tag:blogger.com,1999:blog-6265776774987046605.post9184280427895756856..comments2024-03-29T12:34:16.469+02:00Comments on ΑΚΤΙΝΕΣ: Έτοιμος ο Τόμος… διχασμού της Ουκρανίας! Υπόλογοι όσοι μεταβούν στο Φανάρι!aktineshttp://www.blogger.com/profile/11969849422723438685noreply@blogger.comBlogger3125tag:blogger.com,1999:blog-6265776774987046605.post-38858523914826164552018-08-14T16:55:30.973+03:002018-08-14T16:55:30.973+03:00Το ότι ο Βαρθολομαίος , ακολουθώντας τους απαισιας...Το ότι ο Βαρθολομαίος , ακολουθώντας τους απαισιας μνήμης προκατόχους του, Μεταξάκη καί Αθηναγορα, και υπεικων σε εντολές και καθοδήγηση ξενων αντιορθοδοξων και αντιχριστιανικων κέντρων,στην βάση καθαρώς γεωπολιτικών σχεδιασμών και στοχευσεων,εχει βυθισθεί στην πνιγηρη παναιρεση τού Οικουμενισμου/συγκρητισμου, προδίδων και αποπτυων την Ορθόδοξη πίστη και παράδοση,καθισταμενος εν τοις πραγμασιν αυτοχρημα έκπτωτος, είναι πλεον κοινός τόπος και συνείδηση του πληρώματος τής Εκκλησίας.Αυτο όσον αφορά την δογματική και πνευματική ουσια του πράγματος,με ολες τις εξ αυτού συνέπειες,πρωτιστως σε εκκλησιολογικο και,βεβαια ,σωτηριολογικο επίπεδο.<br />Όσον αφορά, τώρα,τις δικαιοδοσίες,τα πράγματα είναι σαφεστατα και δεν επιδέχονται αμφισβητηση, λόγω,εστω ,της ευλογου αντιθεσεως μας,ως Ορθοδόξων Χριστιανών,προς τις πρακτικες τού παρόντος, κακή τη μοιρα,Πατριαρχου .<br />Ό ορος"Αυτοκεφαλη Εκκλησία της Ελλαδος" είναι όρος τεχνικος(terminus tecnicus) και περιλαμβάνει/υποδηλοι τις συγκεκριμένες εκκλησιαστικες επαρχιες του ελλαδικού χώρου,οι οποίες μνημονεύονται στον Τόμο της Αυτοκεφαλιας του 1850, την οποία κυριαρχικως παρεχωρησε τό Πατριαρχείο ("Εδοξε τη Αγία καί Μεγαλη Συνόδω...").Στις επαρχίες αυτές συγκαταριθμηθηκαν αργότερα- παντοτε με συναίνεση και ευλογια του Πατριαρχείου,ανεξαρτητως του πώς εξεμαιευετο αυτή- και τά απελευθερωθεντα εδάφη Θεσσαλίας και Ηπείρου (πλην Ιωαννινων),καθως και η εκκλησιαστικώς αφομοιωθεισα (με πληθος αμφιλεγόμενων ενεργειών)Επτανησος ,αμα τη Ενωσει με το Ελληνικό Βασιλειο.<br />Επομένως,η"Αυτοκέφαλη Εκκλησία της Ελλάδος" δεν ταυτίζεται με την ελληνικη επικράτεια, όπως, μολονότι ειναι παγκοινως γνωστό, κάποιοι επιχειρούν να ισχυρισθουν. Η δε Πράξη τού 1928, την οποίαν,ο καθείς επικαλειται κατα τό νομιζομενο συμφέρον του, είναι ομοίως κρυσταλλινης σαφηνειας: Οι Νεες λεγομενες Χώρες εξακολουθούν να ανηκουν κατά κυριαρχιαν στον Οικουμενικό Θρόνο,αποτελουσες κανονικο έδαφος Αυτου,και μόνον η διοικησις τους,για πρακτικούς/πολιτικούς/διοικητικους λογους , επαφίεται στην Εκκλησία της Ελλάδος,ΕΠΙΤΡΟΠΙΚΩΣ και ΑΧΡΙ ΚΑΙΡΟΥ. Που σημαίνει,πολυ απλά, ότι τό Πατριαρχείο,οπως μονομερώς καί κυριαρχικως (καί όχι...διαπραγματευομενο με την Εκκλησία της Ελλάδος) ανέθεσε ΕΠΙΤΡΟΠΙΚΩΣ-δικην προσωρινού κηδεμονος δηλαδή και μονον- την διοίκησιν των συγκεκριμένων επαρχιών ,το ιδιο μονομερώς καί κυριαρχικως δύναται,θεωρητικως , ανά πάσα στιγμή, νά αρει την επιτροπικη ανάθεση και να επαναφέρει τις εν λόγω εκκλησιαστικές επαρχίες υπό την αμεσο διαποίμανση του. Χωρίς να υπάρχει η παραμικρή δυνατοτης,εκκλησιαστικως ομιλούντες,εκτος εαν χρησιμοποιηθούν ... άλλες μέθοδοι,νομιμου και κανονικής αντιδρασεως εκ μέρους των Ελλαδικών.<br />Οι Νέες Χώρες ανήκουν στο Πατριαρχείο. Ειτε αρεσει αυτο είτε οχι,ειτε μας αρέσει ο σημερινός Πατριαρχης (τό Πατριαρχείο δεν είναι ο Βαρθολομαίος) είτε όχι. Κάποια στιγμή πρέπει να τερματισθεί η άγονη καί φθοροποιος, άνευ λογου,πολεμικη επ'αυτού. Οπως στο Πατριαρχείο (μας!) ανήκουν ευθεως και αμέσως τα Δωδεκάνησα και υπο καθεστως ημιαυτονομιας η Κρήτη.Γιώργος Κορυζήςhttps://www.blogger.com/profile/01246588277071219396noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6265776774987046605.post-69271786423888502102018-08-14T15:27:27.074+03:002018-08-14T15:27:27.074+03:00"....τοτε από το στόμα του κ. Βαρθολομαίου ακ..."....τοτε από το στόμα του κ. Βαρθολομαίου ακούσθηκε τροµερή άποψη-απάντηση, ότι" κτλ -<br />Αυτό ξεπερνά το τρομερό και φτάνει στο σατανικό "εάν πεσόν προσκυνήσης μοι.."Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6265776774987046605.post-7671058323098520132018-08-14T05:32:15.530+03:002018-08-14T05:32:15.530+03:00Κάποιος μοναχός του αγίου Όρους είπε το εξής. Δε θ...Κάποιος μοναχός του αγίου Όρους είπε το εξής. Δε θέλουμε βαθμοφόρους κληρικούς αλλά θεοφόρους. Και είχε δίκιο, μπορεί να είναι ένας εντελώς αγράμματος, εντελώς άγνωστος, εντελώς εκτός της επίσημης γραμμής πλεύσης βαθμοφόρων και κρατούντων, και να είναι ΑΥΤΟΣ πλήρης χάριτος και θεοφόρος, να είναι ΑΥΤΟΣ ο οποίος στέκεται στη μία αγία αποστολική καθολική Εκκλησία. Και να κρέμονται από το πετραχείλι του χιλιάδες πιστοί, όντως αγωνιζόμενοι χριστιανοί. Κι άσε τους άλλους να κουρεύονται με τίτλους και αποφάσεις, και άμφια ως την είσοδο.Anonymousnoreply@blogger.com