tag:blogger.com,1999:blog-6265776774987046605.post4050730987876122823..comments2024-03-27T22:38:13.804+02:00Comments on ΑΚΤΙΝΕΣ: Τo κοσμικό φρόνημα eπικρατεῖ στo Φανάριaktineshttp://www.blogger.com/profile/11969849422723438685noreply@blogger.comBlogger6125tag:blogger.com,1999:blog-6265776774987046605.post-73168758070539859632017-01-22T05:37:51.415+02:002017-01-22T05:37:51.415+02:00ΙΕΡΑΡΧΕΣ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ ΣΥΝΕΛΘΕΤΕ ΟΣΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ...ΙΕΡΑΡΧΕΣ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ ΣΥΝΕΛΘΕΤΕ ΟΣΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙΡΟΣ.<< ΓΝΩΡΙΖΩ ΤΑ ΕΡΓΑ ΣΟΥ.ΟΤΙ ΟΝΟΜΑ ΕΧΕΙΣ,ΠΩΣ ΤΑΧΑ ΕΙΣΑΙ ΖΩΝΤΑΝΟΣ,ΕΝΩ ΣΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΕΙΣΑΙ ΗΔΗ...ΝΕΚΡΟΣ>> ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΚΕΦ. Γ' 1-2. ΣΗΜΕΡΑ Ο ΤΙΤΛΟΣ "ΠΡΑΣΙΝΟΣ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗΣ" ΙΣΟΔΥΝΑΜΕΙ ΜΕ ΤΙ ΤΙΠΟΤΑ.Ο ΜΥΘΟΣ ΤΗΣ ΚΛΙΜΑΤΟΛΟΓΙΚΗΣ ΑΛΛΑΓΗΣ ΤΕΛΕΙΩΣΕ.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6265776774987046605.post-20816979938466943482017-01-20T20:09:01.366+02:002017-01-20T20:09:01.366+02:00Ο Σαρδεων κ,Μαξιμος διατυπωσε το 1972 με σαφηνεια ...Ο Σαρδεων κ,Μαξιμος διατυπωσε το 1972 με σαφηνεια μερικα ζητηματα πως ο Οικουμενικος Πατριαρχης Δεν υπολαμβανει τα προνομια αυτου ως εχοντα θειαν προελευσιν,Δεν εχει ποσως την αξιωσην,οτι ειναι εις''παγκοσμιος επισκοπος''Δεν διεκδικει δογματικο αλαθητο,ουτε αμεσον και απολυτον δικαιοδοσιαν εφ'ολων των πιστων,Δεν ειναι υπερανω της Οικουμενικης Συνοδου και πασης εκκλησιαστικης κρισεως,Δεν εχει κοσμικη εξουσια ουτε απολυτον κυριαρχικον χαρακτηρα κ.αΔεν ενεργει σαν να ειναι ο κοσμος σουλτανικη χωρα..!!!!!Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6265776774987046605.post-21857418716762311232017-01-20T18:58:57.656+02:002017-01-20T18:58:57.656+02:00Η ευθύνη των αντιοικουμενιστών επισκόπων που ανέχο...Η ευθύνη των αντιοικουμενιστών επισκόπων που ανέχονται τα αίσχη του Βαρθολομαίου είναι πολύ μεγάλη.<br />Μερικοί απ αυτούς τα δικαιολογούν και από πάνω.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6265776774987046605.post-8436166802673680652017-01-20T18:56:03.538+02:002017-01-20T18:56:03.538+02:00http://aktines.blogspot.gr/2014/06/blog-post_23.ht...http://aktines.blogspot.gr/2014/06/blog-post_23.html<br />Νικόλαος Σωτηρόπουλος για το μεγαλύτερο εχθρό της ΟρθοδοξίαςAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6265776774987046605.post-80379565598911243472017-01-20T18:33:21.564+02:002017-01-20T18:33:21.564+02:00Ο αρνοὺμενος τον λόγον και την εντολὴ του Κυρίου η...