31 Μαρ 2011

Από το 2012 σε όλα τα σχολεία της Ρωσίας θα πρέπει να διδάσκονται τα Θρησκευτικά

29 март 2011, Патриаршия

Във всички училища в Русия ще се учи религия

Σε συνέντευξη Τύπου που πραγματοποιήθηκε στις 23 Μαρτίου 2011 στη Μόσχα,από το Ρωσικό Υπουργείο Παιδείας και από τους εκπροσώπους των τεσσάρων μεγάλων θρησκειών,ανακοινώθηκε ότι από το 2012 όλα τα σχολεία στη Ρωσική επικράτεια, θα πρέπει να διδάσκονται τις «Βασικές αρχές της θρησκευτικής κουλτούρας και Ηθικής».

Σύμφωνα με στοιχεία, τα χρόνια της πιλοτικής μελέτης του μαθήματος των Θρησκευτικών έδειξαν μεγάλη "επιτυχία".Το μάθημα των Θρησκευτικών όμως είχε επιστρέψει μέχρι τώρα μόνο σε ορισμένες περιοχές της χώρας, αλλά το Πατριαρχείο της Μόσχας και το Κρεμλίνο τα τελευταία χρόνια στήριξαν την πρωτοβουλία στο πλαίσιο στόχων για την ενίσχυση της εθνικής ταυτότητας που θα βασίζεται σε κοινές αξίες.

Μέχρι τώρα μαθητές από την Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια εκπαίδευση μπορούν να επιλέξουν να σπουδάσουν μια από τις τέσσερις παραδοσιακές θρησκείες - Ορθοδοξία, Ισλάμ, Ιουδαϊσμό, Βουδισμό, ή "Στοιχεία ηθικής." Μέχρι στιγμής, τα μαθήματα διδάσκονταν μόνο σε μία περίοδο, αλλά η Ορθόδοξη Εκκλησία ζήτησε και πέτυχε από το 2012 τη διδασκαλία του καθ 'όλη τη διάρκεια του σχολικού έτους.

Η επικεφαλής του Τμήματος της διδασκαλίας της θρησκείας στο Υπουργείο Παιδείας,Έλενα Ρομάνοβα, εξήγησε ότι υπάρχουν κάποια προβλήματα με τα σχολικά βιβλία, καθώς επίσης και με τους εκπαιδευτικούς, επειδή έχουν ανάγκη από «πρόσθετη εκπαίδευση". Για το Πατριαρχείο Μόσχας είναι κυριολεκτικά ένα ζήτημα ζωής και θανάτου, γιατί αν στη Ρωσία δεν γίνει πραγματική «ηθική επανάσταση», η χώρα δεν θα επιβιώσει.

От 2012 г. във всички училища в Русия ще се учи религия

Πρωτοπρ. Θεόδωρος Ζήσης.Οι Πατέρες της Εκκλησίας και η σημασία τους.

Δευτέρα 28 Μαρτίου 2011. "Σχολή Γονέων" του Ανοικτού Πανεπιστημίου Κατερίνης. Ο π. Θεόδωρος αναφέρεται στην αξία της πατερικής Θεολογίας, το ζήτημα της μετάφρασης των λειτουργικών κειμένων, στο ποιος και τι είναι Εκκλησία, στην Κάρτα του Πολίτη αλλά και στην "μεταπατερική θεολογία".

Ανεστάλη η συνεδρίαση του Συμβουλίου Πρωτοβάθμιας - Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης μετά από αποχωρήσεις εκπροσώπων πολιτικών κομμάτων

esos.gr -Ανεστάλη η συνεδρίαση του ΣΠΔΕ μετά από αποχωρήσεις εκπροσώπων πολιτικών κομμάτων

Τα «βρόντηξαν» κι αποχώρησαν από τη σημερινή συνεδρίαση του Συμβουλίου Πρωτοβάθμιας - Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης του Εθνικού Συμβουλίου Παιδείας, (ΕΣΥΠ) οι εκπρόσωποι των πολιτικών κομμάτων Ν.Δ. ΛΑΟΣ και Οικολόγων Πράσινων, επειδή

δεν κατατέθηκαν στο ΕΣΥΠ οι προτάσεις για τις αλλαγές στο Λύκειο πριν ανακοινωθούν στους δημοσιογράφους.

Τις προτάσεις θα κατέθετε στο Συμβούλιο η ίδια η υπουργός Παιδείας, παρότι δεν προβλέπονταν στην ημερήσια διάταξη, η οποία δεν πρόλαβε μια και ο Πρόεδρος του Συμβουλίου Πρωτοβάθμιας - Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ι.Ν. Καζάζης ανέβαλε τη συνεδρίαση , ενδεχομένως για την άλλη εβδομάδα.

Ο κ. Καζάζης με ανακοίνωση του αναφέρει τα εξής: «Συνήλθε σήμερα 31-3-2011 η ολομέλεια του ΣΠΔΕ με μόνα θέματα (α) το Ινστιτούτο Ψηφιακής Πολιτικής και Εκδόσεων για την Εκπαίδευση και (β) Προγράμματα Σπουδών. Στην έναρξη της συνεδρίας ζητήθηκε από μέλος του σώματος αναβολή της συνεδρίας, για να δοθεί χρόνος να σταλεί στους εκπροσώπους των φορέων η άρτι ανακοινωθείσα πρόταση της Υπουργού Παιδείας για το Νέο Λύκειο και να μελετηθεί.

Έγινε συζήτηση, στη διάρκεια της οποίας ανακοινώθηκε από τον Πρόεδρο του ΣΠΔΕ ότι την Πρόταση για το Λύκειο θα την κατέθετε, αργότερα στην ίδια συνεδρία, η Υπουργός αυτοπροσώπως, και το ΣΠΔΕ θα την συζητούσε σε κατοπινή συνεδρία, που θα αποφάσιζε ο Πρόεδρος του οργάνου. Στην ψηφοφορία που ζητήθηκε από μέλος του ΣΠΔΕ αποφασίστηκε κατά πλειοψηφία η συνέχιση της συνεδρίας με τα αναγεγραμμένα θέματα, η οποία, ωστόσο, δεν κατέστη δυνατή από έλλειψη απαρτίας, λόγω αποχώρησης μελών του Συμβουλίου».

