Επεισόδια στην πανήγυρη της Ι.Μ. Αγ. Παρασκευής Μηλοχωρίου (Βίντεο)
ΕΠΕΙΣΟΔΙΑ
ΣΤΗΝ ΠΑΝΗΓΥΡΙ ΤΗΣ I.M ΑΓΙΑΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ ΜΗΛΟΧΩΡΙΟΥ ΕΟΡΔΑΙΑΣ – MONAXOI KAI ΠΙΣΤΟΙ
ΤΗΣ ΜΟΝΗΣ ΔΕΝ ΕΠΕΤΡΕΨΑΝ ΤΗ ΔΙΟΙΚΟΥΣΑ ΕΠΙΤΡΟΠΗ (ΠΟΥ ΟΡΙΣΕ Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ
ΘΕΟΚΛΗΤΟΣ) ΝΑ ΜΠΟΥΝ ΣΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ
Αυτό δεικνύει ότι όταν είναι ενωμένος ο πιστός λαός, δεν θα περάσει ούτε αίρεση ούτε δικτατορική πράξη ρασοφόρων! Μπράβο τους και ας τους κραταεί στον αγώνα η Αγία Μάρτυρα Παρασκευή!!!
ΑπάντησηΔιαγραφή
ΑπάντησηΔιαγραφήΑχ αυτή η οικουμενιστική αγάπη !!!
Υπάρχει για ΟΛΟΥΣ :
ΠΡΟΤΕΣΤΑΝΤΕΣ
ΠΑΠΙΚΟΥΣ
ΙΟΥΔΑΙΟΥΣ
ΜΩΑΜΕΘΑΝΟΥΣ
ΙΝΔΟΥΪΣΤΕΣ
ΒΟΥΔΙΣΤΕΣ
ΚΑΙ ΛΟΙΠΟΥΣ ΣΑΜΑΝΟΥΣ
αλλά απουσιάζει παντελώς για τους ΟΡΘΟΔΟΞΟΥΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΥΣ.
Έυγε στον πιστό και απλό λαό που στήριξε τον ηγούμενο και δι αυτού την Ορθοδοξία. Εδώ βλέπουμε στην πράξη τι εννοούσαν οι Πατριάρχες της Ανατολής το 1848 ότι ο λαός είναι ο θεματοφύλακας της Ορθοδοξίας!
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι κληρικολαϊκές αυτές εξεγέρσεις είναι καθαρός Προτεσταντισμός.
ΑπάντησηΔιαγραφήΛίγη σοβαρότητα δεν θα έβλαπτε 5:12.
ΑπάντησηΔιαγραφή
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ Β’ Οικουμενική Σύνοδος, στον 6ο Κανόνα της, εξισώνει με τους αιρετικούς όσους αποκηρύσσουν τους κανονικούς επισκόπους της Εκκλησίας!
Δεν έχουν δίκαιο οι αντιδρώντες απο την στιγμή που ο μητροπολίτης Φλωρίνης δεν είναι αιρετικός.
ΑπάντησηΔιαγραφή@ Ανώνυμο 26 Ιουλίου 2017 - 6:34 μ.μ.
ΔιαγραφήΜπορείς να αποδείξεις ότι ο Θεόκλητος δεν είναι αιρετικός ;
Όχι μόνο σοβαρότητα αλλά καί λίγη επίγνωση τού τί γράφει (ο 5.12)
ΑπάντησηΔιαγραφήΜΟΝΟ ΚΑΚΟ ΚΑΝΕΙ Η ΔΙΑΚΟΠΗ ΤΟΥ ΜΝΗΜΟΣΥΝΟΥ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΕΠΙΣΚΟΠΩΝ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίναι φανερό ότι οι αντιδρώντες στη Φλώρινα παρερμηνεύουν τον 15ο Κανόνα της ΑΒ' Συνόδου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Σεβασμιώτος Θεόκλητος το έχει αποδείξει τόσες φορές παλαιοημερολογίτη Κ.Βαρβέρη ότι δεν είναι αιρετικός.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν δεν θέλεις να ανοίξεις τα μάτια σου να το δεις και να ψάξεις τότε ασχολήσου με τις διχασμένες παρατάξεις του παλαιου ημερολογίου καλύτερα. Προσπάθησε να τις ενώσεις μεταξύ τους.
"Οι κληρικολαϊκές αυτές εξεγέρσεις είναι καθαρός Προτεσταντισμός" Αγαπητέ "ανώνυμε, 26 Ιουλίου 2017 - 5:12 μ.μ." Πόθεν εξάγης αυτό το συμπέρασμα; Ο προτεσταντισμός εις την Ορθόδοξον Εκκλησίαν εκδηλώνεται με άψογον συντονισμόν και συντεταγμένως, αυτήν την στιγμήν, δια της μεταπατερικής "θεολογίας": Αντί του Μαρτίνου Λουθήρου ευρίσκονται οι α - θεολόγοι της γνωστής ακαδημίας και του κακού "καιρού" ημών. Μέντωρ αυτών; Μέγας καθηγητής, μεγαλορασοφόρος και ηγήτωρ θεολογικής σχολής εις την απέναντι του Ατλαντικού όχθην. Δια της μεταπατερικής θεωρήσεως των, λοιπόν και των νέων προγραμμάτων σπουδών των θρησκευτικών, διατρανώνουν τας "ενενήκοντα εννέα" θέσεις των εναντίον της Ορθοδόξου ημών Πίστεως. Αδελφοί, φεύγετε των οικουμενιστών, των φιλοοικουμενιστών, των κρυφοοικουμενιστών και των κολυμπαριστών ως τις φεύγη εκ του όφεως, γρηγορείτε και προσεύχεσθε...
ΑπάντησηΔιαγραφήΜόνο άσκοπα προβλήματα φέρνουν τέτοιες αναταραχές και διακοπές μνημοσύνου ορθοδόξων μητροπολίτων.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν συνεχιστεί αυτό θα καταντήσουμε σαν τα παλαιοημερολογίτικα σχίσματα που είναι διαιρεμένα σε τόσες παρατάξεις για το τίποτα. Την μεγάλη ευθύνη την έχουν όσοι διακόπτουν το μνημόσυνο ορθόδοξων μητροπολιτών που δεν δίδαξαν τίποτα αιρετικό.
Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΦΛΩΡΙΝΗΣ ΕΙΝΑΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΌσοι λένε το αντίθετο θα πρέπει να μας δείξουν μερικές αιρετικές δημόσιες δηλώσεις του που να του τις υπέδειξαν οι αντιδρώντες και να μην διορθώθηκε.
Εγώ θαυμάζω την πραότητα των πατέρων που ήρθαν και δεν τους άφησαν ούτε να προσκυνήσουν. Θαυμάζω την πραότητα του π. Νικηφόρου Μανάδη και του π. Αυγουστίνου Αυξωνίδη. Πώς ανέχθηκαν με τόση πραότητα τις προκλητικές κατηγορίες και τις φωνές;
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίναι φανερό ότι ο μητροπολίτης Φλωρίνης Θεόκλητος δεν είναι αιρετικός όπως και ότι δεν είναι ελέφαντας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟύτε μια αίρεση να έχει πει δεν υπάρχει.
