27 Ιουλ 2010

Μέχρι το 2012 οι μαθητές της Γ' Γυμνασίου θα διδάσκονται ότι η Ελλάδα διεκδικεί τα Ίμια;

Βιβλίο της Γ΄ Γυμνασίου, όπλο στα χέρια της Τουρκικής διπλωματίας.

«Την ίδια εποχή, με αφορμή τη διεκδίκηση της βραχονησίδας Ύμια, στα Δωδεκάνησα, ξέσπασε κρίση στις ελληνοτουρκικές σχέσεις που αποκλιμακώθηκε με αμοιβαίες υποχωρήσεις (1996)»!

To σημερινό Βιβλίο της Γ’ Γυμνασίου «Νεώτερη και Σύγχρονη Ιστορία», (σελ. 163) όπου αναφέρεται ότι … τα Ύμια δεν ανήκουν στην Ελλάδα, αλλά τα… διεκδικούμε μαζί με την Τουρκία!

Διεκδικούσαμε δηλαδή τα Ύμια! Δεν ήταν κομμάτι της εθνικής μας κυριαρχίας, γράφουν οι συγγραφείς Ευαγγελία Λούβη και Δημήτρης Ξιφαράς. Απορίες προκαλεί πώς έδωσε το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο την έγκρισή του σ ‘αυτή την πλαστογράφηση της αλήθειας και τον βιασμό της ιστορικής πραγματικότητας.

Τι καλύτερο δώρο θα μπορούσε να περιμένει η Τουρκία; Έχει πλέον κι ένα σχολικό ελληνικό βιβλίο για να το επικαλείται στα διεθνή φόρουμ, ότι και η Ελλάδα παραδέχεται ότι δεν έχει την κυριαρχία της βραχονησίδας Ύμια, αλλά τη… διεκδικεί!

Το σκοτεινό πρόσωπο του Εφιάλτη , καμουφλαρισμένο σε μια μοναχά πρόταση, κάποιας σελίδας , ενός σχολικού βιβλίου !

Πρόταση -όπλο στα χέρια της Τουρκικής διπλωματίας που δεν αφήνει τίποτα να πέσει κάτω. Είναι γνωστόν άλλωστε ότι η τουρκική διπλωματία είναι συγκρίσιμη με εκείνη πέντε ή έξι μόνο χωρών στον κόσμο..

Πρόταση – όπλο στον κρόταφο 15χρονων ελληνοπαίδων μαθητών. Τι τους μαθαίνουμε; Ότι στα Ύμια υπήρχε διεκδίκηση. Έτσι απλά χωρίς να αναφέρουμε ποιος διεκδίκησε και γιατί. Δηλαδή αν διεκδίκησε η Τουρκία, η Ελλάδα ή και οι δυο χώρες μαζί;

Τους μαθαίνουμε ψευδώς ότι «αποκλιμακώθηκε με αμοιβαίες υποχωρήσεις».Δεν τους μαθαίνουμε τα πραγματικά γεγονότα , δηλαδή ότι οι υποχωρήσεις ήταν της ελληνικής πλευράς και ότι η Ελλάδα δεν ασκεί κυριαρχία επί των Υμίων, τα οποία είναι πλέον μια αμφισβητούμενη περιοχή.

Δεν τους μαθαίνουμε ότι η συγκεκριμένη βραχονησίδα σύμφωνα με τον χάρτη της συνθήκης του 1932, τον οποίο αποδέχτηκε η Τουρκία και στον οποίο φαίνεται ότι τα Ύμια ανήκουν στην ιταλική επικράτεια και από το 1947 στην Ελλάδα.

Απλά τους θέτουμε την πρόταση- όπλο στον μαθησιακό κρόταφο …..«αποκλιμακώθηκε με αμοιβαίες υποχωρήσεις». Ανιστόρητα και αποχαυνωτικά τους πυροβολούμε κάθε εγκεφαλικό μαθησιακό ιστορικό κύτταρο.

Αυτά που γράφτηκαν μόνο τυχαία δεν είναι. Το ζήτημα εμπίπτει στις αρμοδιότητες δύο υπουργείων. Του Υπουργείου Παιδείας και του Υπουργείου Εξωτερικών. Αφορά δε προσωπικά την υπουργό Παιδείας Α.Διαμαντοπούλου και ….τον Πρωθυπουργό κ. Γ. Παπανδρέου αφού ο ίδιος είναι και υπουργός Εξωτερικών , άρα φέρει και όλη την ευθύνη!

Το θέμα είναι πολιτικό , αλλά πρωτίστως Εθνικό. Όσο και εάν η τελευταία λέξη προκαλεί αναφυλακτικό σοκ σε ορισμένους !

politis-gr.com/?p=2584

Δείτε και :

-Υπουργείο Παιδείας: Σχετικά με δημοσιεύματα στον τύπο για το βιβλίο της Γ’ Γυμνασίου «Νεότερη και Σύγχρονη Ιστορία»

-Η Υπουργός Παιδείας «διέταξε τη διόρθωση του ανιστόρητου σχολικού βιβλίου Ιστορίας της Γ΄ Γυμνασίου»!!!

-H άλωση της ελληνικής διαπαιδαγώγησης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Oι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μη συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου

Η φωτογραφία μου
Για επικοινωνία : Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: aktinesblogspot@gmail.com