2 Μαρ 2021

Ο Πόλεμος των Πολιτισμών, ο Νόμος 4692/20 και η Υ.Α.6603/ΓΔ4

Είμαστε σε πόλεμο!

Σε έναν πόλεμο πολιτισμών που μαίνεται παγκόσμια, ιδιαίτερα όμως στις Δυτικές Χώρες. Από την μία μεριά βρίσκεται ο παραδοσιακός Δυτικός Χριστιανικός Πολιτισμός έτσι όπως διαμορφώθηκε σταδιακά μέσα από τις ιστορικές συγκυρίες σε χρονικό διάστημα 2000 ετών και από την άλλη το νεοπαγανιστικό στρατόπεδο, ο πολιτισμός των τρανς, των γκέϊ, των λεσβιών, των αθέων, των παρελάσεων υπερηφανείας, των αμβλώσεων, των ψευδώνυμων ανθρωπίνων δικαιωμάτων, της μητέρας Γης, της δήθεν ανθρωπογενούς κλιματικής αλλαγής. Αυτός ο πόλεμος έχει νίκες και ήττες και για τα δύο αντίπαλα στρατόπεδα. Η μάχη θα είναι μέχρις εσχάτων. 

Στις Ηνωμένες Πολιτείες το ένα στρατόπεδο, αυτό των παραδοσιακών, το 2016 κέρδισε την Προεδρία, την οποία όμως έχασε από τον εκπρόσωπο των Δημοκρατικών το 2020. Είναι εντυπωσιακό ότι το πρώτο πράγμα που έκανε ως αντιπρόεδρος ο Μάϊκ Πένς ήταν να αφαιρέσει από την Προεδρική Ιστοσελίδα όλες τις αναρτήσεις των γκέι και λεσβιών που είχε αναρτήσει ο Πρόεδρος Ομπάμα. Αντίστοιχα το πρώτο διάταγμα του Τζο Μπάιντεν περιείχε κατάργηση νόμων του Προέδρου Τράμπ προς όφελος του ακτιβισμού των Ομοφυλοφίλων.

Η σύγκρουση αυτή στον πυρήνα της περιλαμβάνει:

-Διαφορετικές κοσμοθεωρήσεις,

-Θρησκευτικές ελευθερίες,

-Ανηθικότητα-Ομοφυλοφιλία-Σοδομισμό,

-Βιβλικές χριστιανικές αξίες, 

-Ζωές βρεφών(Αμβλώσεις) και

-Ριζική ανατροπή της εκπαιδευτικής ατζέντας στα σχολεία

Η κοσμοθεωρία των νεοπαγανιστών μπορεί να εκφραστεί από τα λεγόμενα της Χίλαρυ Κλίντον στην πρώτη σημαντική ομιλία της ως υποψήφια Πρόεδρος το 2016, που έγινε στην Νέα Υόρκη στην σύνοδο κορυφής για τις Γυναίκες του Κόσμου και ουσιαστικά έδινε το στίγμα της πολιτικής της, αλλά και του στρατοπέδου που εκπροσωπεί:

"Οι βαθύτεροι πολιτιστικοί κώδικες, οι θρησκευτικές πεποιθήσεις και οι διαρθρωτικές προκαταλήψεις πρέπει να αλλάξουν."

Ποτέ στην αμερικανική ιστορία μέχρι τότε δεν υπήρξε κανένας υποψήφιος για πρόεδρος που να εκφέρει τόσο ριζοσπαστικά λόγια. Ποτέ κανένας πρόεδρος ή μεγάλος κυβερνητικός ηγέτης δεν εξέφερε τέτοιο ριζοσπαστικό λόγο. Δεν δηλώνει μόνο δημόσια τη σύγκρουση της με τις θρησκευτικές πεποιθήσεις αλλά πραγματικά ζητούσε την ανατροπή τους. Μια τέτοια δήλωση προϋποθέτει την ύπαρξη εξουσίας έναντι αυτού του Λόγου του Θεού. Άραγε η κα Κλίντον από πού αντλεί αυτήν την εξουσία; Ο προεδρικός υποψήφιος που εξέδωσε δημοσίως μια τέτοια δήλωση στην αρχή μιας προεδρικής εκστρατείας ήταν ένα σημάδι για το πόσο υψηλά θα ήταν τα στοιχήματα σε αυτές τις εκλογές και στον πόλεμο των αξιών που θα βρισκόταν στο επίκεντρο της εκλογικής μάχης. Επί πλέον η Αμερική ως η ηγέτιδα δύναμη του Δυτικού κόσμου θα εξήγαγε τον πόλεμο αυτό σε όλο τον Δυτικό κόσμο.

