tag:blogger.com,1999:blog-6265776774987046605.post4052098761104141917..comments2024-03-27T22:38:13.804+02:00Comments on ΑΚΤΙΝΕΣ: Αρχιμ. Παῒσιος Παπαδόπουλος, Ενστάσεις στον αντιοικουμενιστικό αγώναaktineshttp://www.blogger.com/profile/11969849422723438685noreply@blogger.comBlogger12125tag:blogger.com,1999:blog-6265776774987046605.post-918365849047095612017-03-28T12:37:07.733+03:002017-03-28T12:37:07.733+03:00Οι αποτειχισμένοι πρέπει να είναι πιο μετρημένοι σ...Οι αποτειχισμένοι πρέπει να είναι πιο μετρημένοι στις απόψεις τους.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6265776774987046605.post-87705957026211466652017-03-27T16:51:17.471+03:002017-03-27T16:51:17.471+03:00Ο Χρήστος Ελευθεριάδης συμφωνούσε με τον κ. Χειλαδ...Ο Χρήστος Ελευθεριάδης συμφωνούσε με τον κ. Χειλαδάκη που πριν ένα μήνα έλεγε ότι το μπλογκ Ακτίνες υπηρετούν με δόλιο τρόπο τον Οικουμενισμό!!!!! Τώρα ξαναεπέστρεψε πίσω. <br />Αυτή η σκέψη του δείχνει πόσο αδικεί αντιοικουμενιστές ανθρώπους που δεν βαδίζουν όπως νομίζει αυτός ότι είναι το σωστό. Καλά θα κάνει να είναι πιο μετρημένος στις απόψεις του.<br /><br />Να το σχόλιο του.<br />Ανώνυμος27 Φεβρουαρίου 2017 - 1:14 π.μ.<br />να είσαι καλά κύριε Νίκο συμφωνώ μαζί σου.ήδη το ακτίνες το έβγαλα από τη γραμμή σελιδοδεικτών.Χρήστος.Θεόδ.Ελευθεριάδης.<br /><br />https://katanixis.blogspot.gr/2017/02/blog-post_299.htmlAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6265776774987046605.post-56655915460954907602017-03-26T22:43:21.292+03:002017-03-26T22:43:21.292+03:00ο Θεόκλητος την ώρα που λεει ο ορθοτομών τον λόγο ...ο Θεόκλητος την ώρα που λεει ο ορθοτομών τον λόγο της αληθείας για τον βαρθολομαίο περιπαίζει την ορθοδοξία και τους χριστιανούς.Στη κατάσταση αυτή ο Κανόνας λέει, πως όποιος παύει την «κοινωνία» από τον επίσκοπο, που κηρύττει αίρεση, προτού ακόμα αποφασίσει η Σύνοδος, αυτός όχι μόνο δεν πρέπει να τιμωρείται, αλλ’ απεναντίας να επαινείται, γιατί έπαψε την κοινωνία» από ψευδεπίσκοπο και ψευδοδιδάσκαλο, όπως αποκαλεί τον αιρετικό επίσκοπο, και δεν τεμάχισε την Εκκλησία, αλλ’ απεναντίας την έσωσε από σχίσματα.αίρεση σημαίνει διαστροφή της αλήθειας, αυτό κάνει ο Θεόκλητος γιατί ο βαρθολομαίος ξέρουμε πολύ καλά οτι ορθοτομεί τον λόγο του ψέματος.οπότε αυτό που φτιάχνει ο πάτερ Παίσιος είναι το φυσιολογικό και το σωστό.σύμφωνα με την ερμηνεία του κανόνα ο πάτερ Παίσιος προφυλάει την εκκλησία από σχίσματα,ενώ ο Θεόκλητος οδηγεί την εκκλησία σε σχίσματα.Χρήστος.Θεόδ.Ελευθεριάδης.Anonymoushttps://www.blogger.com/profile/15644911573327147446noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6265776774987046605.post-24561160652819459582017-03-25T02:03:49.561+02:002017-03-25T02:03:49.561+02:00Ἦταν ἀναμενόμενο νά προκύψουν τέτοιου εἴδους προβλ...