥΚΟΦΑΝΤΗ ;;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. Το μπλογκ Ακτίνες να μην κόβει τα σχόλια που απαντάνε στον πλανεμένο αποτειχισμένο που ΣΥΚΟΦΑΝΤΕΙ.
    Είχα απαντήσει χθες μεσημέρι στο ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΚΟ σχόλιο 8 Μαρτίου 2017 - 2:33 π.μ. που ΣΥΚΟΦΑΝΤΕΙ για "διατεταγμένη υπηρεσία" (!!!!) και δεν δημοσιεύθηκε. Γιατί κόπηκε το σχόλιο; Ο πλανεμένος μπορεί να συκοφαντεί και δεν μπορούμε να απαντάμε; Γιατί τέτοια άδικη μεταχείριση;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. Πλανεμένε αποτειχισμένε κοίτα να υπογράφεις ως ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ ΠΛΑΝΕΜΕΝΟΣ για να σε καταλαβαίνουν όλοι πιο εύκολα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. Πλανεμένε αποτειχισμένε σου είπαν.
    Τον π. Θεόδωρο μην τον πιάνεις στο στόμα σου δεν είσαι ο κατάλληλος. Είσαι πλανεμένος και δεν επιτρέπεται να πιάνεις στο στόμο σου τον π. Θεόδωρο που δεν είναι πλανεμένος και συκοφάντης.

    Ο π. Θεόδωρος ποτέ δεν συκοφάντησε όσους δεν αποτειχίζονται. Μην τον πιάνεις στο στόμα σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. Δεν ντρέπεσαι λιγάκι να συκοφαντείς χωρίς λόγο αποτειχισμένε;;;;;;
    Τα σχόλια που έγραψες χθές βράδυ και μεσάνυχτα είναι γεμάτα ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΕΣ του μυαλού σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. Ο αποτειχισμένος ανώνυμος έχει μεγάλο θράσος. Δεν φτάνει που αραδιάζει τις συκοφαντίες του χωρίς να του τις κόβουν οι ακτίνες. Ζητάει και να κόβουν τα σχόλια που απαντάνε στις συκοφαντίες του! Αυτή είναι η ηθική του!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. Το σχόλιο 8 Μαρτίου 2017 - 9:43 μ.μ. με τις παρατηρήσεις του αγίου Παισίου να το δουν οι αποτειχισμένοι που δεν σταματούν να υποτιμούν τους αντιοικουμενιστές που δεν αποτειχίζονται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. Όπως σου κατέβει διαβάζεις αποτειχισμένε (1:50 π.μ.) τον 15 κανόνα.
    Ο 15 κανόνας δεν λέει να διακόπτουμε την εκκλ. επικοινωνία με τους Αντιοικουμενιστές που δεν αποτειχίζονται. Εντάξει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. Ανώνυμε δεν βαρέθηκες εσύ να επίτιθεσαι συκοφαντικά σε όσους δεν συμφωνούν με την υποχρεωτική αποτείχιση;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. Αποτειχισμένε στο σχόλιο σου 11:44 μ.μ. ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΚΑ βάζεις λόγια που δεν είπαν. Ποιός είπε ότι έχει πλάνες ο π. Θεόδωρος; ΚΑΝΕΙΣ. Εσύ όμως ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΚΑ βάζεις στο στόμα τους πράγματα που δεν είπαν και δίνεις ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΚΑ το δικό σου νόημα που θέλεις για να ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣΕΙΣ.

    Ο π. Θεόδωρος κινείται μέσα στη σωστή αποτείχιση (όχι σαν την αποτείχιση του Τρικαμηνά). Δικαίωμα του κάθε πιστού είναι να λέει με σεβασμό στον π. Θεόδωρο να προσέξει για να μην φθάσει στην λάθος αποτείχιση του Τρικαμηνά.

    Εσύ επίτηδες ΣΥΚΟΦΑΝΤΕΙΣ και αλλάζεις το νόημα του σχολίου για να μας κάνεις τον υπερασπιστή του π. Θεόδωρου! Είδαμε ποιοί και πώς μιλούσαν για τον π. Θεόδωρο πριν αποτειχιστεί! Γι΄ αυτό άφησε τις φθηνιάρικες ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΕΣ και πήγαινε να κλάψεις για τις ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΕΣ σου !
    Καταλαβαίνω πόσο απεγνωσμένος είσαι, που ΕΛΑΧΙΣΤΟΙ ακολουθούν την αποτείχιση του Τρικαμηνά και προσπαθείς με ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΕΣ να αυξήσεις τους ακόλουθους του.
    Κούνα που σε κούναγε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. Αποτειχισμένε στο σχόλιο σου 11:44 μ.μ. στην προσπάθεια σου να γυρίσεις πίσω τις σωστές κατηγορίες που είπαν σ΄ εσένα που συκοφαντείς και βρίζεις αυτούς που δεν αποτειχίστηκαν, το επανέλαβες για την άλλη πλευρά και μίλησες για βρισιές και συκοφαντίες.
    Ποιές είναι οι βρισιές και οι συκοφαντίες; Μπορείς να πεις;
    Εγώ μπορώ να πω ποιές είναι οι δικές σου πολλές βρισιές και συκοφαντίες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. Η αποτείχιση είναι δυνητική και δεν υπάρχει μολυσμός σε όσους δεν αποτειχίζονται προ συνοδικής καταδίκης αν δεν συμφωνούν με την αίρεση. Πηγαίνετε να διαβάσετε τα σχόλια της Μαρίας σε πιο πάνω ανάρτηση για τον π. Θεόδωρο Ζήση.