Ο Υπεύθυνος του Τομέα Πολιτικής Ευθύνης Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων της Νέας Δημοκρατίας, βουλευτής Β’ Αθηνών, κ. Άρης Σπηλιωτόπουλος, έκανε την ακόλουθη δήλωση:

«Η Νέα Δημοκρατία, συναισθανόμενη την ευθύνη και το βάρος που φέρει έναντι της ελληνικής κοινωνίας, τη μαθητική και εκπαιδευτική κοινότητα, και επειδή δεν δέχεται να παίξει το ρόλο του κομπάρσου σε μια θεατρική παράσταση, αποχώρησε από τη συνεδρίαση του Συμβουλίου Πρωτοβάθμιας -Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, που -λίγο αργότερα- διαλύθηκε, λόγω της δικαιολογημένης αποχώρησης της πλειοψηφίας των μελών που ακολούθησε. Διότι δεν γίνονται αποδεκτές από κανέναν οι συνοπτικές διαδικασίες, με τις οποίες σκηνοθετεί η κυβέρνηση, βαφτίζοντας το Συμβούλιο, Εθνικό Συμβούλιο Παιδείας (ΕΣΥΠ), γιατί έτσι τη βολεύει, προκειμένου να νομιμοποιήσει την κατάσταση και, εκ των υστέρων, να λάβει επίσημη έγκριση αυτών που αποφάσισε σε διάλογο που διενήργησε με μυστικοσυμβούλους. Για να επιτευχθεί αυτό, επιστρατεύτηκε πρωί - πρωί και ο πρόεδρος του ΕΣΥΠ για να προεδρεύσει του Συμβουλίου.

Η Νέα Δημοκρατία δεν πρόκειται να συμπράξει σε έναν προσχηματικό διάλογο και σε διαδικασίες φιέστες για το Παλιό-Νέο Λύκειο που αποφάσισαν, επενδύοντας στο φόβο και στη σύγχυση που προκλήθηκε στους μαθητές, τους γονείς και την εκπαιδευτική κοινότητα στο σύνολό της.

Λυπούμαστε γιατί χρησιμοποιούν τους θεσμούς του Υπουργείου και αποδυναμώνουν το κύρος τους. Ελπίζουμε να μην επαναληφθεί αυτό στο μέλλον, προκειμένου να συνεχιστεί με ουσιαστικά, ανοικτά και με διαφανείς διαδικασίες ο διάλογος για την Παιδεία».

Ιωάννης Τάτσης, Δεν θα ανεχτούμε την πολύπλευρη υποβάθμιση των Θρησκευτικών στο Νέο Λύκειο

Δεν θα ανεχτούμε την πολύπλευρη υποβάθμιση των Θρησκευτικών στο Νέο Λύκειο

του Ιωάννη Τάτση, Θεολόγου

Η πολυαναμενόμενη επίσημη ανακοίνωση του Νέου Λυκείου πραγματοποιήθηκε. Το μάθημα των Θρησκευτικών υποβαθμίζεται για μια ακόμη φορά ποικιλοτρόπως.

Στην Γ΄ Λυκείου τα Θρησκευτικά μετατρέπονται σε επιλεγόμενο μάθημα και εντάσσονται σε μία λίστα μαζί με επιλεγόμενα «εμβάθυνσης» στα μαθήματα των πανελλαδικών εξετάσεων. Ουσιαστικά στη Γ΄ τάξη τα Θρησκευτικά θα είναι επιλεγόμενο μάθημα που κανένας μαθητής δεν θα επιλέγει! Είναι αυτονόητο ότι ο μαθητής της Γ΄ τάξης που στοχεύει στην είσοδό του στο πανεπιστήμιο θα προτιμήσει την «εμβάθυνση» στα μαθήματα που θα εξεταστεί πανελλαδικά και όχι το επιλεγόμενο μάθημα Θρησκευτικών...

Στη Β΄ Λυκείου τα Θρησκευτικά, αν και παραμένουν υποχρεωτικά, χάνουν τη μία από τις δύο ώρες διδασκαλίας τους. Μετατρέπονται σε μονόωρο μάθημα, το μοναδικό μονόωρο του Νέου Λυκείου. Προφανώς οι Θεολόγοι αποτελούμε την εξαίρεση στον κανόνα που έθεσαν τα στελέχη του Υπουργείου για το Νέο Λύκειο σύμφωνα με τον οποίο «Στο Νέο Λύκειο δεν υφίσταται η έννοια του μονόωρου μαθήματος»!

Τέλος, η διατήρηση υποχρεωτικού δίωρου μαθήματος στην Α΄ Λυκείου δεν θα πρέπει να θεωρείται χάρη του Υπουργείου προς το μάθημά μας. Η Α΄ τάξη του Νέου Λυκείου δεν έχει επιλεγόμενα μαθήματα και δεν θα μπορούσε πάλι το μάθημα των Θρησκευτικών να αποτελέσει την εξαίρεση.

Η ανακοίνωση του Νέου Λυκείου από τα στελέχη του Υπουργείου Παιδείας έχει δημιουργήσει μεγάλη αναστάτωση στον θεολογικό και εκκλησιαστικό κόσμο. Δεν πρόκειται να ανεχθούμε τέτοια κοροϊδία και τόση υποβάθμιση του μαθήματός μας. Ήδη η κατά το παρελθόν μείωση των ωρών διδασκαλίας των Θρησκευτικών στην Γ΄ Λυκείου από δύο σε μία έχει κριθεί παράνομη. Ομοίως και η τωρινή γενικότερη υποβάθμιση του μαθήματος είναι αντισυνταγματική αφού ως γνωστόν, κατά το Σύνταγμα η Πολιτεία υποχρεούται να προσφέρει παιδεία που να καλλιεργεί την θρησκευτική συνείδηση των μαθητών.

Απαιτούμε άμεσα τη διατήρηση υποχρεωτικού μαθήματος Θρησκευτικών σε όλες τις τάξεις του Νέου Λυκείου και τουλάχιστον στις ώρες που μέχρι σήμερα διδάσκεται (2 ώρες στην Α΄, 2 ώρες στη Β΄ και 1 ώρα στη Γ΄τάξη).

Στη Σερβία ο Μητροπολίτης Βολοκαλάμσκ Ιλαρίωνας

31 Μάρ.-2 Απρ. 2011 - Επίσκεψη στη Σερβική Ορθόδοξη Εκκλησία, πραματοποιεί ο Μητροπολίτης Βολοκαλάμσκ Ιλαρίωνας, του Τμήματος Εξωτερικών Εκκλησιαστικών Σχέσεων του Πατριαρχείου Μόσχας.

Θα έχει συναντήσεις με τον Πατριάρχη Σερβίας Ειρηναίο, τα μέλη της Ιεράς Συνόδου της Σερβικής Ορθόδοξης Εκκλησίας, τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας της Σερβίας Μπόρις Τάντιτς, τον υπουργό Εξωτερικών Βουκ Γέρεμιτς, και τον δήμαρχο του Βελιγραδίου Δ. Djilas.