Ἦταν ἀναμενόμενο νά προκύψουν τέτοιου εἴδους προβλήματα καί προβληματισμοί, Δέν πρέπει ὅμως νά πτοοῦν τούς ἀγωνιζομένους. Ἀπάτη καί πλάνη εἶναι νά θεωρηθεῖ ὅτι λόγω πολλῶν προβλημάτων καί πειρασμῶν παραμένουμε σέ κοινωνία μέ τόν Οἰκουμενισμό. Ὡστόσο πρέπει νά ὑπάρξει προσοχή (καί πολλή προσευχή βεβαίως) στίς κινήσεις καί τοποθετήσεις τῶν ἀγωνιζομένων. Ἡ μεγάλη θεωρητική "κανονολογία" καί ἡ σχολαστική προσέγγιση τοῦ θέματος δέν βοηθᾶ. Εἶναι περιττό αὐτή τή στιγμή νά γίνεται συζήτηση περί τοῦ ἐάν ἔχουν ἤ δέν ἔχουν χάρι τά μυστήρια ὅσων δέν ἔχουν διακόψει κοινωνία μέ τόν οἰκουμενιστή Πατριάρχη καί τούς αὐτῶ κοινωνοῦντας ὁμόφρονάς του. Τό θεμελιῶδες εἶναι τό πρῶτο πού ἐπισημαίνει καί ὁ π. Παίσιος ἐκ Φλωρίνης, δηλαδή ὅτι ὡς αἰρετικοί πρέπει νά θεωροῦνται καί κατ' ἐπέκταση νά ἀντιμετωπίζονται-ἀποφεύγονται οἱ Οἰκουμενιστές Πατριάρχες καί οἱ μετ' αὐτῶν κοινωνοῦντες ἐπίσκοποι καθώς καί πᾶς μή καταδικάζων τήν ψευδοσύνοδο τῆς Κρήτης. Πιστεύω ὅτι τό Παλαμικό περί τῆς σχέσεως Ἐκκλησίας καί ἀληθείας(ὅσοι δέν εἶναι τῆς ἀληθείας δέν εἶναι τῆς Ἐκκλησίας) εἶναι ὑπέρ-αρκετό γιά τήν περίσταση. Ὅποιος δέν καταδικάζει τόν Οἰκουμενισμό καί δέν ἀπορρίπτει τήν ψευδοσύνοδο τῆς Κρήτης δέν πρέπει νά θεωρεῖται ὀρθόδοξος καί κοινωνικός. Ἡ ὁδός πού ἀκολουθεῖ δέν εἶναι ἡ εὐθεῖα ὁδός καί ὁ ἴδιος πρέπει νά ἀνησυχεῖ γιά ὅ,τι κάνει καί ἐνεργεῖ χωρίς τήν ἀπαραίτητη ἐκ τῶν ὧν οὐκ ἄνευ προϋπόθεση πού ἀπαιτοῦν ὅχι μόνο οἱ Κανόνες ἀλλά ἡ διαχρονική πράξη καί ἡ συνολική διδασκαλία τῆς Ἐκκλησίας καί τῶν Πατέρων πού πρέπει νά εἶναι οἱ ὁδοδεῖκτες μας.Καί αὐτή εἶναι ἐν προκειμένω ΜΙΑ ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΗ:ἡ διακοπή κοινωνίας μέ τήν παναίρεση καί τούς φορεῖς της! Τά ἄλλα θά γίνουν καί θά ἐξετασθοῦν ἐν καιρῶ. Ἀκόμη καί ἐάν κάποιος θεωρεῖ ὅτι τά τελούμενα ὑπό τῶν Οἰκουμενιστῶν ἔχουν χάρι ἤ δέν ἔχουν, δέν πρέπει αὐτό νά γίνεται ἀφορμή διασπάσεως πρός τέρψιν τῶν Οἰκουμενιστῶν. Αὐτό ἄς προβληματίζει ὅσους τούς ἀκολουθοῦν. Σημασία πρώτιστη ἔχει τό ἐξέλθετε ἐκ μέσου αὐτῶν καί ἀφορίσθητε καί ἀκαθάρτου μή ἅπτεσθε λέγει Κύριος Παντοκράτωρ. Αὐτή τή στιγμή ΤΙΠΟΤΕ ΑΛΛΟ δέν χρειάζεται! Καλή δύναμη σέ ὅλους!Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6265776774987046605.post-41153416607346956332017-03-24T18:30:56.319+02:002017-03-24T18:30:56.319+02:00Κάτι δεν πάει καθόλου καλά στην αποτείχιση του π. ...Κάτι δεν πάει καθόλου καλά στην αποτείχιση του π. Παϊσίου Παπαδόπουλου.<br />Συμφωνώ με τον σχολιαστή κωνσταντινος1985.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6265776774987046605.post-22681645363447416182017-03-24T16:24:54.238+02:002017-03-24T16:24:54.238+02:00με αυτή την θέση, ο μοναχός Παϊσιος γίνεται και απ...