tag:blogger.com,1999:blog-6265776774987046605.post5572750309792982722..comments2024-03-27T22:38:13.804+02:00Comments on ΑΚΤΙΝΕΣ: Πρωτοπρ. Θεόδωρος Ζήσης, Η ληστρικότητα και η αντισυνοδικότητα της «Συνόδου» της Κρήτηςaktineshttp://www.blogger.com/profile/11969849422723438685noreply@blogger.comBlogger7125tag:blogger.com,1999:blog-6265776774987046605.post-6519569032320913762016-08-26T00:35:42.277+03:002016-08-26T00:35:42.277+03:00Οι επιφυλάξεις δεν αποτελούν κανενός είδους αποδοκ...Οι επιφυλάξεις δεν αποτελούν κανενός είδους αποδοκιμασία στα σεβαστά πρόσωπα των αγωνιζομένων, όπως ο εκλεκτός π. Θεόδωρος Ζήσης. ΟΜΩΣ πρέπει μετά το τελευταίο προδοτικό κρούσμα του Οικουμενισμού, δηλαδή τη ληστρική σύνοδο της Κρήτης, στην οποία όχι μόνο δεν διορθώθηκε τίποτε, αλλά αμνηστεύθηκαν όλες οι μέχρι σήμερα προδοσίες και δόθηκε συνοδική έγκριση για συνέχιση και διεύρυνση της αποστασίας, να προβληματισθούμε πού βαδίζουμε. Είναι πιά σαφές ότι διόρθωση πορείας δεν υπάρχει. Κάθε άλλο! Επομένως η κοινή λογική καί η σύνεση επιβάλλουν την αλλαγή πλεύσεως και στον αντι-οικουμενιστικό αγώνα. Το αδιέξοδο είναι δεδομένο καί ευδιάκριτο! Προσεχώς θα ακολουθήσουν πολλές σύνοδοι σαν αυτή της Κρήτης, αυτά θά διδάσκονται στά σχολεία καί στίς θεολογικές σχολές και θα παγιώνεται ένα φαινόμενο σαφέστατα επικίνδυνο και αντορθόδοξο: η προώθηση του Οικουμενισμού και η συνέχιση της κοινωνίας των πιστών με την παναίρεση! Μα αυτό θέλει ο Οικουμενισμός και αυτό ΕΙΝΑΙ Οικουμενισμός! Εξάλλου η διδασκαλία των Γραφών, των Συνόδων και των Πατέρων είναι ΣΑΦΕΣΤΑΤΗ: Διακοπή κοινωνίας! Όλα τα άλλα είναι πλάνη καί παγίδευση! Αν θέλουμε ας το καταλάβουμε πρίν είναι αργά! Πολλές καί ονομαστές ιστορικές Εκκλησίες ΧΑΘΗΚΑΝ και έσβησαν, μή το ξεχνάμε. Ο Χριστός ζήτησε Ομολογία, δεν δίδαξε ανοχή καί συμβιβασμό!Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6265776774987046605.post-2358167151059326072016-08-25T19:16:26.721+03:002016-08-25T19:16:26.721+03:00Κύριε Βαρβέρη, δέν είπε κανείς οτι είναι αντι-ορθό...Κύριε Βαρβέρη, δέν είπε κανείς οτι είναι αντι-ορθόδοξη ,αντιεκκλησιολογική καί καταδικαστέα η πράξη της αποτειχίσεως, οτι δέν απορρέει από τους Ιερούς Κανόνες της εκκλησίας ,είναι όμως αδιάκριτη η φορτικότητα μέ την οποία προβάλλεται λές και θέλουμε νά την κάνουμε θηλειά στό λαιμό κάποιου, όταν μάλιστα είναι ένα ηγετικό πρόσωπο αφαιρώντας του την ελευθερία των κινήσεών του καί της εκτιμήσεως του εκκλησιαστικού συμφέροντος Δέν σάς γνωρίζω ,δέν ξέρω που ανήκετε ,σας συγχαίρω για τις ορθόδοξες τοποθετήσεις σας εδώ καί εκεί στά σχόλια ,αλλα στην ορθόδοξη εκκλησία δόξα τω Θεώ έχουν τοποθετηθεί επί αυτών των θεμάτων μεγάλες καί οσιακές εκκλησιαστικές προσωπικότητες όπως π.