tag:blogger.com,1999:blog-6265776774987046605.post8283871871843114232..comments2024-03-27T22:38:13.804+02:00Comments on ΑΚΤΙΝΕΣ: Από το κακόδοξο Παπικό δόγμα «περί αλαθήτου του Πάπα» στο δόγμα «περί Μεταστάσεως της Παναγίας» (Ιερά Μητρόπολη Πειραιώς)aktineshttp://www.blogger.com/profile/11969849422723438685noreply@blogger.comBlogger5125tag:blogger.com,1999:blog-6265776774987046605.post-62526732121594734902016-09-17T11:37:08.934+03:002016-09-17T11:37:08.934+03:00Διατί δε ου δημοσιεύεται επ’ Eκκλησίας η της Θεοτό...Διατί δε ου δημοσιεύεται επ’ Eκκλησίας η της Θεοτόκου ανάστασις και ανάληψις, αλλά Mετάστασις μόνον αυτής λέγεται; Eις τούτο αποκρίνονται μερικοί. Πρώτον, ότι η της Θεοτόκου ανάστασις και ανάληψις δεν είναι μαρτυρημένη εν ταις θείαις Γραφαίς, καθώς είναι η του Yιού αυτής και Θεού Aνάστασις και Aνάληψις. Δεύτερον, διατί η της Θεοτόκου ανάστασις και ανάληψις, δόγμα εστί μυστικόν, εν μόνοις τοις λόγοις των Πατέρων σημειούμενον, και ουχί κήρυγμα. Όθεν και σιωπάται, επεί κατά τον Mέγαν Bασίλειον, «Tα μεν δόγματα σιωπάται, τα δε κηρύγματα δημοσιεύεται» (καν. ϟα΄). Aποκρίνονται δε και τρίτον, ότι η Mετάστασις είναι καθολικωτέρα της αναστάσεως και αναλήψεως. Kαθότι παν το αναστηθέν ή αναληφθέν, μεθίσταται κατά τόπον. Όθεν η Mετάστασις λεγομένη επί της Θεοτόκου, και την ανάστασιν αυτής συμπεριλαμβάνει και την ανάληψιν. Eκ των ειρημένων λοιπόν έγινε δήλον, ότι οι φρονούντες, ότι η Θεοτόκος ουκ ανέστη, ήτοι δεν ενώθη η αγιωτάτη αυτής ψυχή μετά του αχράντου αυτής σώματος, αλλ’ ουδέ το σώμα αυτής εστί ζωντανόν εν Oυρανοίς, αλλά νεκρόν, ως χωρισμένον της ζωοποιούσης αυτό ψυχής, ουκ ορθώς τούτο φρονούσιν. (Στέλιος Κούκος)Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6265776774987046605.post-85191644553441015022016-09-16T23:34:30.065+03:002016-09-16T23:34:30.065+03:00Το όλον θέμα το ξεκαθαρίζει ο Άγιος Νικόδημος ο Αγ...Το όλον θέμα το ξεκαθαρίζει ο Άγιος Νικόδημος ο Αγιορείτης, σχολιασμό του οποίου παραθέτει ο αρθρογράφος του παρακάτω συνδέσμου (συγκεκριμένα από την έβδομη παράγραφο έως το τέλος του άρθρου) :<br /><br />https://www.pemptousia.gr/2016/08/i-anastasis-tis-panagias/ Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6265776774987046605.post-80004785185056499702016-09-16T21:48:00.808+03:002016-09-16T21:48:00.808+03:00΄΄Μετέστης προς την ζωήν μήτηρ υπάρχουσα της ζωής ...΄΄Μετέστης προς την ζωήν μήτηρ υπάρχουσα της ζωής ΄΄ <br /><br />Άν διαβάσουμε προσεκτικά το κείμενο της μητροπόλεως αυτό ακριβώς διευκρινίζει οτι αποτελεί μια πίστη της εκκλησίας που στηρίζεται σέ ευσεβείς παραδόσεις αλλά η εκκλησια το αποσιωπά γιατι δέν έχει αγιογραφική κατοχύρωση Αντίθετα η Παπικοι τό έχουν κάνει δόγμα ,αιρόμενοι πάνω από την παραδοχή της εκκλησίας που είχε μέχρι το σχίσμα Το χαρακτηρίζει δέ ως ΄΄πρώιμη εσχατολογία ΄΄ δηλαδη οτι το σωμα της Υπεραγίας Θεοτόκου μεταφέρθηκε στον ουρανό όπως τά σώματα όλων που θα΄αναστηθούν στην Δευτέρα Παρουσία Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6265776774987046605.post-38443908660163642902016-09-16T20:27:35.574+03:002016-09-16T20:27:35.574+03:00Ευχαριστούμε την μητρόπολη Πειραιώς για τον κόπο π...Ευχαριστούμε την μητρόπολη Πειραιώς για τον κόπο που καταβάλλει να μας ενημερώνει για τα θέματα της πίστεως !Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6265776774987046605.post-63847047264985747642016-09-16T18:58:41.257+03:002016-09-16T18:58:41.257+03:00Ασφαλως θα γνωρίζετε τό Συναξάρι της 15ης Αυγούστο...Ασφαλως θα γνωρίζετε τό Συναξάρι της 15ης Αυγούστου. 'Εκδοσις ΦΩΣ σελ. 153 καί τό<br />αυτό αναφέρει καί το της Αποστολικης Διακονίας.<br />Τη ΙΕ τού αυτού μηνός, μνήμη της πανσέπτου Μεταστάσεως τής υπερενδόξου Δεσποίνης<br />ημών καί αειπαρθένου Μαρίας.<br />Μήπως χρειάζεται κάποια διόρθωσις;<br />Τό Ωρολόγιον της Αποστολικης Διακονίας: ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ 15. Η Κοίμησις της υπεραγίας<br />δεσποίνης ημων, Θεοτόκου καί αειπαρθένου Μαρίας.<br />Δέν προξενει λιγη σύγχυση;<br />Θανάσης Κακογιάννης<br />16 Σεπτεμβρίου 2016<br />tpkakos@yahoo.com<br />USAθΑΝΑΣΗΣ ΚΑΚΟΓΙΑΝΝΗΣnoreply@blogger.com