Ο ανώνυμος 26.7. ώρα 6:27 ας προσέξει και το Κανών 1 της ίδιας Β' Οικουμενικής Συνόδου, οποίος ορίζει ότι ΚΑΘΕ ΑΙΡΕΣΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΑΘΕΜΑΤΙΣΤΕΙ!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚανων 1
" Ὥρισαν οἱ ἐν Κωνσταντινούπολει συνελθόντες ἅγιοι Πατέρες, μὴ ἀθετεῖσθαι τὴν πίστιν τῶν Πατέρων τῶν τριακοσίων δέκα ὀκτώ, τῶν ἐν Νικαίᾳ τῆς Βιθυνίας συνελθόντων• ἀλλὰ μένειν ἐκείνην κυρίαν, καὶ ἀναθεματισθῆναι πᾶσαν αἵρεσιν• καὶ εἰδικῶς τὴν τῶν Εὐνομιανῶν, εἴτ' οὖν Εὐδοξιανῶν, καὶ τὴν τῶν Ἡμιαρείων, εἴτ' οὖν Πνευματομάχων, καὶ τὴν τῶν Σαβελλιανῶν,καὶ τὴν τῶν Μαρκελλιανῶν, καὶ τὴν τῶν Φωτεινιανῶν, καὶ τὴν τῶν Ἀπολλιναριανῶν."
Προς Κυριάκο Βαρβέρη
ΑπάντησηΔιαγραφήΘέλεις να σου αποδείξει και ότι ο σεβασμιώτατος Θεόκλητος δεν είναι ελέφαντας;
Δεν φθάνει να είναι ορθόδοξος ο μητροπολίτης Θεόκλητος, θα πρέπει και να υπερασπίζεται την Ορθοδοξία έναντι όσων την επιβουλεύονται.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν τον είδαμε ποτέ να καυτηριάζει δημόσια τα προδοτικά αίσχη του πατριάρχη Βαρθολομαίου. Τον είδαμε να συλλειτουργεί με τον Προύσης στη Φλώρινα ενώ γνωρίζει τι έχει πει αναφορικά με την Αγία Τριάδα.
Ούτε είδαμε κάποια αντιοικουμενιστική εκδήλωση στη Φλώρινα, ούτε κάποιο αντιοικουμενιστικό ψήφισμα των ιερατικών συνεδρίων, ούτε κάποιο αντιοικουμενιστικό δημοσίευμα στο περιοδικό που εκδίδει η μητρόπολη.
Δεν συμμερίζομαι την άποψη ότι δεν είναι ορθόδοξος ο μητροπολίτης (είναι άδικη και αναληθής κατηγορία) αλλά και ο ίδιος προκαλεί με τη στάση του.
Πέρυσι με το ατυχέστατο κήρυγμά του στον πανηγυρίζοντα ναό της Αγίας Παρσκευής προκάλεσε πολλές αντιδράσεις.
Καιρός να αλλάξει ρότα.
Εις εκ των δύο έπραξε εναντίων των Αγίων Συνόδων και των Πατέρων: ή ο Αυγουστίνος Καντιώτης, ος διέκοψε το μνημόσυνον του οικουμενικού πατριάρχου Α. Σπύρου ή ο Θεόκλητος, ος ουκ ευρίσκει λόγον διακοπής του μνημοσύνου του οικουμενικού πατριάρχου Β. Αρχοντώνη. Ο Θεόκλητος παρέμεινεν απαθής τόσο εις τον ακραιφνώς Ορθόδοξον Αυγουστίνον, όσο και εις τον ακραίον οικουμενιστήν Βαρθολομαίον! Υπεράνω της Ορθοδοξίας και της Ομολογίας η θέσις! Το να ισχυρίζεται τις ότι η διακοπή μνημοσύνου είναι προαιρετικός, εις την περίπτωσιν καθ' ην ο επίσκοπος κηρύττει γυμνή τη κεφαλή, αίρεσιν, είναι ως να λέγη ότι εις την περίπτωσιν τινός πυρκαϊάς, οι πυροσβέσται ρίπτουν το ύδωρ... προαιρετικώς! Και κάτι δι' όσους χλευάζουν τας παρατάξεις των παλαιοημερολογιτών: Οι παλαιοημερολογίται πολεμήθηκαν πολύ, ίσως να έγιναν και στόχος των μυστικών υπηρεσιών προκειμένου να διαλυθούν. Όμως αδελφοί, παραβλέπετε το σημαντικότερον: Οι Αδελφοί ημών Χριστιανοί Ορθόδοξοι και Έλληνες καθ΄ όλα παλαιοημερολογίται ισχυρίστηκαν ότι η υιοθέτησις του γρηγοριανού ημερολογίου και εορτολογίου θα οδηγήσει βραδέως ή ταχέως εις την υποταγήν της Ορθοδόξου Εκκλησίας εις τον παπισμόν. Οι του νέου ημερολογίου ισχυρίσθηκαν ότι παρά την αλλαγήν του ημερολογίου, παρά τους διαλόγους, τας συμπροσευχάς, τας δήθεν διπλωματικάς επαφάς, ημείς θα μείνωμεν ακραιφνώς... ορθόδοξοι. Τις δικαιώθηκε; Αδελφοί, φεύγετε των οικουμενιστών, των φιλοοικουμενιστών, των κρυφοοικουμενιστών και των κολυμπαριστών ως τις φεύγη εκ του όφεως, γρηγορείτε και προσεύχεσθε...
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν είναι χλευασμός να λες ένα γεγονός ανώνυμε 7:27 μμ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίναι γεγονός ότι αποχωρίστηκαν οι παλαιοημερολογίτες για το μικρό ζήτημα του ημερολογίου και είναι γεγονός ότι σχίστηκαν σε παρατάξεις.
Αυτά περι μυστικών υπηρεσιών δεν αποδεικνύονται και το πιο πιθανό είναι ότι ανήκουν στη σφαίρα της συνωμοσιολογίας. Η σχισματική νοοτροπία όταν κυριαρχεί τα κάνει κομμάτια και χωρίζει σε παρατάξεις χωρίς λόγο.
Άφησε τις εύκολες κατακρίσεις για τον μητροπολίτη Φλωρίνης Θεόκλητο και μην τον περιφρονείς με τόση ευκολία. Καθόλου απαθής δεν έμεινε ο μητροπολίτης Θεόκλητος απέναντι του προκατόχου του. Δεν φαίνεται να ενημερώνεσαι απο καλές πηγές.
Ούτε έβαλε τη θέση του υπεράνω της Ορθοδοξίας, διότι δεν την πρόδωσε ποτέ την Ορθοδοξία ο μητροπολίτης Θεόκλητος. Ούτε είσαι εσύ καλύτερος ή πιο υπεύθυνος απο τον μητροπολίτη Φλωρίνης Θεόκλητο.
Τί είπε πέρυσι ο μητροπολίτης Φλωρίνης Θεόκλητος στον πανηγυρίζοντα ναό της Αγίας Παρασκευής;
ΑπάντησηΔιαγραφήΤί ατυχέστατο είπε ανώνυμε 7:24 μμ;
Το ατυχεστατο ειναι,οτι αφησανε τους οικουμενιστας επι σχεδον 100 χρονια να παρασιτουν , να εξαπλωνοντε και να καταλαμβανουν ολο και μεγαλιτερο χωρο μεσα στο σωμα τις Εκκλησιας και το καταντησαν αγνωριστο και δεν συμαζευοντε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι εχουν το θρασος να καθαιρουν τους ολιγους απομειναντας ορθοδοξους αντιοικουμενιστας Κληρικους ,να αφοριζουν αντιοικουμρνιστας λαικους.
Τα παρασιτα δεν αποδιδουν καρπους αλλα απομιζουν τους χυμους των φυτων στα οποια παραφυτουν και τα αποξυρενουν ,ομοιως και οι με αυτα οικουμενιστες αποξυρενουν την αμπελο του Κυριου ,την Εκκλησια και ζητανε και ρεστα.
