tag:blogger.com,1999:blog-6265776774987046605.post4532656453433474528..comments2024-03-19T03:51:43.885+02:00Comments on ΑΚΤΙΝΕΣ: Επιστολή Μητροπολίτου Γόρτυνος Ιερεμία περί Αποτειχίσεωςaktineshttp://www.blogger.com/profile/11969849422723438685noreply@blogger.comBlogger90125tag:blogger.com,1999:blog-6265776774987046605.post-4288044946444170052017-01-04T18:02:22.199+02:002017-01-04T18:02:22.199+02:00Αγαπητε 10:30 στις περιπτωσεις που αναφέρονται στο...Αγαπητε 10:30 στις περιπτωσεις που αναφέρονται στο σχόλιο 12:28 ΒΛΕΠΕΙΣ ΤΟΝ ΓΟΡΤΥΝΟΣ ;;;;;;;;;;;;;;;;<br />Έτσι όμως που απαντάς κάνοντας χρήση του Σεβασμιότατου Ιερεμια στην απάντησή σου είναι σαν να τον κατατάσσεις απέναντι σε όσους διαφωνούν με τα πορίσματα της συνόδου Κρήτης και πιστεύουν πως τα πράγματα πρέπει να μπουν θέση τους όσο αφορά την ανεξέλεγκτη ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΗ δράση ΟΡΙΣΜΕΝΩΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΩΝ ΕΠΙΣΚΟΠΩΝ. <br /><br />Αναφερεσαι στο χολιο 12:28 και λες <i>Ειστε σιγουροι ότι εσεις έχετε την ορθή πίστη και είναι αιρετικοί όλοι οι άλλοι. </i><br />Απάντηση: στο σχολιο 12:28 αναφέρονται συγκεκριμένες περιπτώσεις επισκόπων, είναι αυτοί οι επίσκοποι "ολοι οι άλλοι";;;;; Η εκκλησία ταυτίζεται με αυτες τις περιπτώσεις;;;;;;; Αυτή είναι η εκκλησία;;;;;;; Αξίζει στην εκκλησία αυτή η κατηγοριοποίηση που κανείς;;;;;;;;<br />Γιατί χρησημοποιείς έτσι τον λόγο σου;;;;;;; <br /><br />Επειδή δε μασω τα λόγια μου και είμαι συγκεκριμένος, επί του 12:28, σου αναφέρω ότι ναι αυτοί οι επίσκοποι ΚΑΙ ΟΙ ΑΚΌΛΟΥΘΟΙ ΤΟΥΣ (ΟΠΑΔΟΙ ΤΟΥΣ) δεν έχουν σωστή πίστη. Όσοι διαφωνούν με αυτές τις περιπτώσεις επισκόπων έχουν τα πάθη τους αλλά ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΠΕΣΕΙ ΣΕ ΑΙΡΕΣΗ. ΜΙΛΩ ΓΙΑ ΤΙΣ συγκεκριμενες ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΕΠΙΣΚΟΠΩΝ ΠΟΥ ΑΝΑΦΈΡΟΝΤΑΙ ΣΤΟ 12:28 ΚΑΙ ΟΧΙ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ (πάλι, ΟΧΙ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ μόνο για τους συγκεκριμένους).Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6265776774987046605.post-27699436448063258632017-01-04T16:06:06.679+02:002017-01-04T16:06:06.679+02:00Και αυτό κύριε/α 10.30 ονομάζεται σύνοδος καί μάλ...Και αυτό κύριε/α 10.30 ονομάζεται σύνοδος καί μάλιστα Αγία και Μεγάλη και Οικουμενική που ο επίσκοπος Γορτυνος καί πάς άλλος ΄΄παραδοσιακός ΄΄ επίσκοπος ΄΄ επικυρώνει ,που αφήνει το περιθώριο ο καθείς να εννοεί και να καταλαβαίνει ό,τι θέλει ; Και τότε γιατί οι οικουμενιστές να μήν εννοήσουν και εκείνοι ό,τι θέλουν ; Είναι σάν να μάς λέτε μία απόφαση δηκαστηρίου νά χωρα πολλές εκδοχές και να πάει κανείς φυλακή ,αλλά και να μήν πάει Νά μείνει στη φυλακη 20 χρόνια ,αλλά μπορεί και 2 !<br /><br />Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6265776774987046605.post-55566403949704164802017-01-04T13:11:30.512+02:002017-01-04T13:11:30.512+02:00Τιμήσαμε τον Γόρτυνος και τις σκανταλιές του μέ κο...Τιμήσαμε τον Γόρτυνος και τις σκανταλιές του μέ κοντά 100 σχόλια ! Τί άλλο θέλει ; Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6265776774987046605.post-29962688235964007712017-01-04T10:30:48.586+02:002017-01-04T10:30:48.586+02:00Εχω την εντύπωση ότι σκέπτεται ο καθένας τα δικά τ...Εχω την εντύπωση ότι σκέπτεται ο καθένας τα δικά του και δεν μπαίνει καν στον κόπο να καταλάβειτι θέλει να πει ο άλλος που δεν σκέπτεται το ίδιο μ΄αυτόν. Ειστε σιγουροι ότι εσεις έχετε την ορθή πίστη και είναι αιρετικοί όλοι οι άλλοι. Τώρα τι σχέση έχουν τα παραπάνω με τον συγκεκριμένο μητροπολίτη. Ο άνθρωπος από την αρχή καταδικάζει τα φιλοπαπικά και οικουμενιστικά κινήματα και αναφέρεται στον υπέρμετρο, άκριτο και άτακτο ζήλο που μπορει να κάνει ζημιά.Εχει παραξηγηθεί ο λόγος του. Ολοι εμείς που καταδικάζουμε είμαστε οι άγιοι, έχουμε καθαρίσει τον εαυτό μας από τα πάθη καιοδηγουμε στο πυρ το εξώτερο τον μητροπολίτη. Ας σκεφθεί ο καθένας τις αμαρτιες του που είναι πολλές, γιατί μη μου πείτε ότιέχετε όλοι την συνείδησή σας ήσυχη, έχετε φθασει σε αγιότητα και έχετε τόση παρρησία ωστε να κρινετε και να καταδικάζετε τον επίσκοπο. Βέβαια αυτό θα ήταν ευχάριστο δηλαδή να έχετε αγιότητα αλλά δεν νομίζω ότι συμβαίνει.Ας δούμε τα χάλια μας και να δούμε αν αγαπάμε το Θεό πραγματικά και αν τον βιώνουμε στην ζωή μας και μετά θα μπορούμε να κάνουμε και κριτική καλή και με τον προσήκοντα σεβασμό. Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6265776774987046605.post-57227392246211250152017-01-04T00:28:30.332+02:002017-01-04T00:28:30.332+02:00Αγαπητέ 8:36 γιατί συνεχώς μιλάς για αποτειχιση απ...