ΠΟΣΟ ΜΑΣ ΛΕΙΠΕΙΣ ΠΑΤΕΡ ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΕ!
Πόσο
μας λείπεις παππούλη μας!
Επί
των ημερών σου η μητρόπολή σου ήταν προμαχώνας του αντιοικουμενισμού. Τα
ιερατικά συνέδρια που γίνονταν τότε καυτηρίαζαν και στηλίτευαν τον
οικουμενισμό, την εκκοσμίκευση, τη νοθεία και παραφθορά του λατρευτικού Ήθους
και όχι μόνο! Το ίδιο και το περιοδικό "Σάλπιγξ Ορθοδοξίας".
Δημοσίευε μνημειώδη αντιοικουμενιστικά κείμενα του μακαριστού Μιλτιάδη
Μπατιστάτου, του π.Δανιήλ Αεράκη, του Νικολάου Σωτηρόπουλου, του Στέργιου
Σάκκου και άλλων που "έσπαγαν κόκκαλα" κατά το κοινώς λεγόμενο. Το
ίδιο και το περιοδικό της εκλεκτής σου αδελφότητας του
"Σταυρού"(συνιστώ τους αγαπητούς φίλους που θα αναγνώσουν το παρόν να
προμηθευτούν τους μνημειώδεις τόμους του θαυμάσιου αυτού περιοδικού).Το ίδιο
και ο άμβωνας!
Στη
"Χριστιανική Σπίθα" του Ιουλίου-Αυγούστου 1991, αριθμός φύλλου 481 με
θέμα τον επάρατο και βλάσφημο μονοφυσιτισμό αφού επεσήμαινες τον κίνδυνο που
συνεπάγεται ο οικουμενισμός για το Ορθόδοξο Δόγμα ζητούσες θεοφιλώς και με
ενεργοποιμένο το αίσθημα της ποιμαντικής σου ευθύνης τη διακοπή των περιττών
και επιζημίων διαλόγων με τους αιρετικούς "χριστιανούς".
Τηλεγραφήματα, επιστολές, υπομνήματα, παρεμβάσεις,εισηγήσεις στην Ιεραρχία και
τη Διαρκή Ιερά Σύνοδο για το θέμα του οικουμενισμού, μηνύσεις σε βάρος
κακοδόξων επισκόπων όπως π.χ. του Χαλκηδόνος Μελίτωνος, διατελέσαντος δεξιάς
χειρός του κεκοιμημένου αποστάτη της Ορθοδοξίας Αθηγαγόρα, πνευματικού πατρός
του νυν πατριάρχη Κωνσταντινουπόλεως Βαρθολομαίου και εξωραιστού του δαιμονικού
καρναβάλου και του Αυστραλίας Στυλιανού, αμφισβητήσαντος την αναμαρτησία του
Θεανθρώπου, ομολογιακή σου ομιλία στο Άγιον Όρος που προκάλεσε τη δυσφορία των
παρισταμένων τότε εκπροσώπων της Μονής Ιβήρων και του τότε πολιτικού διοικητή
του Αγίου Όρους και φυσικά η ομολογιακή διακοπή μνημοσύνου του Αθηναγόρα μαζί
με άλλους δύο ομόφρονες και ομοτρόπους μητροπολίτες, όλα τα παραπάνω αποτελούν
ελάχιστη ανάμνηση των αντιοικουμενιστικών σου αγώνων.