Ο 7:27μ.μ. τα έχει μπερδέψει και αυτός. Αδικεί και τον μητροπολίτη Θεόκλητο με τα έωλα συμπεράσματα που βγάζει και δεν μπορεί να καταλάβει ότι η σχισματική τακτική οδηγεί στην διαίρεση και στο κομμάτιασμα όπου εφαρμόζεται (π.χ. χώρος παλαιού ημερολογίου με τις πολλές παρατάξεις). Άραγε νομίζει ότι είναι ο μοναδικός ορθόδοξος στη γη;
ΑπάντησηΔιαγραφήΠού γνωρίζει ποίοι είναι οι φιλοοικουμενιστές και οι κρυφοοικουμενιστές;
Πού γνωρίζει αν κάποιος π.χ. ορθόδοξος μητροπολίτης φέρεται με αφέλεια απέναντι σε οικουμενιστές και τους φιλοξενεί ότι συμπαθεί τον οικουμενισμό;
Ο μητροπολίτης Θεόκλητος σαν καλοκάγαθος που είναι μπορεί να φιλοξενεί οικουμενιστές πού και πού, χωρίς να καταλαβαίνει πόσο οικουμενιστές είναι και τις αρνητικές συνέπειες της φιλοξενίας του. Τί θα πει αυτό; Είναι φιλοοικουμενιστής ή κρυπτοοικουμενιστής;
Η ορθόδοξη στάση δεν αδικεί τους ανθρώπους, τους αθώους και καλοκάγαθους σαν τον μητροπολίτη Θεόκλητο. Κατάλαβε το ανώνυμε με το όνομα "Αντιοικουμενιστής". Δεν γίνεται αντιοικουμενιστική δράση με αδικίες και εύκολες καταδίκες καλοκάγαθων ανθρώπων που δεν κήρυξαν καμία αίρεση.
Δεν μπορούμε να κόβουμε το μνημόσυνο ορθόδοξων μητροπολιτών κύριοι!
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν επιτρέπεται να κάνουμε ότι θέλουμε και ότι νομίζουμε εμείς σαν σωστό χωρίς να συμφωνούν οι κανόνες της Εκκλησίας!
Εις τας διώξεις των παλαιοημερολογιτών είχε αναμιχθεί εντόνως η αστυνομία της εποχής. Ο στόχος του διαχρονικώς αποικιοκρατικού ελληνικού κράτους ήτο η διάλυσις οιασδήποτε αντιστάσεως εις την ποδηγέτησιν της Πατρίδος ημών εκ των τριών ισχυρών δυτικοευρωπαϊκών δυνάμεων και της Αμερικής. Αγαπητέ προφανώς ου γινώσκεις καλώς την ιστορίαν: Εν μέσω συμμοριτοπολέμου, το Σωτήριον έτος 1948, ξαφνικώς εξαναγκάζεται εις παραίτησιν ο Οικουμενικός Πατριάρχης Μάξιμος δια απίθανους λόγους και κατηγορίας και καταφθάνει εις την Πόλιν, επιβαίνων εις το προσωπικόν προεδρικόν αεροπλάνον του Χάρρυ Τρούμαν, ο μέχρι τούδε αρχιεπίσκοπος πάσης Αμερικής Α. Σπύρου. Και αυτόν εστί συνομοσιολογίαν; Οι "καλοκάγαθοι" μητροπολίται ου προβαίνουν εις διώξεις δια ασημάντου αφορμής. Επομένως ο εν λόγω "καλοκάγαθος" έχει πλήρην επίγνωσιν των πράξεών του αίτινες εξυπηρετούν μόνον τον οικουμενισμόν και τους πατρώνους των. Συμφωνών με σε, ουκ εστί και τόσον "κρυφός". Μάλλον τείνει προς το "φανερόν". Αδελφοί, φεύγετε των οικουμενιστών, των φιλοοικουμενιστών, των κρυφοοικουμενιστών και των κολυμπαριστών, ως τις φεύγη εκ του όφεως, γρηγορείτε και προσεύχεσθε...
ΑπάντησηΔιαγραφήΑνώνυμε 7:24 μ.μ. πού ξέρεις ότι ο μητροπολίτης Φλωρίνης γνωρίζει όσα έχει πει ο Προύσσης;
ΑπάντησηΔιαγραφήΈχει τις γνώσεις της τεχνολογίας για να χειρίζεται μόνος του το internet;
Ή έχει το χρόνο να βλέπει τί γράφει ο καθένας;
Αν δεν γνωρίζει τότε δεν φταίει ούτε σ΄ αυτό.
Ο μητροπολίτης Θεόκλητος είχε ενημερωθεί από χριστιανούς της Πτολεμαίδας για τις δηλώσεις του Προύσης. Είχε γνώση του σχετικού θορύβου που είχε δημιουργηθεί γι αυτό και κατέφυγε στη σύνοδο αντί να προβάλλει ένα ΟΧΙ στον αιρετίζοντα επίσκοπο του Φαναρίου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπ ό,τι φαίνεται ανώνυμε 5:24 δεν ζεις στη μητρόπολη της Φλώρινας οπότε εν μέρει δικαιολογείσαι.
Ανώνυμε 8,32 μ.μ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ μητροπολίτης Θεόκλητος κατέφυγε στη σύνοδο για ποιό λόγο; Τί ήθελε από τη σύνοδο;
"Αντιοικουμενιστή" 3:19 μ.μ βγάζεις εύκολα συμπεράσματα για τον μητροπολίτη Θεόκλητο και λες άλλα απο αυτά που κουβεντιάζουμε. Εννοώ ότι για το παλαιό ημερολόγιο πας απο το ένα στο άλλο άσχετο και αυταπατάσαι ότι απέδειξες κάτι. Πάσχεις απο στραβισμό στο να δεις την αιτία του κομματιάσματος που δεν είναι άλλη από το σχισματικό φρόνημα που σταδιακά επικράτησε στις τάξεις των παλαιοημερολογιτών που αποσχίστηκαν απο την Εκκλησία.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ γνώμη σου για τον μητροπολίτη Θεόκλητο είναι βιαστική και χωρίς γερή βάση. Γιατί είναι ασήμαντη αφορμή η ανταρσία σε Μονή της Μητρόπολης του με το αδικαιολόγητο σταμάτημα της μνημόνευσης του ονόματος του; Γιατί αμφισβητείς ότι είναι καλοκάγαθος;
Η αεριτζίδικη καταδίκη του μητροπολίτη Θεόκλητου που κάνεις φανερώνει ότι δυστυχώς δεν ξέρεις να κρίνεις σε ορισμένες περιπτώσεις σωστά. Μόνο αιρεσιάρχης δεν είπες ότι είναι ο μητροπολίτης Θεόκλητος! Κρίμα και νόμιζα ότι έκρινες πιο σοβαρά.
8:32 μ.μ. απο ποιούς χριστιανούς της Πτολεμαϊδας και πόσο καλά ενημερώθηκε ο μητροπολίτης Φλωρίνης;
ΑπάντησηΔιαγραφήΠρος τον 27 Ιουλίου 11:42π.μ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕσύ θαυμάζεις την πραόητα των πατέρων....και γω έχω την εντύπωση ότι ήταν σε διατεταγμένη υπηρεσία. (π. Νικηφόρος 16:25 του βίντεο).
Προς τον 28 Ιουλίου 10:46 π.μ.
Με όλα αυτά που λες αγαπητέ θεωρείς ότι υπερασπίζεσαι τον μητροπολίτη;
Τον εκθέτεις ανεπανόρθωτα καθώς τον παρουσιάζεις καλοπροαίρετο μεν, αφελή δε!
Τόσο αφελή μάλιστα που κανείς, θα μπορούσε να τον χαρακτηρίσει ως άνθρωπο περιορισμένης ευθύνης!
Πάντως, αν κρίνει κανείς από το πως συμπεριφέρθηκε στον σεβαστό π. Παίσιο αλλά και στον υπέργηρο κτήτωρα της Ι.Μ. της Αγίας Παρασκευής, γέροντα Μάξιμο, μόνο καλοπροαίρετο δεν θα μπορούσε να τον χαρακτηρίσει.