Επιφάνιος Θεοδωρόπουλος ,έχουμε καί ιστορικά προηγούμενα της συγχρόνου εκκλησιαστικής ιστορίας όπως η διακοπή μνημοσύνου του πατριάρχου Αθηναγόρα Ο προμνημονευθείς μάλιστα π. Επιφάνιος ήταν στενός φίλος του μαχητικού Ελευθερουπόλεως Αμβροσίου, ο οποιος έδωσε καί την απολογία του για την διακοπή της μνημονεύσεως ενώπιον της Ιεράς Συνοδου Δόξα τώ Θεώ η παράδοση είναι εδώ καί μας στηρίζει και μας ποδηγετεί Πρός τί λοιπόν αυτή η σκληρή γλώσσα προς τον σεβαστό π. Θεόδωρο, που προσπαθεί να ενώσει τά διεστώτα ,έχει θίξει την πληγή του παλαιού ημερολογίου μέ τόση ποιμαντική φροντίδα , εργαζεται ακούραστα για την οικοδομή της εκκλησίας και την διάσωσή της από την αίρεση και εμεις οι λαϊκοι έχουμε ένα αποκούμπι στό οποίο μπορούμε νά αισθανομαστε εμπιστοσύνη, οτι αγρυπνεί καί δέν θά φεισθεί κόπων καί χλεύης απο τους αντικειμένους για την σωστή πηδαλιούχηση του σκάφους αιτούμενοι πρώτα από όλα τόν θείο φωτισμό ; Βρισκουμε τελείως άδικες και αδιάκριτες τις επιθέσεις αυτου του είδους και προκατειλημμένοι όπως είστε, δέν εκτιμάτε την προσπάθειά του, όπως αναφέρει στο κείμενο, άσκησης πίεσης προς τις μή μετασχούσες εκκλησίες καί προς τους μή υπογράψαντας επισκόπους γιά την διενέργεια αντισυνόδου Εάν ανήκετε σέ κάποια από τις προαναφερθείσες ομάδες του παλαιου κ.τ.λ., τί σας ενδιαφέρει περισσότερο, νά κάνετε τις ομάδες σας πολυπληθέστερες μέ την προσχώρηση σέ αυτές και άλλων προσηλύτων ή τό καλό και συμφέρον καί σωτήριο για την εκκλησία ; Καί άν υποθέσουμε οτι ο π.Θεόδωρος μαζί μέ όλη την άλλη ηγετική αντιοικουμενιστική ομάδα, προκρίνουν την αποτείχιση ως την συμφέρουσα λύση, εσείς θά αναπαυθείτε ή θά βρειτε πάλι άλλους λόγους διαφοροποιήσεως , διασπάσεως καί αποδυναμώσεως του κοινού υποτίθεται αγώνα ; Γι'αυτό λοιπόν ευχόμαστε ο π.Θεόδωρος καί οι άλλοι πατέρες να αιτούνται τόν θείο φωτισμό καί να μήν παρασύρονται από φωνές, τις οποίες μέ αγάπη πιστεύω ακούει αλλά μέ νηφαλιότητα θά πρέπει να απαφασίζει περι του πρακτέου .....<br /><br />Λωρίτου Ελένη Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6265776774987046605.post-36586269169180076792016-08-25T18:04:56.100+03:002016-08-25T18:04:56.100+03:00Οἱ Ἱεροὶ Κανόνες παρέχουν δικαίωμα παύσεως μνημοσύ...