tag:blogger.com,1999:blog-6265776774987046605.post7350240829646189188..comments2024-03-27T22:38:13.804+02:00Comments on ΑΚΤΙΝΕΣ: Γιώργος Ν. Παπαθανασόπουλος, Το περιβόλι της Παναγίας και ο κ. Τσίπραςaktineshttp://www.blogger.com/profile/11969849422723438685noreply@blogger.comBlogger4125tag:blogger.com,1999:blog-6265776774987046605.post-5661614499169200982014-08-13T13:59:23.886+03:002014-08-13T13:59:23.886+03:00ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΠΡΟΩΘΗΣΟΥΝ ΓΙΑ ΠΡΩΘΥΠΟ...ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΠΡΟΩΘΗΣΟΥΝ ΓΙΑ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟ;ΜΗ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ ΠΑΝΑΓΙΑ ΜΟΥ!<br />Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6265776774987046605.post-61708997085150999302014-08-12T08:52:15.969+03:002014-08-12T08:52:15.969+03:00Μεγάλη η πτώσις των επικεφαλής των σεβαστών Πατέρω...Μεγάλη η πτώσις των επικεφαλής των σεβαστών Πατέρων του Άθω να δεχθούν έναν δεδηλωμένον και αμετανόητον άθεον. Εξ όσων εγνώριζα εις το παρελθόν ούτε εις ετεροδόξους, ουδέ εις αλλόδοξους πολύ δε περισσοτέρως εις αρνησιθρήσκους επιτρεπόταν η είσοδος εις την Αγίαν Μοναστικήν Πολιτείαν του Άθω, καθότι ο Ιερός Τόπος του Άθω δεν είναι πρόσφορος δια τουρισμόν και περιήγησιν, αλλά μόνον δια προσευχήν, πνευματικήν αναζήτησιν και ανάπαυσιν των ψυχών Ορθοδόξων και μόνον Χριστιανών. Ακόμα και εις την θεσμικήν υποχρέωσιν της επιστασίας να δεχθεί εν πολιτικόν εκπρόσωπόν της Ελλάδος δεδηλωμένον άθεον (Κύριε ελέησον) θα όφειλε να δείχνη την δέουσαν σοβαρότηταν, χρωμένη το λιτόν, φιλόξενον, πλην όμως αυστηρώς μοναστικόν ύφος, αποφεύγοντας τους γέλωτας και τα μειδιάματα. Λυπούμαι, αλλά το ισοπεδοτικώς εκκοσμικευμένον πνεύμα πολλών εκ των ιερωμένων της Ελλαδικής Ορθοδόξου Εκκλησίας έχει προσβάλει εις σημαντικόν βαθμόν και τινάς εκ των Πατέρων του Άθω, ευτυχώς ουχί πάντας. Η φιλτάτη Πατρίδα ημών έχει εισέλθει εις επικινδύνους ατραπούς εκ των οποίων η έξοδος φαντάζει δύσκολος και πολύπονος. Αδελφοί, γρηγορείτε και προσεύχεσθε...Αντιοικουμενιστήςnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6265776774987046605.post-23667866044365620742014-08-11T15:37:18.745+03:002014-08-11T15:37:18.745+03:00Δεν έπρεπε να τον δεχθούν καθόλου!
Είναι αίσχος να...Δεν έπρεπε να τον δεχθούν καθόλου!<br />Είναι αίσχος να τον δέχονται με τέτοιες διεφθαρμένες ιδέες που έχει υπερ της ανωμαλίας και υπερ του αποχρωματισμού Χριστιανικώς της Ελλάδας!Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6265776774987046605.post-29117632473542540162014-08-11T00:12:19.371+03:002014-08-11T00:12:19.371+03:00Της πολιτικής σωτηρίας ημών το κεφάλαιο