    Καντακουζηνός

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. Τί λέει ο αποτειχισμένος; Δεν έχει δικαίωμα ένας να συμβουλεύσει τον κληρικό που αποτειχίστηκε να προσέξει η αποτείχιση του να είναι σωστή και να μην πάρει λάθος δρόμο; Γιατί επιτίθεται με τέτοιο τρόπο;


    Κ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. Όπως σωστά είπε ο Εχέφρων υπάρχουν μη αποτειχισμένοι Αντιοικουμενιστές που είναι καλύτεροι από αποτειχισμένους.


    Η υπερηφάνεια και η εύκολη κατάκριση των Αντιοικουμενιστών που δεν θέλουν να αποτειχιστούν δεν κάνει καλό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  82. Καημένε δε ντρέπεσαι λιγάκι κάθεσαι εκεί και βρίζεις και αφριζεις και τσιριζεις όλη την ώρα με επαναλαμβανόμενα μυνήματα;;;;
    Τα χεις παίξει καημένε;;;;;
    Δεν ντρέπεσαι καημένε;;;;

    Που μίλησα για υποχρεωτική αποτειχιση;;;;;
    Που μίλησα για διακοπή κοινωνίας;;;;;;
    Πες μου τη φραση συγκεκριμένα που μιλώ για υποχρεωτική αποτειχιση και που μιλώ για διακοπή κοινωνίας.

    Δεν ντρέπεσαι καημένε;;;;; Φουρνελο έχεις καταντήσει σε έκρηξη που εκτοξεύει ύβρεις και οργή αδιακρίτως;;;; Δε ντρέπεσαι λιγάκι;;;;

    Τζάμπα ο κόπος σου καημένε οι ύβρεις δεν αποτελούν επιχείρηματα.

    Είμαι άνθρωπος που δε μ αρέσουν οι πονηριές, συστηματικά όπου ακούς για αποτειχιση αρχίζεις τη δαιμονοποίηση περί πλάνης και τις προειδοποιήσεις του τύπου να προσέξουν μη καταντήσουν κλπ. Αυτό το κάνεις , οι προειδοποιήσεις υπάρχουν στα σχόλια σου ΚΑΙ ΜΗΝ ΤΟ ΑΡΝΕΙΣΑΙ.
    Προς τι οι προειδοποιήσεις σε κάτι που γίνεται σωστά;;;
    Προς τι οι χωρίς λόγο αναφορές σε λάθη άλλων όταν δεν εξετάζουμε την περίπτωση τους;;;;;;
    Μήπως γιατί στόχος είναι η δαιμονοποίηση της αποτειχισης;;;;;;
    Απλά ερωτήματα , αυτονόητων απαντήσεων.

    ΠΕΣ ΜΟΥ ΠΟΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΠΛΑΝΕΣ ΤΩΝ ΓΝΩΣΤΩΝ ΙΕΡΕΩΝ ΠΟΥ ΕΚΑΝΑΝ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗ ΤΟΥΣ ΤΕΛΕΥΑΙΟΥΣ ΜΗΝΕΣ.
    ΠΕΣ ΜΟΥ ΠΟΥ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΔΙΟΤΙ ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ.
    ΠΕΣ ΜΟΥ ΤΙΣ ΠΛΑΝΕΣ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΘΑ ΣΟΥ ΧΡΩΣΤΩ ΕΥΓΝΩΜΟΣΎΝΗ.


    Φιλικά , προσπάθησε να ηρεμήσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  83. Κάθομαι και κοιτάζω τα σχόλια σου και αναρωτιέμαι ,

    Τι ναι αυτά ρε;;;;;
    Τι οργή είναι αυτη;;;;;;
    Τι νούμερα είναι αυτά;;;;;
    Τοσο πολύ δεν αντέχεις τη διαφωνία;;;;;
    Τόσο πολύ σε πειράζει η αντίθετη άποψη;;;;;


    Είναι τόσο προφανές ότι έχεις δαιμονοποίησει την αποτειχιση και προσπαθείς αυτό να το επιβάλεις μόνο και μόνο από τις εκφράσεις που χρησιμοποιείς κατά των σχολιαστών. Μονίμως χρησιμοποιείς τις λέξεις "σποτειχισμενος - σποτειχισμενε " ως βρισιές .

    Τέλος.
    -----------------------------------------------------------------------------------------------------------

    Υγ. Αγαπητέ Καντακουζηνός 4:40 ήμουν από τους πρώτους (μπορεί και ο πρώτος ) που έδωσα μπράβο στη Μαρία.
    Μαρια ωραίο το σχολιο σου.
    9 Μαρτίου 2017 - 1:26 π.μ.

