26 Δεκ 2016

Πρωτοπρ. Θεόδωρος Ζήσης, Η Διακοπή του Μνημοσύνου Επισκόπων- ΙΕ' Κανών Πρωτοδευτέρας Συνόδου (3η Ομιλία)

26 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Ο Άγιος Ιουστίνος Πόποβιτς ήταν καθηγητής της Δογματικής στο Πανεπιστήμιο του Βελιγραδίου και σφοδρός πολέμιος της αίρεσης του Οικουμενισμού. Μάλιστα, κάποια στιγμή, δεν δίστασε να πει, ότι ο Αθηναγόρας ήταν αιρετικός! Δεν διανοήθηκε, όμως, ποτέ να αποτειχιστεί από την Σερβική Εκκλησία, μολονότι αυτή είχε κοινωνία με τον κακόδοξο Πατριάρχη!

Ανώνυμος είπε...

«Εις τους καιρούς μας βλέπομεν ότι πολλά πιστά τέκνα της Εκκλησίας μας, μοναχοί και λαϊκοί, έχουν, δυστυχώς, αποσχισθή από αυτήν, εξ αιτίας των φιλενωτικών. Έχω την γνώμην ότι δεν είναι καθόλου καλόν να αποχωριζώμεθα από την Εκκλησίαν κάθε φορά που θα πταίη ο Πατριάρχης. Αλλά από μέσα, κοντά στην Μητέρα Εκκλησία έχει καθήκον και υποχρέωσι ο καθένας ν' αγωνίζεται με τον τρόπον του». (Άγιος Παΐσιος ο Αγιορείτης)

Ανώνυμος είπε...

Γιά τούς Πατέρες ὁλόκληρης τῆς δεύτερης χιλιετίας αἰτία διακοπῆς ἐκκλησιαστικῆς κοινωνίας ἀπετέλεσε μόνο ἡ ἕνωση πού πραγματοποιήθηκε δύο φορές μέ τούς ἀμετανοήτους Λατίνους καί ὄχι ἡ ὕπαρξη καί ἡ δράση τῶν Ἑνωτικῶν καί Λατινοφρόνων, οἱ ὁποῖοι ἦταν ἀνάλογοι ἤ ἀκόμη καί χειρότεροι ἀπό τούς σημερινούς Οἰκουμενιστές.

Agios Makarios o Patmios είπε...

Δεν αποτειχίζονται "κάθε φορά που πταίει ο Πατριάρχης" (ή ο Επίσκοπος) αγαπητοί εν Χριστώ αδελφοί! Επίσης ο Αγ. Ιουστίνος Πόποβιτς όταν εκοιμήθει ήταν αρκετά διαφορετικά τα πράγματα! Όπως κι εσείς λέτε ο τότε Πατριάρχης ήταν κακόδοξος ενώ τώρα είναι επισήμως αιρετικός (εκτός από κακόδοξος)! Σήμερα τα πράγματα είναι πολύ διαφορετικά και πολύ χειρότερα από τότε... η μετά των Παπικών ένωση με λαθεμένες και ψυχικά επιζήμιες συνθήκες είναι προ των πυλών και οι αντιφρονούντες διώκωνται. Κι άλλωστε δεν γνωρίζουμε υπό ποίες συνθήκες θα διακόψουν το μνημόσυνο. Αν παραμείνουν κανονικά εντός της Εκκλησίας ως μη-μνημονεύοντες, αυτό είναι θετικότατο!

Λωρίτου Ελένη είπε...