Σχεδιάζει ακόμα να επισκεφτεί την εκκλησία του Αγίου Σάββα, να δώσει διάλεξη στη θεολογική σχολή του πανεπιστημίου του Βελιγραδίου, να επισκεφθεί το ρωσικό νεκροταφείο στο Βελιγράδι και να τελέσει Θεία Λειτουργία στο μοναστήρι Rakovica στον τάφο του Πατριάρχη Παύλου.

Митрополит волоколамски Иларион стигао у Србију

Θρησκευτικά Β΄Λυκείου=Θρησκειολογία. Ποιοι φοβούνται τόσο την Ορθοδοξία;


Η εφημερίδα «Καθημερινή»31/03/2011 παρουσιάζοντας το περιεχόμενο του Νέου Λυκείου, αναφέρει για το μάθημα των Θρησκευτικών:

"Στο νέο Λύκειο δεν υπάρχουν μονόωρα μαθήματα πλην των Θρησκευτικών της Β΄. Το μάθημα παραμένει υποχρεωτικό, θα ονομάζεται Θρησκεία και Κόσμος και θα έχει χαρακτηριστικά θρησκειολογίας για ζητήματα θρησκείας και ηθικής."

Αντιπαράθεση στη Βουλή για τις μεταρρυθμίσεις στην Παιδεία.

«Δεν υπάρχουν φαστ τρακ αλλαγές στην Παιδεία, όπου όμως δεν πρέπει να υπάρχουν μόνο λόγια αλλά και έργα», δήλωσε η υφυπουργός Παιδείας, Εύη Χριστοφιλοπούλου, αναφερόμενη στις μεταρρυθμίσεις.

Μιλώντας στην επιτροπή Μορφωτικών υποθέσεων της Βουλής η κ. Χριστοφιλοπούλου αρνήθηκε τις κατηγορίες φορέων και κομμάτων της αντιπολίτευσης ότι δεν υπήρξε διάλογος, ενώ χαρακτήρισε «στείρα» την κριτική της αντιπολίτευσης που λέει συνολικά «όχι» στις συνενώσεις.

Για ασκήσεις επί χάρτου κατηγόρησε την κυβέρνηση ο πρώην υφυπουργός της ΝΔ, Σπύρος Ταλιαδούρος, κάνοντας παράλληλα λόγο για έλλειψη διαλόγου, ενώ εκτίμησε ότι οι αλλαγές γίνονται μόνο για εξοικονόμηση πόρων και τελικά δεν θα έχουμε «νέο ποιοτικό σχολείο» αλλά «νέο φθηνό σχολείο».

«Ούτε για νέο λύκειο πρόκειται, ούτε καινοτόμες, ούτε πρωτοποριακές είναι οι αλλαγές της κυβέρνησης», υποστήριξε ο Γιάννης Πρωτούλης από το ΚΚΕ, ενώ ο Άδωνις Γεωργιάδης από το ΛΑ.Ο.Σ. Εκτίμησε ότι οι συνενώσεις ως γενική κατεύθυνση είναι σωστή και χαρακτήρισε θετικές τις προτάσεις, όμως επέκρινε τον τρόπο που το χειρίστηκε επικοινωνιακά –και ουσιαστικά μέσω τηλεοπτικών εκπομπών- η Κυβέρνηση.

Τις αλλαγές επέκρινε και ο Τάσος Κουράκης από το ΣΥΡΙΖΑ κάνοντας λόγο για υποβάθμιση των σχολείων και για εμπαιγμό των εκπαιδευτικών.

Αποχώρησαν ΝΔ – ΛΑΟΣ

Η ατμόσφαιρα στην επιτροπή ηλεκτρίστηκε όταν με αφορμή την αποχώρηση της ΝΔ και τους ΛΑ.Ο.Σ. από τη συνεδρίαση του Εθνικού Συμβουλίου Παιδείας, η κα Χριστοφιλοπούλου είπε ότι το Υπουργείο αναζητά το διάλογο αλλά τα δύο κόμματα αποχώρησαν. Στη βολή της υφυπουργού απάντησε ο πρώην Υπουργός Παιδείας της ΝΔ Άρης Σπηλιωτόπουλος, ο οποίος διευκρίνισε ότι το κόμμα του αποχώρησε γιατί ενώ στην ημερήσια διάταξη ήταν τα προγράμματα σπουδών, ξαφνικά η Υπουργός σήμερα έφερε προειλημμένες αποφάσισε για τον νέο λύκειο και επιχείρησε να κάνει διάλογο πάνω σε αποφάσεις που είχαν ήδη ληφθεί. Πρόσθεσε δε ότι από την αποχώρηση αυτή θα πρέπει να παραδειγματιστεί η κυβέρνηση καθώς –όπως είπε- «είναι μια προειδοποίηση».

skai.gr/

Υπουργός Παιδείας: Θρησκευτικά Β΄Λυκείου – «Ένας μονόωρος διάλογος για ζητήματα θρησκείας και ηθικής».


«…..το μάθημα των Θρησκευτικών παραμένει υποχρεωτικό στην Α΄ τάξη Λυκείου, όπως και στη Β΄ στην οποία όμως αλλάζει περιεχόμενο και μετονομάζεται σε «Θρησκεία και Κόσμος» ώστε να γίνεται -όπως εξήγησε η υπουργός - ένας μονόωρος διάλογος συνολικά για ζητήματα θρησκείας και ηθικής.»

«Ημερησία»31/03/2011

Τι λέει η Υπουργός Παιδείας Άννα Διαμαντοπούλου για τα Θρησκευτικά


Για το μάθημα των Θρησκευτικών μίλησε σήμερα το πρωί η Υπουργός Παιδείας κ. Άννα Διαμαντοπούλου, η οποία ανέφερε ότι αλλάζει καταρχήν όλο το περιεχόμενο των Θρησκευτικών.

"Το μάθημα θα λέγεται θρησκεία και κόσμος, σημαίνει ότι θα υπάρχει η δυνατότητα να συζητηθούν οι επιπτώσεις των θρησκειών στα κοινωνικά συστήματα...." πρόσθεσε η Υπουργός.

romfea.gr/index.php?-46

Δείτε την συνέχεια:



Υπουργός Παιδείας: Σε καμία περίπτωση δεν θα γίνεται κατήχηση την ώρα των Θρησκευτικών στο λύκειο

Για τις αλλαγές που ανακοινώθηκαν χθες από το Υπουργείο Παιδείας για το νέο λύκειο, μίλησε σήμερα η αρμόδια υπουργός κ. Άννα Διαμαντοπούλου στην εκπομπή «Καλημέρα Ελλάδα».

Ερωτώμενη για τη θέση του μαθήματος των Θρησκευτικών στο νέο σύγχρονο λύκειο, η Υπουργός επεσήμανε ότι αλλάζει όλο το περιεχόμενο του μαθήματος και το νέο βιβλίο θα τιτλοφορείται «Θρησκεία και κόσμος».