    Εύχομαι κάποιος άλλος σχολιαστής που συνεχώς οργίζεται να κατανοησει επιτέλους τι εννοώ με τον όρο αποτειχιση και γιατί σέβομαι και λεω μπράβο σε αυτούς που με ορθοδοξα κριτιρια έκαναν την αποτειχιση τους. Γιατί θέλει διάκριση και θάρρος αυτή η πράξη. Και μόνος στόχος είναι η ομολογία και η προστασία από την πλάνη και το σχίσμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  84. Ευτυχώς που ο παράξενος ανώνυμος παραδέχτηκε (9-9-2017 1:50 π.μ.) ότι
    η αποτείχιση του 15 κανόνα είναι προαιρετική.
    Πάλι καλά!
    Τότε γιατί έκανε τόσο θόρυβο;
    Τί άλλο είπαν αυτοί που ονόμαζε ..οικουμενιστές;
    Αυτό είπαν και αυτοί.
    Και ότι ο π. Ευθύμιος Τρικαμηνάς βρίσκεται σε λάθος μονοπάτι για τα περι υποχρεωτικής αποτειχισης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  85. Ο αποτειχισμένος ανώνυμος ονομάζει βρισιές τις απαντήσεις των άλλων στις δικές του βρισιές!
    Ακόμα μπλέκει τους ιερείς που έκαναν σωστή αποτείχιση και που τους επαινούμε, με τον Τρικαμηνά που έχει κάνει άλλου είδους αποτείχιση και έχει διακόψει την εκκλησ. Κοινωνία με τους άλλους αντιοικουμενιστές.
    Με λίγα λόγια δεν ξέρει τί του λέμε! Άλλα' αντ' άλλων καταλαβαίνει ο αποτειχισμένος ανώνυμος που αναστάτωσε τη συζήτηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  86. Αδελφοί συγγνώμη αλλά νομίζω ότι αυτή η σύγχυση (που έχουμε όλοι μας με αυτά τα θέματα και δεν βγάζουμε άκρη) προέρχεται από λάθος πράγματα και πλάνες που έχουν ταυτιστεί με την λέξη αποτείχιση.
    Ουσιαστικά βλέπαμε μια ΑΠΟΣΧΙΣΗ από όλη την Ορθοδοξία, με μια γραπτή δήλωση (κληρικών και λαϊκών) προς τον επίσκοπο.Αυτό υποτίθεται ότι ήταν η "αποτείχιση".
    Ατέλειωτες διαμάχες αν είναι σωστό ή λάθος αν είναι δυνητικό ή υποχρεωτικό κτλ.. όσοι το έκαναν είχαν συγκεκριμένη ορολογία και τρομοκρατούσαν τους άλλους ότι "κοινωνούν με την αίρεση" ότι "μολύνονται", και να φύγουν "ως από όφεως" ["όφις" σύμφωνα με αυτούς δεν ήταν μόνο ένας κακόδοξος (δεν διαφωνούμε σε αυτό) αλλά ακόμα και η εκκλησία με τον ιερέα της ενορίας τους που πήγαιναν την Κυριακή για να αγιαστούν και κοινωνήσουν, επειδή μνημονευόταν ένας επίσκοπος της Ελλαδικής Εκκλησίας] και πολλά άλλα.

    Και εμείς όλοι που δεν ξέραμε πολλά προσπαθούσαμε να βγάλουμε άκρη, και άκρη δεν έβγαινε, γιατί από την άλλη βλέπαμε την εξάπλωση του οικουμενισμού. Μόνο από τα αποτελέσματα (από τους καρπούς λέει ο Κύριος θα γνωρίσετε το δέντρο όταν δεν μπορείτε με άλλους τρόπους) καταλαβαίναμε ότι κάτι δεν πάει καλά.
    Από το ότι αποσχίζονταν από σύσσωμη την Ορθοδοξία και τους απανταχού Ορθοδόξους τους οποίους θεωρούσαν πλέον αιρετικούς και μολυσμένους με αιρετικά και μολυσμένα Μυστήρια από τα οποία πρέπει να "προστατευτούμε" (!!).
    Η ίδια δηλαδή αντιμετώπιση που έχουμε και απέναντι στον παπισμό, ή τις προτεσταντικές αιρέσεις ή ακόμα και τις άλλες θρησκείες.
    [Αυτές όμως οι κακοδοξίες δημιουργούν ένα είδος "σέκτας καθαρών" που αυτοδικαιώνονται μόνο και μόνο επειδή "ανήκουν σε μια ομάδα" (το βλέπουμε και στις αιρέσεις και στους ψευδομάρτυρες της Σκοπιάς κτλ..), και νομίζουν ότι "εξασφαλίζουν τον Παράδεισο" αν απ΄το πρωί μέχρι το βράδυ "βρίζουν τον Βαρθολομαίο".]
    Βλέποντας λοιπόν αυτούς τους "καρπούς", όπως επίσης και τους άλλους "καρπούς" του παλαιού ημερολογίου (την πολυδιάσπαση και τον αλληλοαφορισμό), μαντρώθηκαν όλοι στην αδράνεια.
    Δεν είναι τυχαίο που ο καθηγητής κ.Τσελεγγίδης έκανε γραπτή δήλωση με την οποία έλεγε ότι δεν θέλει να νομίζουν ότι με τα κείμενά του (που ήταν όλα ομολογιακά) ενθαρρύνει τις αποτειχίσεις. Κάποιοι έσπευσαν τότε να τον κατηγορήσουν ως "κρυφό οικουμενιστή".

    Όταν ακούσαμε την διακοπή μνημόνευσης του π.Ν.Μανώλη, πολλοί ήμασταν επιφυλακτικοί (το γράψαμε κιόλας) γιατί δεν ξέραμε τι θα γίνει από κει και μετά.
    Κάποιοι μίλησαν για "καπετανάτα", θεωρώντας ότι θα δούμε μια ακόμα ομάδα με ένα "αρχηγό", αποκομμένη μυστηριακά από σύσσωμη την υπόλοιπη Ορθοδοξία, και όσο αυτό θα συνεχίζεται με δεδομένες και τις ασυμφωνίες ανάμεσα στις ομάδες (το βλέπουμε εξάλλου στις παρατάξεις του παλαιού ημερολογίου) θα καταντήσουμε όπως το προτεσταντικό χάος που καθένας κάνει μια δική του "εκκλησία".
    Άλλοι είπαν ότι η διακοπή μνημόνευσης πρέπει να γίνει συντεταγμένα από πολλούς και όχι μεμονωμένα με το σκεπτικό ότι ίσως αποφύγουμε τις καθαιρέσεις (επί Αθηναγόρα δεν καθαιρέθηκε κανείς), και επομένως όλα τα υπόλοιπα παρατράγουδα που είπαμε.


