tag:blogger.com,1999:blog-6265776774987046605.post3749561799188870292..comments2024-03-29T15:32:18.896+02:00Comments on ΑΚΤΙΝΕΣ: Χωρεί οικονομία στα της πίστεως; (Ιερά Μητρόπολη Πειραιώς)aktineshttp://www.blogger.com/profile/11969849422723438685noreply@blogger.comBlogger6125tag:blogger.com,1999:blog-6265776774987046605.post-15597160786601734062016-09-16T16:43:59.666+03:002016-09-16T16:43:59.666+03:004.11
Ανάμεσα στίς άλλες μπεκάτσες που βαφτίζεις κ...4.11<br /><br />Ανάμεσα στίς άλλες μπεκάτσες που βαφτίζεις κρεμμύδια είναι καί αυτά που λές για τους Δονατιστές ,οι οποίοι ηρνούντο την επιστροφή των πεπτωκότων καί δέν αφορούσαν το βάπτισμα των ετεροδόξων Άν ήταν έτσι θα έπρεπε η εκκλησία να καθαιρέσει τον γέροντα Εφραίμ της Αριζόνας καί όλους όσους δέχονται τους ετεροδόξους μέ αναβαπτισμό Καί εν πάση περιπτώσει γιατί τόσος λόγος για το ποιμαντικό μέσο της οικονομίας τό οποιο κάθε φορά και σέ κάθε εποχή αλλάζει ανάλογα με τις ποιμαντικές ανάγκες; Η οικονομία δεν είναι ποτέ δεσμευτική Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6265776774987046605.post-86796306472706697432016-09-16T16:20:15.117+03:002016-09-16T16:20:15.117+03:004.11
Διάβασε σέ παρακαλώ μία καί δύο και τρείς φ...4.11<br /><br />Διάβασε σέ παρακαλώ μία καί δύο και τρείς φορές το κείμενο της μητροπόλεως Πειραιώς για να τό εμπεδώσεις καί να ξεδιαλύνεις το μπέρδεμά σου άν είναι απο αφέλεια καί δέν είνα εσκεμμένο Τό κείμενο λέει οτι ΠΟΤΕ η εκκλησία δέν έκανε ΄΄οικονομία ΄΄ στην διατύπωση των δογμάτων της πίστεως στις οικουμενικές συνόδους Ακόμα λέει οτι κι΄άν ακόμα υποθέσουμε οτι π.χ. ο Μεγας Βασίλειος για ποιμαντικούς λόγους έκανε μία οικονομία αυτή δέν ήταν δεσμευτική Εδω σήμερα δέν τολμα κάποιος να κάνει μία ποιμαντική ή αδελφική οικονομία προς τους αδελφούς του Παλαιού και εγείρονται γλώσσες πύρινες πλήρεις αράς Για τους οικουμενιστές όμως που είναι πλήρεις δόλου και έχουν συμμαχήσει με΄τις μεθοδεύσεις του κοσμοκράτορος του αιώνος τούτου σκύβουμε δουλικά το κεφάλι και βαφτίζουμε την προδοσία ως οικονομία όπως ο ΄΄ευσεβής ΄΄εκέινος δεσπότης που την Μεγάλη Παρασκευή βάφτιζε τίς μπεκάτσες κρεμμύδια καί έτρωγε αλάδωτη κρεμμυδόσουπα ....Γιά δείξε μας παρακαλώ εσύ που γνωρίζεις τόσο καλά την εκκλησιαστική ιστορία καί δολίως μας την πλασάρεις (τις μπεκάτσες για κρεμμύδια ) για δείξε μας μία οικουμενική σύνοδο που έκανε οικονομία στήν διατύπωσεη των δογματων Επισης σέ παρακαλώ διάβασε μέ προσοχή την ανακοίνωση της μητροπόλεως Πειραιώς όσον αφορά στην απροϋπόθετη αποδοχή του βαπτίσματος των ετεροδόξων τό δέ άλλο που αφορά τους βαρέως αμαρτάνοντας μήν το διαβάζεις καθόλου γιατί είναι εκτός θέματος ..... Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6265776774987046605.post-62989740890335274192016-09-16T15:47:25.761+03:002016-09-16T15:47:25.761+03:004.11
Η συνοδική κατοχύρωση της αιρέσεως σάς μοιάζ...4.11<br /><br />Η συνοδική κατοχύρωση της αιρέσεως σάς μοιάζει για ΄΄οικονομία ΄΄; Επί Μεγάλου Φωτίου η εκκλησία πέρασε θυελλώδεις περιπέτειες για την αντιμετώπιση της αιρέσεως του filioque καί δέν ολιγώρησε να προσδιορισει την αυτοσυνειδησία της σχετικά μέ το θέμα Ολοι εσείς οι διαβασμένοι ίσως καί θεολόγοι τί σόϊ γράμματα διαβάσατε καί παραμορφωθήκατε καί αντί να χρησιμοποιήσετε την θεολογία, που μόνο γνωσιολογικά την μάθατε, για να υποστηρίξετε την πίστη ,χειροκροτάτε την προδοσία ; Άν εσείς προτιμάτε την νύφη ολίγον τι έγκυο χάριν οικονομίας ,σας την χαρίζουμε ,εμείς δέν θα πάρουμε! <br /><br /><br /><br /><br />Καμμία οικονομία δέν μπορεί να γίνει τροχοπέδη στην αυτοσυνειδησία της εκκλησίας καί΄στην έκφρασή της Εδω η ΄΄οικονομία ΄΄ έχει γίνει κανόνας και η ομολογία ποινικοποιείται και διώκεται απηνώς μέ την απειλή καθαιρέσεων Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6265776774987046605.post-52351516798159386592016-09-16T00:29:58.842+03:002016-09-16T00:29:58.842+03:00ΔΕ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΩ ΤΑ ΜΕΤΡΑ ΚΑΙ ΤΑ ΣΤΑΘΜΑ ΠΟΥ ΠΡ...ΔΕ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΩ ΤΑ ΜΕΤΡΑ ΚΑΙ ΤΑ ΣΤΑΘΜΑ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΩ......ΟΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΔΙΩΚΟΝΤΑΙ ΟΤΑΝ ΜΙΛΑΝΕ ΓΙΑΤΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝ ΣΧΗΣΜΑΤΑ....ΟΙ ΑΙΡΕΤΙΚΟΙ ΚΑΛΥΠΤΟΝΤΑΙ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ......ΑΛΛΑ ΕΤΣΙ Η ΑΛΛΙΩΣ ΣΧΗΣΜΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΟΙΟΝ ΚΟΡΟΙΔΕΥΟΥΜΕ...Η΄ΠΟΙΟΝ ΞΑΝΑΣΤΑΥΡΩΝΟΥΜΕ...ΓΙΑ ΜΕΝΑ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΒΡΙΣΚΕΤΕ ΣΤΟΝ ΣΤΑΥΡΟ ....ΠΟΙΟΣ ΤΟΝ ΑΡΝΕΙΤΑΙ....ΟΙ ΑΞΙΟΙ ΑΣ ΤΟΝ ΦΟΡΕΣΟΥΝ....Ο ΑΓΙΟΣ ΠΑΙΣΙΟΣ ΕΛΕΓΕ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΙΛΗΣΟΥΝ.......Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6265776774987046605.post-86416169856487035192016-09-15T17:51:39.123+03:002016-09-15T17:51:39.123+03:00Οικονομια στην πιστη σημαινει αιρεση.
Προσκαιρος ...Οικονομια στην πιστη σημαινει αιρεση.<br /><br />Προσκαιρος ανοχη στον αιρετικο σημαινει σταυρικη αγαπη Χριστου.<br /><br />Η προσκαιρη ανοχη στην αιρεση δεν επιτρεπει τιμωρια του ευσεβους επι καταγγελιας της αιρεσεωςAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6265776774987046605.post-25218033854088019242016-09-15T16:11:53.980+03:002016-09-15T16:11:53.980+03:00Όντως, δεν επιτρέπεται να γίνουν αποδεκτές αιρετικ...Όντως, δεν επιτρέπεται να γίνουν αποδεκτές αιρετικές διδασκαλίες από την Εκκλησία. Άλλο αυτό, όμως, και άλλο η ανοχή που ―όπως μαρτυρεί η εκκλησιαστική ιστορία― έδειχνε πάντα η Εκκλησία απέναντι σε αιρετικούς επισκόπους, χαριζόμενη όχι σ’ αυτούς, αλλά στο πλήρωμά της (φοβούμενη σχίσματα). Χαρακτηριστικό παράδειγμα η κακοδοξία του Filioque που διδασκόταν στη Δύση, από τους Πάπες, αιώνες πριν το Σχίσμα του 1054! Αλλά και ο άγιος Θεόδωρος ο Στουδίτης διακηρύσσει ότι χωρεί και στην περιοχή του δόγματος οικονομία, άλλοτε για λίγο και άλλοτε για πολύ («προς καιρόν» και «διηνεκής»). Στην επιστολή του «προς Ναυκράτιο» δίδει τέτοια παραδείγματα, όπως των αγίων Ἀθανασίου, Κυρίλλου καί Μεγάλου Βασιλείου, σημειώνοντας ότι «δεν υπάρχει τίποτα μεμπτό σ’ αυτό»! Δεν μπορούμε, λοιπόν, εμείς να γινόμαστε πατερικώτεροι των Πατέρων και να εφαρμόζουμε ακρίβεια εκεί όπου η Εκκλησία εφαρμόζει οικονομία. Ακριβώς γι’ αυτό το λόγο απέκοψε η Εκκλησία τους αρχαίους Δονατιστές και Νοβατιανούς (3ο-4ο μ.Χ. αιώνα). Τους μεν πρώτους γιατί δεν δέχονταν την κατ’ οικονομία αποδοχή του βαπτίσματος (εξ ετεροδόξων) που είχε γίνει στο όνομα της Αγίας Τριάδος, τους δε δεύτερους γιατί απέκλειαν από την εκκλησιαστική κοινωνία τούς βαρέως αμαρτάνοντες, όρο, όμως, που δεν είχε θέσει ποτέ η Εκκλησία.Anonymousnoreply@blogger.com