Αγαπητέ 8:36 γιατί συνεχώς μιλάς για αποτειχιση από όλη την εκκλησία;;;;; <br />Ανέφερα συγκεκριμένα παραδείγματα. <br /><br />Έλα στη θέση ενός ορθόδοξου που βλέπει τον επισκοπο του να φίλα το χέρι του πάπα ή να τον ευλογεί ο πάπας. Αυτός ο πιστός ιερέας είναι υποχρεωμένος να μνημονεύει αυτον τον επισκοπο;;;;;; Αυτον συγκεκριμένα όχι να κάνει δική του εκκλησία.<br /><br />Ελα στη θέση ενος ορθόδοξου που αντί να εκκλησιάζεται ορθοδοξα παρακολουθει συμπροσευχες και ακούει κηρύγματα ΑΙΡΕΤΙΚΆ! Αυτός ο πιστός είναι υποχρεωμένος να μνημονεύει αυτον τον επισκοπο;;;;;; Αυτον συγκεκριμένα όχι να κάνει δική του εκκλησία.<br /><br />Ξέρετε ότι υπάρχουν τέτοιοι επισκοποι στις εκκλησίες των οποίων γίνονται συμπροσευχες και τα κηρύγματα είναι ΑΙΡΕΤΙΚΆ. Είναι υποχρεωμένοι οι πιστοί να μνημονεύουν αυτούς τους επισκόπους;;; Αυτούς συγκεκριμένα όχι να κάνουν δική τους εκκλησία.<br /><br />Ξέρετε ότι υπάρχουν κάποιοι επισκοποι που κηρυττουν την θεωρία των κλάδων η οποία είναι καθαρή αίρεση και την κηρρυττουν γυμνή τη κεφαλή σε δημοσιεύσεις , συνέδρια , κηρύγματα. Αυτοί οι πιστοι είναι υποχρεωμένοι να μνημονεύουν αυτον τον επισκοπο;;;;;; Αυτον συγκεκριμένα όχι να φύγουν από την εκκλησία.<br /><br />Ξέρετε ότι υπάρχουν κάποιοι επισκοποι που κηρυττουν την μεταπατερικη θεολογία η οποία είναι καθαρή αίρεση και την κηρρυττουν γυμνή τη κεφαλή σε δημοσιεύσεις , συνέδρια , κηρύγματα. Αυτοί οι πιστοι είναι υποχρεωμένοι να μνημονεύουν αυτον τον επισκοπο;;;;;; Αυτον συγκεκριμένα όχι να φύγουν από την εκκλησία.<br /><br />Ειναι υποχρεωμενοι στις νέες χώρες να ΜΝΗΜΟΝΕΥΟΥΝ τον Βαρθολομαίο από τη στιγμή που ο Βαρθολομαίος προωθεί ασταμτητα την αίρεση του οικουμενισμού και τους ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ;;;;;; Μιλώ για παύση μνημόνευσης ΣΥΓΚΡΚΡΙΜΕΝΩΝ ΕΠΙΣΚΟΠΩΝ όχι για σχισμα και δημιουργια νέας εκκλησίας. ΓΙΑΤΙ ΠΑΤΕ ΕΚΕΊ ΤΗ ΚΟΥΒΈΝΤΑ;;;;;;;;Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6265776774987046605.post-30991864005735440302017-01-03T23:46:01.123+02:002017-01-03T23:46:01.123+02:00Η μόνην και απόλυτος Ύβρις είναι η Ύβρις κατά του ...Η μόνην και απόλυτος Ύβρις είναι η Ύβρις κατά του Αγίου Πνεύματος. Όστις πιστεύη ότι η Ορθόδοξος Εκκλησία συμπεριφέρεται με "ευγένειαν" εις τους υβριστάς του Αγίου Πνεύματος, ε, ας ευρευνήση την Αγίαν Υμνολογίαν της Ορθοδόξου Εκκλησίας. Αδελφοί, γρηγορείτε και προσεύχεσθε...Αντιοικουμενιστήςnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6265776774987046605.post-42383465654640129412017-01-03T23:25:55.258+02:002017-01-03T23:25:55.258+02:00Λες προσωπικές απόψεις και τίποτε από αυτά που λες...Λες προσωπικές απόψεις και τίποτε από αυτά που λες δεν στηρίζεται στο Λόγο του Κυρίου και στους Πατέρες της Εκκλησίας.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6265776774987046605.post-90849832369734642682017-01-03T23:17:43.964+02:002017-01-03T23:17:43.964+02:00Να διαβάσετε τον Όσιο Θεόδωρο τον Στουδίτη και εκε...Να διαβάσετε τον Όσιο Θεόδωρο τον Στουδίτη και εκεί θα δείτε πόσο λάθος σκέπτεστε.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6265776774987046605.post-64312056452496690662017-01-03T21:35:33.681+02:002017-01-03T21:35:33.681+02:00Η κριτική δεν απαγορευεται, αλλά να γίνεται με τον...Η κριτική δεν απαγορευεται, αλλά να γίνεται με τον πρέποντα σεβασμο και όχι καταδικάζοντας και κρίνοντας, βάζοντας σαν κίνητρα αυτά που εσείς θεωρείτε, χωρίς καν να προβληματιζεστε, όντας εκατό τοις εκατό σίγουροι οτι είναι όπως τα λέτε! Έπειτα ο Αρχιερέας είναι εις τύπον Χριστου, δεν μπορεί ο καθένας να βγαίνει και να τον βρίζει. Εδώ ακούγονται βρισιές. Έλεος!!! Φανατισμός σε όλο του το μεγαλείο!Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6265776774987046605.post-31581224691746603992017-01-03T20:36:01.825+02:002017-01-03T20:36:01.825+02:00Αγαπητέ δεν απότείχισε κανεις κανένα. Απο μόνοι το...Αγαπητέ δεν απότείχισε κανεις κανένα. Απο μόνοι τους αυτοί που τραβούν τα άκρα χωρίς να περιμένουν να αποφασίσει η εκκλησια οδηγούνται σε αποτειχιση, με τις ενέργειες τους, μόνοι τους βγαίνουν εκτος , δεν τους βγάζει κανένας. Χρειαζεται πολλή προσοχή γιατί μπορεί να οδηγηθούμε σε σχήμα προς μεγάλη χαρά των αιρετικών. Πάντως οι χαρακτηρισμοί που εκτοξεύονται εναντιον των αρχιερέων και συγκεκριμενα εδώ του μητροπολίτου Γόρτυνος είναι Απαράδεκτοι. Είναι όλοι γνωστες της ψυχής του και της καρδιάς του και γνωρίζουν τα κίνητρα του, που για αυτους είναι τα χειρότερα, και δεν σκέφτονται καν μήπως κατακρίνουν και καταδικάζουν αδικα και βρεθούνε θεομαχοι;Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6265776774987046605.post-62911181348263209402017-01-03T20:07:26.842+02:002017-01-03T20:07:26.842+02:00Aπό πότε απαγορεύεται η κριτική στους επισκόπους γ...Aπό πότε απαγορεύεται η κριτική στους επισκόπους για τη στάση τους σε θέματα πίστεως; Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6265776774987046605.post-35409355087118695822017-01-03T19:05:58.663+02:002017-01-03T19:05:58.663+02:00Η επίθεση σε αυτούς που διαμαρτύρονται για την αίρ...