    Με μεγάλη μου χαρά βλέπω ότι ο αγαπητός π.Ν.Μανώλης όπως και ο π.Θ.Ζήσης λένε συνεχώς και ξεκάθαρα στις τελευταίες ομιλίες τους ότι ΥΠΑΡΧΕΙ Η ΘΕΙΑ ΧΑΡΗ στην Ορθόδοξη Εκκλησία της Ελλάδας (και των υπόλοιπων Ορθόδοξων χωρών), ότι ΤΑ ΜΥΣΤΗΡΙΑ ΕΙΝΑΙ ΙΕΡΑ ΚΑΙ ΕΓΚΥΡΑ, και Ο ΑΓΙΑΣΜΟΣ ΑΚΩΛΥΤΟΣ ΚΑΙ ΔΕΔΟΜΕΝΟΣ.
    Επομένως καμία σχέση με ότι λένε οι άνθρωποι του παλαιού ημερολογίου ή του π.Τρικαμηνά, που αρνείται π.χ. να κοινωνήσει όποιον έχει κοινωνήσει σε Ορθόδοξο Ναό γιατί είναι "μολυσμένος" και θα "μολύνει" την ομάδα του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  87. Ο π.Θ.Ζήσης στο τελευταίο του βίντεο βάζει τα πράγματα στη θέση τους. Καταρχήν η λέξη αποτείχιση-διακοπή μνημόνευσης αναφέρεται σε ιερείς που διακόπτουν την αναφορά του επισκόπου.
    (Να πω και μια δική μου απορία πάνω σε αυτό, η πρακτική να στέλνει κάποιος λαϊκός μια "επιστολή ακοινωνησίας"-απόσχισης με την απανταχού Ορθοδοξία στην ενορία του, να αποσχίζεται και να κάθεται σπίτι του, και αυτό να χαρακτηρίζεται ως "αποτείχιση", τι σχέση έχει με την "διακοπή μνημόνευσης" αιρετικού επισκόπου ΠΟΥ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΙΕΡΕΑ, όπως πολύ σωστά αναφέρει ο 15ος Κανόνας;;)

    O π. Θ.Ζήσης λέει λοιπόν για την διακοπή μνημόνευσης των ιερέων ( και ο π. Μεταλληνός λέει ότι μακάρι να το έκαναν χιλιάδες ιερείς), ότι δεν επηρεάζει τα Μυστήρια, γιατί η θεωρία ότι αυτά τελούνται στο όνομα του επισκόπου είναι ζηζιούλεια, κακόδοξη και δυτικής πρέλευσης.
    Επομένως ο ιερέας διακόπτει την μνημόνευση, δηλαδή αποτειχίζεται, υψώνει τείχος για να απομονώσει τον αιρετίζοντα επίσκοπο.
    Διακόπτει την πνευματική κοινωνία ΜΕ ΤΟΝ ΕΠΙΣΚΟΠΟ για να τον απομονώσει από το Σώμα της Εκκλησίας (υψώνει τείχος γύρω από το Σώμα της Εκκλησίας), ΔΕΝ ΔΙΑΚΟΠΤΕΙ ΤΗΝ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕ ΤΟ ΣΩΜΑ, όπως κάνουν οι αυτοχαρακτηριζόμενοι "αποτειχισμένοι" οι οποίοι ουσιαστικά είναι αποσχισμένοι ΑΠΟ ΟΛΟ ΤΟ ΣΩΜΑ.

    Ο λαϊκός δεν κάνει "διακοπή μνημόνευσης" (με ποια ιδιότητα; δεν είναι ιερέας), αλλά αυτό που κάνει είναι να στηρίζει τους αγωνιστές ιερείς που το κάνουν, να αποδοκιμάζει τους οικουμενιστές επισκόπους, να διαμαρτύρεται και να αφυπνίζει τους υπόλοιπους στην ενορία του, και τον ιερέα του (και όχι να αποκόβεται με "δηλώσεις απόσχισης και ακοινωνησίας" αφήνοντας το πεδίο ελεύθερο, αλλά και διακινδυνεύοντας την αιώνια Σωτηρία του), αν ο ιερέας είναι κακόδοξος ή κηρύττει αιρετικά πράγματα αλλά ακόμα και αν είναι αδιάφορος, να τον ελέγχει και να πηγαίνει όπου αναπαύεται και ευλογείται, για να παίρνει την Θεία Κοινωνία Η ΟΠΟΙΑ ΟΠΩΣ ΛΕΕΙ Ο Π.Θ.ΖΗΣΗΣ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΘΕΙΑ ΧΑΡΗ αντίθετα από αυτά που λένε οι παλαιοημερολογίτες και όσοι ακολουθούν τον π.Τρικαμηνά.

    Νομίζω ότι αν δούμε έτσι τα πράγματα φεύγουμε και από τα διλήμματα για το δυνητικό ή υποχρεωτικό του Κανόνα κτλ.. ακριβώς γιατί μας έκαναν να πιστεύουμε ότι αναφέρεται "σε λαϊκούς που πρέπει να βγουν από την απανταχού Ορθοδοξία και να ενταχθούν σε μια ομάδα",
    ενώ ο Ι.Κ. αναφέρεται σε ιερείς που έχουν δικαίωμα/υποχρέωση κατά την τέλεση της Θείας Λειτουργίας να μην αναφέρουν το όνομα ενός κακόδοξου επισκόπου ώστε να καταδείξουν την κακοδοξία και να τον απομονώσουν από το Σώμα της Εκκλησίας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  88. Δεν φθάνει που συκοφαντούσε ο αποτειχισμένος σαν οικουμενιστές αυτούς που απλά δεν παραδέχονταν την αποτείχιση και απόψεις του πΤρικαμηνά, τώρα θέλει και να μην οργίζονται οι συκοφαντημένοι στις συκοφαντίες που λέει!!!!!!
    Δεν πάει καλά ο συγκεκριμένος ανώνυμος αποτειχισμένος!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  89. Αποτειχισμένε ανώνυμε δεν ξέρεις τί σου λένε και τσιρίζεις και απο πάνω!
    Ποιός μίλησε για όλους τους ιερείς που αποτειχίστηκαν; Γιατί τους τσουβαλιάζεις όλους αδιάκριτα; Δεν καταλαβαίνεις ότι άλλο η αποτείχιση του Τρικαμηνά και άλλο η αποτείχιση του π. Μανώλη και του π. Ζήση;;; Η πρώτη είναι λάθος και οι άλλες είναι σωστές.