Εκτός και αν, όντως είναι περιορισμένης ευθύνης και ενεργεί κάτω από την πίεση και τις κολακείες διάφορων καρεκλοκένταυρων ρασοφόρων.
Αν λοιπόν, αν λέω, όντως είναι όπως μας τα λες τότε, κακώς βρίσκεται στην θέση που βρίσκεται και μάλιστα τώρα που η Ορθοδοξία βάλλεται από παντού.
ΚΩΣΤΑΝΤΙΝΑ.
Κωνσταντίνα κάνεις λάθος. Ο μητροπολίτης είναι υπεύθυνος για το τί συμβαίνει σε κάθε μονή της μητρόπολης του. Αν συμβαίνει μια αταξία είναι υπεύθυνος να επαναφέρει την τάξη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο κόψιμο του μνημοσύνου ορθόδοξου μητροπολίτη είναι αταξία και δεν είναι κακός ο μητροπολίτης που θέλει να βάλει τάξη.
Ως προς τι κανω λάθος ανώνυμε 11:02 μ.μ.;
ΑπάντησηΔιαγραφήΚατ' αρχήν θα συμφωνήσω μαζίσου στο ότι πράγματι ο μητροπολίτης είναι υπεύθυνος για το τι συμβαίνει σε κάθε μονή της μητρόπολης του και σίγουρα είναι υπεύθυνος να
επαναφέρει την τάξη σε περίπτωση αταξίας.
Όμως δεν πιστεύεις ότι πάνω απ' όλα είναι υπεύθυνος να υπερασπιστεί την Ορθοδοξία που χωρίς αυτήν σωτηρία δεν υπάρχει και που σήμερα βάλλεται παρά ποτέ από την παναίρεση του οικουμενισμού;
Το κάνει ο κατά τ'άλλα καλοπροαίρετος μητροπολίτης; ΟΧΙ!!!!
Αντί λοιπόν αυτό να σε ανησυχεί και να σε προβληματίζει, εσύ συμφωνείς με τον διωγμό που ασκεί στους ομολογητές πατέρες θεωρώντας ότι αυτοί προκαλούν αταξία!!!!
Φοβάμαι αγαπητέ ανώνυμε ότι ζούμε στον καιρό για τον οποίο μιλούσε ο Μέγας Αντώνιος.
Στον καιρό δηλ. που οι τρελοί θα λένε τους άλλους τρελούς επειδή δεν θα τους είναι όμοιοι!
Και το λέω αυτό γιατί βλέπουμε σήμερα τους πραγματικούς ταραξίες,να κατηγορούν τους άλλους ως ταραξίες!
ΚΩΣΤΑΝΤΙΝΑ.
Κωνσταντίνα κάνεις λάθος. Ο μητροπολίτης Φλωρίνης με τον ορθόδοξο λόγου του υπερασπίζεται έμμεσα την Ορθοδοξία.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠοτέ δεν είπε κάτι αιρετικό ο μητροπολίτης.
Μην παρασύρεσαι από ανθρώπους που ξέρουν μόνο να τον κατηγορούν και μην βιάζεσαι να τον στείλεις στο πύρ το αιώνιο.
Δεν είσαι εσύ η λογική και οι άλλοι οι τρελλοί.
ΑπάντησηΔιαγραφήΈμμεση υπεράσπιση Ορθοδοξιας;
Τι καινούργιο φρούτο είναι αυτό;
Τι ΔΕΝ καταλαβαίνεις απ'αυτά που λέω ανώνυμε;
ΑπάντησηΔιαγραφήΓιατί δεν γίνεται, κάτι δεν καταλαβαίνεις ή κάνεις ότι δεν καταλαβαίνεις για ν'απαντάς έτσι!
Τι θα πει υπερασπίζεται έμμεσα την Ορθοδοξία; Έχεις δει κανέναν από τους ΑΓΙΟΥΣ ΠΑΤΕΡΕΣ ΜΑΣ να υπερασπίζεται έμμεσα την Ορθοδοξία σε καιρό αιρέσεως;
Ποιοί είναι αυτοί που ξέρουν μόνο να τον κατηγορούν; γιατί δεν τους κατονομάζεις για να ξέρω και εγώ και να μην παρασύρομαι;
Μήπως υπονοείς τους ομολογητές πατέρες,γέροντα Μάξιμο,τον ΚΤΗΤΟΡΑ της μονής και τους συν αυτώ και τον πατέρα Παίσιο;
Βρε ευλογημένε, οι πατέρες αυτοί ενεργούν βάσει των Αποστολικών και Οικουμενικών κανόνων όχι γιατί έτσι τους ήρθε στο κεφάλι.
Ο μητροπολίτης βάσει ποίων κανόνων τους διώκει ξέρεις;
Συγνώμη το: δεν είσαι εσύ η λογική και οι άλλοι τρελοί, που κολλάει;
ΚΩΣΤΑΝΤΙΝΑ.
Κανένα καινούργιο φρούτο ανώνυμε 9:02 μ.μ. Φτιάξε λίγο το μυαλό σου να μην σκέφτεται "κανούργια φρούτα" με πονηρό τρόπο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΌταν κανένας μιλάει ορθόδοξα υπερασπίζεται την ορθοδοξία έμμεσα χωρίς να κατονομάζει αιρέσεις. Αν δεν σου αρέσει βγάλε την λέξη έμμεσα και κράτα το "Όταν κανένας μιλάει ορθόδοξα υπερασπίζεται την ορθοδοξία".
Κωνσταντίνα αφού είσαι του δημοτικού γιατί θέλεις να κάνεις την έξυπνη;
ΑπάντησηΔιαγραφήΘέλεις να σου γίνει ολόκληρο φροντιστήριο για να καταλάβεις τί σου λέμε.
Έμαθες κάποια λόγια και τα επαναλαμβάνεις σαν να είναι αλάθητα.
Υπάρχουν άνθρωποι που ξέρουν μόνο να κατηγορούν τον μητροπολίτη Θεόκλητο εδώ και πολλά χρόνια.
Κάνεις λάθος Κωνσταντίνα οι Αποστολικοί Κανόνες δεν λένε πουθενά να διακόπτουμε το μνημόσυνο των ορθόδοξων μητροπολιτών. Είναι αταξία να διακόπτουμε το μνημόσυνο των ορθόδοξων μητροπολιτών.
Ο ορθόδοξος μητροπολίτης Φλωρίνης προσπαθεί να επαναφέρει την τάξη στη μητρόπολη του.
Τί δεν καταλαβαίνεις;
Κωνσταντίνα έγραψες στο σχόλιο 11:33 π.μ. "στον καιρό δηλ. που οι τρελοί θα λένε τους άλλους τρελούς επειδή δεν θα τους είναι όμοιοι".
ΑπάντησηΔιαγραφήΘέλεις να πεις ότι οι άλλοι είναι τρελλοί και εσύ είσαι η λογική; Είσαι σε άλλο πλανήτη. Δεν είσαι εσύ η λογική και οι άλλοι τρελλοί.
Κωνσταντίνα είσαι του δημοτικού, βγάλε πρώτα το γυμνάσιο και μετά θα καταλαβαίνεις περισσότερο τί σου λένε.
Κωνσταντίνα, ο ορθόδοξος μητροπολίτης Φλωρίνης τους βγάζει απο τις θέσεις τους διότι ενώ δεν είχαν δικαίωμα του έκοψαν το μνημόσυνο του.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑδικαιολόγητη η διακοπή του μνημοσύνου του ορθόδοξου μητροπολίτη Φλωρίνης Θεόκλητου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑδικαιολόγητα διχάζονται οι ορθόδοξοι μεταξύ τους στην Φλώρινα.
Η ευθύνη ανήκει στην μονή της αγ. Παρασκευής μηλοχωρίου που χωρίς λόγο διέκοψε το μνημόσυνο του μητροπολίτη Φλωρίνης.