Ανέφερε πως οι Θεολόγοι στο νέο λύκειο θα διαλέγονται τόσο με τα παιδιά όσο και με εκπαιδευτικούς άλλων ειδικοτήτων για τις επιπτώσεις των θρησκειών στις κοινωνίες και σειρά άλλων παρόμοιων θεμάτων, τονίζοντας παράλληλα πως σε καμία περίπτωση τη ώρα του μαθήματος των Θρησκευτικών δεν θα γίνεται κατήχηση.

«Θρησκεία και κόσμος» είπε η κ. Διαμαντοπούλου, «σημαίνει ότι θα υπάρχει η δυνατότητα να συζητηθούν οι επιπτώσεις των Θρησκειών στα κοινωνικά συστήματα, στα πολιτικά συστήματα, η διαμόρφωση της ηθικής» συμπληρώνοντας πως «θα γίνονται συζητήσεις των Θεολόγων με τους Βιολόγους, της επιστήμης με την θεολογική άποψη, ώστε στην περίοδο εκείνη του εφήβου να μπορεί να έχει την δυνατότητα να αντιλαμβάνεται τον κόσμο από όλες τις οπτικές γωνίες».

«Δεν θα είναι σε καμία περίπτωση ένα μάθημα στο οποίο θα γίνεται κατήχηση», κατέληξε.

Θυμίζουμε ότι χθες (30.03.2011) από το αρμόδιο Υπουργείο ανακοινώθηκε ότι το μάθημα των Θρησκευτικών θα παραμείνει υποχρεωτικό στις δύο πρώτες τάξεις του λυκείου και προαιρετικό στην Γ΄ λυκείου, ενώ μειώνονται οι ώρες διδασκαλίας του.

anagrafes.com/-tin-ora-ton-thriskeftikon

Δελτίο Τύπου της Νέας Δημοκρατίας για το Νέο Λύκειο

ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ

ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ

Πέμπτη, 31 Μαρτίου 2011

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Από τον Τομέα Πολιτικής Ευθύνης Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων της Νέας Δημοκρατίας εκδόθηκε η ακόλουθη ενημερωτική ανακοίνωση για το «Νέο Σχολείο»:

Για άλλη μια φορά, η Πολιτική Ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας αιφνιδίασε και αναστάτωσε εκπαιδευτικούς, γονείς, μαθητές, ολόκληρη την εκπαιδευτική κοινότητα, παρουσιάζοντας χθες τις προτάσεις της για το Νέο Λύκειο. Προτάσεις που κατέθεσε σήμερα στο Εθνικό Συμβούλιο Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης μαζί με τα Προγράμματα Σπουδών της Υποχρεωτικής Εκπαίδευσης, όπως διαμορφώθηκαν από το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο για διαβούλευση… Μια διαβούλευση που στηρίζεται σε προειλημμένες αποφάσεις και στερείται γνησιότητας και ειλικρινών προθέσεων.

Η αναγκαιότητα προσαρμογής, αναβάθμισης κι εκσυγχρονισμού του σχολείου ανάλογα με τα νέα δεδομένα, με τις νέες προκλήσεις και εξελίξεις είναι αίτημα των καιρών, όπως και η αναγκαιότητα να αποτελέσει το Λύκειο αυτόνομη εκπαιδευτική μονάδα, που θα παρέχει ολοκληρωμένο Πρόγραμμα Σπουδών. Μια μονάδα που δε θα χρησιμοποιείται ως ο προθάλαμος για την εισαγωγή των μαθητών στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση αλλά θα παρέχει ένα σύνολο βασικών γνώσεων, θα προσφέρει δεξιότητες και δυνατότητες για το μέλλον τους.

Η πρόταση για το Νέο Λύκειο της κ. Διαμαντοπούλου δεν εξυπηρετεί κανέναν από τους παραπάνω σκοπούς, γιατί:

- Η στόχευση από την Α΄ Λυκείου θα είναι «να προετοιμάζεται ο νέος για την επόμενη βαθμίδα», κάτι που θα έχει ως αποτέλεσμα την αύξηση της παραπαιδείας με ό,τι αυτό συνεπάγεται για τους γονείς εν καιρώ οικονομικής κρίσης κι εξαθλίωσης.

- Όσοι δεν πετύχουν την εισαγωγή τους σε ΑΕΙ ή ΤΕΙ , έχοντας ένα απολυτήριο Λυκείου δίχως αντίκρισμα, θα υποχρεωθούν, εφόσον η πολιτεία δεν τους δώσει εναλλακτική λύση να φοιτήσουν ιδίοις εξόδοις σε σχολές του εξωτερικού ή στην Ελλάδα.

- Οι μαθητές που θα φοιτήσουν τον ερχόμενο Σεπτέμβριο στην Α΄ Τάξη του Λυκείου, θα υποχρεωθούν με αντιπαιδαγωγικό τρόπο να ενταχθούν σ’ ένα μαθησιακό περιβάλλον μη γνώριμο, χωρίς να τους δοθεί καμιά δυνατότητα προσαρμογής.

- Οι εκπαιδευτικοί που θα υπηρετήσουν το νέο σύστημα δε θα έχουν τη δυνατότητα να επιμορφωθούν σ’ αυτό, κάτι που προφανώς κρίνει η πολιτική ηγεσία ως περιττό, αφού με περίσσεια υποκρισία τους «αναγνωρίζεται» πλέον η «υψηλή» επιστημονική εξειδίκευση, όταν έως σήμερα βίωναν την απαξίωση και χρεώνονταν την αποκλειστική ευθύνη των κακών επιδόσεων των μαθητών τους στις πανελλαδικές.

- Η αναλογία μαθητή/καθηγητή κατά τους ισχυρισμούς της κ. Διαμαντοπούλου είναι 1/8. Της διαφεύγει ότι οι εκπαιδευτικοί διαμαρτύρονται για τα τμήματα τριάντα μαθητών και τις αντίξοες συνθήκες κάτω από τις οποίες είναι υποχρεωμένοι να διδάσκουν.

- Τα προβλήματα της κτιριακής και υλικοτεχνικής υποδομής θα συνεχίσουν να υφίστανται, αφού σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της Υπουργού είναι σε πολύ « ικανοποιητικό επίπεδο».