Γιατί μας ενδιαφέρουν όλα αυτά

     Ο πόλεμος των Πολιτισμών έχει έλθει και στην γειτονιά μας. Σφοδρές συγκρούσεις μαίνονται, με κυρίαρχο πεδίο μάχης τον χώρο του σχολείου, τον χώρο της εκπαίδευσης. 

Όταν τις εκλογές του 2015 τις κέρδισε το μεταμοντέρνο κόμμα του ΣΥΡΙΖΑ, σχεδόν αμέσως, εφάρμοσε πολιτικές υπέρ των ΛΟΑΤΚΙ, ψηφίζοντας τον νόμο 4491/2017 για τη νομική αναγνώριση της ταυτότητας φύλου, επιβάλλοντας βιαίως στην ελληνική κοινωνία την ατζέντα των ομοφυλοφίλων. Επιτέθηκε στην θρησκευτική πίστη και τις θρησκευτικές ελευθερίες των Ελλήνων. Δια εφόδου προσπάθησε δύο τουλάχιστον φορές με τις Υπουργικές Αποφάσεις Φίλη - Γαβρόγλου να μεταλλάξει το μάθημα των Θρησκευτικών και να καταργήσει τον Ορθόδοξο χαρακτήρα του. Αντιμετωπίστηκε όμως επιτυχώς μέσω αποφάσεων του ΣτΕ(1) από την Πανελλήνια Ένωση Θεολόγων και άλλους εκκλησιαστικούς  και μη παράγοντες.  Η προσπάθεια επιβολής στους μαθητές Γυμνασίου, μέσω της Θεματικής Εβδομάδας, της ομοφυλοφιλικής ατζέντας, συνεχιζόταν επίμονα καθ' όλη την διακυβέρνηση από τους νεοεποχίτες του Σύριζα(2). Πολλοί Σύλλογοι Διδασκόντων και Διευθυντές σχολείων αντέδρασαν τότε στην επιβαλλόμενη ομοφυλοφιλία. Η προσπάθεια να αλωθεί ο χώρος της εκπαίδευσης από τους Συριζαίους νεοπαγανιστές  ήταν συνεχής και επίμονος.

Τις εκλογές του Ιουλίου του 2019 τις κέρδισε το κόμμα της ΝΔ. Επήλθε μεγάλη ανακούφιση στον ελληνικό λαό αλλά και στην πατριωτική Λαϊκή Δεξιά όταν η παραδοσιακή συντηρητική παράταξη σχημάτισε κυβέρνηση.

Τα χαμόγελα πάγωσαν

     Τα χαμόγελα πάγωσαν όμως όταν έγινε αντιληπτό ότι η Υπουργός Παιδείας της νέας κυβέρνησης συνέχισε την πολιτική Γαβρόγλου-Φίλη. Στην θέση της Θεματικής εβδομάδας ψηφίστηκε ο νόμος για την «Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξεις», (ΦΕΚ 111/Α/12-6-2020), που καθιέρωσαν πιλοτικά τα Εργαστήρια δεξιοτήτων. Εισάγεται έτσι πανηγυρικά η «Σεξουαλική Διαπαιδαγώγηση» στα σχολεία της χώρας. Ουσιαστικά μεταφέρονται στο σχολείο αντιλήψεις που προφασιζόμενες την αποκατάσταση των ανισοτήτων, αποσυνθέτουν την παραδοσιακή οικογένεια, υπονομεύουν το κύρος των γονέων, «ξυπνούν σεξουαλικά» τα παιδιά και προωθούν τα αμφιλεγόμενα "σεξουαλικά δικαιώματα". Δείγματα γραφής αυτού του συστήματος έχουμε από τους νεοκομμουνιστές της Σκωτίας

Η ατζέντα των ομοφυλοφίλων είναι φύσει και θέσει αντίθετη στην ελληνική παράδοση, στην λαϊκή κουλτούρα, στην θρησκευτική πίστη αλλά και τις πεποιθήσεις όλων εκείνων που ψήφισαν την ΝΔ, και έκαναν Υπουργό την κα Κεραμέως.  

Σύγκρουση Υπουργείου - Εκπαιδευτικών

     Τελευταία ο κλάδος των καθηγητών βρίσκεται σε τροχιά σύγκρουσης με το Υπουργείο Παιδείας, με αντικείμενο τον Νόμο 4692/2020 περί αξιολόγησης της σχολικής μονάδος. Το Υπουργείο έχει αναδείξει το θέμα σε μείζον και με ενέργειές του δυναμιτίζει την κατάσταση άνευ ουσιαστικού λόγου.  Αλλά γιατί επιλέγεται από το Υπουργείο η σύγκρουση και η ευθεία αντιπαράθεση με τους εκπαιδευτικούς;

