tag:blogger.com,1999:blog-6265776774987046605.post421281526735511258..comments2024-03-27T22:38:13.804+02:00Comments on ΑΚΤΙΝΕΣ: Ο αμφισβητών ότι η Ορθόδοξη Εκκλησία είναι η Μία, Αγία, Καθολική και Αποστολική Εκκλησίαaktineshttp://www.blogger.com/profile/11969849422723438685noreply@blogger.comBlogger2125tag:blogger.com,1999:blog-6265776774987046605.post-76001135056925338872017-03-22T00:01:36.338+02:002017-03-22T00:01:36.338+02:00Στην ενωτική ψευδοσύνοδο της Φεράρας-Φλωρεντίας (1...Στην ενωτική ψευδοσύνοδο της Φεράρας-Φλωρεντίας (1438-1439), οι λατινόφρονες ισχυρίζονταν ότι οι διαφορές που μας χωρίζουν από τους Λατίνους είναι μικρές, και αν οι δικοί μας θελήσουν να γίνει η ένωση, εύκολα θα διορθωθούν. Όταν ο Άγιος Μάρκος αντέτεινε ότι είναι μεγάλες οι διαφορές που μας χωρίζουν, του απήντησαν, ότι δεν είναι αιρετικοί οι Λατίνοι και δεν μπορεί να τους ονομάζει αιρετικούς, γιατί ούτε και οι προηγούμενοι λόγιοι και άγιοι άνδρες ονόμαζαν τον Λατινισμό αίρεση. Ο Άγιος Μάρκος αποκρίθηκε ότι είναι αίρεση, και έτσι τους θεωρούσαν και οι προηγούμενοι αλλά δεν θέλησαν να διακηρύξουν φανερά και να καταδικάσουν τους Λατίνους ως αιρετικούς, γιατί ήλπισαν και περίμεναν, ότι θα επιστρέψουν, και γιατί είχαν ανάγκη της φιλίας τους˙ αν αμφέβαλλαν γι’ αυτό, θα μπορούσε να τους αποδείξει με μαρτυρίες από τα κείμενα ότι τους θεωρούσαν ως αιρετικούς. Το να ονομάζουμε τους Λατίνους σχισματικούς (εξηγεί ο Άγιος Μάρκος) το δανεισθήκαμε από εκείνους˙ μας ονομάζουν εκείνοι σχισματικούς, γιατί δεν έχουν να μας κατηγορήσουν κάτι ως προς την πίστη, ως προς τα δόγματα, αλλά γιατί δεν δεχθήκαμε την υποταγή στον πάπα, την οποία οφείλουμε, όπως πιστεύουν. Πρέπει όμως να σκεφθούμε αν είναι σωστό να ανταποδίδουμε και εμείς χαριζόμενοι τον ίδιο χαρακτηρισμό του σχισματικού και όχι του αιρετικού, όπως είναι σωστό, αφού πλανώνται στην πίστη. Οι σύγχρονοί μας λατινόφρονες αποθρασύνονται διαρκώς περισσότερο, γιατί τους ευνοεί η περιρρέουσα οικουμενιστική και συγκρητιστική ατμόσφαιρα, που έχει κυριαρχήσει πλέον στην Εκκλησία και στη Θεολογία. Δεν τολμά κανείς να χαρακτηρίσει τους Παπικούς και τους Προτεστάντες ως αιρετικούς, ούτε καν ως σχισματικούς. Η Εκκλησιολογία των αδελφών εκκλησιών και η εξίσωση των ομολογιών, σημαίνει ταύτιση και εξίσωση της Ορθοδοξίας με τις αιρέσεις. Για εμάς τους Ορθοδόξους υπάρχει μία και μοναδική Εκκλησία, η Ορθόδοξη Καθολική Εκκλησία και ένα μόνο ορθό δόγμα, το ορθόδοξο δόγμα.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6265776774987046605.post-42918694432863273342017-03-21T22:11:47.587+02:002017-03-21T22:11:47.587+02:00Εἶναι ὄντως φαιδρό τό ὅτι καταντήσαμε νά τοποθετοῦ...Εἶναι ὄντως φαιδρό τό ὅτι καταντήσαμε νά τοποθετοῦμε δίπλα-δίπλα τήν ἀθέτηση τοῦ Συμβόλου τῆς Πίστεως μέ τήν ἀθέτηση τῶν θέσεων τῆς λεγομένης Συνὀδου τῆς Κρήτης. Ἔστω κι ἄν πρόκειται γιά τήν κατάδειξη τῆς ἀμετροέπειας κάποιου τό κακό τό προωθοῦμε ἐμεῖς οἱ ἴδιοι. Ἄς ξεκαθαρίσουμε ὅτι ἀκόμη καί ἡ ἀναφορά στή ληστρική ψευτοσύνοδο τοῦ Κολυμπαρίου μᾶς μολύνει διότι ΟΛΑ αὐτῆς τῆς φιέστας καί τοῦ θεάτρου τῆς Κρήτης πρέπι γιά τούς ὀρθοδόξως φρονοῦντας νά θεωροῦνται ὡς μή γενομενα!Anonymousnoreply@blogger.com