Το δεύτερο ζήτημα, το Νέο Σχολείο της Πρωτοβάθμιας και της Δευτεροβάθμιας, που δε συζητήθηκε τελικά στο ΣΠΔΕ, είναι μια ακόμη μεταρρύθμιση που σε ελάχιστο χρόνο η Υπουργός έχει επιβάλλει στην ελληνική εκπαίδευση. Το Ολοήμερο Σχολείο - Δημοτικό και Νηπιαγωγείο – αποτελεί έναν ιδιαίτερα σημαντικό θεσμό, αφού καλείται να καλύψει όχι μόνο παιδαγωγικούς αλλά και κοινωνικούς σκοπούς, επιλύοντας το μεγάλο πρόβλημα που αντιμετωπίζουν οι εργαζόμενοι γονείς.

Τα 800 Ολοήμερα Σχολεία που ένα χρόνο πριν βαπτίστηκαν ως νέα μεταρρύθμιση κι είχαν ως μόνο στόχο την απορρόφηση ευρωπαϊκών κονδυλίων, εξασφάλισαν τη δυνατότητα να χρησιμοποιηθούν στην πρωτοβάθμια ειδικότητες από τη δευτεροβάθμια χωρίς ουσιαστική επιμόρφωση και να προσληφθούν αναπληρωτές μέσω ΕΣΠΑ, που εργάζονται κάτω από άθλιες οικονομικές συνθήκες αφού παραμένουν για μήνες απλήρωτοι.

Σήμερα έχουμε και πάλι… νέα αναλυτικά προγράμματα με επίσης διαφορετικό ωρολόγιο πρόγραμμα. Το Νέο Σχολείο δε θα λειτουργεί ως Ολοήμερο μέχρι τις 4.00 ώστε να εξυπηρετεί τους εργαζόμενους γονείς, αλλά έως τις 3.00 για τους μικρούς μαθητές (Α΄,Β΄,Γ΄,Δ΄) και έως τις 3.30 για την Ε΄ και την Στ΄… Το αξιοπερίεργο είναι πως μετά τη λήξη του μαθήματος, το σχολείο θα προσφέρεται στους τοπικούς φορείς για χρήση, κάτι που γεννά εύλογα το ερώτημα αν οδηγούμαστε στην ιδιωτικοποίηση της εκπαίδευσης, καθώς και ποιος θα αναλάβει την ευθύνη της προστασίας των σχολικών κτιρίων από φθορές.

Το τεράστιο πρόβλημα που έχει δημιουργηθεί με τις συγχωνεύσεις καταργήσεις χωρίς τη σύμφωνη γνώμη της τοπικής κοινωνίας, καθώς και οι μεταρρυθμίσεις που αποφασίστηκαν ουσιαστικά χωρίς διαδικασία διαλόγου αποδεικνύουν την προχειρότητα, την έλλειψη σχεδιασμού και δημοκρατικών διαδικασιών αλλά και το έλλειμμα ευαισθησίας που χαρακτηρίζει τη σημερινή πολιτική ηγεσία στους μαθητές και γενικότερα στην ελληνική οικογένεια, καθώς και στους εκπαιδευτικούς.. Το κυρίαρχο ζήτημα που την απασχολεί είναι η εξοικονόμηση πόρων και η συρρίκνωση του εκπαιδευτικού προσωπικού και προς αυτή την κατεύθυνση οδηγεί κάθε μεταρρυθμιστική προσπάθεια.

neadimokratia.gr/31/03/2011

Ιωάννης Μπεϊνάς , Έκοψαν τα Θρησκευτικά!!!

Με μεγάλη μας θλίψη διαβάσαμε τις ανακοινώσεις της υπουργού Παιδείας για το νέο Λύκειο. Για ποιο λόγο εξοβελίζεται το μάθημα των Θρησκευτικών από την Β΄ και την Γ΄ Λυκείου; Στην Β΄ Λυκείου γίνεται από δίωρο μονόωρο (το μοναδικό!) και στην Γ΄ Λυκείου γίνεται επιλεγόμενο μαζί με τα μαθήματα εμβάθυνσης όπως τα αποκάλεσαν και τα οποία είναι φυσικό να επιλέγονται από τους υποψηφίους αφού έχουν τον χαρακτήρα ενισχυτικής διδασκαλίας στα μαθήματα που θα εξεταστούν πανελλαδικά. Έτσι ουσιαστικά καταργείται το μάθημα των Θρησκευτικών στην Γ΄ Λυκείου αφού οι περισσότεροι αν όχι όλοι οι μαθητές θα προτιμήσουν τα μαθήματα εμβάθυνσης για να γλυτώσουν ώρες από τα φροντιστήρια.

Σύμφωνα με όσα ανακοινώθηκαν οι μαθητές της Γ΄ Τάξης του Λυκείου θα αποχωρούν απο το σχολείο και τις πέντε ημέρες της εβδομάδας στο εφτάωρο δηλαδή περίπου στις 2:10 το μεσημέρι. 5 μέρες από 7 ώρες ημερησίως μας κάνει 35 ώρες την εβδομάδα.

Στην Β΄ τάξη του Λυκείου χωρίς να συντρέχει οποιοσδήποτε λόγος οι ώρες διδασκαλίας από 35 που θα μπορούσαν να είναι γίνονται 33. Δεν θα μπορούσε πολύ απλά να γίνουν οι ώρες 35 και να ξαναπάρει το μάθημα των Θρησκευτικών την ώρα που του έκλεψαν; Για ποιό λόγο οι μαθητές να μην τελειώνουν όλοι μαζί στο εφτάωρο την ίδια στιγμή που στα Δημοτικά σχολεία φέτος σχολούν όλα τα παιδιά στις 2 το μεσημέρι;

Στην Α΄ τάξη του Λυκείου εκεί που τα πράγματα είναι κάπως ποιο χαλαρά, θα έπρεπε να υπάρχουν στο πρόγραμμα και κάποιες άλλου είδους δραστηριότητες όπως καλλιτεχνικά, περιβαλλοντική αγωγή, αγωγή υγείας και σταδιοδρομίας, θεατρική αγωγή, κινηματογράφος γιατί οι μαθητές δεν πιέζονται τόσο για τις πανελλήνιες εξετάσεις αλλά και επειδή υπάρχει στο πρόγραμμα το περιθώριο οι 32 ώρες εβδομαδιαίας διδασκαλίας που προτείνονται να γίνουν 35. Όλα τα σχολεία σήμερα έχουν σοβαρό πρόβλημα διοργάνωσης των γιορτών αλλά και άλλων καλλιτεχνικών δραστηριοτήτων γιατί γίνονται σε βάρος των μαθημάτων. Γιατί όλες αυτές οι δραστηριότητες που σήμερα γίνονται στο «πόδι» να μην γίνονται σωστά και οργανωμένα μέσα στο εβδομαδιαίο πρόγραμμα;

Ρωτήσατε άραγε εκεί στο Υπουργείο τα παιδιά που τελειώνουν τα μαθήματά τους στις 1:25 και μετακινούνται με ευθύνη του Υπουργείου με Λεωφορεία τι κάνουν στο σχολείο μέχρι να τελειώσουν τα μαθήματά τους οι υπόλοιποι και να πάρουν το λεωφορείο στις 2:15; Περιφέρονται στις τάξεις και στους διαδρόμους προκαλώντας αρκετές φορές αναστάτωση στις τάξεις που κάνουν μάθημα, ενώ δεν είναι σπάνιες οι φορές που παρακαλάνε τους καθηγητές άλλων τμημάτων να τους δεχτούν σε κάποιο άλλο τμήμα γιατί δεν ξέρουν τι να κάνουν περιμένοντας το λεωφορείο.