Διερευνώντας το θεσμικό πλαίσιο, όπως διαμορφώνεται από το ν. 4692/20 και την Υ.Α.6603/ΓΔ4  (ΦΕΚ 140/τ.Β΄/20-1-2021) επισημαίνονται πολλά σημεία που μπορούμε να σταθούμε. Θα επιλέξουμε μόνο ένα, αλλά χαρακτηριστικό. Tο ρήμα "διδάσκω" λείπει από την Υ.Α. και έχει αντικατασταθεί από τα ρήματα ελέγχω, παρακολουθώ, εντοπίζω, αξιολογώ, ιεραρχώ κ.ά. Προφανώς το γεγονός αυτό δεν είναι τυχαίο. Καταργώντας αυτή την λέξη από την εκπαίδευση καταργείται αυτόματα και η ηθικοπλαστουργική ιδιότητα του δασκάλου που αποτελεί για αιώνες το κύριο χαρακτηριστικό του εκπαιδευτικού, υποβαθμίζοντας τον έτσι σε "νεροκουβαλητή" της γνώσης. Γιατί "διδάσκω" σημαίνει μαθαίνω τον μαθητή να ξεχωρίζει το καλό από το κακό, το σωστό από το λάθος, το έντιμο από το άτιμο, το όμορφο από το ακάθαρτο, τα ανώμαλα πάθη  από την φυσιολογική συμπεριφορά.  Πλέον τον ηθικοπλαστουργικό ρόλο για τους νέους μας θα τον αναθέσουμε αναγκαστικά στην ανεύθυνη τηλεόραση, τα απρόσωπα κοινωνικά δίκτυα και στους "καλλιτέχνες" τύπου Λιγνάδη.

Ο αποπροσανατολισμός

     Η κα Κεραμέως επιλέγοντας την σύγκρουση με τους εκπαιδευτικούς προσπαθεί να εστιάσει την προσοχή της κοινής γνώμης στο έλασσον. Ότι δήθεν οι εκπαιδευτικοί δεν θέλουν την αξιολόγηση. Το θέμα της αξιολόγησης μπορεί να λυθεί πολύ εύκολα αν οι συνδικαλιστικές ηγεσίες και το Υπουργείο Παιδείας με καλή διάθεση και με γνώμονα το συμφέρον του ελληνικού λαού καθίσουν γύρω από ένα τραπέζι και διαλεχθούν. Αυτό το οποίο θέλει η κυρία Κεραμέως να επιτύχει είναι την μετάλλαξη της κοινωνίας και την αλλαγή του πολιτιστικού κοινωνικού μοντέλου μέσω του σχολείου και για τον λόγο αυτό οδηγεί τα πράγματα στα άκρα. Το ψευτοδίλημμά που αναμασά, ότι δήθεν προσπαθεί να εισάγει την αξιολόγηση στα σχολεία είναι παραπλανητικό. Αυτό που επιδιώκει είναι να αποπροσανατολίσει την κοινή γνώμη με σκοπό να αποσπάσει την συναίνεσή της ελληνικής κοινωνίας, ώστε να αποδεχθεί αδιαμαρτύρητα τον ριζικό μετασχηματισμό της, σε κοινωνία των τράνς, των αμβλώσεων, των  διαλυμένων οικογενειών και των μυρίων κακών που θα προκαλέσει στον τόπο η μετατροπή της σε νεοπαγανιστική.

Η επιβολή της νεοεποχίτικης ατζέντας στον χώρο της Παιδείας θα γίνει προβάλλοντας το αφήγημα περί συγκρούσεως του "καλού" Υπουργείου Παιδείας με τους "κακούς" καθηγητές που δεν θέλουν  να αξιολογηθούν. Αυτό το αφήγημα λειτουργεί εν μέρει στην ελληνική κοινωνία. Η κα Υπουργός θέλει μαζί της ως σύμμαχο την κοινή γνώμη, αποπροσανατολίζοντας και παρασύροντας τον λαό με ψευδοδιλλήματα. Οι καθηγητές είναι σκληρά εργαζόμενοι με χαμηλούς μισθούς, σε ένα δύσκολο εργασιακό περιβάλλον και σίγουρα δεν είναι επιλήσμονες του καθήκοντος. 

     Η διαμάχη για τον Νόμο 4692/2020 ξεπερνάει κατά πολύ τους πρωταγωνιστές δηλαδή το Υπουργείο Παιδείας και την ΟΛΜΕ. Ζούμε ιστορικές στιγμές, διακυβεύεται ο ίδιος ο πολιτισμός μας, η ελληνικότητά μας, το μέλλον των παιδιών μας και της πατρίδας μας, η ηθική της ελληνικής κοινωνίας. 