Ο π. Αυγουστίνος Αυξωνίδης τον ακούμε να λέει ότι "ο οικουμενισμός είναι παναίρεση, το λέμε και εμείς".
ΑπάντησηΔιαγραφήΤί άλλο θέλουν για να ησυχάσουν οι αναστατωμένοι;
Πού θα κρυφτούν τώρα όσοι διχάζουν χωρίς λόγο τους ορθόδοξους στην μητρόπολη Φλωρίνης και βλέπουν αίρεση εκεί που δεν υπάρχει;
Ο μητροπολίτης Φλωρίνης Θεόκλητος είναι ορθόδοξος και δεν μπορεί κανείς να του κόβει το μνημόσυνο του.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣε καιρό παναίρεσης που διεισδύει σιγα σιγα και μολύνει την εκκλησία, κάποιοι "αθεΐζουν" σιωπώντας και πασχίζουν να επιβάλλουν την τάξη διώκοντας με κάθε τρόπο τους αδελφούς τους που τολμάνε να αγωνισθούν ενάντια στην παναίρεση του οικουμενισμού! Αν δεν είναι αυτό οξύμωρο σχήμα, άν δεν είναι αυτό παράνοια τότε τί είναι; την στιγμή μάλιστα που οι διωκόμενοι καλύπτονται και επαινώνται και απο τους κανόνες και τους Πατέρες της Εκκλησίας; Αλλα γιατί σιωπούν οι διώκτες; Αυτό μάλλον είναι προφανές: γιατί δεν θέλουν να ξεβολευτούν, γιατί δεν θέλουν να χάσουν τις θεσούλες τους, γιατί τους έχουν τάξει διάφορα, ίσως και γιατί τους απειλούν και πάει λέγοντας...Βέβαια στη γοητεία της εξουσίας, της δόξας και του παρά, λυγίζουν εύκολα... όταν πρόκειται όμως για τους αδελφούς τους, εκεί δείχνουν τα δόντια τους με λύσσα, εκεί δείχνουν την "τόλμη" τους και την "γενναιότητά" τους!!! Και θέλουν να τους βγάλουν απ τη μέση,γιατί είναι μια "αταξία", γιατί χαλάνε την πιάτσα λαΪκιστί...και φυσικά είναι το διαφορετικό που τους ΕΛΕΓΧΕΙ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠρος τον ανώνυμο 11:14 π.μ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤι είναι αυτό που μου λέτε και δεν το καταλαβαίνω σε σημείο μάλιστα που πρέπει να μου γίνει και φροντιστήριο;
Μου απαντήσατε ότι αυτά που λέτε,τα λέτε σύμφωνα με τον τάδε ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΟ κανόνα ή της τάδε ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΗΣ ΣΥΝΟΔΟΥ και δεν τα κατάλαβα;
ΟΧΙ αγαπητέ, δεν συνέβει κάτι τέτοιο.
Μου λέτε απλά ό,τι σας συμφέρει προκειμένου να δικαιολογήσετε την δειλία σας,να δικαιολογήσετε, το προσκυνημένοι, που ακούστηκε από γυναικείο στόμα με ανδρεία ψυχή!
Προσπαθείς να μειώσεις μέσα από μένα που δήλωσα του δημοτικού, όλους τους απλούς ανθρώπους.Θεωρείς πως σαν τέτοιοι, θα πρέπει να σιωπούν και να δηλώνουν υποταγή στις "αυθεντίες" του είδους σου.
Είσαι τόσο αλαζόνας, που δεν μπορείς ν'αντιληφθείς στοιχειώδη πράγματα!
Είσαι τόσο αλαζόνας, που δεν μπορείς ν'αντιληφθείς πως μόνος σου ρίχνεις την μάσκα σου και αποκαλύπτεις το πραγματικό σου πρόσωπο!
Αλήθεια, αυτό το στυλάκι που έχεις με μένα, θα μπορούσες να το έχεις και με τον πανεπιστημιακό σεβαστό π. Θεόδωρο Ζήση;
Ασφαλώς και όχι,εκεί δεν σε παίρνει.
Τις εξυπνάδες τις πουλάς μόνο σ'αυτούς που θεωρείς κατώτερους,στους ανώτερους από σένα, ποιείς την νήσσαν.
ΚΩΣΤΑΝΤΙΝΑ.
Προς τον 11:46 π.μ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι για σένα ισχύει ότι έγραψα στον προηγούμενο.
ΚΩΣΤΑΝΤΙΝΑ.
Προς τον ανώνυμο 1:11μ.μ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓιατί επαναλαμβάνεις τα ίδια βρε ανώνυμε και δεν μου λες,βάσει του τάδε κανόνα οι πατέρες δεν είχαν το δικαίωμα να κόψουν το μνημόσυνο.
Σ' ερωτώ όμως τώρα.
Υπάρχει κανόνας που απαγορεύει τις συμπροσευχές με αιρετικούς ή αιρετίζοντες επισκόπους; ΥΠΑΡΧΕΙ.
Συνέβει αυτό με τον Σεβασμιώτατο; ΣΥΝΕΒΕΙ, δυστυχώς συμπροσευχήθηκε.
Κυκλοφορούν στο διαδίκτυο φωτογραφίες δεν μπορεις και αυτό να το αμφισβητήσεις!
Πως λοιπόν μετά από όλα αυτά μου λες πως οι πατέρες διέκοψαν αδικαιολόγητα το μνημόσυνο; Έπειτα δεν πιστεύεις πως αυτός που δεν αντιδρά συναινεί;
ΚΩΣΤΑΝΤΙΝΑ.
Υ.Γ.
Όχι μόνο τον μητροπολίτη δεν στέλνω στο πυρ το αιώνιο αλλά ούτε και τον διάβολο.
Κάτι τέτοιο ούτε το θέλω αλλά κυρίως, δεν είμαι σε θέση να το κάνω.
Ποιά αίρεση κήρυξε ο μητροπολίτης Φλωρίνης; ποτέ καμμία.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜε αυτό σαν κριτήριο η Κωνσταντίνα και η κάθε Κωνσταντίνα δεν θα παρασύρεται να κατηγορεί τον μητροπολίτη Φλωρίνης.
Κωνσταντίνα μην εξάπτεσαι και μην σε πιάνει κρίση. Έχεις άδικο και παρερμηνεύεις τα λόγια των άλλων.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν σε είπανε κατώτερη, ούτε σε υποτίμησαν. Τα όσα συζητάμε χρειάζονται περισσότερη μόρφωση για να τα καταλάβεις διαφορετικά τα μπερδεύεις συνέχεια όπως κάνεις εσύ συνέχεια.
Δεν μπορούμε να σου εξηγούμε συνέχεια αυτά που μπερδεύεις.
Με τον σεβαστό π. Θεόδωρο Ζήση θα συνεννούμασταν πολύ γρήγορα και δεν θα μπέρδευε τί του λένε οι άλλοι όπως κάνεις εσύ συνέχεια.
Αλαζονική είσαι εσύ που ενώ έχεις βγάλει μόνο το δημοτικό θέλεις και να κάνεις την δασκάλα.
Τέλος ο διάλογος μαζί σου.
Πότε συμπροσευχήθηκε ο Φλωρίνης Θεόκλητος με αιρετικούς;
ΑπάντησηΔιαγραφήΠού είναι η φωτογραφία να την δούμε για να καταλάβουμε τί ακριβώς συνέβει;
Όποιος ξέρει ας μας την δείξει.
Ευαγγελία Χ. δεν βγαίνουν απο τις θέσεις τους για το ότι μιλούν αντιοικουμενιστικά για να ισχύουν όσα γράφεις.