    Αντί να συκοφαντείς ηρέμησε προσπάθησε να καταλάβεις τί σου λένε και μην βλέπεις φαντάσματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  90. Ο 15 Κανόνας είναι προαιρετικός! Προαιρετικός θα πει ότι αν κάποιος θέλει κάνει αποτείχιση σωστή και αν δεν θέλει δεν κάνει. Θα πει ότι δεν καταδικάζεται αν δεν κάνει αποτείχιση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  91. Εύχομαι ο αποτειχισμένος να συνετιστεί και μην λέει άρες μάρες κουκουνάρες και βλέπει τους αντιοικουμενιστές που δεν αποτειχίζονται σαν οικουμενιστές .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  92. Αποτειχισμένε Εσύ τα έχεις παίξει και λες ότι σου κατέβει... Σταμάτα να κάνεις νούμερα και να βλέπεις οικουμενιστές παντού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  93. Αποτειχισμένε όλα σου φταίνε! Ακόμα και ότι σε λένε αποτειχισμένο!!
    Κοίταξε να μην συκοφαντείς τους άλλους και να μην γράφεις πριν σκεφτείς.
    Τότε δεν θα δημιουργείς προβλήματα από το πουθενα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  94. Σωστά τα λέει η Μαρία! Πολύ σωστά. Χωρίς τις πλάνες του π. Τρικαμηνά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  95. Αποτειχισμένε εσύ συκοφαντούσες σαν άνθρωπους οικουμενιστές σε διατεταγμένη υπηρεσία αυτούς που μιλούσαν κατα της υποχρεωτικής αποτείχισης και τώρα μιλάς και απο πάνω και κλαίγεσαι;;;

    Δεν ξέρεις να ζητάς ένα συγγνώμη για όσα ξεστόμισες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  96. Ποιός δαιμονοποίησε την σωστή αποτείχιση; Καλά φαντάσματα βλέπεις αποτειχισμένε;; Δεν πας καθόλου καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  97. Οικουμενοτρολ άντε σε κάνα γιατρο να σου αλλάξει τα χάπια γιατί τα χεις παίξει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  98. Ο λαϊκός δεν κάνει "διακοπή μνημόνευσης" (με ποια ιδιότητα; δεν είναι ιερέας), αλλά αυτό που κάνει είναι να στηρίζει τους αγωνιστές ιερείς που το κάνουν, να αποδοκιμάζει τους οικουμενιστές επισκόπους, να διαμαρτύρεται και να αφυπνίζει τους υπόλοιπους στην ενορία του, και τον ιερέα του (και όχι να αποκόβεται με "δηλώσεις απόσχισης και ακοινωνησίας" αφήνοντας το πεδίο ελεύθερο, αλλά και διακινδυνεύοντας την αιώνια Σωτηρία του)

    Και ξανά
    Μπράβο Μαρία για όλο το σχόλιο όχι μόνο για το κομμάτι που αναφέρω.
    Το κομμάτι που αναφέρω δείχνει απλά τη σωστή στάση που πρέπει να χουν οι λαϊκοί με την οποία συμφωνούμε απόλυτα όπως και με ολόκληρο το σχόλιο σου.

    αλλά που να το καταλάβει αυτό το οικουμενοτρολ...

    Αυτού του εριστικου τύπου (ο οποίος χρησιμοποιεί πάντα τη λέξη αποτειχισμενος ως βρισιά) του είπαν οποίος υποστηρίζει ιερείς που έχουν κάνει αποτειχιση βριστους , μιλά για πλάνες ασχετων περιπτώσεων και δε συμμαζευεται. Βρίζει σχολιαστές ως αποτειχισμενους λες και οι σχολιαστές είναι ιερείς και έκαναν αυτοί την αποτειχιση.

    Υγ. Θα μπορούσαν οι ακτίνες να φιλτράρουν σχόλια όπως το χουν κάνει και στο παρελθόν. Ορισμένοι σχολιαστές (τρολ) είναι χαρακτηριστικες περιπτώσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  99. Mπράβο ! Σού είπε κανείς παιδάκι μου οτι στά 100 σχόλια παίρνεις bonus , παίρνεις βραβείο , παίρνεις τιμητική πλακέτα ; Σου είπε κανείς οτι στά 100 σχόλια παίρνεις πλατινένια ανάρτηση καί στά 200 χρυσή ; Πήγαινε σέ παρακαλώ να πληρωθείς από αυτούς που σου είπαν αυτά τά πράγματα και όχι από εμένα Άντε μπράβο , αλιτήριοι τύποι .... που μπαίνετε στις αναρτήσεις μόνο καί μονο για να χαλάτε το κλίμα .....μέ τά ανούσια και επαναλαμβανόμενα σχόλια .....Στρίβε λοιπόν πρώτα φανάρια δεξια και αμέσως αριστερά ....και μήν ξαναπατήσεις τουλάχιστον σέ δική μου ανάρτηση .....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  100. Ανώνυμε 1:05πμ άφησε τις άρρωστες φαντασίες σου για.... τρολ και μίλα επι της ουσίας αν έχεις κάτι να πεις. Διαφορετικά μην συκοφαντείς και μην λες άρρωστες φαντασίες που σου έρχονται στο μυαλό σου.