    Η κα Υπουργός στον πόλεμο των πολιτισμών διάλεξε λάθος στρατόπεδο, αναμένουμε ή καλύτερα απαιτούμε από τον κο Πρωθυπουργό να αναλάβει δράσεις και να τιμήσει την δεξιά λαϊκή ψήφο που τον εξέλεγξε Πρωθυπουργό, όπως ακριβώς επιβάλλει η δημοκρατική νομιμότητα, η εντιμότητα και η μακρά παράδοση της παρατάξεως που ηγείται.  

*************************

(1). Οι υπ' αριθμ. 1749 και 1750/2019 Αποφάσεις του Συμβουλίου της Επικρατείας (Μείζονος Ολομέλειας). Ήδη είχαν προηγηθεί οι υπ' αριθμ. 660 καί 926/2018 αποφάσεις του Σ.τ.Ε. (Ολομέλειας) πού είχαν κρίνει τα Προγράμματα Σπουδών του Νίκου Φίλη ως αντισυνταγματικά και ακολούθησαν και οι νέες αποφάσεις του Σ.τ.Ε. πού έκριναν εξίσου αντισυνταγματικά τα ίδια σχεδόν Προγράμματα Σπουδών, πού είχαν ελαφρές αλλαγές, του Κώστα Γαβρόγλου.

(2). Με Υπουργική Απόφαση του κου Κωνσταντίνου Γαβρόγλου που εστάλη στα Γυμνάσια της χώρας (Μαρούσι, 23-12-2016  Αρ. Πρωτ. Φ 20.1/220482/Δ2) γίνεται Ενημέρωσης και Ευαισθητοποίησης σε ζητήματα Διατροφής, Εθισμού-Εξαρτήσεων και Έμφυλων Ταυτοτήτων κατά το σχολικό Έτος 2016-2017. Το 2018 με το Αρ. Πρωτ. Φ20.1/ 192356 /Δ2 η θεματική εβδομάδα υλοποιήθηκε με τον τρόπο που όριζε η εγκύκλιος με Αρ. Πρωτ. Φ 20.1/220482/Δ2). Το 2019 πάλι η θεματική εβδομάδα υλοποιήθηκε με την Αρ.Πρωτ.Φ1/6058/Δ2/15-01-2018/ΥΠΠΕΘ.

ΔΑΚΕ Καθηγητών ΔΕ Πειραιά

3 σχόλια:

  1. Θερμότατα συγχαρητήρια στην ΔΑΚΕ Καθηγητών!
    Πραγματικά είμαστε σε πόλεμο!
    Ας διαλέξουμε το σωστό στρατόπεδο όλοι εμείς που παθιαζόμαστε με τα ιερά ιδανικά της Θρησκείας,της Πατρίδας, της Οικογένειας και της κοινωνικής Δικαιοσύνης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. 1ον. Η τριαδική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας είναι δικηγόροι. Πρωτοφανές, να ασκούν την ηγεσία της παιδείας δικηγόροι και όχι εκπαιδευτικοί. Αν συνέβαινε το αντίθετο φαντάζεστε τι θα γίνονταν. Ο καθένας στο χώρο του επιτέλους.
    2ον. Υπενθυμίζουμε ότι το 2014 επιχειρήθηκε παρόμοια προσπάθεια αξιολόγησης και τότε ξέσπασε ένας πόλεμος ανακοινώσεων για το κόστος αξιολόγησης. Μιλούσαν τότε για κάποια εκατομμύρια ευρώ.
    3ον. Ας λάβουμε υπόψιν το γεγονός ότι η αξιολόγηση είναι και ένας εύσχημος τρόπος ηλεκτρονικού φακελώματος σχολικών μονάδων και εκπαιδευτικών. Ο μεγάλος αδελφός πρέπει να τα ξέρει όλα ανά πάσα στιγμή.
    4ον. Στην παρούσα φάση το νούμερο ένα πρόβλημα της παιδείας και της χώρας είναι η υπογεννητικότητα. Κάθε χρόνο λιγοστεύουν δραματικά τα παιδιά στα σχολεία. Αντί να βρουν λύσεις σε αυτό το μείζον πρόβλημα, ασχολούνται άκαιρα με ελάσσονα θέματα, αμφιλεγόμενου προσανατολισμού, και αποτελέσματος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Η αξιολόγηση σε δεύτερο χρόνο πιστεύω θα χρησιμοποιηθεί για να αναδείξει τους καθηγητές που θα διδάσκουν τη 'νεα ατζέντα' και να απορριφθούν με τον ένα η τον άλλο τρόπο (να σιωπήσουν η να διωχθούν) οι καθηγητές και δάσκαλοι που αντιστέκονται. Οπότε είναι εργαλείο και αποπροσανατολισμού για τώρα και διαλογής για το μέλλον

    ΑπάντησηΔιαγραφή