<br />Ο αρνοὺμενος τον λόγον και την εντολὴ του Κυρίου ημὼν Ιησού Χριστού, επί του χωρισμού των πειθομένων εις τον Χριστόν, (των καθαρών εκ της αποδοχής και τηρήσεως του λόγου του Χριστού) εκ των ακαθάρτων εκεὶνων των μη θελὸντων την υπακοή εις τον Χριστὸν,αρνείται αυτόν τον ίδιον τον Χριστόν.<br /><br />Η εντολή του Κυρίου και Θεού, όπως εκ δευτέρου εθεολογήθει υπό του Αποστόλου Παύλου, έχει ως εξής:<br /><br />"ἐξέλθατε ἐκ μέσου αὐτῶν καὶ ἀφορίσθητε, λέγει Κύριος, καὶ ἀκαθάρτου μὴ ἅπτεσθε, κἀγὼ εἰσδέξομαι ὑμᾶς, καὶ ἔσομαι ὑμῖν εἰς πατέρα, καὶ ὑμεῖς ἔσεσθέ μοι εἰς υἱοὺς καὶ θυγατέρας, λέγει Κύριος παντοκράτωρ" Β’ Κορ. Στ’, 17<br /><br />Η παρακοή της εντολὴς αυτής, απογεννά την απώλεια σωτηρίου υιοθεσίας, την απώλεια της κοινωνίας της αιωνὶου ζωής.<br /><br />Η ακόλουθος παράγραφος εκ κειμένου διδακτορικής διατριβής, αρνείται ευθέως την εντολή του Κυρίου και Θεού, και τον λόγο του Αποστόλου Παύλου. <br /><br />«Ὁμοίως δέν δύνανται νά ἐφαρμοσθοῦν σήμερον καί πρέπει νά τροποποιηθοῦν αἱ διατάξεις αἱ κανονίζουσαι τάς σχέσεις τῶν Ὀρθοδόξων Χριστιανῶν πρός τούς ἑτεροδόξους καί ἑτεροθρήσκους. Δέν δύναται ἡ Ἐκκλησία νά ἔχῃ διατάξεις ἀπαγορευούσας τήν εἴσοδον εἰς τούς ναούς τῶν ἑτεροδόξων καί τήν μετ’ αὐτῶν συμπροσευχήν, καθ’ ἥν στιγμήν αὕτη διά τῶν ἐκπροσώπων αὐτῆς προσεύχεται ἀπό κοινοῦ μετ’ αὐτῶν διά την τελικήν ἕνωσιν ἐν τῇ πίστει, τῇ ἀγάπῃ καὶ τῇ ἐλπίδι. Περισσοτέρα ἀγάπη πρέπει νά “ἀρδεύσει” πολλάς κανονικάς διατάξεις “πρός ζωογονίαν”. Ἐπιβάλλεται τροποποίησις ὁρισμένων διατάξεων ἐπί τό φιλανθρωπότερον καί ρεαλιστικώτερον. Ἡ Ἐκκλησία δέν δύναται καί δέν πρέπει νά ζῇ ἐκτός τόπου καί χρόνου» Ἀρχιμ. ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟΥ ΑΡΧΟΝΤΩΝΗ, Περί τήν κωδικοποίησιν τῶν Ἱ. Κανόνων καίτῶν κανονικῶν διατάξεων ἐν τῇ Ὀρθοδόξῳ Ἐκκλησίᾳ, Ἀνάλεκτα Βλατάδων τόμος 6,Θεσσαλονίκη 1970,σελ. 73<br /><br />Οι όποιες απειλές κατεναντίον των πειθομένων εις τον Χριστόν, λαμβὰνουν απάντησιν εκ του αγίου Ταρασίου Πατριάρχου Κωνσταντινουπόλεως, και της ζ' αγίας και οικουμενικής συνόδου.<br /><br />"Ὁ ἁγιώτατος πατριάρχης Ταράσιος εἶπεν, εἰ ἐπήνεγκεν ἐπίσκοπος οἱασδήποτε πληγὰς καὶ βασάνους ἀνδράσι φοβούμενους τὸν κύριον, τοῖς τότε διωκομένοις, οὐκ ἔστιν ἄξιος ἐπισκοπῆς. Ἡ ἁγία σύνοδος εἶπεν. οὐκ ἔστιν ἄξιος." Πρακτικά των ἁγίων καὶ οἰκουμενικῶν Συνόδων,Ἔκδοσις Ἱερᾶς Καλύβης Τίμιου Προδρόμου,Ἱερᾶς Σκήτης ἀγίας Ἄννης, Ἅγιον Ὅρος. Τόμος γ΄ σελ. 258<br /><br />Η σύνοδος του Κολυμπαρίου, ως περιθάλπτουσα τους εκείνους ακαθάρτους θεομαχούντας αιρετικούς της οικουμένης, ως αρνουμένη την, εκ του ενανθρωπίσαντος Θεού Λόγου, εντολὴ του χωρισμού εκ των ακαθάρτων αιρετικών, φέρει αυτούσια την ευθύνην αυτής της αρνησιχρὶστου παρακοής.