Η επίθεση σε αυτούς που διαμαρτύρονται για την αίρεση αντί να διαμαρτυρηθούν στους αιρετικούς οικουμενιστες τίνος πνεύματος είναι καρπός αγαπητέ 6:13;Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6265776774987046605.post-35631138912813537312017-01-03T19:00:14.748+02:002017-01-03T19:00:14.748+02:00Αγαπητέ 5:26 Ποιος καταδικάζει ποιον;
Ποιος έχει ή...Αγαπητέ 5:26 Ποιος καταδικάζει ποιον;<br />Ποιος έχει ήδη θέσει χριστιανούς εκτός εκκλησίας απλά επειδή ασκουν κριτική στη στάση αρχιερέων όσον αφορά την παναιρεση του οικουμενισμού; <br />Ο πάτερ Ζήσης και ο πάτερ Νικόλαος είναι ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΜΕΜΟΙ;;;;;; <br />Οι χριστιανοί που αντιδρούν νομίζετε πως πως είναι ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΜΕΜΟΙ;;;;; <br />Νομίζετε πως όσοι γράφουν το πονο τους θεωρουν την αποτειχιση απλή υπόθεση;;;;;;;; ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ!!!!!!!!!!!!<br /><br />Και να πω και κάτι; <br />Ελάτε στη θέση ενός ορθόδοξου που βλέπει τον επισκοπο του να φίλα το χέρι του πάπα ή να τον ευλογεί ο πάπας.<br />Ελάτε στη θέση ενος ορθόδοξου που αντί να εκκλησιάζονται ορθοδοξα παρακολουθούν συμπροσευχες και ακούν κηρύγματα ΑΙΡΕΤΙΚΆ! <br />Ξέρετε ότι υπάρχουν τέτοιοι επισκοποι στις εκκλησίες των οποίων γίνονται συμπροσευχες και τα κηρύγματα είναι ΑΙΡΕΤΙΚΆ. Είναι υποχρεωμένοι οι πιστοί να μνημονεύουν αυτούς τους επισκόπους;;;<br />Ειναι υποχρεωμενοι στις νέες χώρες να ΜΝΗΜΟΝΕΥΟΥΝ τον Βαρθολομαίο από η στιγμή που ο Βαρθολομαίος προωθεί ασταμτητα την αίρεση του οικουμενισμού και τους ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ;;;;;;Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6265776774987046605.post-26505868190456985612017-01-03T18:53:35.000+02:002017-01-03T18:53:35.000+02:00Οι νεο-έλληνες σήμερα είναι πρωτίστως σε αυτό το ...Οι νεο-έλληνες σήμερα είναι πρωτίστως σε αυτό το πνευματικό χάλι γιατί έζησαν τις τελευταίες δεκαετίες μέσα στον ψευτο-ευδαιμονισμό, και την αθεϊα, με καθαρά υλιστικά φρονήματα.. με πλήρη αποστασία και αδιαφορία για την Πίστη.. με λοιδορία και περιφρόνηση της Εκκλησίας..<br />Η Ελλάδα δυστυχώς δεν έμεινε απέξω από τον τυφώνα που σάρωσε από την δεκαετία του 60 και μετά, την Ευρώπη και την Αμερική, και ισοπέδωσε την πίστη, και τις παραδοσιακές αξίες εισάγοντας μας στη νέα εποχή.<br /> Είναι γνωστά όλα αυτά.. καταπατήθηκαν τα πάντα, και κυριάρχησε ο ορθολογισμός και η αθεϊα. Ο τελευταίος αιώνας κυριαρχείται από το δίπολο μαρξιστικής θεωρίας (με μετεξέλιξη τον πολιτιστικό μαρξισμό και την πολιτική ορθότητα), και υλιστικού φιλελευθερισμού και παγκοσμιοποίησης.Ο συγκρητισμός-οικουμενισμός είναι παράγωγο αυτών και μαζί με την πολιτική ορθότητα είναι οι κύριες πτυχές της νέας εποχής.<br />Το έδαφος όμως της καρδιάς μας ήταν έτοιμο να τα δεχτεί όλα αυτά λόγω της αποστασίας μας και της προσκύνησης των σύγχρονων ειδώλων.<br />Αν λοιπόν με τη λέξη "μολυσμός" εννοούμε τον εθισμό στον συγκρητισμό και την απώλεια του υγιούς αισθητηρίου, έχω να πω ότι αυτό δυστυχώς έχει ήδη συμβεί με πολλούς τρόπους.. ακόμα και μέσα από τις καθημερινές εικόνες και την πραγματικότητα του συγχρωτισμού όλων με όλους. Μέσα στα πλαίσια αυτού του εθισμού είναι ακόμα και το πολυπολιτισμικό μωσαϊκό στο οποίο μετατράπηκε δυστυχώς η Ευρώπη.<br />Υπάρχει φυσικά ο "μολυσμός" και η βεβήλωση των Ιερών Ναών όταν μπαίνουν αιρετικοί [ως φορείς που είναι αιρετικών φρονημάτων].Και εμείς εθιζόμαστε "έτι και έτι" στον συγκρητισμό. Άλλο όμως αυτό και άλλο τα υπόλοιπα που ακούμε. Και εδώ έχει βάση αυτό που έλεγε ο Άγιος Πορφύριος ότι όταν η καρδιά σου είναι κατειλημμένη από τον Χριστό δεν χωράει κανένας αντίχριστος.. Εννοείται φυσικά ότι πρέπει και να αγωνιζόμαστε για τα θέματα της πίστης ιδιαίτερα τώρα που αγριεύει η κατάσταση, καθένας όσο μπορεί με τις μικρές του δυνάμεις.