Μπορούμε,
άραγε, να φαντασθούμε πώς θα αντιδρούσες επί τη αναγνώσει και μελέτη και
επεξεργασία, από της πλευράς του, των φρικαλέων ετεροδιδασκαλιών΄, των
διατυπωθεισών υπό των γνωστών και μη εξαιρετέων μητροπολιτών άνευ ποιμνίου
Περγάμου και Προύσης οι οποίοι δεν εφείσθησαν ουδέ του δόγματος της Αγίας Τριάδος
μεταφέροντας στην απρόσιτη περιοχή των ενδοτριαδικών σχέσεων τα ιδεοληπτικά
περί πρωτείου ληρήματα και φαντασιοκοπήματά τους; Ή πώς θα αντιδρούσες για τις
ασχημίες του Ελπιδοφόρου σε ουνίτικο ναό της Ιταλίας;
Ή τίνι τρόπω θα στηλίτευες τις οικουμενιστικές ακροβασίες του πατριάρχη Βαρθολομαίου και του Αλβανίας Αναστασίου, καθώς και άλλων "προκαθημένων" Ορθοδόξων Πατριαρχείων και τοπικών Αυτοκεφάλων Ορθοδόξων Εκκλησιών, όπως επίσης και των γνωστών και μη εξαιρετέων Μεσσηνίας, Αλεξανδρουπόλεως, Δημητριάδος και Σύρου, ειδικώς των δύο τελευταίων;
Ή τίνι τρόπω θα στηλίτευες τις οικουμενιστικές ακροβασίες του πατριάρχη Βαρθολομαίου και του Αλβανίας Αναστασίου, καθώς και άλλων "προκαθημένων" Ορθοδόξων Πατριαρχείων και τοπικών Αυτοκεφάλων Ορθοδόξων Εκκλησιών, όπως επίσης και των γνωστών και μη εξαιρετέων Μεσσηνίας, Αλεξανδρουπόλεως, Δημητριάδος και Σύρου, ειδικώς των δύο τελευταίων;
Ή
πώς θα ξιφουλκούσες κατά της δυσώνυμης "ακαδημίας Δημητριάδος", που
απεργάζεται υπούλως και τεχνηέντως την αποδόμηση της γνησίας Ορθοδόξου
πατερικής θεολογίας και του θεοπνεύστου οικοδομήματος των Θείων και Ιερών Κανόνων;
Ή
πώς θα στηλίτευες τη νόθευση του Ορθοδόξου Ήθους και τον εμπαιγμό των Ιερών
Μυστηρίων με την ταυτόχρονη τέλεση του γάμου και της βαπτίσεως του εξωγάμου
τέκνου του ζευγους; Κια μια και περί Ορθοδόξου Ήθους ο λόγος, όλοι θυμόμαστε
τους ανένδοτους αγώνες σου εναντίον του γιαναρικού νεο-νικολαιτισμού. Τι δε να
πει κανείς και για το δριμύ έλεγχο που άσκησες στους "πανηγυρτζήδες"
επισκόπους...
Σείεται
ο τόπος μακαριστέ δέσποτα εξ αιτίας του οικουμενισμού και της συνακόλουθης
προδοσίας της Ορθοδοξίας αλλά και ένεκα της εκκοσμικεύσεως. Ο οικουμενισμός και
με "συνοδική", πλέον, βούλλα "νομιμοποιήθηκε"
εκκλησιαστικά. Ο συγκρητισμός λυμαίνεται, πλέον, και τις εύπλαστες ψυχές των
Ελληνοπαίδων διά του μεταλλαγμένου και εκτρωματικού μορφώματος των "νέων
Θρησκευτικών" όπως εμπεριστατωμένως κατήγγειλε η ΠΕΘ, μοναδικό αξιόπιστο
όργανο εκπροσωπήσεως του σώματος των εν Ελλάδι θεολόγων. Το Ορθόδοξο Ήθος
υπονομεύεται, η πολυποίκιλη αμαρτία εξωραίζεται, ο συσχηματισμός με το
δαιμονοκρατούμενο κόσμο και το φρόνημά του έχει προσλάβει επιδημικές διαστάσεις
εντός του εκκλησιαστικού οργανισμού!
Ναί κύριε Λυκούργε ποσο μας λείπουν οι άγιοι γεροντάδες που εξέλιπον του παρόντος βίου και άφησαν αναντικατάστατο κενό Η απουσία τους μάς έχει κάνει πιο φτωχούς Ζούμε την πικρή ορφάνια Έχουμε ένα χρέος απέναντί τους να μήν τους ντροπιάσουμε ως πνευματικά τους τέκνα ,αλλά να ακολουθήσουμε τ'αχνάρια τους Πολλοι οι πειρασμοί έξωθεν μάχαι,έσωθεν φόβοι Ο λυρισμός του αγίου Γρηγορίου του θεολόγου που εστερείτο την παρουσία του φίλου του Μεγάλου Βασιλείου μπορεί να εκφράσει τον πόνο μας !
ΑπάντησηΔιαγραφή«Πραγμάτων ἐπιδρομαί… τά τῶν φίλων ἄπιστα, τά τῆς Ἐκκλησίας ἀποίμαντα. Ἔρρει τά καλά, γυμνά τά κακά. Ὁ πλοῦς ἐν νυκτί, πυρσός οὐδαμοῦ. Χριστός καθεύδει, τί χρή παθεῖν;…».
Λ.Ε.
Διαβάσατε την είδηση ότι κάπου συναντήθηκαν οι ταγοί μας με τον Soros και όλα τα καλά παιδιά στο America. Από το 2010 εφαρμόζουμε μνημόνια,οικονομικής φύσεως μέχρι εξόντωσης. Τώρα αγαπητέ Νάνη θα εφαρμόζουμε και μνημόνια θρησκευτικής πίστεως μέχρι εξαφανίσεως! Αν δε βλέπει ο άνθρωπος λίγο πιο πέρα από εκείνο που θέλει να φαίνεται εύκολα πέφτει στους ιστούς της αράχνης που υφαίνει τον ιστό της.