Με εκτίμηση

Μπεϊνάς Ιωάννης , Θεολόγος εκπαιδευτικός

Κυκλοφορεῖ τὸ φύλλον τῆς 1.4.11 τοῦ «Ὀρθοδόξου Τύπου»

Μερικὰ ἀπὸ τὰ περιεχόμενά του:

Μεθοδεύουν τήν ἔμμεσον δήμευσιν τῆς περιουσίας τῶν Ἱ. Μονῶν τοῦ Ἁγίου Ὄρους. Ὡς προκύπτει ἀπό ἐπίσημον ἀνακοίνωσιν τῆς ἐκτάκτου διπλῆς Συνάξεως τῆς Ἱερᾶς Κοινότητος.

Ἀρχιεπίσκοπος Κύπρου προστρέχει εἰς τὸ Βατικανὸν διὰ βοήθειαν ὡς προσέτρεχον οἱ Βυζαντινοὶ εἰς τὴν Δύσιν. Ἡ «προσφυγή» μέ πρόσχημα τήν σωτηρίαν τῆς Χριστιανικῆς Κληρονομιᾶς εἰς τήν κατεχομένην Κύπρον.

Ἀρχιεπίσκοπος Ἀθηνῶν κ. Ἱερώνυμος: Ἡ νέα τάξις πραγμάτων μᾶς θέλει προσκυνημένους.

Ἡ Ἱεραρχία καί ἡ στάσις τῆς Ἐκκλησίας ἔναντι τοῦ Παγκοσμίου Συμβουλίου Ἐκκλησιῶν.

Σεβ. Κυθήρων: Ὡρισμένα πνευματικά τέκνα τοῦ Ἁγίου Ἰ. Πόποβιτς ὑπηρετοῦν τήν Παναίρεσιν τοῦ Οἰκουμενισμοῦ.

Ἐπιστολὴ 34 ἱερομονάχων, ἱερέων καὶ μοναχῶν πρὸς τὸν Ἀρχιεπίσκοπον. Δι᾽ αὐτῆς γνωστοποιοῦν, διατί δέν θά παραλάβουν τήν «Κάρταν τοῦ Πολίτου».

Ἔκκλησις τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος διὰ τὴν προστασίαν τῆς χριστιανικῆς κληρονομιᾶς εἰς τὴν κατεχομένην Κύπρον.

Συνοχὴ ἐθνῶν ἐν ἀπορίᾳ. Τοῦ Σεβ. Μητροπολίτου Ἁλεξανδρουπόλεως κ. Ἀνθίμου.

Ὁ κ. Μπουτάρης ὑπέρ τῆς κατασκευῆς τζαμιοῦ εἰς τήν Θεσσαλονίκην.

Ἐγκώμιον εἰς τὸν Μοναχὸν Κωνσταντῖνον (Καβαρνὸν) (1918–2011). Τοῦ πατρὸς Ἀστερίου Γεροστεργίου.

Γεγονότα καί Σχόλια. Βιβλιοκρισίαι καὶ ἄλλη ἐνδιαφέρουσα ὕλη συμπληρώνουν τὸ φύλλον.

Νέο Λύκειο με παλαιά υλικά

ΑΠΟ ΤΟ «ΛΥΚΕΙΟ ΤΩΝ ΕΠΙΛΟΓΩΝ» που θα ήταν αποσυνδεδεμένο από το εξεταστικό, θα ανακτούσε τη χαμένη του αυτοτέλεια και θα ξανάδινε στους μαθητές τον ελεύθερο χρόνο που τους έχουν κλέψει από την εφηβεία τους, η ηγεσία του υπουργείου Παιδείας πέρασε χθες με χαρακτηριστική άνεση σε ένα φθηνό μοντέλο «Λυκείου εξειδίκευσης», προσδεδεμένου όσο ποτέ στο σύστημα πρόσβασης. Ενδεικτικό του τρόπου με τον οποίο πολιτεύεται η κυβέρνηση είναι το γεγονός ότι η ηγεσία του υπουργείου Παιδείας δεν είχε κανέναν ενδοιασμό να ισχυριστεί ότι ένα Λύκειο που θα οδηγεί σε σαφάρι βαθμών, πανελλαδικές εξετάσεις με ακαθόριστη εξεταστέα ύλη, ενώ θα παρατείνει την αγωνία της επιτυχίας για ολόκληρο το πρώτο πανεπιστημιακό έτος, αφού η κατάταξη σε προγράμματα σπουδών θα γίνεται από το δεύτερο έτος, «θα αποκαταστήσει την ισορροπία στη ζωή των εφήβων» και θα κάνει «φυσιολογική τη ζωή τους και των γονιών τους».

ΕΙΔΙΚΑ ΣΤΟΝ ΤΟΜΕΑ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ η κυβέρνηση έχει αποδείξει πολλές φορές τη δεινότητά της στα… άλματα. Από το 1 δισ. για την Παιδεία πέρασε στην απέναντι όχθη της μιζέριας των συγχωνεύσεων για να εξοικονομήσει θέσεις καθηγητών και υποδομές. Χθες σημείωσε άλλη μία λαμπρή επίδοση στο άλμα αναγγέλλοντας για πρώτη φορά στα χρονικά «Νέο Λύκειο» με παλιά βιβλία και ρινίσματα εκπαιδευτικού υλικού από το Ιντερνετ. Για μία κυβέρνηση με τέτοιες επιδόσεις στην παραπλάνηση των πολιτών, είναι μάλλον πολυτέλεια το να σχολιάσει κανείς την παρουσίαση του «Νέου Λυκείου» ανήμερα της απεργίας όλων των συνδικάτων της εκπαίδευσης ενάντια στο κύμα των συγχωνεύσεων. Οσο για τη διακωμώδηση των διαδικασιών διαβούλευσης με την εκ των υστέρων κατάθεση των χθεσινών ανακοινώσεων στο Εθνικό Συμβούλιο Παιδείας που συνεδριάζει σήμερα, αυτό μόνον ως κακόγουστο κυβερνητικό αστείο μπορεί να εκληφθεί.