Μαρία Π.https://www.blogger.com/profile/08757093320674713532noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6265776774987046605.post-87188431441260744512017-01-03T18:52:57.683+02:002017-01-03T18:52:57.683+02:00Η λέξη "μολυσμός" αγαπητοί αδελφοί, έχει...Η λέξη "μολυσμός" αγαπητοί αδελφοί, έχει πολλές αναγνώσεις γι΄αυτό πρέπει να προσέχουμε πως την χρησιμοποιούμε. Κάποια πράγματα όπως π.χ. ο λεγόμενος "μολυσμός" της Θείας Κοινωνίας που ανέφερα, αγγίζουν τα όρια της βλασφημίας του Αγίου Πνεύματος.<br />Η Θεία Κοινωνία είναι το Τίμιο Σώμα και Αίμα Χριστού και την μεταβολή την κάνει ο Ίδιος ο Κύριος, που είναι ο Προσφέρων και ο Προσφερόμενος.. Δεν είναι δυνατόν να μολύνεται επειδή ο ιερέας μνημονεύει τον Πατριάρχη ή τον επίσκοπο. Έτσι κι αλλιώς ακόμα και αν είναι αιρετικός, όπως είδαμε και στο κείμενο "σχόλιο σε μια θεολογική τραγωδία" η μνημόνευση γίνεται στο τέλος του Μυστηρίου!<br />Τα θέματα αυτά απασχολούν και σκανδαλίζουν κόσμο εδώ και 100 χρόνια. Πολλοί άγιοι πατέρες στο Άγιο Όρος και αλλού τις δεκαετίες της έξαρσης των οικουμενιστικών κινήσεων του Πατριαρχείου και του παλαιοημερολογίτικου σχίσματος, προσευχήθηκαν έντονα και ο Θεός τους απάντησε με δυνατά σημεία.Ξεκάθαρα τους έδειξε την μεταβολή του άρτου και οίνου σε σάρκα και αίμα πραγματικό!Υπάρχουν πολλές μαρτυρίες, και από απλούς πιστούς.<br />Ο Θεός είναι υπεράνω όλων.Είναι βλασφημία να πούμε ότι έχει εγκαταλείψει το λαό Του.Δεν θα το κάνει ποτέ.Είμαστε στην προφητευμένη εποχή της μεγάλης αποστασίας, το γνωρίζουμε, αλλά δεν φτάσαμε ακόμα στο τέλος. <br />Ο λόγος μας λοιπόν πρέπει να έχει διάκριση, γιατί όπως βλέπουμε, καταφέρνουμε δυστυχώς με τον άτεγκτο ξύλινο ταμπελοποιημένο νομικίστικο λόγο, να προκαλούμε αλλεργία στον κόσμο, ίσως επειδή υπάρχει και το ιστορικό προηγούμενο του παλαιοημερολογίτικου σχίσματος [με κύρια ευθύνη όσων τάραξαν και κατασπάραξαν την εκκλησία τα τελευταία 100 χρόνια]..<br />Πολύ μου άρεσε η σοφία και η διάκριση του Αγίου Πορφυρίου, που αναφέρεται στο σχόλιο 11.57.<br /><br />Η έννοια του μολυσμού είναι καθαρά ο αιρετικός λόγος. Από εκεί μπορεί να αλλάξει εντελώς ο τρόπος που αντιλαμβάνεται ο άνθρωπος τον Θεό, τον εαυτό του, και τους άλλους.. ακόμα και τους Αγίους. <br />Όποιος έχει κάποιο γνωστό του αιρετικό, στο ευρύτερο περιβάλλον του, γνωρίζει πολύ καλά αυτά που λέω. Όντως η αίρεση δημιουργεί ένα στρεβλό τύπο "πνευματικής" ζωής και κατάστασης.<br />Αυτό όμως γίνεται με συγκεκριμένο τρόπο λόγω αιρετικών διδασκαλιών που ακούει ο άνθρωπος, και όχι με κάποιο "μεταφυσικό"/"μαγικό" τρόπο επειδή π.χ. στο Ναό που πήγε μνημονεύτηκε ένας συγκεκριμένος επίσκοπος! Έλεος δηλαδή! <br /><br />(συνεχίζεται)Μαρία Π.https://www.blogger.com/profile/08757093320674713532noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6265776774987046605.post-76680576219020371982017-01-03T18:13:53.188+02:002017-01-03T18:13:53.188+02:00Η θρασύτητα, η αναίδεια, η δημόσια διαπόμπευση και...Η θρασύτητα, η αναίδεια, η δημόσια διαπόμπευση και ο αδιάκριτος ζηλωτισμός δεν είναι καρποί του Αγίου Πνεύματος. Είναι άλλου είδους πνεύματος....Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6265776774987046605.post-25844046855844581402017-01-03T17:26:58.291+02:002017-01-03T17:26:58.291+02:00Διαβάζοντας τα παραπάνω σχόλια έφριξα. Είναι δυνατ...Διαβάζοντας τα παραπάνω σχόλια έφριξα. Είναι δυνατόν να εκφράζονται χριστιανοί έτσι για αρχιερέα; Τι έκανε ο άνθρωπος; Ούτε σε ένα απλό πιστό δεν πρέπει να μιλούμε με τέτοιο πάθος και εκφράσεις, πολύ περισσότερο σε αρχιερέα.Διαβάστε χριστιανοί μου καλά τα λεγόμενα του.Προσέξτε την ουσία των λεγομένων του. Αφού λέει καθαρά ότιμε τις ίδιες απόψεις θα αγωνίζεται μέσα στην εκκλησία και όχι εκτός αυτής. Αυτό που στηλιτεύει είναι η αποτείχιση. Οι άγιοι Πορφύριος, Παίσιος κ.α. νεώτεροι όλοι λένε, να ακολουθούμε την εκκλησία, ότι πει η εκκλησία. Δεν θ' αφήσει ο θεός. Γνώμη μου είναιότι οι αρχιερείς μας, τουλάχιστον οι περισσότεροι έχουν το νου τους και αν ειναι να γίνει κάτι θα γίνει από την κεφαλή και όχι από τα πόδια. Ας προσέχουμε να μη καταδικάζουμε κανένα και μάλιστα διαστρεβλώνοντας τα πράγματα γιατί είναι φοβερή αμαρτία. Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6265776774987046605.post-28180736792959224772017-01-03T15:05:39.000+02:002017-01-03T15:05:39.000+02:00Αναλύω το παραπάνω σκεπτικό μου Οι επίσκοποι αν...Αναλύω το παραπάνω σκεπτικό μου Οι επίσκοποι αναγνωρίζουν στά γραπτά ψηφίσματα των επισήμων κειμένων της συνόδου του Κολυμπαρίου και άλλες αφηρημένες , νοητές ,υπονοούμενες , υπαινισσόμενες ,δημιουργικώς ασαφείς εκδοχές Δηλαδή ονομάζουν τους αιρετικούς ΄΄εκκλησίες ΄΄ ,αλλα εννοούν κάτι άλλο Δέν αναγνωρίζουν όμως τις ίδιες διαφορετικές εκδοχές στή λεκτική συνήθεια κάποιων να αποκαλούν τις αιρέσεις ΄΄εκκλησία΄΄ ιδιαίτερα για τους παπικούς Δηλαδή έχει μία δεσμευτική αξία το ότι ενίοτε ο Τρεμπέλας ,ο άγιος Νεκτάριος κ.