    υ.γ
    Αν πρέπει οι Ακτίνες να κόβουν κάποια σχόλια, αυτά πρέπει να είναι τα δικά σου που είναι γεμάτα συκοφαντίες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  101. Στον συγκεκριμένο αποτειχισμένο του φταίει ακόμα και ότι τον λένε αποτειχισμένο!!!
    Και αυτό του φταίει και το βλέπει για βρισιά!!!
    Τί να πει κανείς!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  102. Η Ελένη Λωρίτου να ζητήσει συγγνώμη για όσα αμόλησε περι πληρωμής!!!
    Δεν το περίμενα αυτό απο την Ελένη Λωρίτου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  103. Πάει καλά ο αποτειχισμένος;;; Τί μας λέει;;;
    Ότι δεν υπάρχουν λαϊκοι αποτειχισμένοι;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  104. Είναι άρρωστο να βλέπεις εχθρούς και πληρωμένους και ένα σωρό άλλες φαντασίες εκεί που δεν υπάρχουν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  105. Οι Ακτίνες να μην ενδώσουν στις άδικες απαιτήσεις για φραγή των σωστών σχολίων.
    Μέχρι τώρα κράτησαν σωστή στάση και φάνηκαν οι άρρωστες φαντασίες του αποτειχισμένου που συκοφαντούσε σαν οικουμενιστές σε διατεταγμένη υπηρεσία αυτούς που διαφωνούσαν με τις ακραίες αποτειχισμένες απόψεις. Δεν είχε να πει τίποτα και το έρραψε στην κυριολεξία και μόνο βρισιές συνέχισε να γράφει έξαλλος και τρελλαμένος!!!


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  106. Αποτειχισμένε εριστικέ και φαντασμένε ξέφυγες απο τα όρια!
    δεν είναι εριστικοί τύποι αυτοί οι αποτειχισμένοι που βρίζουν τους αντιοικουμενιστές σαν οικουμενιστές και τόσα άλλα... με πηχαίους τίτλους και είναι εριστικοί αυτοί που απαντούν στις συκοφαντίες;;

    Αυτό είναι το μυαλό που έχεις;;; Τόσο ανάποδα τα βλέπει;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  107. Η Μαρία στο σχόλιο της 10 Μαρτίου 2017 - 10:23 π.μ. μίλησε για όσους έφθασαν στο σημείο να ονομάσουν ακόμα και τον κ. Δημήτριο Τσελεγγίδη σαν ... κρυφοοικουμενιστή.

    Τί έχει να πει πάνω σ΄ αυτό ο αποτειχισμένος που βλέπει εριστικούς τύπους σ΄ αυτούς που απαντάνε στις αποτειχισμένες ακρότητες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  108. Αποτειχισμένε δεν καταλάβες ότι η Μαρία συμφωνεί με τους σχολιαστές που ονομάζεις τρολ και που διαχωρίζουν τον π. Τρικαμηνά από τον π. Θεόδωρο Ζήση και τον π. Νικόλαο Μανώλη;
    Η Μαρία Δεν συμφωνεί με τον π. Τρικαμηνά και αυτούς που τον ακολουθούν!

    Αλλά πού να καταλάβεις τόσο πρόβλημα που έχεις στο μυαλό!

    Σκεπτόμενος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  109. Παρακαλούμε τις Ακτίνες αν δεν κόβουν τα συκοφαντικά σχόλια που μιλάνε για ...τρολ και δεν συμμαζεύεται... ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ να μην κόβουν τα σχόλια που απαντούν στα συκοφαντικά και άρρωστα σχόλια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  110. Το πρόβλημα όλο το δημιούργησε ο αποτειχισμένος ανώνυμος που έκανε ολόκληρο ζήτημα μια καλή υπόδειξη προς τον π. Ζήση. Σ' αυτόν να απευθυνθεί η Λωρίτου αν θέλει να είναι σωστή. Εντάξει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  111. Προς τον αποτειχισμένο
    Αν νομίζεις βρισιά να σε λένε αποτειχισμένο και ντρέπεσαι γι αυτό τότε γιατί αποτειχίστηκες;;;;;;
    Σου φταίνε όλα στο τέλος... Αντι να καταλάβεις ότι το πρόβλημα υπάρχει μέσα σου....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  112. Το κλίμα δεν χαλάει από τα πολλά σχόλια , το κλίμα χαλάει από τα τρελλλλλά σχόλια που μιλάνε για .....τρολ και συκοφαντούν τους αντιοικουμενιστές. Εντάξει;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  113. Οι λαϊκοι που ακολουθούν τους αποτειχισμένους ιερείς, οι ίδιοι ονομάζουν τους εαυτούς τους και λένε ότι είναι αποτειχισμένοι.
    Τί πρόβλημα έχει ο 1:05πμ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  114. Τα πολλά σχόλια ξεκαθαρίζουν το ζήτημα και δείχνουν πού βρίσκεται το δίκαιο.
    Το φαντασμένα σχόλια που λένε ψέματα και φαντασίες ξεκάρφωτες είναι το πρόβλημα.
    Είναι φαρισαϊσμός να σε νοιάζει το εξωτερικό (αριθμός) και όχι το ουσιαστικό (τί λέει).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  115. Θεωρώ τα παρακάτω σχόλια πονηρά (προβοκατορικα;) ειδικά τώρα που κινούνται διαδικασίες διώξεων.

    Ο/Η Ανώνυμος είπε...
    Τραγικό λάθος του π. Θεοδώρου. Ευχόμαστε να μείνει ως εκεί και να μην διολισθήσει στο σχίσμα. Δεν κερδίζονται έτσι οι μάχες κατά του οικουμενισμού
    6 Μαρτίου 2017 - 10:19 π.μ.