Οἱ Ἱεροὶ Κανόνες παρέχουν δικαίωμα παύσεως μνημοσύνου τοὖ αἱρετικᾶς διδασκαλίας κηρύσσοντος Ἐπισκόπου ἡ Πατριάρχου. Δὲν παρέχουν ὅμως δικαίωμα παύσεως μνημοσύνου καὶ ἐκείνων, οἱ ὁποῖοι, Ὀρθόδοξοι ὄντες, ἀνέχονται αὐτόν. Μεγάλη προσοχὴ εἰς τὸ σημεῖον τοὖτο! Ὀφείλομεν νὰ διακρίνωμεν μεταξὺ τῶν δύο καταστάσεων: Ἄλλο ὁ κηρύσσων αἱρετικὰ φρονήματα καὶ ἄλλο ὃ Ὀρθοδόξως φρονῶν καὶ διδάσκων, ἀλλὰ, κατ' οἰκονομίαν, ἀνεχόμενος τὸν πρῶτον καὶ κοινωνῶν μετ' αὐτοὖ. (Γέροντας Επιφάνιος Θεοδωρόπουλος)Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6265776774987046605.post-20786091139985939552016-08-25T17:39:43.801+03:002016-08-25T17:39:43.801+03:00Η μη αναφωρα και μη αποδοχηστο Κολυμπαρι των ορων...Η μη αναφωρα και μη αποδοχηστο Κολυμπαρι των ορων των προηγουμενων συνοδων του μεγαλου Φωτιου και της ησυχαστικης του 1351,καο, ων συνοδων των ετων 1755. 1838, 1848<br />φερει την συνοδο του Κολυμπαριου στην κατασταση του μη ειναι εκ μενη των Πατερων, και εκτος Ορθοδοξιας.<br />Η συνοδος του Κολυμπαριου, Χρισυομαχει καθως αποδεχεται τις ακαθαρτες αγελες των αβαπτιστων ως ετεροδοξες εκκλησίες, αντιβαινει στην εντολη του Χριστου επι του χωρισμου των πειθομενων εις τον Χριστον απο των ακαθαρτων των ανθρωπων.<br />Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6265776774987046605.post-3851894123772297062016-08-25T17:24:47.472+03:002016-08-25T17:24:47.472+03:00Καλά τα λέτε Πατέρα Θεόδωρε και ΜΠΡΑΒΟ ΣΑΣ.
Περιμ...<br /><br />Καλά τα λέτε Πατέρα Θεόδωρε και ΜΠΡΑΒΟ ΣΑΣ.<br /><br />Περιμένουμε όμως και τις αντίστοιχες πράξεις (τόσο τις δικές σας όσο και της περιβόητης και σε λιγάκι διαβόητης σύναξης της Γαζέας). Γιατί όσο μένετε άπραγοι και απλά διαπιστώνετε τις παραβάσεις της "συνόδου" του Κολυμπαρίου, οι οικουμενιστές συνεχίζουν και κάνουν τη "δουλίτσα" τους, παρασύροντας ψυχές στον όλεθρο του οικουμενισμού.<br /><br />Να θυμίσω μόνο μερικούς από τους λόγους σας :<br /><br />"Αφού οι Επίσκοποι μνημονεύουν τον Πατριάρχη και επομένως υπόκεινται και αυτοί στον κανόνα: “ο κοινωνών ακοινωνήτω, ακοινώνητος έσται”. Και εγώ όμως κοινωνώ με τον Επίσκοπό μου ο οποίος κοινωνεί. Και εγώ μνημονεύω τον Επίσκοπό μου, ο οποίος μνημονεύει τον Πατριάρχη, ο οποίος κοινωνεί με τον Πάπα. Και εσείς οι λαϊκοί έρχεστε από μένα, ο οποίος μνημονεύω τον Επίσκοπο και κοινωνάτε και με αποδέχεστε. Επομένως, μία σειρά –αυτή η σειρά του παραπτώματος που αρχίζει από τον Πατριάρχη, αρχίζει σιγά–σιγά σαν συγκοινωνούν δοχείον, να φθάνει σαν ευθύνη μέχρις εμάς! <br /> <br /> <br />Γι΄ αυτό λένε οι Άγιοι: “Σέ θέματα πίστεως, δεν πρέπει να πείς, εγώ τί είμαι; Το λέει ο Άγιος Θεόδωρος ο Στουδίτης. Εγώ τί είμαι; Εγώ είμαι λαϊκός. Εγώ είμαι Επίσκοπος. Εγώ; Τί είμαι εγώ; Αυτοί έχουν την ευθύνη. Όχι. Οι λίθοι κεκράξονται και συ σιωπάς;”. Αλλά ποιός από τον κόσμο τα ξέρει αυτά; Οι περισσότεροι από τούς λαϊκούς, θα πούν: “Μα, αφού το κάνει ο Πατριάρχης, αφού το κάνει ο Πάπας, τί φταίω εγώ;”. Φταίς κι εσύ! Δεν δικαιολογείται η άγνοια... Αυτή λοιπόν είναι η “θεωρία των συγκοινωνούντων δοχείων”. Ότι είμαστε όλοι υπεύθυνοι. Δεν είναι μόνον υπεύθυνος ο Πατριάρχης. Δεν είναι μόνον υπεύθυνος ο Επίσκοπος ο οποίος σιωπά και η οποία σιωπή είναι τρίτο είδος αθεϊας. Είμαστε υπεύθυνοι και εμείς οι Πρεσβύτεροι και μαζί με εμάς, είστε και σεις οι λαϊκοί, που έρχεστε μαζί με μας και δεν μας λέτε: “Φεύγουμε εμείς”. "<br /><br />Με εκτίμηση και πολύ σεβασμό,<br /><br />Κυριάκος Βαρβέρης<br /><br /> Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6265776774987046605.post-41490189389917597042016-08-25T17:08:05.818+03:002016-08-25T17:08:05.818+03:00Σαν ορθόδοξοι χριστιανοί θα πρέπει να χωνέψουμε κα...Σαν ορθόδοξοι χριστιανοί θα πρέπει να χωνέψουμε καλά πως ο μεγαλύτερος εχθρός της Πίστεώς μας δεν είναι ούτε ο Πάπας ούτε οι αιρετικοί, αλλά η «διχόνοια» μεταξύ ημών των ορθοδόξων! Το άφησε να εννοηθεί εμμέσως πλην σαφώς ο ίδιος ο Χριστός. Ζήτησε από τον Θεό Πατέρα Του ώστε οι μαθητές Του (και οι διαδοχοί τους) να είναι μεταξύ τους ενωμένοι. «Κάμε να είναι και αυτοί ένα, όπως είμαστε Εμείς» (Ιω.17:12). Μπορεί εμείς να θεωρούμε τον εαυτό μας σαν υπέρμαχους της Ορθοδοξίας, όμως ο Χριστός, εν ημέρα Κρίσεως, μπορεί να μας αποκαλέσει «εργάτες του κακού!» (Λκ. 13:27). «Και αν η ορθοδοξία μας έχει τέτοιους φίλους, τι τους θέλει τους εχθρούς;!». Αν αυτό γίνεται δημόσια, τότε ακόμα χειρότερα! Δίνουμε «λαβή» στους απίστους και ετεροδόξους να μας κοροϊδεύουν! Οπότε έτσι, όχι απλά δεν υπερασπιζόμαστε την ορθόδοξη Πίστη μας, αλλά την ξευτελίζουμε! «Καλύτερα να πολεμάς την Πίστη σου, παρά να την υπερασπίζεισαι, ξευτελίζοντάς την!» (Τατιάνα Γκορίτσεβα).Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6265776774987046605.post-5367308982812225162016-08-25T17:04:53.643+03:002016-08-25T17:04:53.643+03:00Ο π. Θεώδορος πρώτα αναλύει την ληστρικότητα και τ...Ο π. Θεώδορος πρώτα αναλύει την ληστρικότητα και την αντικανονικότητα της συνόδου και σωστά πράττει. Δεν μας μιλά όμως για παύση μνημονεύσεως. Στηρίζει τον π. Σάββα ή όχι;Anonymousnoreply@blogger.com