ά. ονόμασαν τους παπικούς ΄΄εκκλησία ΄΄ παραπέμπουμε στό σχόλιο: 2 Ιανουαρίου 2017 - 11:10 π.μ., ενώ δέν έχει άν όχι μεγαλύτερη τουλάχιστον την ίδια δεσμευτική αξία η πανηγυρική ανακήρυξη των αιρέσεων ως ΄΄εκκλησίες ΄΄ σέ επίσημα συνοδικά κείμενα Θά μας τρελλάνετε κύριοι παραδοσιακοί επίσκοποι; <br /><br /><br /> 3 Ιανουαρίου 2017 - 12:26 μ.μ.noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6265776774987046605.post-80766040712059663382017-01-03T12:59:46.839+02:002017-01-03T12:59:46.839+02:00Προς ανώνυμο 2 Ιανουαρίου 2017 - 11:24 μ.μ.
Με όλ...Προς ανώνυμο 2 Ιανουαρίου 2017 - 11:24 μ.μ. <br />Με όλο το σεβασμό εδώ δεν έχουμε να κάνουμε με την εφαρμογή του Ευαγγελίου στον προσωπικό μας αγώνα, έναν αγώνα που ούτως ή άλλως οφείλουμε να κάνουμε καθημερινώς. Εδώ έχουμε να κάνουμε με το αν θα συνεχίσουμε να έχουμε αυτό το Ευαγγέλιο. Αν οι επόμενες γενιές θα έχουν την ευκαιρία να ακούσουν την Ορθόδοξη διδασκαλία όπως την ακούσαμε εμείς για να τους δοθεί η ευκαιρία να την εφαρμόσουν κάποια στιγμή στη ζωή τους, αν θα μπορούνε να πηγαίνουν στους ναούς χωρίς να μολύνονται από την παρουσία των αιρετικών. Δεν έχουμε καταλάβει τί διακυβεύεται μάλλον γι' αυτό μιλάμε τόσο χλιαρά και 'αγαπησιάρικα' σαν τους οικουμενιστές. <br />Έχουμε μολυνθεί από την ΠΑΝΑΙΡΕΣΗ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ και δεν υπάρχουν και πολλοί τρόποι αγαπητέ για να αντιμετωπιστεί αυτή η κατάσταση εκτός από το να δηλώσει κάποιος καθαρά και ξάστερα ότι δεν συμφωνεί και ότι ακολουθεί τους Πατέρες της Εκκλησίας. <br />Ο ευσεβής πιστός που ανέφερες έκανε κάτι, πήγε και μίλησε στον ιερέα, αυτό που έκανε ήταν πολύ σωστό, εάν έφευγε κατευθείαν θα έμενε ο ιερέας στην άγνοια και θα συνέχιζε να μολύνει το υπόλοιπο ποίμνιο. <br />Ο Σεβασμιώτατος κ Ιερεμίας έκανε στροφή και αυτή η στροφή δεν έγινε μεμονωμένα [επειδή λες ότι κάποιοι άνθρωποι βλέπουν τα πράγματα λίγο διαφορετικά) αλλά μαζί με άλλους. δεν μπορούμε δηλαδή να την εντάξουμε στην προσωπική του ιδοσυγκρασία, ότι δηλαδή αποφάσισε να αντιμετωπίσει το θέμα με μια άλλη τακτική ίσως. Τα μαζεύει, ρίχνει νερό στο κρασί του, το καταλαβαίνεις αυτό; Τις ανοησίες που έλεγε δίπλα ο Μητροπολίτης Κορίνθου πως τις άντεξε; Κι όμως, τις άντεξε. Θεωρείς τυχαία την 'πρόσκληση' του Μητροπολίτη Κορίνθου στον Μητροπολίτη Γόρτυνος; Όχι βέβαια. Όλοι οι 'μετανοημένοι' οφείλουν δημοσίως να πάρουν πίσω αυτά που έλεγαν, να αποδείξουν στον Βαρθολομαίο ή δεν ξέρω κι εγώ σε ποιον άλλον ότι συμμορφώθηκαν για να μπούμε κι εμείς με τη σειρά μας πίσω από τη γραμμή. Τι ντροπή. Άλλοι με γραπτά, άλλοι με ομιλίες, άλλοι με πρσκλήσεις.<br />Εάν εγώ πάω στον μπακάλη και δεν ξέρω να μετράω ο μπακάλης μπορεί να με κλέψει, μπορεί να το κάνει κατά λάθος, μπορεί να το κάνει επίτηδες, το αποτέλεσμα όμως θα είναι το ίδιο. Εδώ φτωχαίνουν την πίστη μας, την 'κλέβουν', και αυτοί που υποτίθεται ότι στέκονται επί σκοπόν να την προστατεύουν μας λες ότι επικοινωνούν με νοήματα, εννοούσε αυτό, κατάλαβε εκείνο. Αυτά, με συγχωρείς, είναι γελοιότητες. Είναι κατάντια να τα προβάλεις αυτά ως επιχείρημα αγαπητέ. Και άντε, ένας απλός ιερέας δεν ασχολείται με τα δογματικά -τώρα βεβαίως θα πρέπει όπως όλοι μας, να διαβάσουμε, να ενημερωθούμε- αλλά ο Επίσκοπος; Αυτή δεν είναι η δουλειά του Επισκόπου; Αλλά θα μου πεις εμείς τους βάλαμε εκεί; Μάλλον αυτοί που τους βάζουν έχουνε άλλα κριτήρια. <br />Αγαπητέ ανώνυμε, κάποιοι ασχολείστε υπερβολικά με το πως εκφραζόμαστε, τα θέλουμε όλα έτσι, τα θέλουμε όλα αλλιώς, λέμε βαριές κουβέντες. Τουλάχιστον εμείς εκφραζόμαστε και μην νομίζεις ότι πολλές φορές δεν βλέπουμε τα λάθη μας. Προσευχόμαστε στον Θεό να πάρουμε δύναμη, να μας φωτίζει να λέμε και να συμπεριφερόμαστε πιο σωστά για να υπερασπίσουμε την Πίστη μας αλλά προσευχόμαστε και για τους Μητροπολίτες μας, όσο περίεργο κι αν σου φαίνεται. Αν όμως ενοχλεί η δική μας φάλτσα διαφωνία, πόσο θα έπρεπε να ενοχλεί η καθόλου διαφωνία των Επισκόπων; Γι' αυτούς όμως έχετε πάντα δικαιολογίες. Πως νομίζεις φτάσαμε έως εδώ;<br />Η υπεράσπιση της Πίστεως επαφίεται πια στον λαό, κάτι σαν το άρθρο 120 του Συντάγματος. Αυτό πολλοί δεν το έχετε καταλάβει.Φαίηhttps://www.blogger.com/profile/15682782135181724972noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6265776774987046605.post-52107410643196325982017-01-03T12:26:04.227+02:002017-01-03T12:26:04.227+02:00
Κύριε Παπαδόπουλε , ήδη σας έχω δηλώσει ...<br /><br /><br /> Κύριε Παπαδόπουλε , ήδη σας έχω δηλώσει την κατανόησή μου στις τραυματικές σας εμπειρίες ,που εγώ δεν έχω ,αλλά σέβομαι τις δικές σας Γενικώς είναι σαν οι εμπειρίες μας να δημιουργουν κάποια κέντρα στον εγκέφαλο επίκτητα ,που ανήκουν στο αυτόνομο νευρικό σύστημα –δεν ξέρω αν εκφράζομαι σωστά σε μία ιατρική ορολογία -- και ενεργοποιούνται αυτόματα μόλις δεχτούν ένα ερέθισμα απλά αισθητικό Δηλαδή αν συναντήσαμε στη ζωή μας μία κακιά κυρία που είχε τά μαλλιά της με ένα χτένισμα , θα αντιπαθούμε ύστερα όλες τις κυρίες που έχουν το συγκεκριμένο χτένισμα ,γιατί ένα απλά αισθητικό ερέθισμα μας παραπέμπει στην κακή κυρία που γνωρίσαμε Δηλαδή χάρις στις εννέα περιπτώσεις που γνωρίσαμε λάθος και μας δημιούργησαν μία αποθηκευμένη εμπειρία στον σκληρό πυρήνα της συνειδήσεώς μας ,χάνουμε την μία που δεν είναι λάθος Όμως εμείς θα πρέπει ρομαντικά να ψάχνουμε για την μία περίπτωση που δεν είναι λάθος και άς ξέρουμε ότι σύμφωνα με τον νόμο των πιθανοτήτων θα φάμε τά μουτρα μας Δεν γίνεται αλλιώς φιλόθεέ μου ,γιατί διαφορετικά είναι σαν να ακυρώνουμε το λόγο του Θεού ,σαν να λέμε ότι προορίζεται μόνο για εξωγήινους Ήδη μας αναφέρατε μία περίπτωση όχι λάθος , τον γέροντα π. Επιφάνιο Θεοδωρόπουλο Ο π. Επιφάνιος δεν ήταν αυτός που ανέλυσε με πολύ πραγματιστικό τρόπο τον 15ο κανόνα ,δεν ήταν καρδιακός φίλος του Ελευθερουπόλεως που εφήρμοσε τον κανόνα , δεν πολέμησε όπως και ο ίδιος λέτε τον οικουμενισμό και έστειλε νέος ών την μνημειώδη επιστολή στον Αθηναγόρα ; ΄΄ Αμφίβολα γραπτά΄΄ αγαπητέ μου δεν υπάρχουν Αυτοί που επικαλούνται τά ΄΄αμφίβολα γραπτα΄΄ είναι οι ίδιοι που δεν δέχονται τα ΄΄αμφίβολα προφορικά ΄΄ Δέχονται το αμετάκλητο των προφορικών –νόει ά λέγω -- και δεν δέχονται το αμετάκλητο των γραπτών ως επισημων συνοδικών μάλιστα κειμένων ! Επικαλούμαι και εγώ λοιπόν την εμπειρία μου ότι συνάντησα 10 στους 10 οικουμενιστάς στρεψόδικους ,δόλιους , ψεύτες , αρριβιστάς ,πουλημένους , διαπλεκόμενους που στα χείλη τους έχουν το χαμόγελο και την αγάπη Σκέπτομαι και εγώ μήπως θα πρέπει να αντιπαθήσουμε τις χαμογελαστές φάτσες ; Αυτοι όπως το πάνε θα μας πάρουν και το χαμόγελο από τά χείλη !<br /><br />Λωρίτου Ελένη <br />2 Ιανουαρίου 2017 - 2:34 μ.μ.noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6265776774987046605.post-39401634613710834692017-01-03T11:57:03.731+02:002017-01-03T11:57:03.731+02:00Από το βίο του Αγίου Πορφυρίου του Καυσοκαλυβίτη
«...Από το βίο του Αγίου Πορφυρίου του Καυσοκαλυβίτη<br />«Στη συνέχεια ο τότε επιχώριος Μητροπολίτης Καρυστίας Παντελεήμων του ανέθεσε, με την κεκανονισμένη ενταλτήρια επιστολή, έργον πνευματικού. «Δεικνύς το ανθρώπινον» ο Γέροντας και «φιλοπόνως» εργαζόμενος το δοθέν σ’ αυτόν νέο τάλαντον μελέτησε το Εξομολογητάριον. Αλλ’ όταν εδοκίμασε να εφαρμόσει κατά γράμμα τα αναγραφόμενα σ’ αυτό επιτίμια, διαπίστωσε ότι χρειαζόταν εξατομικευμένη μεταχείριση των πιστών και πολύ προβληματίστηκε.<br />Αλλά βρήκε στον Άγιο Βασίλειο τη λύση, που συμβουλεύει: «Πάντα δε ταύτα γράφομεν, ώστε τους καρπούς δοκιμάζεσθαι της μετανοίας. Ου γαρ πάντως τω χρόνω κρίνομεν ταύτα, αλλά τω τρόπω της μετανοίας προσέχομεν» (Επιστ., 217, αρ. 84). Και αποστήθισε τη συμβουλή και την εφάρμοσε. Μέχρι τα βαθειά του γεράματα την υπενθύμιζε στους νεώτερους πνευματικούς.»<br /><br />Τα ίδια ισχύουν ως προς την εφαρμογή των Ιερών Κανόνων της Εκκλησίας όσον αφορά στα θέματα της αποτειχίσεως. Χρειάζεται εξατομικευμένη εφαρμογή.<br />Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6265776774987046605.post-44338146975188324442017-01-03T11:43:34.993+02:002017-01-03T11:43:34.993+02:00Αγαπητέ 7:49 σε ένα σημείο της δευτερολογίας σου γ...Αγαπητέ 7:49 σε ένα σημείο της δευτερολογίας σου γράφεις :<br /><i>Λοιπόν είστε πολύ καλοί στο να αλλοιώνετε τον λόγο των άλλων όταν δεν σας συμφέρει! Είπε ο Σεβασμιώτατος Γόρτυνος ότι το να ασχολείται κανείς με τα δογματικά εγκαταλείπει τα πνευματικά; Εσείς αυτό καταλάβατε; Το ακριβώς αντίθετο είπε: Ότι να ασχολούμαστε μονόπλευρα με τα δογματικά δεν είναι καλό! </i><br />Απαντηση:<br /><b>Αδελφε μου φαίνεται ότι εσύ είσαι πολύ καλός στο να παρουσιάσεις το άσπρο ως μαύρο αναλόγως του τι θες να πεις. Κοινως μήπως μας δουλεύεις; </b><br />Συζητάμε για την επέλαση και την συνοδική κατοχύρωση του οικουμενισμού. Αυτό είναι το θεμα. Ποιος αρνήθηκε την πευατικη ζωή; Για την πνευματική ζωη μιλαμε; Εκτός εάν προστίθεται και άλλη ρετσινια στους απογοητευμένους με την ΛΗΣΤΡΙΚΗ συνοδό και συν τις άλλης οποίος διαφωνεί με τη συνοδό θα πούμε ότι δεν εχει ούτε πνευματικη ζωή. Με πιο δικαίωμα το λέμε αυτό;;;;;;;;;<br /><b>Με συγχωρείς αλλά δεν είδαμε και πολύ πνευματικότητα στη σύνοδο Κρήτης. </b><br />Ευλογίες αιρετικών είδαμε <br />Ευλογίες σε αιρετικούς ειδαμε<br />Συμπροσευχες είδαμε <br />Σύνοδο με τη παρουσία αιρετικών παρατηρητών σε περιοπτη θέση είδαμε<br />Κοσμηκοτητες είδαμε<br />Επηρμενους είδαμε<br />ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΑ πορίσματα ειδαμε<br />Μπράβους της cia ειδαμε<br />ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΔΕΝ ΕΙΔΑΜΕ.