Kαί ο π. Επιφάνιος Θεοδωρόπουλος δέν αποτειχίστηκε --γιατί πίστευε οτι η Ιερά Σύνοδος της εκκλησίας της Ελλάδος δέν ήταν οικουμενιστική --ενώ τό έκανε ο Ελευθερουπόλεως μέ τον οποίο είχε σύμπνοια και συνδεόταν μέ καρδιακή φιλία Μήπως τολμα να πεί κανείς σήμερα το ίδιο ,οτι δηλαδή η Ιερά Σύνοδος της ελληνικής εκκλησίας είναι ορθόδοξος και όχι αιρετικη εφ'όσον έχει επικυρώσει την ψευδοσύνοδο του Κολυμπαρίου ; Σέ κάθε περίπτωση ο κανόνας αφήνει το περιθώριο της εκτιμήσεως και της προσωπικής έκφρασης Εάν ο σχετικός κανόνας δέν βρίσκει εφαρμογή σήμερα κατόπιν της συνοδικής κατοχυρώσεως της αιρέσεως του οικουμενισμού ,τότε για ποιά περίπτωση γράφτηκε και αγιοπνευματικώς θεσπίστηκε ; Μήπως γράφτημε έτσι για πλάκα μήπως για την θρυλούμενη ΄΄κόκκινη γραμμή ΄΄ του κοινού ποτηρίου ; Άν κάποιος από τους παραπάνω σχολιογράφους θεολόγος ή μή μπορεί νά υποστηρίξει κάτι τέτοιο άς μας το πεί ; Ταπεινή μου γνώμη είναι οτι το ΄΄κοινό ποτήριο ΄΄ δέν αντιμετωπίζεται μέ την διακοπή μνημοσύνου την προβλεπόμενη από τον 15ο κανόνα την Α/Β οικουμενικής ,αλλά μέ κανόνες που προβλέπουν αφορισμούς και καθαιρέσεις Είναι σαν να αντιμετωπίζει κανείς τον κακοήθη καρκίνο μέ βότανα Αφήνουμε το θέμα σέ τελική ανάλυση τί σημαίνει ΄΄κοινό ποτήριο ΄΄ και άν αυτό ουσιαστικα καί σήμερα ισχύει Άν μπορούν άς μας απαντήσουν σέ αυτά οι παραπάνω σχολιογράφοι και όχι να γράφουν προβοκατόρικα σχόλια ,γιατί μας έχει κουράσει όλη αυτή η ανοησία Επικαλούνται λόγια αγίων άλλα αντ'άλλων έτσι για να προκαλούν ,όπως λόγια του αγίου Παϊσίου που αναφέρονται στους σχισματικούς παλαιοημερολογίτες Αυτοι που γράφουν οτι είναι υποχρεωτική η μή αποτείχιση επειδή δέν αποτειχίστηκε ο όσιος Ιουστίνος Πόποβιτς και ο π. Επιφάνιος Θεοδωρόπουλος λένε τό ίδιο πράγμα από την άλλη όψη μέ αυτούς που λένε οτι είναι υποχρεωτική η αποτείχιση Την αποτείχιση καθιστά υποχρεωτική η εκτίμηση των περιστάσεων ,μία υποχρέωση που αναλαμβάνει ο καθείς απέναντι στήν εκκλησιαστική του συνείδηση και ευθύνη Όποιος έχει την δογματική ευαισθησία και αισθάνεται αυτή την εκκλησιαστική ευθύνη ας την αναλάβει Οι κανόνες της εκκλησίας είναι εδώ για να κατοχυρώσουν και να θωρακίσουν τις ενέργειές του και να του δώσουν το απαραίτητο ,στερεό και αδιάσειστο κανονικό έρεισμα

Ανώνυμος είπε...

Προς ανώνυμο νο2

Μα ο Άγιος Παϊσιος ο ίδιος έκοψε το μνημόσυνο του τότε Πατριάρχη. Μα καλά, το είδατε το βίντεο με την ομιλία του π.Θεοδώρου;

Έχω την αίσθηση ότι κάποιοι θα μπορούσαν να είναι ακόμη και έμμισθοι, αντιγράφουν σχόλια που τους δόθηκαν, σε αντίστοιχες ανατήσεις-συζητήσεις, χωρίς καμία επίγνωση του τι γράφουν.

Ανώνυμος είπε...