ΑπάντησηΔιαγραφήΘα παρακαλέσω για μία διόρθωση: αντί Μιλτιάδη Μπατιστάτου να αναγνωσθεί Διονυσίου Μπατιστάτου όπως είναι το ορθό.
ΑπάντησηΔιαγραφήΛ.Ν.
Αγαπητέ κ. Λυκούργε Νάνη,
ΑπάντησηΔιαγραφήΣας ενημερώνω ότι η δεσποινίς ΑΝΔΡΟΝΙΚΗ ΚΑΠΛΑΝΟΓΛΟΥ αναδημοσίευσε το όμορφο άρθρο σας στην ιστοσελίδα σας, αφού πρώτα φρόντισε να το λογοκρίνει αφαιρώντας τα ονόματα των Στεργίου Σάκκου και π. Δανιήλ Αεράκη και εκδηλώνοντας έτσι για μια ακόμη φορά την ...χριστιανική της αγάπη προς τα συγκεκριμένα πρόσωπα.
Η Αδελφότητα του π. Αυγουστίνου Καντιώτη ήταν, είναι και θα είναι ΙΕΡΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗ!
ΑπάντησηΔιαγραφήΌχι απλώς "αδελφότητα".
Για την ακρίβεια είναι «Ορθόδοξη Ιεραποστολική Αδελφότητα». Όμως χάριν συντομίας προσφωνείται συχνά και ως "Αδελφότητα". Καθόλου μεμπτό αυτό, αφού τόσο ο ιδρυτής της όσο και ιστορικά στελέχη της την προσφωνούσαν ως "Αδελφότητα" στον προφορικό και γραπτό λόγο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑνώνυμε 4:48 π.μ. σε δικαιολογώ διότι θα αγνοείς την προσπάθεια που είχε γίνει παλαιότερα, να γίνει η Αδελφότητα Μοναστηράκι και να παραμεριστεί ο ιεραποστολικός της χαρακτήρας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ ιδρυτής της δεν το ήξερε αυτό όταν την αποκαλούσε Αδελφότητα ορισμένες φορές.
Από τότε που έγινε η προσπάθεια αυτή, πρέπει να μην ξεχνάμε να την λέμε Ιεραποστολική.
υ/γ
Ο Ορθόδοξος χαρακτήρας της δεν αμφισβητήθηκε ποτέ.
Φίλε 5:43 μ.μ., δεν αγνοώ τίποτα από αυτά που νομίζεις. Μη βγάζεις αυθαίρετα συμπεράσματα. Γνωρίζουμε για την προσπάθεια μεταβολής του ιεραποστολικού χαρακτήρα της Αδελφότητος σε μοναστήρι - ησυχαστήριο. Εσύ δείχνεις να αγνοείς ότι, παρόλα αυτά τα γεγονότα που μεσολάβησαν, οι υπέρμαχοι του ιεραποστολικού προσανατολισμού της Αδελφότητος πολλές φορές την προσφωνούσαν στα γραπτά και προφορικά κηρύγματά τους απλώς ως Αδελφότητα για λόγους συντομίας, χωρίς τον επιθετικό προσδιορισμό "ιεραποστολική" και χωρίς πρόθεση αμφισβήτησης της ιεραποστολικού της χαρακτήρα. Και δεν αναφερόμαστε στον ιδρυτή της, ο οποίος σαφώς δεν γνώριζε λόγω γήρατος τι παιζόταν πίσω από τις πλάτες του. Όπως η Ελλαδική Εκκλησία τις περισσότερες φορές για λόγους συντομίας δεν προσφωνείται με το επίσημο συνταγματικό της όνομα ως "Ανατολική Ορθόδοξη Εκκλησία του Χριστού", αλλ' ως "Εκκλησία της Ελλάδος" ή απλώς ως "Εκκλησία", χωρίς να αμφισβητείται τίποτα από τις παραλείψεις, έτσι και τα μέλη, οι φίλοι, οι ακροατές, οι συνεργάτες της Αδελφότητος δεν κάθονταν κάθε φορά που αναφερόντουσαν σε αυτή να την προσδιορίζουν ως ιεραποστολική, λες και δεν ίσχυε ή δεν εννοούνταν αυτό, παρόλα τα γεγονότα που μεσολάβησαν. Στον επίσημο λόγο ή σε επίσημα έγγραφα να αναφέρεται η πλήρης ονομασία της Αδελφότητος, αλλά μεταξύ μας ας μη γινόμαστε και τόσο σχολαστικοί.
ΑπάντησηΔιαγραφή"Πόσο μας λείπεις π. Αυγουστίνε!"
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι ο π.Θεόκλητος καλός είναι αγαπητέ Λ.Ν.! Αλλά δεν βλέπω να γράφεται τίποτα και για εκείνον .!
Λ.Κ