<br />Μήπως οι υποδείξεις περί πνευματικότητας πρέπει να πανε πρωτα στους οργανοτες της συνοδούς Κρητης;;;;;;;; Μιας και μιλάμε για πνευματική ζωή (που είναι μεγάλη και σοβαρή υπόθεση) αρχίστε από κει που κανει μπαμ η έλλειψή της δηλαδή από τους οργανοτες της συνοδου κολυμπαριου και μετά ας πάμε και στους διαφωνούντες με τη συνοδο. Δίκαια πράγματα. <br />Αλλά και πάλι το θέμα είναι να σταματήσει η επέλαση του οικουμενισμού, αυτό συζητάμε τώρα, την επέλαση της αίρεσης. <br /><b>Με πισωγυρισματα, αφωνιες και επίπληξη ιερέων και πιστών που δεν έχουν αποτειχιστει </b> αλλά λένε το αυτονόητο " ως εδώ και μη παρέκει " (με τα ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΑ αισχη) ποιον βοηθάτε;; ; την εκκλησία ή τους θιασωτες του οικουμενισμού;;;;;;; <br /><br /><br /><br />Υγ.Εννοείται πως είναι αναγκαία η πνευματική ζωή άλλωστε αν είχαν πνευματική ζωή οι οικουμενιστες και οι φίλοι τους θα εφριτταν με τις κακοδοξίες της συνόδουAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6265776774987046605.post-4721479674125841472017-01-03T10:11:13.061+02:002017-01-03T10:11:13.061+02:00Εἶναι προφανές ὅτι ὑπάρχει σύγχυση. Εἶναι κι αυτό ...Εἶναι προφανές ὅτι ὑπάρχει σύγχυση. Εἶναι κι αυτό ἕνα κατόρθωμα τοῦ οἰκουμενισμοῦ, ὁ ὁποῖος μέ ὑπομονή ἐργάζεται δεκαετίες ὁλόκληρες και δέν βιάζεται ἕως ὅτου τύχει τοῦ ποθουμένου, δηλαδή νά ἁλώσει ἐκ τῶν ἔνδον τίς συνειδήσεις. Ὡστόσο κι ἐμεῖς οἱ ὀρθόδοξοι εἴμαστε ἀδικαιολόγητοι γιατί δέν ζαλιζόμαστε καί μπερδευόμαστε μόνο στά δύσκολα ἀλλά καί στά ἁπλά. Συγχωρέστε με λοιπόν νά ξεκαθαρίσουμε μαζί μερικά ἁπλά πράγματα γιά νά ἔχουμε κάποιες στεθερές ἀλλιῶς θά γίνουμε καλάμια ὑπό ἀνέμων σαλευόμενα καί τσακιζόμενα! 1. Ὅποιος ἐνάρετος ἤ ἁμαρτωλός ἰσχυρίζεται ὅτι ἡ ἀποτείχιση καί ἡ διακοπή μνημοσύνου αἱρετιζόντων πρό συνοδικῆς καταδίκης αὐτῶν εἶναι ἀντικανονικό ἤ ὅτι θέτει τόν πράττοντα οὕτω ἐκτός Ἐκκλησίας ἁπλά δέν ξέρει ἀπό Κανόνες, οὔτε ἀπό τήν διαχρονική Πράξη τῆς Ἐκκλησίας καί τά παραδείγματα χιλιάδων Ἁγίων. 2. Ἡ ἑνότητα τῆς Ἐκκλησίας δέν ταυτίζεται μέ τήν ὑποχρεωτική κοινωνία μέ τούς Πατριάρχες καί ἐπισκόπους ὅταν αὐτοί δέν ὀρθοδοξοῦν ἤ κοινωνοῦν μέ αἱρετικούς. Ἡ ἑνότητα τῆς Ἐκκλησίας εἶναι ἑνότητα τῶν ὀρθοδόξων μέ τόν Χριστό σύν πᾶσι τοῖς Ἁγίοις ὑπό τήν καθοδήγηση μόνο ὀρθοδόξων κανονικῶν Ποιμένων. 3. Ὁ Οἰκουμενισμός εἶναι παναίρεση ἀποδεδειγμένη καί ἐργάζεται μεθοδικά τουλάχιστον τά τελευταῖα ἑκατό χρόνια. Δέν πρόκειται ποτέ νά ζητήσει ἀπό κανέναν νά ἀρνηθεῖ τήν Πίστη του διότι ἁπλῶς αὐτό σημαίνει οἰκουμενισμός δηλαδή πίστευε ὅπως θές ἀλλά νά εἶσαι ἕνα μέ ἐκεῖνον πού πιστεύει διαφορετικά καί ἀντίθετα ἀπό σένα. 4. Ὁ Ἐπίσκοπος δέν εἶναι ὁ Χριστός! Ὑπό συγκεκριμένες προϋποθέσεις ἵσταται εἰς τύπον καί τόπον Χριστοῦ μόνον ὅταν εἶναι ὀρθόδοξος καί ὁμολογεῖ ὀρθοδόξως καί ὅταν ἔχει κανονική καί ἀκώλυτη Ἀρχιερωσύνη. 5. Ἡ Ἐκκλησία τοῦ Χριστοῦ εἶναι τό Σῶμα τοῦ Χριστοῦ καί εἶναι ἄλλο πράγμα ἡ διοικητική δομή τοῦ ἐκκλησιαστικοῦ ὀργανισμοῦ. Δηλαδή ἄλλο ὁ ζωντανός ἄνθρωπος καί ἄλλο ἕνα πτῶμα, διότι χωρίς Ὀρθοδοξία, τό διδάσκουν ὅλοι οἱ Ἅγιοι καί οἱ Σύνοδοι, λείπει ἀπό τό σῶμα ἡ ψυχή καί μιλᾶμε περί πτώματος. 6. Ὁ Ἅγιος Νικηφόρος Πατριάρχης Κωνσταντινουπόλεως λέει πολύ χαρακτηριστικά ὅτι ἡ Ἐκκλησία μπορεῖ νά εἶναι καί νά μείνει νά ὁρίζεται σέ τρεῖς πιστούς, ἔστω κι ἄν οἱ ἐκτός τῆς ἀληθείας καί ἐμφανιζόμενοι ὡς Ἐκκλησία Ὀρθόδοξη εἶναι ἑκατομμύρια! 