ΑπάντησηΔιαγραφήΒγαίνουν απο τις θέσεις τους για την διακοπή του μνημοσύνου του ορθόδοξου μητροπολίτη τους.
Μεγάλη η διαφορά μεταξύ των δύο!
Με βάση ποιόν κανόνα διέκοψαν το μνημόσυνο του μητροπολίτη Φλωρίνης;;
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι απλοί ολιγογράμματοι άνθρωποι που έχουν γνώση του εαυτού τους δεν πιστεύουν πώς τα έμαθαν όλα. Ρωτάνε και δεν κατηγορούν τόσο γρήγορα ορθόδοξους μητροπολίτες σαν τον Φλωρίνης Θεόκλητο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚωνσταντίνα η αλαζονεία σου έχει ξεπεράσει τα όρια και πουλάς εξυπνάδες χωρίς να ξέρεις τί λες.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι μόνο ο λόγος του π. Αυγουστίνου Αυξωνίδη που είπε ότι "ο οικουμενισμός είναι παναίρεση, το λέμε και εμείς" είναι μια γερή σφαλιάρα στην Κωνσταντίνα που φλυαρεί και κατηγορεί χωρίς να ξέρει τί λέει.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠρος Ανώνυμο 31 Ιουλίου 2017 - 8:36 μ.μ. :
ΔιαγραφήΆρα ο Αυξωνιδης κοινωνει εις γνωσιν του με την αιρεση; Μην εκτιθεστε τόσο πολύ.
Κωνσταντίνα ένας που δεν αντιδρά δεν σημαίνει ότι συναινεί.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜπορεί να περιμένει ή Μπορεί να σκέφτεται ή Μπορεί να δειλιάζει.
Δεν μπορούμε να βγάλουμε το συμπέρασμα ότι συναινεί.
Όταν κανείς δεν διαθέτει επιχειρήματα αρχίζει τις φανφάρες και τις κορώνες!
ΑπάντησηΔιαγραφήΜόνο που οι φανφάρες και οι κορώνες δεν πείθουν ούτε κάν τους ολιγογράμματους
σαν και του λόγου μου! Ολιγογράμματος αγαπητοί δεν σημαίνει και καθυστερημένος.
Λοιπόν, δεν ξέρω αν κύρηξε αίρεση ο μητροπολίτης σας, εκείνο που ξέρω είναι ότι αποδέχτηκε την ψευτοσύνοδο της Κρήτης.
Καλά, ζητάτε φωτογραφίες που να αποδεικνύουν για το αν συμπροσευχήθηκε με αιρετίζοντα Επίσκοπο; Μα δεν είσασταν παρόντες στο συλλείτουργο με τον Ελπιδοφόρο Προύσης;
Παρ' όλα και επειδή το παίζετε.... θα ήθελα να σας πληροφορήσω πως δεν υπάρχουν μόνο φωτογραφίες αλλά και βίντεο, μπορείτε να τα δείτε.
ΑΑΑΑΑ!ναι!!! υπάρχει και άλλο ένα βίντεο που μπορείτε να δείτε του π.Νικόλαου Μανώλη με τον τίτλο: Θερμή παράκληση προς τον μητροπολίτη Φλωρίνης κ. Θεόκλητο.
Μέσα από αυτό θα πληροφορηθήτε, μιας και δεν το ξέρετε, μεταξύ των άλλων και για τις "Ορθόδοξες" θέσεις του Προύσης κ. Επιδοφόρου.
Και μετά απ'αυτά τα ολίγα, εσείς οι εγγράματοι,οι γνώστες των Αποστολικών κανόνων και των Οικουμένικών συνόδων, τολμάτε να λέτε ότι κακώς διέκοψαν το μνημόσυνο οι σεβαστοί πατέρες; ΑΙΔΩΣ κύριοι!
Αλήθεια πως θα μπορούσατε να συνεννοηθείτε με τον αγαπητό και σεβαστό πατέρα Θεόδωρο;
Δεν γνωρίζετε ότι και αυτός διέκοψε το μνημόσυνο του μητροπολίτη του;
Δεν βλέπετε ότι τόσο ως πανεπιστημιακός διδάσκαλος όσο και ως ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΙΕΡΕΑΣ δεν αρκέστηκε στο να πει σαν τον π. Αυγουστίνο Αυξωνίδη: Ο οικουμενισμός είναι παναίρεση το λεμε και εμείς!
Και τώρα κύριοι,επειδή ζαλίζομαι από την γερή σφαλιάρα που έφαγα (του 8:36μ.μ.) θα μου επιτρέψετε να σας χαιρετήσω.
ΚΩΣΤΑΝΤΙΝΑ.
Ο π. Μαξιμος Καραβάς πως συλλειτουργεί με τον π. Ευθύμιο Τρικαμηνά που μεχρι χθές ο π. Θεόδωρος Ζήσης έλεγε οτι ο π. Ευθύμιος Τρικαμηνας είναι εκτος Εκκλησίας σχισματικός.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚΡΙΜΑ ΜΕΓΑΛΟ ΚΡΙΜΑ.......
Ανώνυμε 12:04 πμ, δεν είναι λαϊκός για να τον αποκαλείς Αυξωνίδη. Είναι κληρικός και τον λένε π. Αυγουστίνο Αυξωνίδη. Λίγος σεβασμός δεν κάνει κακό να έχεις.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίναι δικό σου κατασκεύασμα ή μάλλον των αποτειχισμένων του π. Ε. Τρικαμηνά αυτό που έωλα γράφεις ότι κοινωνεί με την αίρεση. Λάθος! Έτσι θέλουν να τα βλέπουν μα δεν είναι έτσι όπως τα βλέπουν. Λάθος τους!
Εσύ εκτίθεσαι τόσο πολύ 12:04πμ που δεν ξέρεις να χωρίζεις ''δύο γαϊδάρων το άχυρο'' όπως λέει η παροιμία.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚύριοι,από την ανταλλαγή των σχολίων μας,μπορεί εύκολα να διαπιστώσει κανείς, οτι ελλείψει επιχειρημάτων αερολογείτε!
ΑπάντησηΔιαγραφήΓιατί δεν λέτε πως οι σεβαστοί πατέρες διέκοψαν,ΩΣ ΟΦΕΙΛΑΝ,το μνημόσυνο του μητροπολίτη επειδή αποδέχτηκε την σύνοδο της Κρήτης; γιατί παραποιείτε την αλήθεια;
Γιατί κάνετε πως αγνοείτε για το συλλείτουργο του κ.Θεόκλητου με μητροπολίτη του οποίου οι θέσεις δεν συνάδουν με τους ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΟΥΣ ΚΑΝΟΝΕΣ, τις ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΕΣ ΣΥΝΟΔΟΥΣ και των ΑΓΙΩΝ ΠΑΤΈΡΩΝ;
Αρκεί μία περιήγηση στο διαδίκτυο για να επιβεβαιώσει του λόγου το αληθές,αν και πιστεύω πως κάποιοι από εσάς ήταν παρόντες.
Και τώρα, επειδή ζαλίστηκα από την γερή σφαλιάρα που δέχτηκα από τον 8:36μ.μ.,
επιτρέψτε μου να σας χαιρετήσω.
Κύριοι, καλή σας ημέρα!
ΚΩΣΤΑΝΤΙΝΑ.
Υ.Γ.
Ναι 11:49 μ.μ. έχεις δίκιο,συμφωνώ!
Δεν έχεις δίκιο ανώνυμε 1 Αυγούστου 2017 - 7:28 π.μ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν έχω ακούσει τον π. Θεόδωρο να λέει σχισματικό τον π. Ευθύμιο.
Τώρα αν έβαλε νερό στο κρασί του ο π. Ευθύμιος δεν είναι κακό να ενώνονται μεταξύ τους.
Στις όποιες ακρότητες βλέπουμε όμως δεν θα συμφωνούμε.