<br /><br />Η μὸνη διέξοδος ενέκειται επί της μετανοίας, τόσον ημών των θελόντων σωθήναι και εις επίγνωσιν αληθείας ελθείν, όσον και επί των εξ ορθοδοξίας οικουμενιστών.<br /><br />Η ὸποια ευλογημένη αλλά άκριτος και ασύντακτος αποτείχισις εκ του συγγραφέως του ανωτέρου κειμένου, φέρει ενδελεχώς τον κίνδυνον της εξαλαγής εις επάρατο σχίσμα.<br /><br />Η ευλογημένη αποτείχιση είναι εκείνη η οποία δεν κατασχίζει τον χιτώνα του Κυρίου, και ασκείται υπό την απλανή κατανόηση του μυστηρίου της ευσεβείας, όπως αυτή προσφέρεται υπό της Εκκλησίας και των Πατέρων αυτής.<br /><br />Το πώς αυτό θα βιωθεί, είναι πρωτίστως θέμα νηπτικής πνευματικής ζωής όπως αυτή εδιδάχθει υπό των Κολλυβάδων Πατέρων.<br /><br />Υπακοή λοιπόν σε Κολλυβάδες επισκόπους και πνευματικούς και εάν η Εκκλησία το θελήσει, υπο το κράτος της ευσεβούς και ευλαβούς πνευματικής πατρότητος ας πραγματωθεί Ορθοδόξως αποτείχισις με τον σκοπό της εμπράκτου προσκλήσεως εις μετάνοια.<br /><br />Εάν φτάσουμε σε σχίσμα με τους Οικουμενιστές, τότε θα χάσουμε την δυνατότητα προσκλήσεως σε μετάνοια των ενόχων, και αυτό θα πλήξει και τους Ορθοδόξους... <br /><br />Μετά πρώτης και δευτέρας το ειπέ τη Εκκλησία... και μετά η μάχαιρα του Λόγου η ορθοτομούσα το σαπρόν.<br /><br />Βασίλειος Γληνός.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6265776774987046605.post-90741841833403829772017-01-20T13:58:47.125+02:002017-01-20T13:58:47.125+02:00Δεν πρόκειται για Φανάρι αλλά για σκοτάδι, βαθύ κα...Δεν πρόκειται για Φανάρι αλλά για σκοτάδι, βαθύ και ερεβώδες.<br />Δεν εκπέμπεται από το Βόσπορο το ανέσπερο φως της Ορθοδοξίας αλλά κυριαρχεί η βαθεία και ασέληνος νυξ της οικουμενιστικής κακοδοξίας και της εκκοσμικεύσεως.<br />Πόσο δικαιώνεται ο μακαριστός Νικόλαος Ψαρουδάκης που αναφερόμενος το πατριαρχείο της Πόλης τόνισε τα εξής βαρυσήμαντα:<br />"1)"Αλλού θα έπρεπε να στραφεί το Φανάρι και να καθαρίσει πρώτα την κόπρο του Αυγείου που με τη δυσοσμία των αιρετικών δοξασιών(Χαρκιανάκη-Ζηζιούλα) και τον οικουμενισμό στους κόλπους του, μολύνει και κατασκανδαλίζει τον ιερό χώρο της Ορθοδοξίας". 2)"Για τη σημερινή κατάσταση της Εκκλησίας το πιο μεγάλο μερίδιο ευθύνης έχει το Οικουμενικό Πατριαρχείο με την τυχοδιωκτική του πολιτική,τις ερωτοτροπίες του με την παναίρεση του οικουμενισμού, και το χειρότερο με τις μασσωνικές του διασυνδέσεις". <br />Τα χαρκιανάκεια και ζηζιούλεια αιρεσιολογήματα συναγωνίζονται τα βαρθολομαιικά και τα "ελπιδοφόρα".<br />Αλλά σήμερα δεν υπάρχουν Καντιώτηδες και Αμβρόσιοι Ελευθερουπόλεως να διακόψουν τα μνημόσυνα των ενόχων και να υποβάλλουν μηνύσεις.<br />Σήμερα υποδέχονται μετά τιμών τους μεγάλους ενόχους και συλλειτουργούν μαζί τους!<br />Λ.Ν.Anonymousnoreply@blogger.com