7. Ὁ μέγας Ὁμολογητής Θεόδωρος ὁ Στουδίτης λέει ὅτι ἡ περίφημη ἀλληλοαναγνώριση τῶν Πατριαρχῶν καί τῶν Ἐπισκόπων καί ἡ κοινωνία μεταξύ των, ὅταν δέν ἑδράζεται ἐπάνω στήν Ὁμολογία τῆς Πίστεως καί τήν τήρηση τῶν Ἱερῶν Κανόνων δέν διαφέρει ἀπό τήν ἀλληλοαναγνώριση και συνεργασία ἀπατεώνων μεταξύ των. 8. Πρίν ἀπό τή Σύναξη τοῦ Κολυμπαρίου τό πρόβλημα στήν Ὀρθοδοξία ὑπῆρχε διότι ὁ ἐμφανιζόμενος ἀντικανονικῶς ὡς δῆθεν παγκόσμια κεφαλή της, δηλαδή ὡς ἄλλος Πάπας τῆς Ἀνατολῆς, πιστεύει καί ἐνεργεῖ τόν Οἰκουμενισμό, ὅπως τόν παρέλαβε ἀπό τόν ἀποδεδειγμένα μασῶνο, πανθρησκειαστή καί ἀρνητή τοῦ Χριστοῦ (ἀφοῦ κατά ὁμολογία τοῦ ἰδίου κληρικός ὤν "λειτούργησε" σέ Συναγωγή ὡς Ραββίνος!) πατριάρχη Ἀθηναγόρα. Ὁ κ. Βαρθολομαῖος, ἀρκεῖ νά διαβάσει κανείς τίς κατά καιρούς δηλώσεις του ἔχει ὁμολογήσει τήν πίστη του στόν Οἰκουμενισμό καί ἔχει πράξει πράγματα πού σαφέστατα βάσει τῶν Ἱερῶν Κανόνων πρέπει νά κηρυχθεῖ αἱρετικός καί πολέμιος τῆς Ἐκκλησίας τῶν Ὀρθοδόξων. Ὑπάρχουν καί ἄλλα πολλά ἀλλά πρέπει ἐπιτέλους ἐμεῖς οἱ ὀρθόδοξοι νά ξεκαθαρίσουμε μερικά σαφῆ πράγματα γιά νά μή πέφτουμε θύματα τῆς ἀγνοίας μας, τῆς ἐπιρροῆς κάποιων ὑστεροβούλων ἤ καί ἁπλῶς τοῦ πονηροῦ ὁ ὁποῖος στά ἔσχατα αὐτά χρόνια ἐφηῦρε τόν Οἰκουμενισμό γιά νά ἀκυρώσει τή σωτηρία τῶν πιστῶν.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6265776774987046605.post-87335834196915951782017-01-03T10:06:16.427+02:002017-01-03T10:06:16.427+02:00Τα σχισματικά "παπαγαλάκια" να πάψουν επ...Τα σχισματικά "παπαγαλάκια" να πάψουν επιτέλους να καπηλεύονται τα ονόματα των Αγιων μας (όπως του Αγίου Μαξίμου του Ομολογητου και του Αγίου Μάρκου του Ευγενικού), γιατί δεν έχουν καμία σχέση με τις πλάνες τους.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6265776774987046605.post-72623075484082259282017-01-03T09:26:16.940+02:002017-01-03T09:26:16.940+02:00O"τύπος ανθρώπου" που περιγράφετε, γνωρ...O"τύπος ανθρώπου" που περιγράφετε, γνωρίζουμε ότι όχι μόνο είναι υπαρκτός, αλλά είναι και η μεγάλη μάστιγα της φυλής μας από την αρχαιότητα μέχρι σήμερα.. Πάντα οι απελευθερωτικοί αγώνες συνοδευόταν από εμφύλιο.. είναι γνωστή η διχόνοια και το "πρόβλημα" συνύπαρξης που έχουμε.. Όπως είπε και η κ. Αρβελέρ η επιθυμία του Έλληνα είναι "να ψοφήσει ο γάϊδαρος του γείτονα"..<br />Το είπα ήδη ότι ο εμπαθής ξύλινος επιθετικός αφοριστικός λόγος είναι η καλύτερη βοήθεια στο έργο του κοινού εχθρού. Γιατί ουσιαστικά αυτός είναι πίσω απ΄όλα αυτά. Ακόμα και αυτοί που "ανεβάζουμε και κατεβάζουμε" "οικουμενιστές", είναι άνθρωποι εκκοσμικευμένοι με θεολογικές σπουδές σε χώρες της Δύσης με πεποίθηση ότι η λύση στα παγκόσμια προβλήματα είναι η ειρηνική συνύπαρξη λαών-θρησκειών-πολιτισμών.. έτσι λοιπόν αυτό επιδιώκουν και προωθούν.. Εξάλλου η ιδρυτική διακήρυξη του Π.Σ.Ε. αναφέρει ότι οι συμμετέχοντες θα πρέπει να έχουν την ετοιμότητα να κάνουν "εκπτώσεις" στα "ατομικά δόγματα" για χάρη της καλής συνύπαρξης!<br />Δε βλέπετε λοιπόν καθαρά με όλα αυτά που συμβαίνουν ότι υπάρχει πρό-βλη-μα;;!!<br /><br />Την Πρωτοχρονιά στη Μητρόπολη είδαμε όλοι την Δοξολογία.Σας έγραψα στον "Τρελογιάννη": "Πολύ φοβάμαι ότι αυτή η εικόνα στην Μητρόπολη ξεπερνάει πια τα όρια του εθισμού στον οικουμενισμό (δηλ. το λεγόμενο λαϊκό οικουμενισμό) και μας εισάγει σε κανονική λειτουργική ένωση με παπικούς μονοφυσίτες και έπονται αγγλικανοί και οι υπόλοιποι προτεστάντες."<br />Μακάρι να κάνουμε λάθος, μακάρι να είμαστε υπερβολικοί όπως λέτε, αλλά μάλλον τα πράγματα έχουν πάρει μιά πορεία μη αναστρέψιμη.<br /> Κανείς δεν μίλησε για αδιάκριτες αποτειχίσεις.<br />Η διακοπή μνημόνευσης αν γίνει τελικά από τους π.Ν.Μανώλη και π.Θ.Ζήση ελπίζω ότι θα μελετηθεί πολύ πως ακριβώς θα γίνει, συγκεκριμένα, με βάση και το παράδειγμα Αγίων όπως ο Άγιος Παϊσιος. Όχι αδιάκριτα, όχι γενικά και αόριστα με αποκοπή από όλη την Ορθοδοξία όπως οι Παλαιοημερολογίτες με τις πολλές αλληλοαναθεματιζόμενες συνόδους, ή κάποιοι αποτειχισμένοι που αποκόβονται από όλους "για να μη μολυνθούν".. λες και όλος ο κόσμος που πηγαίνει στους Ναούς είναι μολυσμένος! Λες και μολύνεται η Θεία Κοινωνία! Λες και δεν δίνει ακόμα ο Θεός το Άγιο Φως στον Πανάγιο Τάφο στον Ελληνο-Ορθόδοξο Πατριάρχη!<br />Όλα αυτά τα έχουμε στο μυαλό μας όπως επίσης και το φόβο μήπως προσπαθώντας υποτίθεται να διορθώσουμε κάτι τα κάνουμε χειρότερα, ή μήπως εκπέσουμε οι ίδιοι και τότε ποιο το όφελος;; Μήπως πέσουμε σε ένα λάκκο εμπάθειας και σε όλα τα υπόλοιπα που είπατε.<br />Αλλά δείτε όλους τους Αγίους τι μας είπαν και τι έκαναν και οι ίδιοι.Ο άγιος Παϊσιος μπορεί να διέκοπτε την μνημόνευση και να την ξανάρχιζε υπό το φόβο σχισμάτων αλλά δεν σταμάτησε ποτέ να διαμαρτύρεται. <br />Ο π. Κων/νος Στρατηγόπουλος έλεγε "θα είσαστε "σαν τις μύγες".. δεν θα τους αφήνετε σε ησυχία συνέχεια θα διαμαρτύρεστε.." Φυσικά όπως είπα και πριν με πρώτο όπλο την προσευχή και προϋπόθεση ορθού λόγου την όσο το δυνατόν καλή αγιοπνευματική μας κατάσταση.<br /> Μαρία Π.https://www.blogger.com/profile/08757093320674713532noreply@blogger.com