Γνωστός αντιοικουμενιστής ο Φλωρίνης Θεόκλητος.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠώς δεν το καταλαβαίνουν μερικοί;;;;;
Κωνσταντίνα οι θέσεις του μητροπολίτη Φλωρίνης Θεόκλητου συνάδουν με τους ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΟΥΣ ΚΑΝΟΝΕΣ, τις ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΕΣ ΣΥΝΟΔΟΥΣ και των ΑΓΙΩΝ ΠΑΤΈΡΩΝ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑγαπητέ εδώ και πολύ καιρό δεν απαντάς!
ΑπάντησηΔιαγραφήΓιατί δεν απαντάς;
Η σύνοδος Κρήτης ήταν αγία ή οικουμενιστικη;
Αν είναι οικουμενιστικη όσοι υπέγραψαν εμπίπτουν στον 15ο κανόνα και διδασκουν αιρεση;
Αν είναι οικουμενιστικη οσοι την παρουσιάζουν ως σωστή διδάσκουν αίρεση;
Κωνσταντίνα το αντίστροφο ισχύει
ΑπάντησηΔιαγραφήμια περιήγηση στο διαδίκτυο για να επιβεβαιώσει του λόγου το αληθές, ότι ο μητροπολίτης Φλωρίνης είναι ορθόδοξος και κανένας κανόνας δεν δικαιολογεί την διακοπή του μνημοσύνου του.
Τί να σου απαντήσει κανείς 3'23 μ.μ. ;
ΑπάντησηΔιαγραφήΠού προσπαθείς να κρεμαστείς απο κάπου για να μπαλώσεις τα αμπάλωτα;
Οσο και να προσπαθείς ο Φλωρίνης δεν γίνεται ούτε στο παραμικρό αιρετικός. Το μόνο που κατορθώνεις είναι να εκθέτεις τον εαυτό σου. Ο Φλωρίνης Θεόκλητος είναι ορθόδοξος και φαίνεται.
Αγαπητέ 3:23 μ.μ. τί να σου πει κανείς; Δεν βλέπεις τον γνωστό αντιοικουμενιστή Φλωρίνης Θεόκλητο; Δεν τον ξέρουμε τί πιστεύει και τί λέει;
ΑπάντησηΔιαγραφήΣεβασμιωτάτου μητροπολίτου Φλωρίνης Θεόκλητου, πολλά τα έτη!
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ μητροπολίτης Φλωρίνης Θεόκλητος είναι ορθόδοξος μητροπολίτης.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν είναι σωστός αγώνας το κόψιμο του μνημοσύνου των ορθόδοξων μητροπολιτών.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔΙΧΑΖΕΙ ΜΑΤΑΙΑ ΤΟΥΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥΣ
Έχοντας την αίσθηση ότι απευθύνομαι σε "αετόπουλα" ή σε κάποιους για τους οποίους ισχύει το:
ΑπάντησηΔιαγραφήΟυ με πείσεις καν με πείσης! δεν σκόπευα να συνεχίσω να σας απαντώ.
Όμως η εμμονή σας στο να επαναλαμβάνετε διαρκώς τα ίδια, χωρίς μάλιστα να τα στοιχειοθετείτε, με κάνει να σκεφτώ πως δεν είστε απλοί σχολιαστές.
Αντίθετα φαίνεται να είστε πολύ καλοί γνώστες του:
Η διαρκής επανανάληψη ενός ψέματος ή μιας διαστροφής,στο τέλος γίνεται αλήθεια!
Ο καθένας λοιπόν ας βγάλει τα συμπεράσματα του.
Κάνω λάθος; τότε γιατί δεν απαντάτε στην ερώτηση του 3:23μ.μ.; και λέτε άλλα αντ'άλλων;
Γιατί δεν λέτε ότι ενώ στις 15/4/2016 σε τηλεοπτικό σταθμό της Δ.Μακεδονίας ο κ. Θεόκλητος,τοποθετείται και ομιλεί, ως ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΕΠΙΣΚΟΠΟΣ δύο μέρες αργότερα όμως συλλειτουργεί με τον μητροπολίτη που αναφέρω στο προηγούμενο σχόλιο μου;
Γιατί δεν λέτε ότι τον Φεβρουαρίου του 2017 ημέρα Σάββατο, συλλειτούργησε με μητροπολίτη, ο οποίος σε χειροτονία παπικού επισκόπου φαίνεται να φωνάζει το άξιος;
Μάλιστα ο εν λόγω μητροπολίτης εκήρυξε και τον "θείο λόγο" εντός του Μητροπολιτικού Ναού της Φλώρινας!
Γιατί δεν λέτε ότι μοιράστηκε στους Ι. Ναούς της Μητρόπολης το: Προς τον λαό;
Και άλλα και άλλα.....και προσπαθείτε μετά από όλα αυτά, να πείσετε τους απλοϊκούς ανθρώπους ότι όλα αυτά συνάδουν με τους ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΟΥΣ ΚΑΝΟΝΕΣ,ΤΙΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΕΣ ΣΥΝΟΔΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΓΙΟΥΣ ΠΑΤΕΡΕΣ ΜΑΣ! και ότι οι ομογογητές σεβαστοί πατέρες δημιουργούν αταξία και...
Καλά δεν ντρέπεστε, αλλά Θεό δεν φοβάστε;
ΚΩΣΤΑΝΤΙΝΑ.
Γιατί Κωνσταντίνα δεν λες το όνομα του μητροπολίτη που συλλειτούργησε ο μητροπολίτης Φλωρίνης;
ΑπάντησηΔιαγραφήΤα μυαλά σου πήραν πολύ αέρα Κωνσταντίνα.
Την επανάληψη του ψέματος την αντιπροσωπεύεις εσύ Κωνσταντίνα!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΠου θα μας πεις ότι είναι ψέμα ότι ο μητροπολίτης Φλωρίνης Θεόκλητος είναι ορθόδοξος!
Δεν φοβάσαι τον Θεό Κωνσταντίνα;
Η αγία μεγαλομάρτυς Παρασκευή εύχομαι να φωτίσει τον π. Μάξιμο να καταλάβει ότι δεν του επιτρέπεται να κόβει τό μνημόσυνο του ορθόδοξου μητροπολίτη του κ. Θεοκλήτου και να συνεχίσει να τον μνημονεύει σαν ορθόδοξος μητροπολίτης που είναι.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν είναι ομολογητής αυτός που κόβει το μνημόσυνο του ορθόδοξου και καλοκάγαθου μητροπολίτη Φλωρίνης Θεόκλητου. Σε καμία περίπτωση δεν γίνεται έτσι ομολογητής κανείς. Αυτός χρειάζεται μετάνοια για να δει ότι δεν πρέπει να κόβει το μνημόσυνο του ορθόδοξου μητροπολίτη του.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν λέω τα ονόματα των μητροπολιτών με τους οποίους συλλειτούργησε ο κ. Θεόκλητος γιατί σέβομαι τους κανόνες του ιστολόγιου που μας φιλοξενεί.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕσείς ενώ βοά το διαδίκτυο,εχει ξεσηκωθεί η Φλώρινα και όχι μόνο, δεν τα ξέρετε εεε; 6:25 μ.μ.
Συνήθως πολύ αέρα παίρνουν τα μυαλά αυτών που έχουν καβαλήσει καλάμι και προσωπικά με τα καλάμια δεν τα πάω καλά.
Αλήθεια πες μου αυτό το τελευταίο, ως τι να το εκλάβω;
ΌΧΙ 6:44 ΔΕΝ ΤΟΝ ΦΟΒΑΜΑΙ ΤΟΝ ΘΕΟ και δεν τον φοβάμαι γιατί προσπαθώ με ΚΑΘΕ ΚΟΣΤΟΣ να ακολουθώ αυτά που ΕΚΕΙΝΟΣ μας δίδαξε.Αυτά που δεν δίστασαν να υπερασπιστούν με το αίμα τους οι μάρτυρες και οι ομολογητές της ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ.