    Ο/Η Ανώνυμος είπε...
    Καλά πηγαίνει μέχρι τώρα και είμαστε βέβαιοι ότι θα προσέξει και δεν θα φθάσει στο κατάντημα και στις πλάνες του π. Τρικαμηνά για υποχρεωτική αποτείχιση και άλλα πολλά....
    6 Μαρτίου 2017 - 1:24 μ.μ.

    Ο π. Θεόδωρος ούτε δική του εκκλησία κάνει
    ,
    Ούτε λέει ότι τα μυστήρια είναι άκυρα,

    Ούτε είπε ποτέ ότι είναι υποχρεωτικός ο κανόνας 15.

    Απλά διαμαρτύρεται κάνοντας ΣΩΣΤΗ χρήση του κανόνα 15 . Ο π. Θεόδωρος κάνει σωστή αποτειχιση


    ΚΑΙ ΣΥΝΕΠΩΣ ΘΕΩΡΩ ΠΟΝΗΡΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΝ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ.
    Όσον αφορά αυτούς που με βάπτισαν οπαδό του π. Ευθυμίου, έχω να δηλώσω πως το όνομα Ευθύμιος Τρικαμηνας το άκουσα απο τους ίδιους . Δεν έχω διαβάσει τι ισχυρίζεται ο άνθρωπος αλλά από ότι έχω καταλάβει έχει αγνές προθέσεις (μιλώ μόνο για τις προθέσεις) δεν θέλω να είμαι αυτός που θα αμφισβητήσει τις προθέσεις του π. Ευθυμίου να τον σχολιάσω , να τον ειρωνευτώ ή να επιτεθώ για λόγους καθαρά συνειδησιακους (λάθη μπορούν να γίνουν αλλά δεν θα κρίνω εγώ τις προθέσεις ΔΕΝ θέλω ούτε να σχολιάσω ,ουτε να επιτεθώ στον άνθρωπο , και επιθυμώ αυτό να γίνει σεβαστό).

    Αυτοί που αναφέρουν σφάλμα στον π. Ευθυμίο ΜΑΛΙΑΣΕ Η ΓΛΩΣΣΑ ΜΟΥ μου να αναφέρω ότι ΔΕΝ ΙΣΧΥΟΥΝ στον π. Θεόδωρο γιατί στον π. Θεόδωρο ,π Νικόλαο, π . Φώτιο, π. Παΐσιο ΔΕΝ ΕΧΩ ΔΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΣΦΑΛΜΑ σαν αυτά που αναφέρονται σε άλλες περιπτώσεις λανθασμένων αποτειχισμενων . ΣΥΝΕΠΩΣ ΘΕΩΡΩ ΤΑ ανωτέρω σχόλια πονηρα (προβακατορικα;) ειδικά τώρα που κάποιοι επιθυμούν διώξεις.


    Υγ. Κανονικά θα έπρεπε να αναφέρετε το παραπανω σχόλιο αλλά δεν τρέφω αυταπάτες. Αυτό που με ενδιαφέρει κυρίως είναι να σας επισημάνω να προσέχετε σχόλια σαν τα ανωτέρω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  116. Ο τελευταίος ανώνυμος 17 Μαρ. 12:05πμ που πήγε και έγραψε το τελευταίο σχόλιο 5 μέρες μετά που είχε σταματήσει η συζήτηση είναι απο τους 2-3 αποτειχισμένους ανώνυμους που έχει άρρωστες φαντασίες και φαντάζεται προβοκάτορες εκεί που υπάρχουν αντίθετες απόψεις.
    Δεν θα έπρεπε να δημοσιεύετε τέτοια αρρωστημένα σχόλια που φαντάζονται άρρωστα πράγματα.

    Αυτός μπορεί να βλέπει σαν μέλι γάλα τις αποτειχίσεις του π. Τρικαμηνά και των ακολούθων του. Ας αφήσει όμως ήσυχους τους ανώνυμους που βλέπουν κακή την αποτείχιση του π. Τρικαμηνά και συμβουλεύουν με σεβασμό τον π. Θεόδωρο Ζήση να προσέξει να μην γίνει η αποτειχισή του σαν του π. Τρικαμηνά.
    Τις άρρωστες φαντασίες του ο συγκεκριμένος ανώνυμος περι προβοκατόρων να κρατήσει για τον εαυτό του.
    Μην σας παρασέρνουν τέτοιοι ανώνυμοι με πειραγμένη τη φαντασία τους, σε λαθεμένη τακτική και κρύβετε τις απόψεις των σχολιαστών.


    Σκεπτόμενος αντιοικουμενιστής

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  117. Πονηρό είναι το μυαλό σου ταλαίπωρε ανώνυμε 12 Μαρτ. 12:05πμ !
    Μπλέκεις στο πονηρό μυαλό σου δύο άσχετα και αντίθετα σχόλια μεταξύ τους. Το σχόλιο 6 Μαρτίου 1:24μμ που συγχέεις με το άλλο, γράφει ότι η αποτείχιση του π. Θεοδώρου Ζήση ειναι σωστή. Το Πονηρό όμως μυαλό σου φαντάστηκε πράγματα άρρωστα και το έμπλεξε με άσχετο σχόλιο που κατακρίνει την αποτείχιση του π. Θεόδωρου. Και έρχεσαι τώρα να μας πεις τις φαντασίες σου και να πετάξεις πονηρές υπόνοιες για σχόλια που δεν γνωρίζεις ποιοι τα έγραψαν. Κράτησε τις για τον εαυτό σου τις πονηρές σκέψεις.