Τόν ιε΄ κανόνα τῆς ΑΒ΄ Συνόδου, ὁ ὁποῖος μαζί μέ τούς δύο προηγουμένους αὐστηρούς κανόνες θεσμοθετήθηκε γιά νά ἀποτραποῦν οἱ δῆθεν εὔλογες ἀποσχίσεις, αὐτοί τόν θεωροῦν ὡς ὑποχρεωτικό κανόνα γιά ἀπόσχιση. Τόν στόχο τῆς Συνόδου τοῦ ἁγίου Φωτίου, δηλαδή τήν παύση τῶν σχισμάτων, αὐτοί τόν μετατρέπουν σέ προτροπή καί ὑποχρέωση γιά δημιουργία νέων σχισμάτων.

Ανώνυμος είπε...

27 Δεκεμβρίου 2016 - 10:16 π.μ.

Αναφέρεστε στήν ψευδοσύνοδο της Λυών το 1275 και στήν Φερράρα -Φλωρεντία το 1438 Μήπως μπορεί κάποιος να μάς πεί σε τί διαφέρει αυτή η ένωση από την σημερινή αναγνώριση εκκλησιαστικότητος στις αιρέσεις, εκτός του ότι σήμερα λένε το ίδιο πράγμα ,αλλά μασώντας τά λόγια τους ; Και γιατί παρακαλώ περιορίζεστε στήν δεύτερη χιλιετία και διαγράφετε την πρώτη ;Παύει αυτή να είναι παράδοση ; Μήπως εννοείτε οτι σέ καθε χιλιετία γίνεται και μία έκπτωση μέ δεδομένο οτι εμείς βρισκόμαστε στήν τρίτη χιλιετία ; Λ.Ε.

Ανώνυμος είπε...

Τόσο οἱ Ἁγιορεῖτες Ὁσιομάρτυρες καί Ὁμολογητές, ὅσο καί ὁ ἅγιος Μᾶρκος ὁ Εὐγενικός καί οἱ ὁμόφρονές του δύο αἰῶνες ἀργότερα δέν διέκοψαν τήν ἐκκλησιαστική κοινωνία μέ τους λατινόφρονες (Οἰκουμενιστές), παρά μόνο κατά τίς ψευδενώσεις τῆς Λυών (1274) καί τῆς Φλωρεντίας (1438). Ἡ διδασκαλία καί τό παράδειγμα τῶν ἁγίων Πατέρων μᾶς καθοδηγεῖ στό νά εἴμαστε πάρα πολύ προσεκτικοί στό ζήτημα τῆς διακοπῆς τῆς ἐκκλησιαστικής κοινωνίας.

Φαίη είπε...

Η αίρεση είναι σαν τη γάγγραινα, όταν προχωρήσει πρέπει να κόψεις αλλιώς κινδυνεύεις να χάσεις την ίδια σου τη ζωή, στην προκειμένη περίπτωση την Πίστη σου. Ο ΙΕ' Κανόνας που συζητούμε τώρα θα έπρεπε να είχε εφαρμοσθεί εδώ και πολλά χρόνια για να μην φτάναμε στην κατάσταση που βρισκόμαστε σήμερα. Ο ΙΕ' υπάρχει για να αποφεύγονται τα σχίσματα, τώρα φοβάμαι πως είναι ήδη πολύ αργά, το σχίσμα είναι αναπόφευκτο και όπως έγινε με τους παλαιοημερολογίτες έτσι και τώρα ΘΑ ΦΤΑΙΝΕ ΟΙ ΠΑΤΡΙΑΡΧΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΜΟΥΓΓΟΙ ΕΠΙΣΚΟΠΟΙ. Πόσο λοιπόν έχει προχωρήσει η γάγγραινα; Πόσο έχει προχωρήσει η αίρεση; Η πλειονότητα των Μητροπολιτών δεν θέλει να αποχωρήσουμε από το ΠΣΕ, συμφωνεί με την ψευδο-Σύνοδο της Κρήτης και κρυφογουστάρει τους παπικούς. Οι θεολογικές σχολές κυριαρχούνται από μεταπατεριστές. Οι αιρέσεις κατοχυρώθηκαν συνοδικά ως «εκκλησίες» και η Ιεραρχία αυτή τη στιγμή ετοιμάζει πως θα μας 'φορέσει' τις ληστρικές αποφάσεις της ψεδο-Συνόδου. Ακούσατε τον αιρεσιάρχη Βαρθολομαίο να παραπονιέται για τη 'μη απόφαση' της Ιεραρχίας που εμάς μας προβλημάτισε; ΟΧΙ. Γιατί ξέρει ότι την πέρασαν αυτοί που ήταν να την περάσουν.
Και σα να μην μας έφταναν όλα αυτά έχουμε και τους υπαλλήλους του Βαρθολομαίου να σουλατσάρουν στο διαδίκτυο.
Οι εντεταλμένοι "ανώνυμοι" υπάλληλοι του Βαρθολομαίου και της οικουμενιστικής ΜΑΦΙΑΣ που εδράζει στην Πατρίδα, βγαίνουν συχνά πυκνά και σχολιάζουν ασυνάρτητες κωδικοποιημένες 'εντολές' για να επηρεάσουν γνώμες. Τα αφεντικά τους επιθυμούν να επαναλάβουν την επιτυχία που είχαν με τους Παλαιοημερολογίτες. Επιθυμούν να μην γυρίσει η ζυγαριά μαζικώς στην άλλη πλευρά και βρεθούν να είναι μειοψηφία, γι' αυτό και κάνουν ό,τι μπορούν για να απομονώσουν μία μικρή μερίδα και να την οδηγήσουν στα άκρα. Θέλουν τους ΜΟΥΓΓΟΥΣ οικουμενιστές Αρχιερείς να έχουν μάζες κοιμισμένων χειροκροτητών από κάτω. Θέλουν η άλλη πλευρά να είναι μειοψηφία για να τη δακτυλοδείχνουν αυτοί οι ΜΟΥΓΓΟΙ Αρχιερείς όπως τόσα χρόνια κάνουν με τους Παλαιοημερολογίτες, να ξεπλύνουν πάνω τους τη δική τους ΜΟΥΓΓΗ προδοσία, να βρουν επιτέλους τους 'σχισματικούς, τους 'φονταμενταλιστές', τους 'ακραίους' που τόσο καιρό αναζητούν γιατί δεν αντέχουν άλλο πια να τους βλέπουν το πρωί στον καθρέπτη τους. Και θέλουν φυσικά να μας θυμίσουν για άαααααλλη μια φορά πόσο σημαντικό είναι να μένουμε πάντα «εντός της Εκκλησίας» ... ΤΟΥΣ για να μην καταλήγουμε σαν όλους αυτούς τους 'σχισματικούς', τους 'ακραίους' και τους 'φονταμενταλιστές' που θα πάνε στην κόλαση.

Ανώνυμος είπε...

Προς Ανώνυμο 27 Δεκεμβρίου 2016 - 12:41 π.μ. Το ίδιο σχόλιο διάβασα στις "ΑΚΤΙΝΕΣ" στα σχόλια της Επιστολής του ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ "Ο ΠΡΟΦΗΤΗΣ ΗΛΙΑΣ". Απάντηση στο σχόλιο έδωσε Ο Ανώνυμος 26 Δεκεμβρίου 2016 -11:08 για την διακοπή του μνημοσύνου του αγίου Ιουστίνου του Πόποβιτς καθώς και τη διακοπή μνημοσύνου του Αγίου Παΐσίου του Αγιορείτου. Δεν γνωρίζω εάν το διάβασες ή όχι. Πάντως τα γραφόμενά σου δημιουργούν εσφαλμένες και παραπλανητικές εντυπώσεις! Παραθέτω και εδώ το κείμενο. "Ο άγιος Ιουστίνος ο Πόποβιτς έκανε διακοπή μνημοσύνου του τότε Πατριάρχη Γερμανού. Παραθέτω απόσπασμα από την εφημερίδα "ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΤΥΠΟΣ" της 15-6-1971. ΑΡ. φΎΛ. 144 "...Ο "Οικουμενιστής" Πατριάρχης Σερβίας κ. Γερμανός εις μήνυμα το οποίον υπογράφει μετά των άλλων Προέδρων του Παγκοσμίου Συμβουλίου "Εκκλησιών" διακηρύσσει την πεποίθησίν του ότι αι "Χριστιανικαί κοινότητες αποτελούν πάσαι μέρος της μιας μεγάλης Χριστιανικής Εκκλησίας!!...Πληροφορούμεθα δε χαρακτηριστικώς ότι ο γνωστός μέγας Σέρβος Θεολόγος π. Ιουστίνος Πόποβιτς, το κατέκρινε, έπαυσε δε πάσαν εκκλησιαστικήν επικοινωνίαν μετά του κακοδόξου Πατριάρχου και παραμένει"έγκλειστος" εις το ησυχαστήριόν του προσευχόμενος εις τον Θεόν υπέρ της Εκκλησίας. Ο άγιος Παΐσιος ο Αγιορείτης έκανε διακοπή μνημοσύνου του Αθηναγόρα Βλέπε βιβλίο Ιερομονάχου Ισαάκ "ΒΙΟΣ ΓΕΡΟΝΤΟΣ ΠΑΙΣΙΟΥ ΤΟΥ ΑΓΙΟΡΕΙΤΟΥ" σελ.690-691.

Σάλπισμα Ζωής είπε...

Χριστός ετέχθη. Αληθώς ετέχθη.
Αδελφοί.
Μάλλον μας έχουν προσπεράσει τα γεγονότα, και δεν το πήραμε είδηση.
Λοιπόν σας θυμίζω ότι ο ΙΕ΄κανών της Α΄καιΒ΄ συνόδου ομιλεί για την στάση απέναντι σε επίσκοπο που ο ίδιος κηρύσει αίρεσιν. Δεν ομιλεί για την στάση μας απέναντι σε ¨ΑΙΡΕΣΗ" που θεσμοθετήθηκε διά "ΣΥΝΟΔΟΥ". Δεν έχω βρεί αντίστοιχο κανόνα,εκτός βέβαια της πλήρους απορρίψεως και "ΑΝΑΘΕΜΑΤΙΣΜΟΥ". Εννοώ ότι πανορθοδόξως πλέον εισήλθε δια της Κρήτης η αίρεση του ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ. Και ουδείς επίσκοπος ή Εκκλησία δέχεται να "αντιπαρατεθεί", αφήνοντας τους ΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ να αλωνίζουν. Τα σχίσματα τα δημιουργούν οι υπηρέτες των σκοτεινών δυνάμεων. Όχι ο απλός λαός του Θεού που αναζητά την ΑΛΗΘΕΙΑ. Λοιπόν η λύση είναι μία. "Ο Μ Ο Λ Ο Γ Ι Α" και "όψονται, οι ΑΙΡΕΤΙΚΟΙ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ, εις ον εξεκέντησαν". Το κρίμα για τα "ακολουθούντα γεγονότα" στο λαιμό τους.

Κατάθεση πόνου ψυχής.
π. Φώτιος Βεζύνιας.
Υ.Γ. Καλά είναι για τα θέματα αυτά να ομιλούμε επώνυμα. Συγχωράτε με.

Ανώνυμος είπε...

27 Δεκεμβρίου 2016 - 8:27 μ.μ.

Τά σχόλια πώς πάνε μέ το κομμάτι ή μέ το ζύγι ; Συνεχώς επαναλαμβάνεις τις ίδιες μπούρδες ενώ σου έχουν άπαξ απαντηθεί και δέν θα το ξανακάνουμε Κρίμα φαίνεσαι και μορφωμένος άνθρωπος και δέν έχεις το θάρρος να εμφανιστείς μέ το όνομά σου και την ιδιότητά σου Είσαι μοναχός του αγίου Όρους από αυτους που διώκετε τους ομολογητάς πατέρες ; Είσαι μέλος αντιφρονών της συνάξεως της Γατζέας ; Ο,τι και να είσαι ο ρόλος σου είναι προβοκατόρικος Ο άγιος Μάρκος ο Ευγενικός ό,τι έκανε στην ψευδοσύνοδο της Φερράρας -Φλωρεντίας θα έκανε και στην ψευδοσύνοδο του Κολυμπαρίου Όμως αντί του αγίου Μάρκου του Ευγενικού έχουμε άλλους σημερινούς ομόφρονές του και μιμητάς του Η εκκλησία του Χριστου δέν θά μείνει έρμαιο στά χέρια των ψοφοδεών

Ανώνυμος είπε...

27 Δεκεμβρίου 2016 - 11:16 μ.μ.

Κάποιος κακοήθης μίσθαρνος --δέν είναι πολλοί ένας είναι -- έχει αναλάβει έναν άχαρο ρόλο ,μία εκδούλευση σέ αφεντικό, νά μπαίνει στά ομολογιακά ιστολόγια και μέ την κάλυψη που του παρέχει η ανωνυμία νά προβοκάρει τις αναρτήσεις Παρακολουθειστε τον δέν έχει αναλάβει ούτε μια΄φορά έναν υπεύθυνο διάλογο ,αλλά μέ την δολιοφθορά θέλει να μας σπάσει τά νεύρα Στις δολιες μεθόδους οι οικουμενιστές ειναι μαννούλες Εδώ ο Κύπρου υπέγραψε αντί άλλων Είναι αδίστακτοι οι άνθρωποι ! Ρέ σύ , μοναχος ,θεολόγος , παπάς , ό,τι σκατά είσαι την ανωνυμία την χρησιμοποιούμε για λόγους διακρίσεως και όχι για να μπαίνουμε στις αναρτήσεις δίκην κοριού , παράσιτου και αράχνης καί όλων των εντόμων που αγαπούν τό σκοτάδι Ορίστε το ήθος των οικουμενιστών ,τό σκοτάδι τό έχουν μέσα τους !

Ανώνυμος είπε...

Έχουν "ξεσαλώσει" οι παλαιοημερολογίτες μετά την αποκάλυψη της θεολογικής τους ανεπάρκειας...

Ανώνυμος είπε...

Τό «Ἀποτείχιση τώρα», πού εἰσηγοῦνται κάποιοι Ὀρθόδοξοι μέ βάση τόν 15ο κανόνα τῆς Πρωτοδευτέρας Συνόδου, καί μάλιστα μέ τή λογική τῶν «συγκοινωνούντων δοχείων», εἶναι λάθος καί θά πρέπει νά ἐπανεξετασθεῖ. Τί σημαίνει λογική τῶν «συγκοινωνούντων δοχείων»; Ὑποστηρίζουν κάποιοι κληρικοί, ἀπό ὀρθόδοξο ζῆλο, ὅτι θά πρέπει νά διακοπεῖ τό μνημόσυνο ἀκόμη καί τῶν καλῶν καί παραδοσιακῶν ἐπισκόπων, ἐπειδή καί αὐτοί «μολύνονται» συγκοινωνώντας μέ τόν ἀποκλίνοντα ἀπό τήν Ὀρθόδοξο πίστη Οἰκ. Πατριάρχη κ. Βαρθολομαῖο καί τούς ὁμόφρονές του. Αὐτό εἶναι λάθος, τοὐλάχιστον σέ αὐτή τή χρονική στιγμή. Μέ αὐτή τή λογική καί οἱ Ρῶσσοι, Ἀντιοχειανοί, Γεωργιανοί καί Βούλγαροι, «μολύνονται» καί αὐτοί, ἐφ᾽ ὅσον δέν διακόπτουν τήν κοινωνία μέ τό Φανάρι. Ὅπερ ἄτοπον.

Ανώνυμος είπε...

Το ιστολόγιο ΑΚΤΙΝΕΣ είναι ομολογιακό, όχι σχισματικό. Κάποιοι σχολιάζουν σε λάθος ιστολόγια.

Ανώνυμος είπε...

Σου είπαμε να κάνεις διάλογο καί όχι να αραδιάσεις καί άλλες μπούρδες !

Ανώνυμος είπε...

28 Δεκεμβρίου 2016 - 1:04 μ.μ.