Ξέρω ότι, ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΕΠΙΣΚΟΠΟΣ ΔΕΝ ΔΙΩΚΕΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥΣ ΙΕΡΕΙΣ,ΜΟΝΑΧΟΥΣ ΚΑΙ ΛΑΙΚΟΥΣ.
Ξέρω ακόμα πως τον τίτλο του Ορθόδοξου επισκόπου έφεραν και εκείνοι, που εξόρισαν τον Άγιο Ιωάννη τον Χρυσόστομο.
Ξέρω ακόμα πολλά ακόμα παραδείγματα να σου παραθέσω.
Πιστεύω όμως πως τα ξέρεις και συ,εκείνο που δεν ξέρω είναι γιατί τα ξεχνάς.
ΚΩΣΤΑΝΤΙΝΑ.
Κωνσταντίνα εσύ έχεις καβαλήσει το καλάμι και δεν ξέρεις τί λες!
ΑπάντησηΔιαγραφήΓιατί δεν αναφέρεις το όνομα του μητροπολίτη που συλλειτούργησε ο μητροπολίτης Φλωρίνης; Οι κανόνες του ιστολογίου δεν απαγόρευουν κάτι τέτοιο όπως ψευδώς γράφεις, φτάνει να είναι αλήθεια.
Και τί θα πεί ότι βοά το internet; Στο internet γράφονται πολλές ηλίθιες απόψεις για τον καλοκάγαθο Φλωρίνης Θεόκλητο ό,τι του κατέβει του καθενός στο κεφάλι του γράφει και νομίζει ότι είναι και παλικάρι που τα έβαλε με τον ήπιο και καλοκάγαθο μητροπολίτη Φλωρίνης...
Δεν έχεις κάτι ουσιαστικό να πεις για τον μητροπολίτη Φλωρίνης Θεόκλητο και αρχίζεις τις αερολογίες και τις άσχετες διηγήσεις για τον άγιο Χρυσόστομο!!!
Τα γεγονότα βοούν, όσο και να τσιρίζεις και να κατηγορείς αναίτια τους συνομιλητές σου, βοούν ότι δεν υπάρχει δικαιολογία για την διακοπή του μνημόσυνου του μητροπολίτη Φλωρίνης.
ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΕΠΙΣΚΟΠΟΣ ΔΕΝ ΔΙΩΚΕΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥΣ ΙΕΡΕΙΣ,ΜΟΝΑΧΟΥΣ ΚΑΙ ΛΑΙΚΟΥΣ"
ΑπάντησηΔιαγραφήΤί να πει κανείς γι' αυτή την αμάθεια που υπάρχει στην πιο πάνω φράση; Σκέτη αμάθεια και αδιαβασιά.
Η διακοπή του μνημοσύνου του μητροπολίτη Φλωρίνης είναι και παραμένει ΑΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΗ!
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ μητροπολίτης Φλωρίνης είναι Ορθόδοξος. Τελεία και Παύλα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΌποιος λέει το αντίθετο να μας δείξει αιρετικές δηλώσεις του.
Δεν είναι δίωξη απο τον ορθόδοξο μητροπολίτη η προσπάθεια επαναφοράς της κανονικής τάξης στην μητρόπολη του με την μνημόνευση του ονοματός του. Δεν μπορεί να λέγεται αυτό δίωξη σαν να είναι κάτι παράξενο και αταίριαστο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΧάθηκε η λογική;
Είναι αίρεση ο οικουμενισμός ή δεν είναι;
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ χ επίσκοπος μνημονεύει ως ορθοτομουντα τον λόγο της αληθείας τον χ αρχιεπίσκοπο που υποστηρίζει ή υπογράφει οικουμενιστικες πλάνες;
Ο χ επίσκοπος υποστηρίζει πως μια χ σύνοδος οικουμενιστικών πορισμάτων είναι Αγία και καρπός του Πνεύματος;
Οι παραπάνω ενέργειες είναι ή δεν είναι διδασκαλία της αίρεσης του οικουμενισμού από τον χ επίσκοπο; ;
Αν είναι προώθηση του οικουμενισμού γιατί οι ιερείς να μην μπορούν να εφαρμόσουν τον κανόνα 15;
Για να ασκηθεί δίωξη πρέπει πρώτα να διερευνηθούν τα ανωτέρω και μετά να μιλάμε για τάξη.
Ξέρετε αγαπητοί ποια είναι η αίρεση με πραγματικά μεγάλο βαθμό τάξης; Μπορεί και να σας πάει το μυαλό. Εκεί να δείτε τάξη ότι νεο πει η διοίκηση ειναι αυτομάτως σωστό ακόμα και αν είναι η τρίτη αυτοαναιρεση (το χ είναι λάθος, το χ έγινε σωστό, το χ ξανάγινε λάθος). Εκεί να δείτε τάξη αγαπητοί δεν παύει όμως να είναι μια παναιρεση!!!!!!!!
Αυτά ανώνυμε 10:36 πμ δικά σου παρατραβηγμένα συμπεράσματα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ μητροπολίτης Φλωρίνης Θεόκλητος είναι γνωστός αντιοικουμενιστής μητροπολίτης, εδώ και πολλά πολλά πολλά χρόνια.
Βρες κανένα οικουμενιστή να ασχοληθείς αν θέλεις να κάνεις τον παλλικαρά. Δεν γίνεσαι έτσι παλλικάρι, με το να προσπαθείς να παρουσιάσεις με παρατραβηγμένο τρόπο, τον καλοκάγαθο και ορθόδοξο μητροπολίτη Φλωρίνης Θεόκλητο σαν οικουμενιστή.
Κάποιος αντιοικουμενιστής
Οποιοσδήποτε που Δημόσια ομολογεί πως εκείνος που διδάσκει εδώ και δεκαετίες οικουμενιστικες πλάνες ορθοτομει τον λόγο της αληθειας και μάλιστα είναι και συκοφάντες αυτοί που τον κατηγορούν!!!!!!!!!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΟποιοσδήποτε που έχει επαινέσει ανθρώπους οι οποίοι σαφέστατα υποστηρίζουν έναν οικουμενιστή, προωθούν τις οικουμενιστικες πλανες και είναι ανθρωποι του πλανεμένου οικουμενιστη.
Οποιοσδήποτε που προωθεί μια σύναξη οικουμενιστικων πορισμάτων ως αγία σύνοδο !!!!!!!!!!
Οποιοσδήποτε που οχι μόνο δε συνέρχεται αλλά αρχίζει τις διώξεις και τα τελεσίγραφα διακοπής μισθοδοσίας σε όσους αντιδρούν στην οικουμενιστικη πλάνη και τον καλούν να διορθώσει την πορεία.
Οποιοσδήποτε που κάνει τα παραπάνω και προωθείται η αίρεση του οικουμενισμού με ποια λογική να χαρακτηρίζεται ως παραδοσιακος ορθόδοξος και καλοκάγαθος ; οι ενέργειες δείχνουν ποια πλευρά έχει επιλέξει να ακολουθήσει...
Το γεγονός ότι υπάρχουν χειρότεροι δεν αποτελεί πιστοποιητικό παραδοσιακού ορθοδόξου για κανέναν.
Ο καθένας χαρακτηρίζεται από τις πράξεις του.
Ορθόδοξοι αντιοικουμενιστες που προωθούν οικουμενισμο και καλοκαγαθοι επιλεκτικά απεναντι σε οικουμενιστές αλλα με τελεσίγραφα διακοπής μισθοδοσίας στους πραγματικούς αντιοικουμενιστές ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ!