tag:blogger.com,1999:blog-6265776774987046605.post5142603053720986431..comments2024-03-27T22:38:13.804+02:00Comments on ΑΚΤΙΝΕΣ: Η Μεγάλη Σύνοδος…aktineshttp://www.blogger.com/profile/11969849422723438685noreply@blogger.comBlogger3125tag:blogger.com,1999:blog-6265776774987046605.post-40066077662852209862016-09-01T14:02:41.051+03:002016-09-01T14:02:41.051+03:00Αγαπητοί αδελφοί του ΣΩΤΗΡΑ το κείμενό σας αυτό δε...Αγαπητοί αδελφοί του ΣΩΤΗΡΑ το κείμενό σας αυτό δεν σας κρύβω ότι με στενοχώρησε, διότι διασπάτε με την απάντησή σας στο ερώτημα, εάν ήταν ή όχι ΟΡΘΟΔΟΞΗ η Σύνοδος της Κρήτης την ελάχιστη συμφωνία μέχρι σήμερα όλων των Αντιοικουμενιστικών δυνάμεων, είτε του Πάτριου ημερολογίου, είτε του Νέου, είτε των διάφορων ομάδων των Αποτειχισμένων. Όλοι μέχρι χθες συμφωνούσαμε, ότι στην Κρήτη υπήρξε σαφής Δογματική εκτροπή με επίσημη ουσιαστικά Αποδοχή της Παναιρέσεως του Οικουμενισμού. Όλοι συμφωνούσαμε μέχρι χθες, σήμερα σεις με το κείμενό σας θέτετε υπό αμφιβολία την Δογματική εκτροπή, ιδιαίτερα στο κρισιμότερο σημείο της που είναι η επίσημη ουσιαστικά αναγνώριση ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΟΤΗΤΟΣ στους Αιρετικούς. Αγαπητοί εάν στην Κρήτη δεν συνέβη πράγματι Δογματική εκτροπή, τότε όσοι αποκαλούν την Σύνοδο αυτή Αντορθόδοξη και ακόμη περισσότερο Ληστρική όχι απλώς σφάλλουν αλλά είναι άξιοι σοβαρών επιτιμίων, καθώς τα οποιαδήποτε Κανονικά προβλήματα εάν δεν περιλαμβάνουν Δογματική παράβαση υπερνικώνται, εάν υπάρξει στην Πράξη Εκκλησιαστική ανοχή. Εμείς εξακολουθούμε να πιστεύουμε ότι στην Κρήτη επισημοποιήθηκε μιά Νέα " Ορθοδοξία " αλλότρια της αληθινής, με σαφείς Δογματικές και Κανονικές εκτροπές. Καιρός και Σεις να αποφασίσετε τί τελικά έγινε και πόσο σοβαρό ήταν αυτό που έγινε στην Κρήτη, ακολουθώντας κατόπιν με αληθινή συνέπεια είτε το δρόμο της Ομολογίας και του Αγώνα είτε τον δρόμο της ΣιωπήςΠΟΛΥΜΕΝΟΠΟΥΛΟΣ ΔΙΟΝΥΣΙΟΣnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6265776774987046605.post-90776461547015392862016-08-31T21:44:06.252+03:002016-08-31T21:44:06.252+03:00"ἀποδέχεται τὴν ἱστορικὴν ὀνομασίαν τῶν μὴ ε..."ἀποδέχεται τὴν ἱστορικὴν ὀνομασίαν τῶν μὴ εὑρισκομένων ἐν κοινωνίᾳ μετ’ αὐτῆς ἄλλων ἑτεροδόξων χριστιανικῶν Ἐκκλησιῶν καὶ Ὁμολογιῶν"<br /><br />Αυτό που υπογραψαμε <br />1. Αποδεχομαστε τις αυθαίρετες ονομασίες των αιρετικών. Και<br />2. Ονομάζουμε τις συναγωγές των ετεροδοξων (αιρετικών)Εκκλησίες.<br />Αυτά δε γράφει το κείμενο;;;;;;;;;<br /><br />ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΟΣ ΣΥΜΒΙΒΑΣΜΟΣ;;;;;<br /><br />Επίσης Επικύρωσαν <br />1.τους 100ετεις διαλόγους στο ΠΣΕ , που επαινείται λες και το ΠΣΕ είναι ο φάρος της αλήθειας.<br />2.τΙς συμπροσευχες, τους μικτούς γαμους;; Έχουν βάπτισμα οι αιρετικοί;;; Το βάπτισμα και ο γάμος είναι μυστηρια. Έχουν οι αιρετικοί μυστηρια;;; Τι στο καλό συμβαίνει επιτέλους;;;;;<br />3.τη ΜΕΤΑΠΑΤΕΡΙΚΗ θεολογία και <br />4.