Όταν ο Χ....Της πολιτικής σωτηρίας ημών το κεφάλαιο<br /><br />Όταν ο Χ. Φλωράκηης επισκέφθηκε το άγιον Όρος είπε σε ερώτηση μοναχού :<br />«Εσείς πιστεύετε στη σωτηρία στον άλλο κόσμο, εμείς δεν πιστεύουμε ότι προλαβαίνουμε τη σωτηρία σ’ αυτόν τον κόσμο, οπότε έχουμε κάτι κοινό».<br /><br />Ποια ήταν η απάντηση του κ. Τσίπρα στο συναφές ερώτημα που του τέθηκε ; "Από την πλευρά μου αισιοδοξώ ότι θα υπάρξει αποτέλεσμα σ’ αυτόν τον κόσμο".<br /><br />Ο αρθρογράφος, που ασχολήθηκε με την πρόσφατη επίσκεψη του επιγόνου του αποβιώσαντος Φλωράκη - είναι τώρα ο κ. Τσίπρας - σχολίασε γράφοντας : «Οι δύο δηλώσεις δείχνουν τη διαφορά του ώριμου από τον ανώριμο πολιτικό της Αριστεράς, του ρεαλιστή από αυτόν που ακόμη βρίσκεται στα σύννεφα».(*)<br /><br />Αν καταλαβαίνω καλά, η πολιτική ωριμότητα του απελθόντος κ. Φλωράκη έγκειται στο ότι εκείνος - σημ. υποθέτω και άπασα η αριστερά ομήγυρης - δεν πίστευε ότι προλαβαίνει τη σωτηρία σ΄ αυτό τον κόσμο. Αντίθετα, η ανωριμότητα του νυν προέδρου του ΣΥΡΙΖΑ φάνηκε εκ του ότι εκείνος "αισιοδοξεί ότι θα υπάρξει αποτέλεσμα σ’ αυτόν τον κόσμο". <br /><br />Για να το απλουστεύσουμε ακόμη περισσότερο, ο μεν Φλωράκης είχε πει ότι δεν πιστεύει, ο δε Τσίπρας δήλωσε ότι αισιοδοξεί.<br /><br />Βλέπουμε λοιπόν ότι η ωριμότητα του ενός πολιτικού ανδρός αποδίδεται στο, έστω αρνητικό, "δεν πιστεύουμε". Υπάρχει όμως και το παρακάτω, το οποίο απλουστευτικά είναι : Δεν προλαβαίνουμε το τραίνο της σωτηρίας. Ο έτερος πολιτικός ανήρ, ο ανώριμος, δήλωσε ότι είναι αισιόδοξος, αποτέλεσμα θα υπάρξει. Δηλαδή, το τραίνο θα το προλάβουμε και ο κόσμος θα αλλάξει, συμπληρώνουμε. Ρεαλιστής ο πρώτος, αιθεροβάμων ο δεύτερος, κατά τον αρθρογράφο και δεν έχει άδικο.<br /><br />Όλα αυτά σε σχέση με την πνευματικότητα που αποκόμισαν αμφότεροι από την επίσκεψή τους στο Αγ. Όρος και γράφουμε, τώρα, εμείς.<br /><br />Αν η περί σωτηρίας πνευματικότητα του αγίου Όρους αφορά στη διάκριση μεταξύ πιστεύω και αισιοδοξώ, δεν μπορεί να δέχεται ώριμη την δήλωση "δεν πιστεύουμε (σ.σ. οι αριστεροί) ότι προλαβαίνουμε τη σωτηρία σ΄ αυτό τον κόσμο". Ούτε βέβαια να γίνει δεκτός ο αφορισμός "εσείς οι μοναχοί πιστεύετε στη σωτηρία στον άλλο κόσμο". Άλλωστε, αυτό δεν είναι μόνο πίστη των μοναχών, είναι πίστη και του πληρώματος της Εκκλησίας κατά την δύναμη ενός εκάστου και κατά το ποιόν του "Ἔστι δὲ πίστις ἐλπιζομένων ὑπόστασις, πραγμάτων ἔλεγχος οὐ βλεπομένων". Από αυτό εξαρτάται η σωτηρία μας στον άλλο κόσμο, όπου δεν θα είμαστε εμείς οι κριτές του εαυτού μας, άρα και της σωτηρίας μας. Άλλος έχει το λόγο εκεί. Και ακόμη, γενικότερα αυτό, άγνωστο παραμένει τι είδους "ἐλπιζομένων ὑπόστασις" είναι η πίστη και η αισιοδοξία των πολιτικών.<br /><br />Τέλος, το κεφάλαιο περί της πολιτικής ημών σωτηρίας, με άρωμα σύγχρονης πνευματικότητας από το άγιον Όρος, που αποκόμισαν οι κ.κ. Φλωράκης και Τσίπρας, δεν θα μπορούσε να είναι άλλο από το "αισιοδοξώ ότι θα υπάρξει αποτέλεσμα". Πάντως, ούτε με την ρεαλιστική εκδοχή Φλωράκη είδαμε φως - βλέπε τους επιγόνους - ούτε πρόκειται να δούμε και με αυτή του αιθεροβάμονα Τσίπρα. Πραγματιστής ο πρώτος, θεωρητικός ο δεύτερος και πανταχού παρών ο θεωρητικός ρεαλισμός του νόμου της ζούγκλας.Κυπριανός Χριστοδουλίδηςhttps://www.blogger.com/profile/08392258607092356179noreply@blogger.com