με αυτή την θέση, ο μοναχός Παϊσιος γίνεται και αποδεικνύεται super αντιοικουμενιστής και ακολουθεί το ένα από τα δύο άκρα, που βλέπουμε στην θεωρία των δύο Άκρων του ευλαβούς π Επιφανείου. ΑΙΒAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6265776774987046605.post-72283098312798332522017-03-24T13:22:02.370+02:002017-03-24T13:22:02.370+02:00Ξέχασα να επισημάνω, πως ο β' Αντιόχειας είναι...Ξέχασα να επισημάνω, πως ο β' Αντιόχειας είναι παντελώς άσχετος με την σημερινή πραγματικότητα. Ο β' Αντιόχειας μιλάει για κοινωνία με «ακοινώνητους», ήτοι αφορισμένους πιστούς (Ορθόδοξους) για λόγους ΑΤΑΞΙΑΣ!!! Υπάρχουν άλλοι Κανόνες που ρυθμίζουν τον τρόπο αντιμετώπισης όταν κάποιος κοινωνεί με «ακοινώνητους», ήτοι αιρετικούς ή Ιουδαίους (ξε', ι' Αποστολικοί κτλ), δηλαδή ΝΑ ΑΦΟΡΙΖΟΝΤΑΙ (εννοείται από σύνοδο). Δηλαδή όχι «ακοινώνητους» για λόγους αταξίας όπως θέλει ο β' Αντιόχειας, αλλά «ακοινώνητοι» για λόγους πίστεως όπως θέλουν οι άλλοι Κανόνες. Καταλαβαίνεται η διαφορά είναι όσο η γη και ο ουρανός. Οπότε η επίκληση του β' Αντιόχειας στην περίπτωση του Βαρθολομαίου είναι εντελώς άστοχη! Άλλοι είναι οι Κανόνες για αυτές τις περιπτώσεις. Τώρα τι να πούμε για τον άγιο Φλωρίνης; Είναι σαν να χρησιμοποιούμε μέτρο για να ζυγίσουμε! Στην περίπτωση αυτή όμως, θέλουμε ζυγαριά και όχι μέτρο. Έτσι και στην περίπτωση του Βαρθολομαίου (για τον άγιο Φλωρίνης μένω με το στόμα ανοιχτό), υπάρχουν Κανόνες όπως ο ξε', ι' Αποστολικοί κτλ. Όχι ο β' Αντιόχεις ο οποίος ρυθμίζει την κοινωνία με «ακοινώνητους» για λόγους αταξίας. Γιαυτό και η ποινή δεν είναι καθαίρεση, αλλά μόνο ακοινωνησία. Έτσι λοιπόν, επειδή δεν μας βολεύουν οι άλλοι Κανόνες, παίρνουμε έναν, τον οποίο τον κάνουμε λάστιχο όπως τον θέλουμε, ώστε να βολέψει στις επιδιώξεις μας, ήτοι τον αυτοσκοπό που είναι η διακοπή...Anonymoushttps://www.blogger.com/profile/01956367919166816177noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6265776774987046605.post-90813149498370943882017-03-24T10:00:10.465+02:002017-03-24T10:00:10.465+02:00Καλά κρασιά ..... στον χώρο των αποτειχισμένων που...Καλά κρασιά ..... στον χώρο των αποτειχισμένων που ακολουθούν την τρικαμινική αποτείχιση.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6265776774987046605.post-8289828908302600492017-03-24T09:20:32.379+02:002017-03-24T09:20:32.379+02:00άρχισαν τα δύσκολα για τον συγχωριανό μου π. Παϊσι...άρχισαν τα δύσκολα για τον συγχωριανό μου π. Παϊσιο. προφανως έχει, τώρα, να διαλέξει ανάμεσα σε σκληροπυρηνικούς παλαιοημερολογίτες και μετριοπαθεις αντιοικουμενιστές...<br />του προτείνω να ξαναρχίσει την μνημόνευση του Σεβ. Θεοκλήτου, να λέει τις απόψεις του με ωραιο τρόπο στους πιστούς που μαζεύονται στο Μοναστήρι του και στους ιερεις της Μητροπόλεως (όταν τον ρωτανε) και να συνεχίσει την κάθαρση από τα πάθη (όπως όλοι μας πρέπει να κάνουμε)και την εξομολόγηση των πιστων και την τέλεσεη των Ιερων ακολουθιων. ο π. Αυγουστινος έλεγε πως ακούγονται οι πατημασιές του Αντίχριστου, οπότε μαλλον ειναι αργά για να σώσουμε τους άλλους.<br />αναγκαστικά πρέπει να περιορίσουμε το "ρεπερτόριό" μας. η καλύτερη λύση ειναι να ασχολούμαστε με τα ασκητικά κείμενα π.χ. την Κλίμακα.<br />ειρήνη υμιν και ημιν.<br />π. Γ. Θ.π. Γ. Θ.https://www.blogger.com/profile/00810689214394544913noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6265776774987046605.post-38637184062749604392017-03-24T00:36:51.157+02:002017-03-24T00:36:51.157+02:00Η ιστορία επαναλαμβάνεται. Όπως παλιά έτσι και τώρ...Η ιστορία επαναλαμβάνεται. Όπως παλιά έτσι και τώρα ο κάθε αποτειχισμενος θα κάνει το δικό του μπαϊράκι.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6265776774987046605.post-74091995426762438302017-03-23T23:24:42.312+02:002017-03-23T23:24:42.312+02:00Π. Παϊσιε, την ευχή σου να έχουμε. Μόνο να μας επι...Π. Παϊσιε, την ευχή σου να έχουμε. Μόνο να μας επιτρέψετέ σεβαστέ πατέρα, να πούμε ότι, ο β΄Αντιόχειας που επικαλείστε, όσο και να μην μας αρέσει, ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΣΤΑΓΗ! Και ο Κανών προστάζει να γίνουν (όπως ερμηνεύει και ο άγιος) ακοινώνητοι, και όχι ότι ΕΙΝΑΙ ακοινώνητοι. Και όταν λέει ο Κανών (β' Αντιοχ.) ακοινώνητοι, αυτό θα πει (Κανονικά), όταν αναφέρεται σε ιερέα ή Επίσκοπο, ΑΠΟ ΣΥΛΛΕΙΤΟΥΡΓΟ όχι καθαίρεση, ούτε τίποτα άλλο. Εσείς πήρατε τον β' Αντιόχειας, και ενώ ο Κανών εννοεί ότι, όσοι κοινωνούν με ακοινώνητους (ήτοι αφορισμένους, εκτός Εκκλησίας) να ΓΙΝΟΝΤΑΙ ακοινώνητοι (ήτοι για ιερείς και Επισκόπους συλλείτουργο)· εσείς τον ερμηνεύεται με το ότι, όποιος κοινωνεί με ακοινώνητο (ΜΗ αφορισμένο στην περίπτωσή μας· αντίθετα με τον β' Αντιοχ.) ΕΙΝΑΙ (ενώ ο Κανών προστάζει) ακοινώνητος (ήτοι αιρετικός, ενώ ο Κανών εννοεί ακοινώνητος από συλλείτουργο). Πότε, που και ποιος κατέστησε τον Πατριάρχη ακοινώνητο; Πολύ δε περισσότερο των άγιο Φλωρίνης; Anonymoushttps://www.blogger.com/profile/01956367919166816177noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6265776774987046605.post-28527574743640599642017-03-23T22:41:08.039+02:002017-03-23T22:41:08.039+02:00Ἕνας κληρικός τίθεται ἐκτός Ἐκκλησίας μέ δύο τρόπο...Ἕνας κληρικός τίθεται ἐκτός Ἐκκλησίας μέ δύο τρόπους: Εἴτε διά συνοδικῆς ἀποφάσεως εἴτε διά τῆς ἀπό μέρους του ἐγκαταλείψεως τῆς Ἐκκλησίας καί προσχωρήσεως σέ κάποια κοινότητα αἱρετικῶν. Ἡ θεωρία περί αὐτόματης ἀποκοπῆς ἀπό τό σῶμα τῆς Ἐκκλησίας τῶν ἐπισκόπων πού κηρύττουν κάποια αἵρεσι καί αὐτόματης ἀπωλείας τῆς θείας Χάριτος ἀπό τά Μυστήριά τους ἀποτελεῖ ζηλωτική ἐκκλησιολογική κακοδοξία. Ἕως τήν ὁριστική καταδίκη τους ἀπό Ὀρθόδοξο Σύνοδο οἱ ἀνωτέρω ἐπίσκοποι θεωροῦνται βέβαια μέλη τῆς Ἐκκλησίας. Δέν τίθενται δηλαδή αὐτόματα ἐκτός Ἐκκλησίας οὔτε γίνονται αὐτόματα ἔκπτωτοι τῆς ἱερωσύνης καί τῆς θείας Χάριτος, μόλις ἀρχίσουν νά κηρύττουν τήν αἵρεσι ἤ μόλις ἐμεῖς διακόψουμε τήν κοινωνία μαζί τους.Anonymousnoreply@blogger.com