Όλοι αυτοί οι ΄΄καλοί και παραδοσιακοι ΄΄ επίσκοποι συγκροτούν μία Ιερά Σύνοδο που είναι οικουμενιστική και επικύρωσε την ψευδοσύνοδο του Κολυμπαρίου ! Οι οικουμενιστές έχουν σκοπό να μας κουφάνουν ! Εκτός και άν είσαι ο ίδιος κοριος που έχει γεμίσει τις αναρτήσεις μέ μπούρδες ! Εσύ όνομα δέν έχεις και είσαι συνέχεια ανώνυμος ; Μήπως είσαι και αβάφτιστος ;

Ανώνυμος είπε...

Ανώνυμε αποτειχισμένε μάζεψε τις φοβίες και τις φαντασίες σου και δρόμο. Αρκετά σε ανεχθήκαμε. Τώρα άρχισες να φαντάζεσαι ό,τι θέλει η κούτρα σου και να ζητάς και λογοκρισία;

Σχολιαστής που πρώτη φορά γράφω στην παρούσα ανάρτηση

Ανώνυμος είπε...

Ανώνυμε 28 Δεκεμβρίου 2016 - 10:45 π.μ. μήπως εσύ είσαι κακοήθης και μίσθαρνος; και έχεις τόσες φοβίες που δεν αντέχεις τον διάλογο. Δεν είμαι εγώ αυτός που βρίζεις αλλά πάει πολύ να βρίζεις άδικα τους άλλους που διαφωνείς και δεν γνωρίζεις.

Σχολιαστής που δεύτερη φορά γράφω στην παρούσα

Ανώνυμος είπε...

Μπράβο στον 1:04μμ που έγραψε σήμερα.
Δίκαιο έχει.

Ανώνυμος είπε...

Μας φώτισες μέ τον διάλογό σου κύριε ανωνυμίδη ! Η λογοκρικρισία αφορά τον εαυτόν σου Να βουτάς την γλώσσα σου στο μυαλό σου --αν διαθέτεις από αυτό -- και ύστερα να γράφεις Πρώτη και δεύτερη και πολλοστή φορά είναι που γράφεις τις ίδιες μπούρδες σέ κάθε ανάρτηση ,σέ έχουν πάρει όλοι είδηση !

Ανώνυμος είπε...

Ή θεωρία των συγκοινωνούντων δοχείων δεν είναι τίποτα περισσότερο από την ευθύνη όλων μας απέναντι στην αιρεση. Δε μπορεί να λέμε έχουμε αιρετικο μητροπολίτη τι να κάνουμε; ας τον χειροκροτησουμε επειδή είναι μητροπολίτης (ΑΝ ΚΑΙ ΑΙΡΕΤΙΚΟΣ)!!!!.
Κληρικοί και λαϊκοί μπορούμε να κάνουμε πολλά προκειμένου να επανέλθει ή να απομονωθεί ο αιρετικος επισκοπος. Ή θεωρία των συγκοινωνούντων δοχείων λέει ότι έχουμε ευθύνη όσο μένουμε αδρανείς και η αιρεση προχωρά.
Αλλά τόσα καταλαβαίνεις και τόσα λες ή παριστάνεις πως δε καταλαβαίνεις.

Ανώνυμος είπε...

Aνώνυμη. Η Καινή Διαθήκη σαφέστατα μιλάει για ΜΙΑ Εκκλησία και ΜΙΑ Πιστη! ΄Ιδετε "ΑΚΤΙΝΕΣ" επιστολή Ορθοδόξων Χριστιανών "Ο ΠΡΟΦΗΤΗΣ ΗΛΙΑΣ" για τη Σύνοδο του Κολυμπαρίου. Στην 2 Πέτρ.2: 1-3, μιλάει για αιρέσεις απωλείας! 'Oi 7 άγιες Οικουμενικές Σύνοδοι και οι Ορθόδοξες Τοπικές καταδίκασαν διάφορες αιρέσεις! Μπορείτε να μου δείξετε όσοι δεν την καταδικάζετε ως αιρετική και κακόδοξη, τις λέξεις αίρεση και αιρετικοί στα κείμενα της Συνόδου της Κρήτης; Δεν υπάρχουν. Αντίθετα οι αιρέσεις αναγνωρίστηκαν ως "άλλες ετερόδοξες χριστιανικές Εκκλησίες και Ομολογίες"! Γνωρίζετε φιλολογικά τι σημαίνει η επιμεριστική αντωνυμία "άλλες"; Σημαίνει ότι και η Ορθόδοξη Εκκλησία είναι για τις διάφορες αιρέσεις, μία ετερόδοξη Εκκλησία! ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Η ΜΙΑ και ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ την οποία ομολογούμε στο Σύμβολο της Πίστεως! Σήμερα δεν πρέπει απλά να μιλάμε για τον 15ο Κανόνα της ΑΒ Συνόδου. Σήμερα έχουμε αποφάσεις αιρετικές-κακόδοξες από τη Σύνοδο της Κρήτης και όχι μόνο από τον Πατρ. Βαρθολομαίο! Δεν πρέπει να αντιδράσουμε έμπρακτα και όχι μόνο με χαρτοπόλεμο; Εάν κάνουν το τραγικό λάθος οι 4 Τοπικές Ορθόδοξες Εκκλησίες που δεν συμμετείχαν στην αιρετική Σύνοδο της Κρήτης, να μη διακόψουν την εκκλησιαστική κοινωνία μαζί τους, τότε θα σωθεί μόνο το λείμμα Ρωμ. 11: 4-5! Σημαίνει ότι είμαστε στην εποχή της μεγάλης αποστασίας από την Ορθόδοξη Πίστη 2 Θεσ.2: 1-12, την οποία μεγαλόσχημοι κληρικοί προωθούν μέσω του διαχριστιανικού και του πανθρησκειακού Οικουμενισμού. Επί θύραις είναι ο Μεγάλος Αντίχριστος! Μετά θα έρθει ο Κύριος Ιησούς και τότε θα βρει την Ορθόδοξη Πίστη επί της γης; Λουκ. 18: 8, Iωάν. 5 :43, 1 Ιωάν.2:18; Σε όποιον διαφωνεί με τα γραφόμενά μου και θελήσει να απαντήσει, θέλω ισχυρές Αγιογραφικές μαρτυρίες και μαρτυρίες από τις αποφάσεις των αγίων Πατέρων των 7 αγίων. Οικ. Συνόδων της Εκκλησίας μας. Δεν θέλω "χαρακτηρισμούς", γενικολογίες και "αφορισμούς", όπως διαπιστώνω να χρησιμοποιούν σχεδόν όλοι όσοι διαφωνούν με την διακοπή του μνημοσύνου "ορθοδόξων" αιρετικών ή αιρετιζόντων επισκόπων! Αυτό δείχνει αδυναμία ισχυρών και πειστικών επιχειρημάτων εκ μέρους τους. Με αγάπη από τα βάθη της καρδιάς μου στον Ιησού, που είναι η ενσαρκωμένη αγάπη και η Αλήθεια Ιωάν. 14: 6, 1 Ιωάν. 4: 8,16.

Ανώνυμος είπε...

Ψεύτη ανώνυμε 9:39μμ συνεχίζεις να ψεύδεσαι και να φαντάζεσαι ό,τι σου κατέβει από την κούτρα σου. Είσαι ψεύτης ή ψυχοπαθής, διάλεξε και πάρε ένα από τα δύο. Για κακή σου τύχη δεν είναι ένας αυτός που έχει αντίθετες απόψεις. Και μην νομίζεις ότι εσύ είσαι όλοι, ο εαυτός σου είσαι.
Το θράσος σου να έχεις άδικο, να ψεύδεσαι και βγαίνεις και από πάνω είναι άνευ προηγουμένου!
Δεν σε έχει ανάγκη ψεύταρε η Ορθοδοξία. Μάθε πρώτα να μην ψεύδεσαι και μετά έλα να γράψεις σεμνά την άποψη σου χωρίς ψέματα και φαντασίες της κούτρας σου.

Oι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μη συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου

Η φωτογραφία μου
Για επικοινωνία : Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: aktinesblogspot@gmail.com