ταυτόχρονα αποδεχόμαστε τις αυθερετες ονομασίες των αιρετικών (αυτό τι νόημα είχε θεολογικώς , στη σύνοδο υποτίθεται πως κάμουν θεολογία όχι ιστορία)<br />5. Στο κείμενο της συνόδου οι αιρετικοί ονομαζονται ετερόδοξες Εκκλησίες.<br /><br />Αυτό ΕΙΝΑΙ ο ορισμός του ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ καθώς για εναν οικουμενιστή ορθόδοξο μπορει καλιστα ο αιρετικός να έχει άλλο δόγμα και ταυτόχρονα Εκκλησία !!!!!!!!!! Και τελικώς ΑΥΤΟ ΥΠΕΓΡΑΨΑΝ!!!!!! Κάνω λάθος ;;;;; Αυτό δε λέει το κειμενο;;;;;<br /><br />Η αντιπροσωπία της ΕΛΛΗΝΙΚΗς ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ δεν έπρεπε να παραστεί αλλά αφου πήγε θα είχε εστω πετύχει κάτι αν έμενε σε αυτά που αποφάσισε η Ιερά Σύνοδος της Εκκλησίας της Ελλάδας. Κάποιοι πρεπει να δώσουν κάποια εξηγηση. Έτσι δεν είναι;;;;;Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6265776774987046605.post-25079088387443454072016-08-31T19:21:27.235+03:002016-08-31T19:21:27.235+03:00Ἡ ἀναγνώριση [των ετεροδόξων ως εκκλησίες] ΔΕΝ ἀπο...Ἡ ἀναγνώριση [των ετεροδόξων ως εκκλησίες] <b>ΔΕΝ ἀπορρίφθηκε, λόγω της μη σθεναρής θέσης του Μακαριωτάτου Αρχιεπισκόπου Αθηνών κ. Ιερωνύμου στην απόφαση της Ιεράς Συνόδου.</b> Ἡ τελικὴ ἀπόφαση μὲ τροπολογία τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος, προϊὸν συμβιβασμοῦ τῶν ἀντίθετων ἀντιλήψεων, <b>ΔΕΧΕΤΑΙ ὕπαρξη ἄλλων Ἐκκλησιῶν.</b> «Αποδέχεται τὴν ἱστορικὴν ὀνομασίαν τῶν μὴ εὑρισκομένων ἐν κοινωνίᾳ μετ’ αὐτῆς ἄλλων ἑτεροδόξων χριστιανικῶν Ἐκκλησιῶν καὶ Ὁμολογιῶν».<br /><br />Ὁ Μακαριώτατος Ἀρχιεπίσκοπος Ἀθηνῶν κ. Ἱερώνυμος <b>ΕΚΘΕΙΑΖΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΑΓΙΑ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΗ ΣΥΝΟΔΟ</b> δήλωσε τὰ ἑξῆς:<br /><b>«Νομίζω ότι είναι ένας σταθμός για τη ζωή της Εκκλησίας γενικότερα, περισσότερο όμως για την Ορθοδοξία μας. Γι' αυτό θα ήθελα να πω ότι οφείλουμε να πούμε πολλές ευχαριστίες στον Παναγιώτατο Οικουμενικό Πατριάρχη, τον κ. Βαρθολομαίο, πολλές ευχαριστίες και συγχρόνως συγχαρητήρια για την πορεία αυτής της Μεγάλης Συνόδου, και για το αποτέλεσμα. Όπως ξέρετε, οι Ορθόδοξοι, να συγκεντρωθούν όλοι σε σώμα, είχαμε πολλά, όχι χρόνια, αιώνες! Εδώ και 50 χρόνια προετοιμαζόταν αυτή η συνάντηση. Οφείλεται η πραγματοποίηση αυτής της συνάντησης στα προσόντα, στην επιμονή και υπομονή του Παναγιωτάτου Πατριάρχου, διότι υπήρχανε πάρα πολλές δυσκολίες. Σήμερα λοιπόν μπορούμε να πούμε ένα μεγάλο ευχαριστώ στον Παναγιώτατο και συγχρόνως να τον συγχαρούμε για να έχει δύναμη να δώσει μια πορεία περαιτέρω σε αυτό το θέμα, διότι αυτή η πανορθόδοξη ή η μεγάλη σύνοδος, (όπως και να το πούμε), νομίζω ότι είναι ένα άνοιγμα».</b> (https://www.youtube.com/watch?v=y9nos5t-8j0&feature=youtu.be&t=30m59s)<br /><br />Από <b>ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥΣ</b> θεωρεῖται ἀπαράδεκτη ἀκόμη καὶ ἡ συμβιβαστικὴ αὐτὴ ἀπόφαση. <b>Παραμένει ἀναμφίβολο</b> ὅτι ἡ σκληρὴ οἰκουμενιστικὴ πρόθεση νὰ ἀναγνωριστοῦν οἱ ἑτερόδοξες ὁμάδες ὡς ἐκκλησίες <b>ΔΕΝ ἀποφεύχθηκε.</b>Anonymousnoreply@blogger.com