tag:blogger.com,1999:blog-6265776774987046605.post1515374908870308867..comments2024-03-27T22:38:13.804+02:00Comments on ΑΚΤΙΝΕΣ: Πρωτοπρ.Ἄγγελος Ἀγγελακόπουλος, Σχολιασμός στο Κείμενο του Κιέτιaktineshttp://www.blogger.com/profile/11969849422723438685noreply@blogger.comBlogger1125tag:blogger.com,1999:blog-6265776774987046605.post-91410132716508408952016-10-13T12:46:33.364+03:002016-10-13T12:46:33.364+03:00Μία μικρή ἐπισήμανση: Στήν κατακλεῖδα τοῦ ἐξαιρετι...Μία μικρή ἐπισήμανση: Στήν κατακλεῖδα τοῦ ἐξαιρετικοῦ ἄρθρου ἀναφέρεται "Τέλος, ἡ σωστή ἐπισήμανση τοῦ Κειμένου τοῦ Κιέτι ὅτι «ἡ ἀποδοχή ἀπό τήν Ἐκκλησία στό σύνολό της ἦταν πάντα τό ἀπόλυτο κριτήριο γιά τήν οἰκουμενικότητα μιᾶς Συνόδου». Ἐπ' αὐτοῦ (δηλαδή τῆς ἐπιδοκιμασίας τῶν φαινομενικά ὀρθῶν θέσεων τέτοιων κειμένων) θά πρέπει νά εἴμαστε προσεκτικοί καί ἐπιφυλακτικοί, παρότι μπορεῖ νά κατηγορηθοῦμε ὡς καχύποπτοι. Ὅταν οἱ οἰκουμενιστές, ὅπως οἱ συνδαιτημόνες τῶν Διαλόγων ἐν προκειμένω, ἀναφέρονται στήν " Ἐκκλησία στό σύνολό της" δέν ἐννοοῦν συνήθως ὁλόκληρο τό σῶμα Αὐτῆς, δηλαδή Κλῆρο, μοναχούς καί λαϊκούς, ἀλλά Ἀνατολή καί Δύση, τουτέστιν Ὀρθοδοξία καί Παπισμό. Ἑπομένως πρέπει νά διευκρινίζεται τοῦτο, διότι ἐάν ἰσχύει ἡ γνωστή διγλωσσία τῶν οἰκουμενιστικῶν κειμένων, ἐκ τοῦ συγκεκριμένου μπορεῖ νά ἐξαχθεῖ, ἐπί παραδείγματι, ὅτι οἱ ἐπί Μ. Φωτίου καί Ἁγ. Γρηγορίου Παλαμᾶ Σύνοδοι δέν εἶναι οἰκουμενικές διότι δέν τίς ἀποδέχεται ὡς τέτοιες ἡ Ἐκκλησία στό σύνολό της, ὅπερ σημαίνει στήν οἰκουμενιστική ὁρολογία ἀμφότεροι οἱ πνεύμονες καί οἱ κλάδοι της, Δύση καί Ἀνατολή, Ὀρθοδοξία καί ὁ λεγόμενος Ρωμαιοκαθολικισμός (Παπισμός) πού συναποτελοῦν, κατά τήν πλάνη των, τήν καθόλου Ἐκκλησία. Μέ σεβασμό πρός τόν ἀγαπητό ἀρθρογράφο, διότι οἱ καιροί μας εἶναι καί χαλεποί καί πονηροί λίαν!Δημήτριος Ἰ. Κάτσουραςhttps://www.blogger.com/profile/10628618898294727963noreply@blogger.com