«Ελεύθερος Τύπος»31/03/2011

30 Μαρ 2011

Ολοι εν δυνάμει δότες οργάνων, σύμφωνα με προσχέδιο νόμου του Υπουργείου Υγείας

Ολοι εν δυνάμει δότες οργάνων

Εν δυνάμει δότες οργάνων θα είναι στο εξής όλοι, σύμφωνα με τα όσα προβλέπει το νέο προσχέδιο νόμου για τις μεταμοσχεύσεις που δόθηκε στη δημοσιότητα. Μόνο όσοι θα έχουν εκφράσει την αντίθεσή τους, όσο ζουν, με δήλωση στον Εθνικό Οργανισμό Μεταμοσχεύσεων, δεν θα είναι εν δυνάμει δότες.

Αναλυτικά, το προσχέδιο νόμου αναφέρει ότι η αφαίρεση ενός ή περισσοτέρων οργάνων από ενήλικο, θανόν πρόσωπο, πραγματοποιείται εφόσον δεν είχε εκφράσει την αντίθεσή του (εικαζόμενη συναίνεση).

Κάθε πολίτης που έχει ενηλικιωθεί, μπορεί να δηλώνει την αντίθεσή του στην αφαίρεση οργάνων του μετά θάνατον, σε ειδικό αρχείο που θα τηρείται στον ΕΟΜ. Η σχετική δήλωσή του θα πρέπει να φέρει βεβαιωμένο το γνήσιο της υπογραφής.

Επιπλέον, το νέο προσχέδιο αφήνει ανοικτό το ενδεχόμενο να γίνονται κατά περίπτωση μεταμοσχεύσεις και από ιδιωτικά νοσοκομεία. Η δυνατότητα για χειρουργική αφαίρεση οργάνων ή μεταμόσχευση δίνεται πλέον σε νοσηλευτικά ιδρύματα - νομικά πρόσωπα ιδιωτικού και δημοσίου δικαίου κοινωφελούς και μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα αλλά και ιδιωτικές κλινικές.

Επίσης, από το προσχέδιο προσδιορίζονται με σαφήνεια οι περιπτώσεις στις οποίες θα πρέπει να γίνεται αφαίρεση οργάνων από ζωντανό δότη.

Το ζήτημα αυτό, που αφορά κυρίως τους νεφρούς, μέρος του ήπατος και άλλα όργανα, επιτρέπει τη μεταμόσχευση από ζώντα δότη μόνο στον ή στη σύζυγό του, σε ασθενή με τον οποίο υπάρχει σύμφωνο ελεύθερης συμβίωσης, σε συγγενή μέχρι και 4ο βαθμό εξ αίματος και 2ο βαθμό εξ αγχιστείας και σε πρόσωπο που υπάρχει άμεση προσωπική και συναισθηματική σχέση.

Στην τελευταία περίπτωση θα πρέπει να δίνεται ειδική άδεια με δικαστική απόφαση αφού ελεγχθούν όλες οι προϋποθέσεις αφαίρεσης οργάνων από ζώντα δότη αλλά και η κατάσταση της ψυχικής του υγείας, της ουσιαστικής σχέσης και του συναισθηματικού δεσμού που έχει ο δότης με τον λήπτη.

Σε ό,τι αφορά τις τράπεζες βλαστοκυττάρων (αιμοποιητικών κυττάρων) θα ιδρύονται στο εξής με απόφαση του υπουργού Υγείας και σύμφωνη γνώμη του ΕΟΜ και θα λειτουργούν αποκλειστικά μόνο σε νοσηλευτικά ιδρύματα, στον Δημόκριτο και στο Ίδρυμα Ιατροβιολογικών Ερευνών της Ακαδημίας Αθηνών.

Στο προσχέδιο προβλέπονται ποινές για όσους με τη δική τους συναίνεση δίνουν όργανά τους προς μεταμόσχευση και πολύ αυστηρότερες ρυθμίσεις του προβλέπουν ακόμη και κάθειρξη δέκα ετών και πρόστιμο 290.000 ευρώ για οργανωμένες ομάδες που συμμετέχουν στη διακίνηση και εμπορία οργάνων.

«Ναυτεμπορική» 30/03/2011 -ΑΠΕ-ΜΠΕ

Ακολουθεί ολόκληρο το προσχέδιο του νόμου «Δωρεά και μεταμόσχευση οργάνων και άλλες διατάξεις»:

Διαβάστε πατώντας εδώ το προσχέδιο νόμου για τις μεταμοσχεύσεις.

«Στο Νέο Λύκειο δεν υφίσταται η έννοια του μονόωρου μαθήματος»!

Το κείμενο της παρουσίασης του Νέου Λυκείου που δημοσίευσε το Υπουργείο Παιδείας περιέχει πολλές αναφορές που αποδεικνύουν προχειρότητα αλλά και την πρόθεση στοχευμένης υποβάθμισης του μαθήματος των Θρησκευτικών. Σχολιάζουμε προς το παρόν τρία μόνο σημεία του κειμένου αυτού:

1. Αναφέρει το κείμενο: «Στο Νέο Λύκειο δεν υφίσταται η έννοια του μονόωρου μαθήματος, κάτι που συμβαίνει και σήμερα στην πράξη». Μόνο που αμέσως μετά στο σχέδιο του Νέου Λυκείου το μάθημα των Θρησκευτικών στη Β΄ τάξη είναι μονόωρο!... Αν θέλει το υπουργείο να είναι πιστό σε όσα το ίδιο λέει, πρέπει άμεσα να μετατρέψει και τα Θρησκευτικά της Β΄ Λυκείου σε δίωρο μάθημα ώστε τότε πραγματικά «Στο Νέο Λύκειο» να μην «υφίσταται η έννοια του μονόωρου μαθήματος».

2. Αναφέρει το κείμενο: «Στις (Β' και Γ' Λυκείου) στους μαθητές παρέχεται εντός του κυρίως προγράμματος του σχολείου η δυνατότητα παρακολούθησης επιπλέον διδακτικών ωρών σε επιλεγμένα μαθήματα (μαθήματα εμβάθυνσης) με βάση τις ανάγκες τους για την εισαγωγή στα Πανεπιστήμια και ΤΕΙ».Αναπτύσσεται μάλιστα και στο υπόλοιπο κείμενο η λογική ότι με αυτά τα μαθήματα εμβάθυνσης καλύπτονται οι ανάγκες για φροντιστήριο των μαθητών! Ας μην σχολιάσουμε πόσο αληθινό είναι κάτι τέτοιο. Ξεχνά όμως όπως φαίνεται το Υπουργείο ότι μαζί με τα «μαθήματα εμβάθυνσης» υπάρχουν στα επιλεγόμενα και τα Θρησκευτικά (στη Γ΄ Λυκείου). Ή μήπως και το Υπουργείο εμμέσως πλην σαφώς ομολογεί ότι κανείς μαθητής δεν θα επιλέξει τα Θρησκευτικά στη Γ΄ Λυκείου, ακριβώς γιατί επιδίωξή του θα είναι η είσοδος στο πανεπιστήμιο, στόχος για τον οποίο βοηθά η εμβάθυνση στα μαθήματα που θα εξετάζεται πανελλαδικά. Ουσιαστικά στο παραπάνω κείμενο το Υπουργείο ομολογεί ότι η μετατροπή του μαθήματος των Θρησκευτικών σε επιλεγόμενο στη Γ΄ Λυκείου ισοδυναμεί με πλήρη κατάργησή του.

3. Αναφέρει το κείμενο: «Ο Μαθητής γίνεται συνειδητός Έλληνας Πολίτης του κόσμου. Με γνώση και υπερηφάνεια για την ιστορία και τον πολιτισμό μας, μαθαίνει να ζει και προοδεύει μέσα στο σύγχρονο και ανταγωνιστικό περιβάλλον, μέσα και έξω από την χώρα». Πολύ ωραία. Και προφανώς η διατήρηση υποχρεωτικού μαθήματος Ιστορίας σε όλες τις τάξεις συμβάλλει στην επίτευξη του παραπάνω στόχου και την καλλιέργεια της εθνικής συνείδησης όπως προβλέπει και το Σύνταγμα. Μόνο που το Σύνταγμα προβλέπει και την καλλιέργεια της θρησκευτικής συνείδησης, την οποία το Υπουργείο υποβαθμίζει. Γιατί αλήθεια πιστεύουν στο Υπουργείο ότι το σχέδιό τους για το Νέο Λύκειο δεν θα κριθεί αντισυνταγματικό σε ότι αφορά τις προβλέψεις του για το μάθημα των Θρησκευτικών;

Θρησκευτικά

Απαράδεκτο. Μαθήματα Tai Chi στο Γυμνάσιο του Ολυμπιακού Χωριού!

ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ! Μαθήματα tai chi στο Γυμνάσιο Ολυμπιακού Χωριού!

Εν μέσω πνευματικής και οικονομικής κρίσης η οποία μαστίζει τις ψυχές μας και τη χώρα κάποιοι βρήκαν ευκαιρία να γαλουχήσουν τα παιδιά μας στο πνεύμα της αποκρυφιστικής μπαρούφας του γινγκ/γιανγκ και της ανατολίτικης θεωρίας του Τσι που ρέει υποτίθεται σε όλη την δημιουργία και σε όλα τα όντα.

Σήμερα Τετάρτη 30 Μαρτίου στο γυμνάσιο του Ολυμπιακού Χωριού γαλλίδα δασκάλα του Τάι Τσι μύησε (όσα παιδιά ήθελαν να χάσουν το μάθημα…) στην ανατολίτικη αυτή τεχνική «χαλαρώματος» όπως παρουσιάστηκε στα παιδιά. Τα περισσότερα παιδιά πήγαν (αλήθεια ποιος δεν θα διάλεγε το τάι τσι από το μάθημα;) αφού τους μίλησαν για την «πολεμική τεχνική που παρουσιάζεται στην ταινία ‘άβαταρ’». Με αυτές τις πλάνες έχουμε ασχοληθεί εκτενώς ,το θέμα εξ απόψεως Ορθοδόξου έχει απαντηθεί και δεν κρίνουμε σκόπιμο να συνεχίσουμε ΑΛΛΑ έχουμε κάποια ερωτήματα προς τους υπευθύνους διοργανωτές της αποκρυφιστικής αυτής εκδήλωσης.

  1. Ενημερώθηκαν τα παιδιά για την θρησκευτική άποψη του tai chi;
  2. Γιατί τους μίλησαν για το Γινγκ και το Γιανγκ;
  3. Γιατί είπαν στα παιδιά ότι πρόκειται περί μεθόδου χαλάρωσης και δεν αναφέρθηκαν στο φιλοσοφικό υπόβαθρο της τεχνικής αυτής;
  4. Μέθοδος «χαλάρωσης» είναι και ο υπνωτισμός, να περιμένουμε νέες εκπλήξεις;
  5. Ποιος Επιστημονικός φορέας βεβαιώνει ότι το Τάι Τσί είναι μια ακίνδυνη μέθοδος χαλάρωσης ώστε να διδάσκεται στα παιδιά μας; Ποιόν Επιστημονικό φορέα συμβουλεύτηκαν οι διοργανωτές της εκδήλωσης;
  6. Γιατί έγινε εν ώρα μαθήματος;
  7. Υπήρχε γιατρός στην αίθουσα;
  8. Γιατί ενώ απαξιώνουν καθημερινά την Εκκλησία και τους θεσμούς της (εξομολόγηση-εκκλησιασμό) επιτρέπουν τα παιδιά μας να προσηλυτίζονται σε αποκρυφιστικές πρακτικές και αμφιβόλου αποτελεσματικότητος τεχνικές;
  9. Ποιος πληρώνει την γαλλίδα δασκάλα για τις υπηρεσίες της;
  10. Έχει ενταχθεί η γιόγκα ή το τάι τσι στα προγράμματα του Υπουργείου παιδείας;
  11. Γιατί ενώ είπαν στα παιδιά ότι το μάθημα μπορεί να το παρακολουθήσει «όποιος θέλει» ταυτόχρονα δελέασαν τα παιδιά συσχετίζοντας το τάι τσι με την δημοφιλή ταινία άβαταρ;
  12. Γιατί ενώ ζητούν την συγκατάβαση του κηδεμόνα ώστε το παιδί να μπορεί να ακολουθήσει μια εκδρομή ταυτόχρονα μυούν τα παιδιά μας στον αποκρυφισμό εν αγνοία των γονέων;

Την Παρασκευή 1η Απριλίου ενημέρωσαν τα παιδιά ότι η γαλλίδα δασκάλα του Τάι Τσι θα συνεχίσει τα μαθήματα «χαλάρωσης». Εύχομαι οι γονείς να αντιδράσουν στον συστηματικό ευτελισμό του Προσώπου σαν Εικόνα Θεού και στην ανήθικη προπαγάνδα μαγικών μεθόδων. Την Παρασκευή 1η Απριλίου 1955κάποια γυμνασιόπαιδα ξεκίνησαν τον αγώνα ενάντια στην Τυραννία των εγγλέζων ιμπεριαλιστών. Ο σύγχρονος ιμπεριαλισμός της Νέας Τάξης δεν χρησιμοποιεί πλέον σφαίρες…

Αντιαιρετικόν Εγκόλπιον