    Σου θυμίζω ότι και η σχολιάστρια Μαρία με μεγάλα σχόλια ξεχώρισε την αποτείχιση του π. Τρικαμηνά από την αποτείχιση του π. Θεόδωρου και ανάφερε τις πλάνες της αποτείχισης του π. Τρικαμηνά. Σταμάτα λοιπόν τις άρρωστες φαντασίες σου και λογικέψου.

    Σκεπτόμενος αντιοικουμενιστής

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  118. Δεν είχε τελειώσει καμία συζήτηση , έστειλα σχόλια και το σάιτ ακτίνες αυτό αναρτησε (και εδώ που τα λέμε σε καλό βγήκε γιατί αυτό ήταν το πληρέστερο)

    Αναφερω συγκεκριμενα ποσταρισμαστα τα οποία σας αρέσει σε σας αρέσει μπορούν κάλλιστα να θεωρηθούν παρεξηγήσιμα ως προβοκάτορικα(;) αν δεν έχετε τέτοια πρόθεση να (ας) σχολιάζετε προσεκτικότερα.

    Έγραψα συγκεκριμένα πράγματα και απαντάτε απλά επαναλαμβάνοντας τα ίδια λόγια και τις ίδιες ειρωνίες αναξίες λόγου.

    Θεωρώ τα παρακάτω σχόλια πονηρά (προβοκατορικα;) ειδικά τώρα που κινούνται διαδικασίες διώξεων.

    Ο/Η Ανώνυμος είπε...
    Τραγικό λάθος του π. Θεοδώρου. Ευχόμαστε να μείνει ως εκεί και να μην διολισθήσει στο σχίσμα. Δεν κερδίζονται έτσι οι μάχες κατά του οικουμενισμού
    6 Μαρτίου 2017 - 10:19 π.μ.

    Ο/Η Ανώνυμος είπε...
    Καλά πηγαίνει μέχρι τώρα και είμαστε βέβαιοι ότι θα προσέξει και δεν θα φθάσει στο κατάντημα και στις πλάνες του π. Τρικαμηνά για υποχρεωτική αποτείχιση και άλλα πολλά....
    6 Μαρτίου 2017 - 1:24 μ.μ.

    Ο π. Θεόδωρος ούτε δική του εκκλησία κάνει
    ,
    Ούτε λέει ότι τα μυστήρια είναι άκυρα,

    Ούτε είπε ποτέ ότι είναι υποχρεωτικός ο κανόνας 15.

    Απλά διαμαρτύρεται κάνοντας ΣΩΣΤΗ χρήση του κανόνα 15 . Ο π. Θεόδωρος κάνει σωστή αποτειχιση

    ΚΑΙ ΣΥΝΕΠΩΣ ΘΕΩΡΩ ΠΟΝΗΡΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΝ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ.

    ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ ΣΧΟΛΙΑ ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΟΥΝ ΤΑΧΑ ΓΙΑ ΣΧΙΣΜΑ ΕΝΩ ΞΕΡΟΥΝ ΟΤΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΧΙΣΜΑ. ΝΑ ΠΡΟΣΕΞΕΙ ΤΑΧΑ Ο Π. ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΜΗΝ ΚΑΤΑΝΤΗΣΕΙ (το ένα), ΔΙΟΛΙΣΘΙΣΕΙ (το άλλο)........!!!!!!!!!!
    Δίνετε και συμβουλές σας στο π. Θεόδωρο..!!!!!!!!! Τι να πω.....!!!!!!!!!


    Μετά εξηγω:
    Όσον αφορά αυτούς που με βάπτισαν οπαδό του π. Ευθυμίου, έχω να δηλώσω πως το όνομα Ευθύμιος Τρικαμηνας το άκουσα απο τους ίδιους . Δεν έχω διαβάσει τι ισχυρίζεται ο άνθρωπος αλλά από ότι έχω καταλάβει έχει αγνές προθέσεις (μιλώ μόνο για τις προθέσεις) δεν θέλω να είμαι αυτός που θα αμφισβητήσει τις προθέσεις του π. Ευθυμίου να τον σχολιάσω , να τον ειρωνευτώ ή να επιτεθώ για λόγους καθαρά συνειδησιακους (λάθη μπορούν να γίνουν αλλά δεν θα κρίνω εγώ τις προθέσεις ΔΕΝ θέλω ούτε να σχολιάσω ,ουτε να επιτεθώ στον άνθρωπο , και επιθυμώ αυτό να γίνει σεβαστό).

    Αυτοί που αναφέρουν σφάλμα στον π. Ευθυμίο ΜΑΛΙΑΣΕ Η ΓΛΩΣΣΑ ΜΟΥ μου να αναφέρω ότι ΔΕΝ ΙΣΧΥΟΥΝ στον π. Θεόδωρο γιατί στον π. Θεόδωρο ,π Νικόλαο, π . Φώτιο, π. Παΐσιο ΔΕΝ ΕΧΩ ΔΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΣΦΑΛΜΑ σαν αυτά που αναφέρονται σε άλλες περιπτώσεις λανθασμένων αποτειχισμενων . ΣΥΝΕΠΩΣ ΘΕΩΡΩ ΤΑ ανωτέρω σχόλια πονηρα (προβακατορικα;) ειδικά τώρα που κάποιοι επιθυμούν διώξεις.
    (Το ειπα 17 Μαρτίου 2017 - 12:05 π.μ.)

    Υγ. Εκκλησιαζομαστε στο νέο ημερολογιο οι κύριοι που τόσο εύκολα μιλούν για αποτειχισμενους σαν να είναι λεπροί ας μη τρελενονται όταν τους αποκαλούν οικουμενιστες διότι η σωστή αποτειχιση (παύση μνημόνευσης αιρετικου) δεν είναι λέπρα . Κατανοητό;;;;;;;;;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή